Hva feiler posten? Venter på tv :P

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva feiler posten? Venter på tv :P

Okei, jeg skal innrømme det, jeg har ikke ventet lenge i forhold til norsk stantard,men jeg undres over måten en pakke sendes på.

Gulesider kart forteller meg jeg kunne gjørt avstanden fra Sandnes til Mandal på 2,36 timer.

Likevel ser jeg at i går ble pakken sendt fra Sandnes til Oslo!! Google forteller meg at det tar 7 timer og 52 minutter å kjøre den strekningen og at den er 438 km lang.

Hvorfor i huleste heitete skal man ta å sende en pakke en strekning som egentlig er på 18 mil og gjøre det til en 44 + 49 (Oslo til Mandal) = 93 mils tur???

Ikke er det miljøvennlig og ikke særlig oppmuntrene for en som venter spentere på denne tven enn han noen sinne har gjort på et annet produkt.

Er det mangler på terminaler rundt om i Norge siden de må gjøre dette? Jeg vurderer å skrive en sterk klagemail til posten og kreve en grundig forklaring på hvorfor de bruker slike rutiner.

Hvis noen av dere kan rydde opp i denne logiken for meg så hadde det vært fint for jeg er egentlig litt forbanna. Har lagt merke til lignende omveier før!

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med deg. Ser fram til om noen gidder å prøve å forklare logikken her. Det er jo helt idiotisk. Men har visst noe med pakkesentraler og gjøre.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har nok med pakkesentraler å gjøre ja..

Hvis posten skulle ha hatt 1 bil til hver pakke så er ikke det miljøvennlig heller

Men flere pakkesentraler??

jeg bor midt i norge men likevel så måtte min pakke fra Tromsø ned til oslo en tur.

Det har vel med flytraffikk å gjøre?!?!?

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig mye som går innom oslo ja! Det har jo med det som Svante sier... kan ikke ha en bil til hver pakke i hvert eneste strøk i norge.....

En pakke skal vel ta tre-fire dager tenker eg... Vil man ha det raskere må man benytte seg av diverse tilbud! Da går den rake vegen med egen bil til døra di tenker eg! Men så var det pris da....

Garmin sendte en GPS til meg fra london! Ble sendt med DHL på torsdag, ankom fredag klokka 17.00.... Den stod dog merket med Extremely urgent av en eller annen grunn

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •