Fjerne folk fra MSN listen...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fjerne folk fra MSN listen...

Med tid og stunder, så har jeg rotet inn en haug av kjente og ukjente mennesker i msn listen min, bla annet mange medlemmer av en bilklubb jeg er medlem i.
    Men det er ufattelig tungvindt å se alle som "logger av/på" hele tiden..
    Jeg vet jeg kan slå av notisen, men jeg vil vite om noen av mine nære venner logger på o.l.

SÅ: Hvis jeg blokkerer en haug folk, vil de noen gang være i stand til å kontakte meg, mot at jeg får et spm om å oppheve blokkeringen?

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det går an å slette de uten at de blir blokkert! Og da tror eg at de kan skrive til deg, men du kan jo da selvsagt ikke skrive til deg.....

Ikke 100% sikkert....

Newcomer MuV sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du sletter en kontakt får du spørsmål om du vil blokkere. Gjør du ikke det skal vel ikke den du sletter merke noe av det, og kan skrive til deg som vanlig. Blir værre om du vil kontakte han/henne kanskje.

Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet at jeg kan slette kontakter, og får valget mellom å blokkere eller ikke.
    Tror kanskje jeg ikke har gjort meg forstått nok her...

Si at jeg har deg MuV, i msn lista mi, jeg har aldri hatt noe kontakt med deg, og bestemmer meg for å slette deg fra listen, hvis jeg da vil at du ikke skal se om jeg er pålogget, eller se "min personlige melding" så har jeg kun et valg, å det er å blokkere deg.

Hvis jeg da skal selge et eller annet et halvår senere, å du prøver å legge meg til på msn, hva skjer da, når jeg har blokkert deg?

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting! Fordi en person på msn som du har blokkert vet ikke at du har gjort det!

Dermed vil han aldri se at du er pålogget! Dermed vil han ikke kunne ta kontakt med deg...

Hvis du derimot bare sletter vedkommende fra listen din uten å blokkere han/hun så vil han se hver gang du logger deg av og på, men du vil ikke få pling hver gang han logger seg på....

Du vil derimot få meldingen når han skriver til deg til tross for at du har slettet han fra din liste (tror eg)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •