Aldri Mer Qxl

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Aldri Mer Qxl

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Aldri Mer Qxl

Jeg kommer aldri mer til å handle på qxl for makan til dårlig kundebehandling har jeg aldri opplevd før.Jeg fikk en minuskarakter av en annen på grunn av at qxl ikke hadde registrert min klage på denne handelen og når jeg da forsøker å få de til å rette på det så sier de at det er min feil fordi jeg ikke har klaget innen tidsfristen og uansett hvor mye jeg prøver å forklare de at jo jeg har sendt den innen fristen så vil de ikke høre på det.Jeg kommer ikke til å handle mer på qxl for makan til frekke folk skal du lete lenge etter.
    Mvh bigtor

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg kjenner meg igjen i saken.

Jeg sendte svar etter en auksjon en gang, etter at jeg hadde vunnet. Da nevnte jeg bare til selger at jeg tok meg friheten til å notere navn, mail og IP-adresse pga. hvis noe skulle skje.
    Jeg nevnte også at jeg gjorde dette pga dårlig erfaring tidligere ved en annen auksjon. Dette resulterte med at vedkommende satte en minus karakter på min profil og sendte klage til QXL.
    Jeg ble dermed utestengt.

Jeg tenkte selvfølgelig at QXL vil ordne opp i dette, men QXL mente det var min feil og at jeg måtte diskutere dette med vedkommende som jeg hadde snakket med tidligere... men problemet var at han aldri gadd å svare meg.

Hold dere unna QXL. Kundeserivcen holder ikke mål i det hele tatt.

Edit:
    Kanskje noen av dere mener at det var frekt av meg å nevne at jeg noterte ned navn osv?
    Da må man stille seg et spørsmål.
    Skal man virkelig stole på en fremmed ved forskuddsbetaling, helt uten videre? Neppe...

Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kommer til å anbefale alle jeg kjenner til IKKE å handle på qxl.
    Mvh bigtor

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hatt noen slike negative erfaringer med QXL, men detkan jo hende at det er flaks som har gjort det.

Når det gjelder det med å notere IP adresse osv. så synes jeg det er helt greit å både gjøre det, og å si fra om at en gjør det.
    Om en ikke liker det kan det virke litt mistenksomt da...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å si det sånn så var det først når jeg fikk problemer det virkelig viste seg for ett Dårlig selskap dette egentlig er.
    Mvh bigtor

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt noen telefoner dit ang. negative karakterer jeg og, men de har ordnet greit opp i det. Men jeg tror nok uansett ikke at de kommer til å få noen pris for årets servicebedrift...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble lurt en gang selv og da hjalp det lite med flotte papirer - Jeg har slutta helt å bruke QXL - har gått over tl Finn - de har affal Betalingsgaranti.

.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som irriterer meg mere enn useriøse selgere og kjøper hos Qxl, er Qxl selv og deres kundebehandlere.

De gir jamt **** i sine kunder, og derfor vil jeg takke for meg som en tidligere stor bruker innen kjøp og salg hos QXL.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •