Overtale kona - HJELP

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Overtale kona - HJELP

Hei!

Jeg har verdens greieste og beste kone, men det er en ting hun ikke vil.
    Og det er å gi meg tilatelse til å montere opp noen små bakhøyttalere i stua. Jeg har faktisk prøvd i mange år, men det nytter ikke.

Jeg har selvfølgelig forklart at lyden blir himmelsk bra når vi skal se på film, og at hun til og med kan bruke høyttalerne som blomsterpotter hvis hun ønsker, men ingenting nytter.

Jeg trenger hjelp til noen gode argumenter for å få lov til å henge dem opp.
    Men de må ikke handle om at lyden blir bedre, for det er henne totalt likegldig.

Tar imot alle forslag med stor taknemelighet

Newcomer seraph sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Du kan kanskje foreslå innebygde høyttalere i veggen og male/lakkere grillen i samme farge som veggen?

2a. Lag en liste oppe i hodet ditt over alt hun har bestemt av interiør: Gardiner, møbler, farge på veggene, type sengetøy, blomster og duker her og der, generelt alt mulig. Bruk det mot henne og si du ikke føler en likevekt i forholdet fordi hun ikke godtar noen få ønsker fra deg.

2b. Vær klar til å bryte ut i panikklatter og glatte over det hele hvis hun pakker kofferten og er på vei ut døra

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tips fra min samboer: "det beste er nok å finne de minste han kan i samme farge som veggene...og så må han lage en kopi og vise henne at de ikke vil være for store og ødelegge alt i stuen......"

Fant selv høyttalere som ikke bygde mye ut fra vegg, og i diskre farge som matchet veggen. Men så var også utgangspunktet mitt at dama liker TV/film.. Litt værre har det vært med et ekstra sett i front som skal benytte 'presence' effekten til Yamaha recieveren, der er jeg fortsatt på jakt etter små høyttalere..

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er svaret:
    In Wall/On Wall Speaker Hybrid : W2 - Axiom Audio

Disse bygges inn i veggen og de leveres i flere farger og med flere valg av "grill".
    La henne se denne siden og selv da finne ut hvilken farge som vil passe best.
    Damer er skapt slik at når de får bestemme farger/design, så er varen på en måte allerede kjøpt

Du kan selvfølgelig også legge skjulte kabler, eller disse flate med selvklebende lim på:
    Flat Speaker Wire - White - AxiomAudio

Tror du har disse surroundhøyttalerne på plass før du vet ord av det

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •