sitter nå å slapper av med litt Sarah Brightman etter å ha sett en film med meget god surround effekt.

jeg har 2 par fronter koblet til recieveren, et par dali 202 og et par Rauna Tyr II. bruker 202 til film og Tyr til musikk. fikk handet Tyr i helgen og dette er gamle stativhøyttalere bygget i marmorkross(marmorbetong) med seas elemter.

jeg sitter nå å lurer på hvordan jeg kunne være så fornøyd med Dali 202 på musikk før, høres jo ut som det står en vegg forran de i forhold til Tyr høyttalerne. og da spiller jeg på en Denon avr-2105 og dvd-spiller koblet med coax til recieveren.

føler nå at jeg må ha en egen stereoforsterker til tyr høyttalerne, er kjempefornøyd slik det er nå, men er så innmari nysgjerrig på hva jeg kan få ut av Tyr høyttalerne.

er med blanda følelser jeg skriver dette, pga jeg er så glad jeg fikk denne "aha" opplevelsen nå i kveld. det skal sies at musikken nytes med duftlys og en baileys, men det hører jo med til kosen, men jeg tenker også på pengepungen! har jo selvsagt lyst til å handle så fort som mulig, men må pent vente 1-2 måneder og skal gjøre mitt beste på å vente til i november når det er hifi-messe i trondheim.

er egentli ikke sikker på hva jeg skriver dette innlegget for, men det var godt å få ut noen av tankene jeg sitter med nå.

håper noen forstår min glede/lengsel/frustrasjon :P

mvh
stian