SVS Info/nyheter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 103
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SVS Info/nyheter

Tråden er blitt døpt om til SVS info/nyheter.

Som nevnt nå så dedikeres tråden nå til INFO og NYHETER om SVS sine produkter og snakk rundt de produktene :-)
    Har du hørt noen rykter kansje ? eller har kommet over litt info om de ?

Håper dette passer seg bedre :-)

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det med tilgjengeligheten på Onkyos receivere om dagen? Mener jeg har sett flere som har hatt leveringsproblemer?

Ser at Lsound legger opp til pruting også

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har tatt kontakt for tilbud?
    Ellers så det i utgangspunktet ut som levelig priser på i alle fall 605 som jeg er ute etter...

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mr_brekke
    Ellers så det i utgangspunktet ut som levelig priser på i alle fall 605 som jeg er ute etter...
    Er bare og sende mail eller ringe Lsound det, Jan Ove er en grei fyr det :-)

Newcomer Reminem`s sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:p

Sitat Opprinnelig postet av mr_brekke
    Edit: "Annonse" fjernet. Hvis du skal selge noe har du mye større sjanse for napp på avtorget.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nytt merke hos Lsound...

Kom over et nytt merke hadde kommet på lsound sin side.

Norstone Design AVracks og HT stands

Welcome to L-Sound!

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Enda et kvalitetsmerke dukkert opp :-)

Så innom for og sikle litt etter mine kommende 2 tårn da jeg så det sto Rotel i beholdningen :-)

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er kommet noen flere Yamaha produkter i form av Stereo, cd spiller samt en Blu Ray spiller fra Yamaha som ikke kommer før ca September.

Yamaha har vel ingen Blu Ray spillere ute enda ???

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pass opp for L-sound. De er tydelgivis ikke særlig seriøse med hva de anbefaler og prisene de tar for produktene.

Snakket akkurat i sted med en bekjent av meg og han var ikke særlig fornøyd med L-sound vil jeg meddele dere. Min bekjent hadde kjøpt en Better reference HDMI kabel der som ble anbefalt av L-sound og beteget som en meget high end kabel i forhold til blant annet Supra.

Denne betalte han rundt 1699 kroner for og nå selger de den for 990 kroner!!!
    Når han konfronterte de med dette fikk han en masse bortforklaringer om forskjellige innkjøp og annet. Til hans store overaskelse skal de visstnok ha sendt han en T-skjorte som et plaster på såret. Hvor frekk kan man bli, tror de at noen vil gå runft å reklamere for noen som har snytt én så grundig? Min bekjent er en rolig og sindig kar, men jeg tror nok den T-skjorta kommer til å gå i søpla temmelig med en gang.

Newcomer EyeS sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    beklager men det at han betalte 1699 for en stund siden betyr ikke at de ikke kan ha tilbud på den senere , det er faktisk det dummeste argumentet jeg har hørt for å velge bort en butikk.
    Det at de tilbyr han en t-skjorte som plaster på såret er da mer en ingenting.
    Makan til folk skal butikkene innføre tilbuds-garantier før folk blir fornøyd, mange ting er på tilbud og de blir ikke dårligere av de , bare prisen.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av edding
    Pass opp for L-sound. De er tydelgivis ikke særlig seriøse med hva de anbefaler og prisene de tar for produktene.

Snakket akkurat i sted med en bekjent av meg og han var ikke særlig fornøyd med L-sound vil jeg meddele dere. Min bekjent hadde kjøpt en Better reference HDMI kabel der som ble anbefalt av L-sound og beteget som en meget high end kabel i forhold til blant annet Supra.

Når han konfronterte de med dette fikk han en masse bortforklaringer om forskjellige innkjøp og annet. Til hans store overaskelse skal de visstnok ha sendt han en T-skjorte som et plaster på såret. Hvor frekk kan man bli, tror de at noen vil gå runft å reklamere for noen som har snytt én så grundig? Min bekjent er en rolig og sindig kar, men jeg tror nok den T-skjorta kommer til å gå i søpla temmelig med en gang.
    Jeg har aldri opplevd annet en en ekstremt god service fra L-sound!
    Hvis du skal gå og irritere deg hver gang prisen går ned så vil du fort få magesår, siden de stadig settes ned.

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nå er jeg litt usikker på hva du mener her....
    Er Lsound useriøse fordi de har satt NED prisen på en vare uten å refundere mellomlegget til alle andre som har handlet den varen til "gammel" pris der tidligere?

Om dét regnes som dårlig service er det være mange elendige pc og prosjektor butikker her i landet!

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

SNYTT???? Setter du ikke pris på at priser på varer settes ned?

Det er opplagt at en som har kjøpt en vare til normalpris blir litt "gretten" når varen så blir satt ned i pris. Slik er det bare. Og det skjer stadig vekk.

MEN, hvorfor i all verden skal man spre denne grettenheten over på andre som kan nyte godt av prisnedsettelsen?
    Hvorfor i alle dager skal en solid prisnedsettelse være NEGATIVT for potensielle kunder?

Jeg tror nok at alle (kanskje unntatt de som nettopp har kjøpt en vare til full pris) utelukkende vil se dette som en positiv handling fra importør.
    Jeg tror nemlig ikke at spesielt mange ville synes det var bedre med fullpris enn nedsatt pris... :?

Dersom varen IKKE var satt ned i pris, ville din "bekjente" likevel måttet betale 1699 kroner.

Tenk nøye gjennom slike utsagn før du setter dem på trykk - neste gang!
    Slike utsagn har ingen som helst verdi for noen av oss. Punktum.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Dette Er Ikke En Tråd Om Priser !!!

DETTE ER IKKE EN TRÅD OM PRISER !!!

Lsound drives av en entusiast og jobber hele tiden for og få bedre priser på sine produkter samt nøye utvalgte produkter til gode priser til sitt sortement.

Når det kommer til BetterCabels så er det et produkt som kommer inn i Lsounds sortement via SVS https://svsound.com/products-parts.cfm.

Hvordan Lsound forhandler seg frem til prider er opp til de.

Om du vil "prute" på priser eller diskutere det emnet er det opp til deg, og forblir mellom DEG og Lsound.

Jeg har begynt og kjøpt VELDIG mye forskjellig produkter hos Lsound nå siden de har åpnet og har aldri fått annet en god service.

Om det kommer flere innlegg om prisdiskusjon håper jeg moderator kan slette de innleggene.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

LAGERTØMMING / DEMO produkter...

Dumpet innom sia til Lsound og kom over følgende...

Lagertømming av yamaha X800 produkter... Ser ut til at du må spørre etter pris.

Demo produkter: DSP Z11 til 37500 kr , CD-S2000 til 8850 kr , A-S2000 10490 kr

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har av og til problemer med og få åpnet hjemmesiden til L-sound siden fredag :-O
    Flere som har problemet ???

Om jeg skulle tippe så kan det bære oppdatering på gang ???

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har prøvd å opne sida ei god stund i kvekl men den vil ikkje i det heile tatt så det kan tyde på at det er noke som skjer ja

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til å fungere helt greit nå.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    DETTE ER IKKE EN TRÅD OM PRISER !!!
    Det var godt...

Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Dumpet innom sia til Lsound og kom over følgende...

Lagertømming av yamaha X800 produkter... Ser ut til at du må spørre etter pris.

Demo produkter: DSP Z11 til 37500 kr , CD-S2000 til 8850 kr , A-S2000 10490 kr
    Oi.. det er vist en tråd om priser likevell..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke priser men tilbud :-D
    Føyer meg inn i "menigheta", har hatt litt telefonkontakt med Jan v. forskjellige anledninger, han ringer tilbake og er utrolig hjelpsom :-D

om ting faller i pris, er det vel bare fint :-D

Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •