Uavsluttede tråder, et iritasjonsmoment?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Uavsluttede tråder, et iritasjonsmoment?

Er det bare meg, eller er det flere som irriterer seg over tråder/trådstartere der et "hvordan gjør jeg det" eller "hva skal jeg kjøpe" spørsmål blir stilt, og mange ivrige,flinke og kunnskapsrike forumbrukere sier sin mening/gir råd og tips. Men trådstarter gir aldri noen respons på hvordan det gikk eller hva han kjøpte osv...

Jeg irriterer meg veldig over sånne tråder, er jeg alene om det?

Newcomer xawyer sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nja..

Sitat Opprinnelig postet av pesnp
    Jeg irriterer meg veldig over sånne tråder, er jeg alene om det?
    Det er positive ting som ligg i det også. At folk kjem til AV-forum og spør er nok fordi dei trur dei får hjelp her. Og en kan ikkje slutte å hjelpe veit du:-D .

Men ja, det er en liten mangel på høfflighet å ikkje svare med et takk.. Men det kan jo også hende at folk finn ut av ting sjølv for deretter å gløyme at de har skreve inn nåke her i forummet.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nok sett like mange "takk for hjelpen" svar som 0-svar.
    Våre AV/HiFi venner herinne, nye eller gamle, er veldig takknemlige og høflige generelt sett.
    Det er nok av andre typer forum hvor det motsatte er tilfelle (politikk, fotball etc)

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Jeg har nok sett like mange "takk for hjelpen" svar som 0-svar.
    Våre AV/HiFi venner herinne, nye eller gamle, er veldig takknemlige og høflige generelt sett.
    Det er nok av andre typer forum hvor det motsatte er tilfelle (politikk, fotball etc)
    Ja jeg må si meg enig, jeg ble bare veldig irritert etter å ha lest gjennom brukermanualen til en eller annen denon reciever (over 100 sider) i et forsøk på å hjelpe en fyr. og jeg fikk aldri vite hvordan det gikk. Men ja det er absolutt flere "tusen takk for hjelpen" en de uten noe respons. Jeg er selv en übertakknemlig forumbruker som prøver så godt jeg kan å følge opp alle tråder jeg selv starter. Jeg blir bare irritert av og til. Dette er ikke ment som dritt slenging eller noe sånt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •