Idol

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 19 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 362

Tråd: Idol

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Idol

Jeg er familiefar, og et av programmene som er grei underholdning for hele familien er Idol. Derfor har jeg fulgt med både på årets og fjorårets utgave. Håper det er noen andre som har meninger om dette her på forumet, og at vi kan diskutere Idol her :

Vi kan begynne med å tippe på hvem av DISSE som går videre i kveld :

Selv tipper jeg Trung Toan Tong og Stine Terese Julseth. Outsider er Roald Haarr.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke følt med så mye selv, men ser litt... Men dama mi tror Trung Toan Tong går videre :P

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [Zenith-
    Har ikke følt med så mye selv, men ser litt... Men dama mi tror Trung Toan Tong går videre :P
    Ja, at gutten kan synge er det ingen tvil om. I kveld får han jo bruke sin boyband-fløtestemme på en sang som den passer perfekt til, så han skal nok gjøre seg veldig bort om han ikke går videre. Hvor godt han klarer seg når forutsetningene endrer seg, blir spennende å se. Han har hvertfall fått mye oppmerksomhet, og drar garantert mye stemmer på det.
    Han er langt fra min favoritt, men typisk en som får mange stemmer, og jeg blir svært overrasket om han ikke går til finalen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi traff hodet på spiker'n der ja :lol:

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Idol

Sitat Opprinnelig postet av Oban
    Selv tipper jeg Trung Toan Tong og Stine Terese Julseth. Outsider er Roald Haarr.
    Tong og Haarr videre. Var heldig med forhåndstipsene, ja. 8)

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var mye høyere nivå på de 10 som var med på onsdag syns jeg enn de på fredag. Syns egentlig bare at det var han trung som var skikkelig bra av de 10.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir spennende å se om han bestemmer seg for å miste stemmen igjen. :lol:

ellers synes jeg både 3, 4, og 5te plass på onsdag var bedre enn de 2 vinnerne fra Fredag.

Active Ivan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig med deg der Burre :lol:
    Trung har en ok stemme, men for meg blir d for boyband aktiv. Må den beste vinne!!

Mvh Ivan

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke noe boyband fan, men boyband selger da... Så en boyband stemme kan nå langt den...

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er også enig med burre. Får satse på at de får en ny sjanse i programmet med dommernes favoritter. Ganske kjipt at gruppene er så skjevt fordelt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    974
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen av de som var med på fredag var noe særlig. Det var bedre på onsdag. Tror nok Maria blir en het kandidat til å vinne hele Idol hvis hun synger like bra fremover. Synes også at Susanne har en veldig bra stemme, får tro at en av dommerne gir henne en ny sjanse.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zulu
    Tror nok Maria blir en het kandidat til å vinne hele Idol hvis hun synger like bra fremover. Synes også at Susanne har en veldig bra stemme, får tro at en av dommerne gir henne en ny sjanse.
    Ja, Maria er nok den aller største favoritten til å gå helt til topps. Hennes utfordring ligger i at hun muligens er "for perfekt" og allerede er en nærmest fullt utviklet artist. Da vil folk hjemme i stuene ofte sette mer pris på en outsider som utvikler seg i løpet av våren og vokser med oppgavene.
    Jeg tror det er meget store muligheter for at vi får se Susanne igjen som et wildcard fra en av dommerne. Dessverre har jeg ikke noe særlig tro på henne. Hun virker ikke så stødig når hun må velge noe annet enn "Killing Me Softly" (som hun forøvrig synger overbevisende).

Jeg er enig i at det var skarpere konkurranse på onsdag enn på fredag. Dessverre er det tydelig at dem som har fått mest tid på skjermen i innledningen, har et stort fortrinn framfor dem som har vært mer anonyme så langt. At en sanger som Roald Haar, som har fått svært lite eksponeringstid, likevel fikk nok stemmer til å komme til finalen, var for meg både overraskende og gledelig. De som har fått minst tid på skjermen må nemlig overbevise adskillig mer for å bli lagt merke til.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper den peneste vinner

Intermediate martin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,914
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Enig i den! :lol:

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny runde i kveld. Vanskeligere å spå enn de to første, p.g.a. at det er mange av disse som ikke har fått vist seg noe særlig i innledningen. En annen faktor som gjør det vanskelig å spå, er at de kuleste typene har heller middelmådige stemmer (les Sandra Lyng Haugen og Magnus Ulnæss). Hvor vidt de klarer å skjule sin manglende stemmeprakt har svært mye å si for stemmingen.
    Maren Flotve Birkeland har hele tiden gjordt et solid inntrykk. Lasse Uppmann var ganske famlende i starten, men imponerte meg stort da han sang duett i forkant av siste utvelgelse.

Så - siden jeg igjen er først ute som spåmann i denne runden, satser jeg på at ingen av de hittil "anonyme" overrasker, og foreslår følgende videre :

Maren Flotve Birkeland og Lasse Uppmann. Outsider er Magnus Ulnæss.

Kom med dine tips. da ! :wink:

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Det må da være Sandra. Heia SANDRA.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble Sandra og Maren som gikk videre gårsdagens program. Forøvrig var det etter min mening betraktelig lavere nivå på disse 10 enn de to foregående programmene.
    Sandra og Maren var i går de suverent beste, men det er betenkelig at Magnus skulle kapre en tredjeplass. Selv med masse sjarm og utstråling må man forvente at finalistene har bedre sangstemme enn han presenterte i går. Det er tross alt først og fremst en sangkonkurranse. Eller ?

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De 2 peneste vant. Slik skal det være. Problemet er at de ikke vil vinne fordi at det er mest fjortis jenter som stemmer og de stemmer ikke på sine egne.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    De 2 peneste vant. Slik skal det være.
    Enig i at de peneste vant, men det skal ikke være slik. Du blander sikkert med "miss Norway-konkurransen". :wink:
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Problemet er at de ikke vil vinne fordi at det er mest fjortis jenter som stemmer og de stemmer ikke på sine egne.
    Tror at Sandra har en brukbar mulighet til å nå helt til topps. Utfordringen ligger i å sjarmere seerne så mye at de ignorerer at hun ikke er noen spesielt god sanger. I går var ikke dette noe problem, men det blir nok adskillig vanskeligere når hun møter skarpere konkurranse.
    At det er mest fjortis-jenter som stemmer har du nok rett i. Det må være den beste forklaringen på at Magnus kom på tredje plass, selv om han var en av de to desidert dårligste sangerne i går.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De som sang først i går, herregud de sang falskt... Det kom seg på slutten, men nivået var ikke så høyt i går...
    Hva mener dere?

Side 1 av 19 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •