Ny jobb! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: Ny jobb!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bruker selv melatonin av og til. Fungerer egentlig veldig fint. De nettene jeg tar melatonin i tide legger jeg meg, vrir meg litt i senga som normalt og våkner plutselig opp frisk og rask

Men er egentlig litt skeptisk til melatonin da dette jo er et naturlig hormon som hjernen selv spytter ut når den skal sove. Men det hjelper uansett til med å få presset på plass en døgnrytme.

Litt melatonin av og til pluss arbeidstid fra 10.00 til 18.00 passer meg så utrolig bra, har knapt kommet for sent noe på nye jobben, forrige jobben kom jeg alltid forsent. De gangene jeg har kommet for sent har det som regel vært pga. andre ting som at jeg akutt måtte på do eller noe sånt rett før jeg skulle dra ops: .

Uansett, melatonin kan absolutt prøves ut, jeg bruker det mest når jeg kjenner at jeg kan ha problemer med å sovne (stresset, alt for mye energi før jeg skal køye osv) eller når jeg må få døgnet tilbake i rytme og det virker som det fungerer.

De gangene jeg har tatt en melatonin pille og ikke lagt meg helt i tide etterpå (skal tas ca 30 min før sengetid) merker jeg at jeg blir alvorlig trøtt, slapp, "tung" og daff.

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tips! Bruker selv Valerina som er et et naturlegemiddel! Er det andre naturlegemiddel, eller må man ha resept på det? (Melantonin).

Jeg har kommer veldig bra inn i rytmen nå! Har fri uke nå og skal på mandag kl 23:00 igjen. Pleier å legge meg seint natt til mandag for å komme inn i ny rytme igjen! Sist mandag da jeg kom hjem fra jobb og hadde en uke fri, gadd jeg ikke legge meg! Var oppe i 35 timer! Satt og leste meldinger på forumet da øyelokka plutselig datt ned! Merkelig følelse! Plutselig var jeg bare dødstrøtt! Da jeg la meg, sovna jeg omtrent før hue traff puta! Sov 14 timer etterpå! Må gjøre det samme 17. Mai. Jeg er ferdig på jobb 07:00 17. Mai, og kan ikke legge meg 17.Mai! Da blir samboeren min sur! Får prøve å kjøre i meg masse kaffe og sove ut etterpå! BTW, det å ha barn er faktisk MER slitsomt enn å jobbe! Jeg tar meg av sønnen min på 3 mnd på natta da min samboer tar han på natta da jeg jobber. Han våkner 3 ganger minst på natta...I tillegg er han übertidlig oppe! I dag våkna han 06:30 og var lysvåken! Han er dessuten av den sorten som helst spreller som en sprellemann når han ligger på stellebordet! Han ligger aldri rolig! Aktiv krabat!

Jaja...blir ikke mye filmtitting og hjemmekino når man har barn nei! Derfor blir det faktisk ekstra kos de gangene vi har muligheten til å fyre opp annlegget!

ProtoType

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    melatonin er reseptfritt og kan vel kjøpes i div. helsekost sjapper tror jeg. fikk mine 2 esker av moderm som hadde kjøpt over postordre (av alle ting..) men fungerer helt fint.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •