Er det flere som irriterer seg over sangfugler som burde ha holdt kjeft? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Og som gjerne allerede etter 2 sekunder ROPER i øret ditt at det var helt rått, det beste de har hørt..

Fatter ikke hvorfor man ikke bare kan nyte, eller vente til ETTER sangen er over...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke jeg skal komme på besøk til deg Svantekiller, for jeg er en av disse irriterende sangfuglene du snakker om :P

Jeg er litt både og, Noen ganger vil jeg bare sitte helt stille og nyte musikken men ofte vil jeg nyte musikken og synge med selv. Jeg synger KUN hvis musikken engasjerer meg, og det har den gjort mer i det siste med den nye forsterkeren.

Nå skal det sies at jeg synger ganske rent, men det er strengt tatt ikke problemet heller slik jeg forstår deg. Det er at noen forstyrrer DIN måte å oppleve musikk på, og ødelegger for opplevelsen.

Fungerer litt likt jeg, hvis jeg først har bestemt meg for å bare høre og ikke la meg rive med med sang, så hadde jeg også blitt irritert av om noen skulle synge og skråle til sangen.. :P

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er vel dette litt mer nyansert enn både de for og de mot vil ha det til.

Om man skal ha en lyttestund så erfarer jeg at man bør ha denne alene. Svært få har absolutt samme musikksmak og før eller senere kommer det en kommentar eller en syng-med-strofe som ikke passer den andre.

Tilsvarende på film; skal man se en film i fred og ro er verken kino eller vennegjeng det rette forum.

Men så har man de andre siden: ønsker man å isolere seg egentlig? Vil man ikke dele sine fantastiske musikk, film - og lydopplevelser med andre; er ikke det litt av greia med å lage seg en hjemmekino eller sette sammen et godt anlegg?

Til slutt: hva er egentlig kvalitetsmusikk, musikk man ønsker å lytte til i fred og ro? For meg er det IKKE Ole paus, for andre ER det det!

For noen er den internasjonale finalen i Melodi Grand Prix et høydepunkt som som skal oppleves i surround med masse venner, god mat og mange kommentarer. For noen (sikkert veldig få) er dette en spennende happening som man aboslutt ikke ønsker flere teite kommentarer til enn de den norske programlederen får liret av seg - og for noen igjen er det så grusomt og intetsigende at man heller vil se det finske fjernsynteateret "Kallevalla" i reprise for 4.gang........

Noen liker å lytte til "Vinsjan på kaia", andre kaller det for festmusikk. Så enkelt er det!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •