Den store biltråden

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Den store biltråden

Har ikke funnet noe spesiell bil-tråd her på forumet,så jeg lager en på chitchat-forumet

Selv om dette er en lyd og bilde forum,så er jeg bombesikker på at det finnes bilentusiaster her,som kombinerer lyd/bilde interessen med bil,jeg er iallefall slik.

Har dessverre ikke bil enda,men tenker meg ikke om to ganger når min kjære pappa spørr om vi skal ut å kjøre (med L da),med god musikk på stereoen,sol,vinduene nede,og bare ligge å kose seg på veien,lite,om ingenting slår dette i mine øyne.

Så i denne tråden diskuteres alt innen biler,om man skal ha ny bil,feil på bilen,eventuelt en show of på hva man kjører,eller har lyst på

Starter selv:
    Er 17 år (blir 18 om 10 måneder og 8 dager),og har hatt bilinteresse i 7-8 år nå som tok over fotballen, i 2003 ble jeg totalt Italia-frelst, biler som jeg har oversett før.
    Alt fra Italia, Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati, og småmerker som Abarth og Autobiachini har stått hjerte nært helt siden da.
    Mye av grunnen til dette er nok muligens fordi familien min kjøpte seg en helt ny Alfa Romeo 156 sportwagon, i stearling gray, dessverre da kun med 1,6 motor på 120hk, men funker utmerket til svingete veier, forbikjøringer og helt vanlig landeveiskjøring.

Personlig,så ønsker jeg meg en Alfa Romeo 155, eller en Fiat Punto med turbo, begge knallmorsomme biler, som ikke er ille i pris.

Deres tur

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    vi har en http://avforum.no/forum/generell-chi...orer-dere.html tråd litt lenger ned, som har vært aktiv noen år bli med der!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •