Rolfs Radio og TV i Oslo konkurs - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg liker ikke holdningen til enkelte her hvor man ler høyt og rått over denne konkursen. Jeg har aldri hatt noe med Rolfs å gjøre, men har selvsagt hørt en del negativt. Uansett er det ikke gøy, morsomt, festlig osv når noen går konkurs og flere blir arbeidsledige.
    Det er ikke meningen å virke som en grinebiter, men vis litt medfølelse da! :wink:
    Ellers kan man jo bare konstatere at dårlig service er nøkkelen til konkurs og undergang. Skal man overleve med mindre god eller dårlig service må man ha meget gode priser. Folk flest er tross alt prishorer.

-Kjetil-

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett er det ikke gøy, morsomt, festlig osv når noen går konkurs og flere blir arbeidsledige.
    De eneste som blir arbeidsledige er jo de som gir dårlig service :!: Kan ikke si jeg fikk dårlig samvittighet etter "pekefingeren" din

Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kan jo på sett og vis si at de som gir elendig service ikke fortjener bedre... Samtidig må man også huske på at servicen som selgerne yter ofte er et resultat av ledelsens holdninger.
    Det er forøvrig mange artige oppfatninger av god og dårlig service blant kunder...

-Kjetil-

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjottolf
    Det er forøvrig mange artige oppfatninger av god og dårlig service blant kunder...
    Et eksempel var han fyren som stakk innom sin lokale el butikk her i Trondheim for å klage på sin Miele vaskemaskin. For nå hadde han lest hele bruksanvsiningen og funnet ut at den hadde en funksjon som gjorde at det var mulig å starte vaskmaskinen automatisk på natten fordi strømmen var billigere da. (strømmen er billigere om natten i Tyskland) Men siden strømmen ikke var billigere i Norge om natten krevde han at butikken dekte mellomlegget mellom strømprisen i Norge på natten og strømprisen i Tyskland. Tross alt så hadde han jo betalt dyrt for denne maskinen og han hadde jo på en måte blitt lurt av bruksanvisningen. Da han fikk beskjed om at han ikke fikk dekket noen strømutgitfter ble han sur. Dette er en sann histore som er en 1 mnd gammel. Fikk den fortalt av ei jente som jeg kjenner som jobber der. De gadd forresten ikke forklare han at strømmen var sannsyligvis billiger i Norge uansett. Fyren det er snakk om har en ledende stilling i Trondheim Kommune. (det forklarer det meste)

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fyren det er snakk om har en ledende stilling i Trondheim Kommune. (det forklarer det meste)
    :lol: :lol:

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mange "kjekke" mennesker i kommunen.

Hadde de sagt ja til å dekke dette mellomlegget hadde de jo hatt en pen fortjeneste der i lengden også :lol:

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var innom Rolf's en gang for mange år siden for å se på en Sony laserdiscspiller de hadde på tilbud. Da jeg ba selgeren om å koble den opp slik at jeg kunne prøve den, fikk jeg beskjed om at det kunne han ikke fordi "det var nok av folk som ville kjøpe den til den prisen uansett", så det var tydeligvis bortkastet tid for han å koble den opp.

Har ikke satt mine bein der siden, og med sånn service så varmer det godt inn i hjerterota at de gikk konkurs Bare synd at det har tatt så lang tid...særlig hvis den servicen jeg fikk var representativ for hva som var normalt der.

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns det er litt synd med konkursen jeg. Kjenner meg ikke helt igjen i all beskrivelsen av dårlig service. Jeg har opp gjennom årene kjøpt flere TV'er, DVD spillere og diverse annet hos Rolfs, og syns ikke servicen har vært påtagende dårlig.

Fikk bl.a. grundig demo av to forskjellige Sony-projektorer for en stund siden, enda jeg gjorde det klart at jeg ikke hadde umiddelbare kjøpsplaner.

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torsteinvh
    Syns det er litt synd med konkursen jeg. Kjenner meg ikke helt igjen i all beskrivelsen av dårlig service. Jeg har opp gjennom årene kjøpt flere TV'er, DVD spillere og diverse annet hos Rolfs, og syns ikke servicen har vært påtagende dårlig.

Fikk bl.a. grundig demo av to forskjellige Sony-projektorer for en stund siden, enda jeg gjorde det klart at jeg ikke hadde umiddelbare kjøpsplaner.
    Kanskje du er ein av dei heldig, so har opplevd at dei ansatte har hatt ein "go dag". :wink:

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror rett og slett de har vært for dårlige til å ta tak i de kundene som ikke direkte sier "jeg er kommet for å kjøpe en ........ til 12 000 kr".

Det ble også deres "død". Fortjent eller ikke fortjent, men jeg unner andre den delen av markedet som de har hatt. Det er min mening.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tviler vel egentlig på at det har så mye med service å gjøre. Tipper andre faktorer som husleie, lønnskostnader og lavere kalkyle har skylden.

Expert er jo veldig hard på Sony f.eks

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •