Kjøper du billige eller dyre dvd'r? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate martin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,914
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    kjøper bare hos elkjop jeg ops:
    til full elkjop pris, og jeg kjøper aldri billige filmer bare dde nye med en gang de står i hyllene.

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et godt tilbud til "Moho"

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    De burde skifte navn til DVD Late. Har kjøpt en ti-femten titler derfra, og ingen av dem har vært forsinket med mindre enn en uke.
    Jeg vil anta at du har bestilt filmer som ikke har vært "on hand". Filmer som er på lager kan ofte ta urimelig lang tid fra DVDsoon. Og vær klar over at "on order 2-5 days" svært sjelden blir sendt i løpet av 2-5 dager.
    Men filmer som er på lager bruker å komme raskt og greit - og ikke minst billig.

Selv kjøper jeg både dyrt (de jeg "må" ha straks de kommer ut, og som jeg vil ha med norsk tekst eller tale) og billig (filmer fra DVDsoon eller ikke-nyheter).

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel noe sånt som en eller to On hand, åtte eller ni On Order og fem Preorder; med ett unntak var alle forsinket. Rekorden var vel en film som var On Order (1-2 days), som ble sendt etter en i overkant av en måned.

Er igrunnen grundig lei all somlinga, men DVD Box Office er like ille, og Play har enten høyere priser eller mangler filmene jeg vil ha, så jeg fortsetter å handle hos DVD Late.

Uansett, det er en helt grei nettbutikk pris og utvalgsmessig, men de er uberegnelig trege til tider, og søkemotoren er stor-bånn.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget god forrnøyd med dvdsoon, billig(st) som er det viktigste, bestiller ofte "on order" og har ingenting imot å vente 1mnd., berre filmen kommer :shock:

"On hand" som eg har kjøpt, har ligget i postkassen 5-7 dager etter at bestillingen er levert.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •