Frustrasjon

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14

Tråd: Frustrasjon

  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Frustrasjon

    10.januar kjøpte vi ny TV. Philips 32PW8844, og matchende tv-bord ST328718 (http://tinyurl.com/24wo3).. Det hadde ikke Elkjøp på lager, og da startet rotet, for når Elkjøp ikke har det på lager må det komme direkte fra Philips, og de sliter visst med levering ofte....etter diverse utsettelser kunne vi endelig hente det igår 30.3.... Totalt var det bestilt 3 stk bord, fordi 3 kunder ventet på de....og 3 bord ankom... Henter bordet, drar hjem, og pakker ut...og ser at jeg har fått feil bord!!! Hadde fått ST328818(http://tinyurl.com/3akq6) (det stod på esken også, men jeg visste ikke at det var feil nummer, siden typebetegnelsen som står på kvitteringen min var feil ved kjøp, ble dog endret rett etterpå, jeg fikk bare ikke den oppdaterte lappen).

    Ringte jo da ut, og Elkjøp fant da ut at de har fått feil bord, alle de 3 de fikk tilsendt.... Så nå venter jeg på at min kontakt der ute skal ringe Philips igjen idag og finne ut av hva som har skjedd og når jeg kan få bordet mitt. Men nå begynner jeg å bli rimelig lei....etter først å ha ventet 2.5 måneder! Ser ikke for meg at Philips klarer levere rett bord raskt heller. argh!

    :twisted: :x

  2. #2
    Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Krev kompansjon. Slikt er ikke holdbart!

  3. #3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av geiri
    Krev kompansjon. Slikt er ikke holdbart!
    Vurderer å gjøre det. For som du sier, dette er ikke holdbart. Må bare høre hva han får til svar fra Philips idag.

    -Magne

  4. #4
    Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt til NSE selv og hørt hva problemet er.
    Det ligger sikkert hos han som driver og bestiller.
    Her har du tlfnr: 22 74 92 00
    De folka der nede er veldig greie å prate med og hjelper deg med det meste.

  5. #5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av geiri
    Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt til NSE selv og hørt hva problemet er.
    Det ligger sikkert hos han som driver og bestiller.
    Her har du tlfnr: 22 74 92 00
    De folka der nede er veldig greie å prate med og hjelper deg med det meste.
    Hva er NSE? Elkjøp har eget opplegg med Philips, og får ting direkte fra Philips til eget lager..Det går ikke via noen andre såvidt jeg vet.

    -Magne

  6. #6
    Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    NSE er Philips norge
    Serviceverksted og hovedlager i norge.
    Og de har god peiling på hva de har inne og ikke.
    Og elkjøp handler alt fra dem såvidt jeg vet.

  7. #7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av geiri
    NSE er Philips norge
    Serviceverksted og hovedlager i norge.
    Og de har god peiling på hva de har inne og ikke.
    Og elkjøp handler alt fra dem såvidt jeg vet.
    Aha! Da forstår jeg.
    Vel, avventer og ser hva jeg får vite idag, jeg kjenner han på Elkjøp, så jeg regner med at han ikke lurer meg.


    Men takk for tipset!

    -Magne

  8. #8
    Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Et godt tips til alle sammen:

    Kjøp varer som finnes på lager :wink:

  9. #9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Et godt tips til alle sammen:

    Kjøp varer som finnes på lager :wink:
    hehe, godt poeng. men når jeg ville ha den tv'en og orginalt bord så....




    -Magne

  10. #10
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    :evil: Status, Philips har bare byttet ut ST328717 border som jeg har bestilt med ST328818, og sluttet totalt å produsere ST328718. :evil:

    Så, da sliter Elkjøp med å skaffe meg bordet, og bordet var av STOR viktighet (WAF) når vi handlet ny TV.

    [Oppdatert]
    JAAAAAAAA!
    :P Han jeg kjenner ringte rundt til xx andre Elkjøp og fant tilslutt noen som hadde det riktige bordet på lager (de gikk på lageret og sjekket at det var korrekt). SÅ de skulle sende det nedover, får håpe det betyr for!

    :P

    -Magne

  11. #11
    Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det var da god service.

  12. #12
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Det var da god service.
    Ja, kan skyldes to ting:
    1. Jeg kjenner han
    2. Jeg blir ikke krakilsk og bråker/kjefter/smeller/etc når jeg er i butikken selvom ting ikke har gått helt som de skal



    Så får vi bare håpe den andre butikken sender ASAP, og at de virkelig VAR på lageret og sjekket at det var riktig bord.

    -Magne

  13. #13
    Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Siden han er kompisen din så drar han sikkert en aprilsspøk på deg og tropper opp med en bruskasse du kan sette tv'n på!!
    :lol:

  14. #14
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Idag kom bordet

    Men, hvorfor klarer ikke Philips å lage lik "sølv"-farge på tv og tv-bord som tilhører? duster...men men, det ble bra alikevel!

    -Magne

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •