Russiske bilder...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Russiske bilder...

Jeg var i russland for en stund tilbake og kom over disse:

Bil 1:
    Denne gikk det absolutt flest av der borte. Omtrent hverandre person hadde en slik en. Alle taxier var av denne typen. Jeg kan bekrefte at disse passerte 130km/t og har sikkert enda litt til å gå på...
    Russiske bilder...-bil1-jpg

Dette var derimot en biltype som ikke var spesielt utbredd der borte....
    Den sto å summet for seg selv utenfor en bank midt i en millionby. Verken eieren eller noen andre var å se i nærheten...
    Russiske bilder...-bil2-jpg

Sist men ikke mindst, en Lada 112 med 2.0l motor. Bilen tilhører noen venner av kjæresten min der borte. Den har trillet ca 40000km og gav ivertfall meg intrykket av å være både en moderne og driftssikker bil. Den er riktignok ikke av den aller peneste typen, men som bruksbil, helt toppers! Prislappen på litt under 20k ny er heller ikke avskrekkende. Vi nådde hastigheter på over 140km/t uten at bilen jobbet spesielt tungt...
    Russiske bilder...-bil3-jpg

En ting som derimot gikk igjen på alle ladaene var at de lagde en sånn "girlyd" hver gang bilen stoppet opp og startet igjen. For eksempel ved rødt lys...

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt annen standard hos bussjoførene i russland...
    Russiske bilder...-busstur-jpg

Bussen var av typen koreansk industriavfall der speedometernålen hadde streiket, kilometertelleren hadde stoppet (på 495000!!!). Støvskyen som kan sees lengre framme skyldes folk som kjører på sidene i SUVer. De raste bokstavlig talt forbi. Mange Audi Q7, Dodge RAM osv...

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende!
    Har lyst å reise til Russland får å oppleve en annen "verden" - som da ligner litt på vår. Post flere bilder!

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cowboy bebop

Bussen var av typen koreansk industriavfall der speedometernålen hadde streiket, kilometertelleren hadde stoppet (på 495000!!!).

Ikke så mye med 495000.... Kjører busser i bergen som har passert 1mill for lenge siden....

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Russebussen vår rundet 960 000, så høyt kilometer tall skal man ikke kimse av. :-D

Artige bilder foresten.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen flere bilder.

Disse er da ikke bilrelaterte, men viser russland fra sine penere sider....

Først ut, ett bilde fra en "liten" landsby ett stykke utenfor Ekaterinburg.
    Russiske bilder...-landskap-russland-jpg

Så ett bilde som passer litt bedre for oss som bryr oss en smule om lyd og bilde og sånn; Kinoen i Ekaterinburg: Kino Kosmos. En av de penere kinobyggene jeg har sett på lengre tid. Det var like før vi gikk for å se Simpsonsfilmen, men ettersom alt av film blir dubbet der borte, så ble den ideen fort skrinlagt...
    Russiske bilder...-kosmos-kino-jpg

Til sist, ett bilde fra Sibir. Og nei, det er ikke snø der hele tiden. Vi var hos noen venner av kjæresten min som bor der, og de dyrket alt fra druer til epler der. En veldig hyggelig tur til en plass jeg kan anbefale på det sterkeste. Akkurat dette bildet er tatt på en hengebro over en av de større elvene der.
    Russiske bilder...-sibir-jpg

Og ja, den sibirske myggen kunne fint løfte med seg hunden din om den ikke var knytt godt nok fast....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •