Hjemmekino - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31

Tråd: Hjemmekino

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    post nr 8019
    fikk bladet i dag. når kom det i butikken?

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk bladet i dag, bare 6 dager etter. Forrige nr. kom 7 dager etter release, så det går jo framover da...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk også bladet i dag.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja - For meg er det uinteressant når det kommer bare det kommer og helst før neste utgave kommer i butikken, prisen er av mindre betydning det også.

Jeg vet at dette er Posten AS sitt problem og har derfor litt "Laid Back" forhold til det hele..

Jeg abonnerer på blader fra USA, UK osv og får ALLTID bladet før Narvesen har det.:-D

Det har aldri vært noe tvil/diskusjon blant norske bedrifter om at posten er en suppebedrift (Dyrt og Dårlig) Men - det er nå en gang det vi har, alternativet kommer vi ikke til å få fordi det er for dyrt å konkurrere her oppe blant Fjell og Fjord! (Staten betaler for pakka di "av og til")

I mitt tilfelle er dette hverdagen: Jeg sender en pakke fra Vatne Mandag – den ankommer Oslo Tirsdag eller Onsdag neste uke – Pakkens innhold fixes og sendes samme dag og returneres før kl 12:00 i Oslo (la oss si Onsdag) Pakken ankommer Vatne Torsdag kl 12:30.

Eksemplet over er ikke enestående – Det er enestående om dette ikke skjer! (også med brev). Dette betyr at Posten har kun 1 seriøs jobb foran seg – nemlig intern effektivitetskontroll - og ingen ting annet.

Norge ligger på mange felt i steinalderen hva teknologisk infrastruktur angår men vi dør vi ikke av sykehusregningen når vi blir syke, vi får penger til å betale regninger når vi ikke har inntekt, vi (jeg) får lov til å gi Kill Buljo bunnkarakter uten at Teddy skyter meg – og på toppen har vi et rimelig bra fungerende demokrati.

Ærlig talt folkens – Vil du betale litt mer for å få ting litt fortere (og bedre) "Then go for it"!! Gjør som du ellers pleier her til lands (Betal mye for lite og Ekstremt mye mer for litt ekstra).

God Jul.

Samarbeidspartner Ford Prefect sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Vi har jobbet hardt i det siste for å få trykkeri, vår adressering og pakkepartner, og Posten til å forstå hva dette handler om.
    Jeg sa at det var vanskelig å gjøre noe med dette før nyttår, men det ser ut til at det er opptil flere som har skjønt alvoret.
    Derfor vil dere høyst sannsynlig oppleve en kraftig forbedret distribusjon fra og med novembernummeret.

Jeg regner med at dere vil si fra med kraft og styrke hvis bladene fortsetter å være forsinket.

Vennlig hilsen

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ford Prefect
    Hei

Vi har jobbet hardt i det siste for å få trykkeri, vår adressering og pakkepartner, og Posten til å forstå hva dette handler om.
    Jeg sa at det var vanskelig å gjøre noe med dette før nyttår, men det ser ut til at det er opptil flere som har skjønt alvoret.
    Derfor vil dere høyst sannsynlig oppleve en kraftig forbedret distribusjon fra og med novembernummeret.

Jeg regner med at dere vil si fra med kraft og styrke hvis bladene fortsetter å være forsinket.

Vennlig hilsen
    Ja jeg håper at dette ordner seg.

Jeg fikk mitt siste nr ca 1 uke etter at det var kommet i butikk og mitt postnr er 5164.
    Mvh bigtor

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ford Prefect
    Hei

Vennlig hilsen
    I og med at jeg også ligger inne som abbonnent, kan jeg opplyse om at bladet var i min postkasse to dager før det stod i bladhylla hos min lokale bladpusher. Så noe gikk en god del bedre denne gangen vel....?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    I og med at jeg også ligger inne som abbonnent, kan jeg opplyse om at bladet var i min postkasse to dager før det stod i bladhylla hos min lokale bladpusher. Så noe gikk en god del bedre denne gangen vel....?
    Sett bladet i hyllene siden torsdag, og enda ikke fått deg jeg. Men det er jo blitt en uvane så sjokkert ble jeg ikke

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk bladet på lørdag, og det var vel da det skulle komme..? Men ihvertfall en stor forbedring

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva om dere skriver postnummer i inleggene, slik at det er mulig å se et mønster? Hvem andre har fått, og hva er postnr?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk lørdag.