For en stund siden bestilte jeg flere varer på komplett.no. Det ble endel feil med bestilling og div. og for dette skulle jeg få en god pris ved neste bestilling.

Jeg har nå bestemt meg og spurte dem om en pris på en Playstation 3 40 GB. Fikk svar at jeg kunne få den for kr. 3000,-. Jeg stusset litt over at jeg fikk svar fra Norek fordi jeg sendte jo mail til Komplett.no men jeg var fornøyd med prisen så jeg sa ja takk. Neste dag fikk jeg beskjed om at de trodde jeg var firma (!) og kunne ikke hjelpe meg mer! Jeg tenkte at "trekker de tilbudet helt nå?"

Etter noen dager fikk jeg en ny mail, denne gang fra komplett.no og de sa det hadde skjedd en feil. Jeg kunne få en PS3 for kr. 3750,-. Men jeg synes ikke det var så bra så jeg spurte heller om ett ps3 spill. Denne kunne jeg få for kr. 500 + porto. Ja det var jo ok så jeg sa ja til dette.

Det sto i mailen at: dersom jeg skulle få dette spillet for kr. 500 så måtte han som sendte mailen legge inn ordren selv for meg, eller han kunne legge det inn som ett tilbud på min konto.

Jeg valgte det siste, altså at han kunne legge til tilbudet på min konto. Men hva skjedde! Jo, neste dag såg jeg en ordrebekreftelse i min innboks fra komplett.no der det står en bestilling på ps3 spill pluss frakt på kr. 89 og oppkrav = kr. 635,-. Jeg kan jo få spillet billigere i butikken her jeg bor! Hva er vitsen med rabatt da? Og jeg sa jo ingenting om at han skulle legge inn ordren selv. Makan til amatør.

Kanskje han kunne be om VISA opplysninger så jeg slapp oppkravsgebyr og det finnes vel billigere frakt enn kr. 89 for ett ps3 spill? Men uansett, jeg sa jo at han IKKE skulle legge inn ordren.

Nå har jeg sendt en mail tilbake og bedt dem slette ordren og heller gi meg ett gavekort pålydende kr. 100 så jeg kan taste inn når jeg bestiller selv. Det er vel det beste ihvertfall for meg. Så får jeg håpe at han er enig i det.

Men etter alt tullet som har vært så vet man jo aldri hva som skjer.