hjemmekino-møbel for å henge på vegg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjemmekino-møbel for å henge på vegg?

Jeg er på utkikk etter et møbel til å henge på veggen under TV'en for oppbevaring av dekoder playstation og DVDspiller. Det mest som er å få tak i er alt for stort, eller så¨blir det for lite da det kun er bergent for oppbevaring av DVD plater. Vil gjerne ha noe der man ikke har glassdører men heller noen perforerte dører i metal eller lignende. Noen som har noe tips i så måte. Går man til de standard møbelkjedene er det vedlig begrenset hva hver enkelt har. Det må vel være noen som har dette som spesialfelt?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat et som henger på veggen kan jeg ikke si å ha sett så mange av.
    Prøver meg med noen linker her:
    TV/Hi-Fi møbler

Vægmonterede reoler

Skænke

Nå er jo dette relativt svindyre saker, og man får nok langt billigere andre steder. Men kanskje dette kan trigge en idé eller noe lignende.

Volani Overskap 420

Møbler for oppbevaring fra Helene Forbes Hennie i værbitt eik

Krosby Møbler AS - Forsiden

www.designshopen.com

B O L I A . C O M
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tipset. Har kikka en del på bolia og andre danske sjapper. Er ikkeumulig vi faktisk ender opp med noe virkelig svinedyrt fra Montana. Sånn blir det når man har dansk kone 8-)

Ser forresten at du bor i Sverige. Er vel kanskje en ide å handel dyre møbler der. En del er jo litt billigere i Sverige enn i Norge. I tillegg kommer valuttakursen inn som gjør en handel enda hyggeligere.

Nå gjenstår det bare å finne en erstating til veggstativet til Pioneer TV'en. Det har 50(!) cm mellom ytterpunktene på veggfestet. Funker jo jævelig dårlig når standard bredde på spikerslag er 60cm. Alle har vel kanskje betong i veggen i Japan slik at det ikke er så farlig der. Får nesten lage en egen tråd på dette i Tv-forumet.

Har jeg forresten også sett navnet ditt på et Norsk Metalforum?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mazeking
    Takker for tipset. Har kikka en del på bolia og andre danske sjapper. Er ikkeumulig vi faktisk ender opp med noe virkelig svinedyrt fra Montana. Sånn blir det når man har dansk kone 8-)

Ser forresten at du bor i Sverige. Er vel kanskje en ide å handel dyre møbler der. En del er jo litt billigere i Sverige enn i Norge. I tillegg kommer valuttakursen inn som gjør en handel enda hyggeligere.

Nå gjenstår det bare å finne en erstating til veggstativet til Pioneer TV'en. Det har 50(!) cm mellom ytterpunktene på veggfestet. Funker jo jævelig dårlig når standard bredde på spikerslag er 60cm. Alle har vel kanskje betong i veggen i Japan slik at det ikke er så farlig der. Får nesten lage en egen tråd på dette i Tv-forumet.

Har jeg forresten også sett navnet ditt på et Norsk Metalforum?
    Lykke til på jakten.

50 cm er litt i minste laget. 55 går vel, men det skal vel litt til at stenderne er såpass brede at man klarer 50 cm.

Joda, hyleforumet har jeg vært mer eller mindre aktiv på i 6-7 år.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

krosby møbler

krosby møbler har en fabrikk som lager etter tegning i massiv eik, med forskjellige oljer/såper/lakk osv... greit å ha en dansk snekker for hånden..

de har og et modul system med en del løsninger. Krosby Møbler AS - KLIM Har en kompis som jobber der, derfor jeg vet dette

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •