Er det noe å se på, da?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er det noe å se på, da?

Har gått og ventet på at RiksTV skulle få ut finger'n og få noen litt mer interessante bokser på banen, men så fikk jeg se det på messa i Lillestrøm. Pføy, så dårlige bilder skal ikke jeg ha på TVen min! Så jeg dro rett hjem og bestilte HD parabol-pakke fra CanalDigital. Håper det blir bedre.

Ikke helt uten nedtur allerede i startgropa. For det første at de ikke kan levere PVR og HD i samme boks før ca januar. Så at jeg må abonnere på en haug uinteressante drittkanaler for å få HD. Men ok, jeg får i alle fall fire HD-kanaler.

Men hva er det på dem? National Geograpic og Discovery er jo bra, men er Voom og Silver noe jeg kommer til å se på? Ut fra den lille infoen jeg har funnet, ser det ut som at Voom stort sett viser moteprogrammer og BMX-sykling (m.a.o. innhold som de får slengt etter seg), og at Silver viser filmer "som kommer fra andre enn de store Hollywood-miljøene". Mao filmer du aldri har hørt om og sannsynligvis ikke er det dugg interessert i.

Hva sier dere der ute, som har hatt det en stund - ser dere mye på HD-kanalene når den første whoaaa-opplevelsen har gitt seg?

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor det skal være så vanskelig for en så stor spiller som CD å få rettigheter til å sende det vi vil se. Alt som lages av serier i USA, fra PrisonBreak og Lost, til Rome og David Letterman, sendes jo tross alt i HD der borte. Og sport og filmer, selvsagt.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Broder'n klinte til med HD-pakka i og med at han skulle ha fotballabo. Samtidig kjøpte han PV70 for å få en bra pakke. Den eneste som ser HD hos han er jeg, han tenker ikke på det engang. Grenser for hvor stor WOW-effekt en HD sending har, så da må innholdet bli på nivå med SD. Jeg var skikkelig keen på HD-abo når det kom, men avventer til det er et reelt tilbud. Om det kommer..

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser på Discovery HD hver dag. Er ofte innom Voom HD og ser Artland, Famous Homes, Earth Diaries, konserter eller de andre programmene som ikke omhandler mote eller BMX. TV4HD sender filmer og f.eks Heroes i HD, noe jeg også ser på av og til. SVT HD ser jeg aldri på, de sender jo faktisk bare noen tamme demoer.
    Jeg har hatt HD noen måneder nå, men jeg er like imponert enda. Av og til er noen programmer så imponerende bra filmet at jeg blir sittende og måpe.
    Men så har jeg jo en god plasma også!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV4 HD og SVT HD? Finner ikke dem i kanaloversikten til CD? Sendes de ukodet? Må jeg evt inn med noe mer utstyr, som LNBer eller noe for å ta det inn? Noe mer "nyttig" der ute? Sikkert helt teite spørsmål, men jeg har alltid vært lykkelig kabelbruker som ikke har behøvd å vite sånt.

Ikke at det spiller så stor rolle. Når damene i huset får både TV Norge og Fem, så får vel ikke jeg tak i fjernkontrollen før etter midnatt. Finnes det noen støttegruppe for reality-ofre her?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThorH
    TV4 HD og SVT HD? Finner ikke dem i kanaloversikten til CD? Sendes de ukodet? Må jeg evt inn med noe mer utstyr, som LNBer eller noe for å ta det inn? Noe mer "nyttig" der ute? Sikkert helt teite spørsmål, men jeg har alltid vært lykkelig kabelbruker som ikke har behøvd å vite sånt.

Ikke at det spiller så stor rolle. Når damene i huset får både TV Norge og Fem, så får vel ikke jeg tak i fjernkontrollen før etter midnatt. Finnes det noen støttegruppe for reality-ofre her?
    Jeg bor i Stockhom.;-)

Omtrent samme tilbudet her, da.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •