Litt tøffe moderatorer? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 85 av 85
    Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan jo gjøres så enkelt som at om man diskuterer ett produkt og prisforespørsel kommer opp så start ett nytt topic i "Pris" kategorien på produktet og reply i diskusjonen med link til pris diskusjon på gjeldende produkt.
    Gjerne også link "pris diskusjonen" til "produkt diskusjonen"
    Da burde vi være sikret slik at alle opplysninger overlapper hverandre og man har god oversikt.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, det er vel sånn ca. slik vi har tenkt det, geiri...

Når det gjelder ditt syn på det "frie" marked, [wcip]Angel, undres jeg litt over dine innspill... Hvis det du sier skal være korrekt, forstår jeg ikke hvorfor TV2 ikke reklamerer for TV3, Aftenposten for VG osv.

Vi ønsker selvsagt å holde så mange brukere som mulig inn på vårt forum, og tillater dermed ikke reklame for andre fora her inne. Det er selvsagt ikke en mottiltak mot det frie marked, der selvsagt andre aktører kan annonsere i DVD&Hjemmekino samt bruke masse tid til PR og andre markedsaktiviteter for å få brukere til å benytte sin tjeneste. AVforum vil imidlertid ikke ønske å understøtte en konkurrerende kanal med sine hardt ervervede brukere, det forstår du kanskje??

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geiri
    Kan jo gjøres så enkelt som at om man diskuterer ett produkt og prisforespørsel kommer opp så start ett nytt topic i "Pris" kategorien på produktet og reply i diskusjonen med link til pris diskusjon på gjeldende produkt.
    Gjerne også link "pris diskusjonen" til "produkt diskusjonen"
    Da burde vi være sikret slik at alle opplysninger overlapper hverandre og man har god oversikt.
    Bra innsikt, geiri! Dette er nettopp det som har vært framhevet som den beste fremgangsmåten. Det er ikke vanskelig, men krever jo at man faktisk gjør dette (det tar omtrent to minutter). Jeg har gjort det relativt ofte i det siste (både som moderator og diskusjonsdeltaker), og ser ikke at noen har reagert negativt på det.

Newcomer P-Stone sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er imidlertid helt greit å oppgi veiledende (ca.) priser så lenge en ikke nevner en spesifikk butikk/nettbutikk...
    Det er vel bedre å oppgi den laveste prisen man finner, da det gir et riktigere bilde på hva produktet (ideelt sett) koster.

P..

Newcomer P-Stone sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det du sier skal være korrekt, forstår jeg ikke hvorfor TV2 ikke reklamerer for TV3, Aftenposten for VG osv.
    Sannsynligvis fordi TV3 og VG ikke har kjöpt annonser i hos de respektive konkurrenter. Jeg kjenner ikke til at TV2 eller Aftenposten har noe forbud mot å selge annonseplass til konkurrentere.

P..

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •