Hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 31

Tråd: Hjemmekino

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekino

Nei nå begynner jeg å bli kraftig lei av at bladet kommer i butikkhyllene før jeg som abb. på det får det.Dette er nå femte gangen dette skjer?Er det flere som sliter med dette?
    Mvh bigtor

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jupp. Jeg ba om å få avslag i abonnementsprisen grunnet det og får to ekstra blader som kompensasjon.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det skjer med veldig mange. Hver mnd. Deriblandt meg. Syns det virker uprofft. Dette begynner å ligne en farse dessverre. Jeg lar abonnementet løpe ut og sier det opp da.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med deg teddy1k, sier opp abbonemanget etter tiden er utløpet, dette gidder jeg ikke mer. Direkte irriterende.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk bladet i postkassa i dag - har det vært ute i butikken lenge?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har desverre akkurat fornyet mitt abb.da jeg ble forsikret av kundeservice når jeg ringte de at jeg nå skulle få det presist men så mye var de til å stole på:-(
    Mvh bigtor

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk ikke bladet i dag heller, skulle hatt det tirsdag. Kommer heller ikke til å fornye abonnementet.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigtor
    Nei nå begynner jeg å bli kraftig lei av at bladet kommer i butikkhyllene før jeg som abb. på det får det.Dette er nå femte gangen dette skjer?Er det flere som sliter med dette?
    Nytt nummer, ny tråd. :-D Men jeg må få lov å spørre? Har Hjemmekino lovet at abbonnenter skal få bladet raskere enn andre kunder i butikk?

Det jeg vet er at abonnenter får en gunstigere pris enn løssalgskunder, og det "lettvinte" med at du får det hjem i stedet for å gå til butikken å kjøpe det.

En annen ting, når dere sier forsinket: Min lokale sjappe fikk ikke bladet i butikkhyllene før i går. Dersom noen av dere da har fått det i posten i dag synes jeg vitterlig at det begynner å likne litt på den berømte stormen i vannglasset...

Jeg presiserer for ordens skyld at jeg ikke uttaler meg som skribent i Hjemmekino, men kunde og abonnent av flere andre magasiner.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så flink du er til å skille rollene da.

Vet ikke om Hjemmekino har lovd meg dette, men jeg har abbonert på mange forskjellige blad gjennom tidene, og samtlige har levert i postkassen før det kom i butikk. Jeg mener det er en av fordelene med å abbonere. En ting hadde vært om det var snakk om samme dag eller dagen etter. I mange tilfeller (siste abo-periode for min del) har jeg fått bladet 7-8 dager etter butikk. Er det akseptabelt mener du? (jeg er klar over at det ikke står om liv...)

Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Nytt nummer, ny tråd. :-D Men jeg må få lov å spørre? Har Hjemmekino lovet at abbonnenter skal få bladet raskere enn andre kunder i butikk?

Det jeg vet er at abonnenter får en gunstigere pris enn løssalgskunder, og det "lettvinte" med at du får det hjem i stedet for å gå til butikken å kjøpe det.

En annen ting, når dere sier forsinket: Min lokale sjappe fikk ikke bladet i butikkhyllene før i går. Dersom noen av dere da har fått det i posten i dag synes jeg vitterlig at det begynner å likne litt på den berømte stormen i vannglasset...

Jeg presiserer for ordens skyld at jeg ikke uttaler meg som skribent i Hjemmekino, men kunde og abonnent av flere andre magasiner.
    Jeg uttaler meg ut ifra hvordan jeg har fått bladet tidligere og for den sak skyld også andre blader jeg har abb.på og da er det for dumt at man får det først etter at det har vært i salg i butikkene i flere dager for ikke å si uker og som sagt jeg har også vært i kontakt med flere i bladet som sier at de har ett stort problem med at posten ikke leverer i tide.Og Anfield om du synes at det er ett lite problem for deg ja så er det kanskje andre som ser annerledes på akkurat det:-)
    Mvh bigtor

Samarbeidspartner Ford Prefect sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Abo-avdelingen vår får noen klager hver gang bladet er forsinket i forhold til når det dukker opp i butikken. Det er heldigvis ikke så mange lenger, men noen er fortsatt for mange.
    Forsinkelsene skyldes altså ene og alene Postens manglende evne til å distribuere bladet. Dette har vi selvfølgelig lyst til å gjøre noe med.

Så - fra og med Januar (vi må dessverre vente såpass lenge på grunn av allerede avtalte produksjon og leveringsdatorer) vil trykke bladet noe tidligere for at samtlige abonnenter skal få Hjemmekino før det er i butikken. Allikevel tror jeg ikke samtlige vil oppleve at dette går i orden hver gang.
    Vi har allerede en klagesak gående med Posten, og får sikkert flere, for det er helt uakseptabelt at noen venter 10 til 12 dager etter at bladet er levert Posten før det dukker opp i postkassa.

Jeg beklager at Hjemmekino stadig vekk er forsinket fordi Posten ikke klarer å forholde seg til de leveringstidene de garanterer.

Allikevel - kan dere oppgi i tråden eller i mailer til meg, hvilket postnummer dere har. Uten dette, kan jeg verken klage til Posten eller kunne si noe om årsaken (annet enn på generelt grunnlag) til at forsinkelsene skjer. At det er noen som stadig går igjen, er et tegn på at det er problemer andre steder enn på terminalen der bladet blir levert.

Så - vi forsøker å løse problemet der det oppstår, og vi legger om leveringsrutinene våre slik at vi forhåpentligvis kan få dette til å fungere.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt er 6030.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigtor
    Jeg uttaler meg ut ifra hvordan jeg har fått bladet tidligere og for den sak skyld også andre blader jeg har abb.på og da er det for dumt at man får det først etter at det har vært i salg i butikkene i flere dager for ikke å si uker og som sagt jeg har også vært i kontakt med flere i bladet som sier at de har ett stort problem med at posten ikke leverer i tide.Og Anfield om du synes at det er ett lite problem for deg ja så er det kanskje andre som ser annerledes på akkurat det:-)

Skjønner selvfølgelig frustrasjonen, og flere uker som du sier er jo ikke akseptabelt. Men om det står om et par dager kan da ikke være så veldig farlig (er min mening).

Andre kan selvfølgelig mene det samme, bigtor. Men det er også lov å være litt motvekt i denne saken også.

Forøvrig er jo andre norske magasiner som Lyd & Bilde og Fidelity like mye plaget med Posten som Hjemmekino.

PS! Punktum og orddeling er ikke ut... ;-) Tungt å lese når alt står som en lang setning.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Er det akseptabelt mener du? (jeg er klar over at det ikke står om liv...)
    Over en uke er selvfølgelig betenkelig sent. Ellers, se svar over...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er jo klar over at det er Posten som i bunn og grunn er problemet her. Det jeg ikke forstår er at det virker som om Hjemmekino ikke har særlig påvirkningskraft overfor Posten. Iom at dette har vart veldig lenge så virker det som om Posten Norge ikke bryr seg. Et tips vi fikk i en av "bror-trådene" til denne var å klage til vårt lokale postkontor. Det er jo en start.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forrige blad fikk jeg en uke for sent og siste nummer har jeg ikke fått enda. Postnummer er 2040.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    7600

De tre foregående nummer før dette, fikk jeg mellom 1 og 1,5 uke etter jeg så det i butikkene.

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3370

Fikk mitt i går..

Newcomer Necman sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3360

kommer alltid noen dager etter.

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1339

Trodde jeg hadde løst problemet når jeg fikk ordnet opp i ny adresse etter flytting, men selv med riktig adresse på bladet kommer det normalt 5-10 dager etter at det dukker opp i lokale bladsjappa.

Gøran

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •