Mobil eller Plasma TV?????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mobil eller Plasma TV?????

For å starte på begynnelsen av denne historien så kan jeg si att jeg kjørte over mobilen min med truck på jobb, og jeg måtte selvfølgelig ha en ny en...

Å det er der det hele begynte!! Jeg tok kontakt med Netcom skadeforsikring og fortalte hva som hadde skjedd, og ba om en ny mobil. En Nokia N73 MUSIC EDITION.
    Det skulle jeg jo få, og han skulle sende den dagen etter.
    Og noen dager senere så kom hentelappen i posten, jeg hentet mobilen, men fant ut att jeg ha fått feil sort.
    Ringte og fortalte att jeg hadde fått feil, og fikk beskjed om å sende den i retur, gjorde det, noe som kostet meg 120,- kr...
    Ventet, ventet og ventet på å få den riktige tilbake, gikk 2-3 uker, så ringte jeg å hørte hvordan ståa var, og de sa att de ikke hadde fått tilbake den jeg sendte. gav de sporingsnummeret, og der stod det at den var utlevert til de.
    Å enda en uke gikk, og jeg hørte ingenting. Ringte da og nærmest "klikket" og skjelte de ut, og sa att nå var dråpen i begeret nådd... :evil:
    (skal nevnes att jeg sikkert har ringt 15 ganger og snakket med mange konsulenter og blitt lovd att den skal komme hver gang)
    Hun jeg snakket med sist, skulle selv hente ut mobilen å få den sendt dagen etter.. HURRA :-D
    Endelig skulle telefonen komme...
    Jeg var i Malta da faren min (som skulle hente ut mobilen mens jeg var borte) ringte og spurte om jeg hadde kjøpt meg enda en ny plasma skjerm.. :-?
    "eeeh nei" svarte jeg, det var en liten mobil jeg skulle få..
    "du har hvertfall fått utlevert en plasma skjerm" sa han å la på.

Dagen jeg reiste hjem ringte hun dama fra "forsikringselskapet" (vil ikke ut med firmaet enda, hvis de leser dette, er ett firma som netcom sikkert bruker til å sende ut telefoner o.l)
    og spurte om jeg hadde fått en plasma skjerm..?
    Jeg sa jeg ikke visste om det, da det ikke var jeg som hentet den ut.. Sa hun kunne ringe tilbake når jeg var hjemme i Norge...

Når jeg kom hjem så stod det en LG 42pc1rr på gangen... :-D

Har jævli lyst å bare beholde den å si att jeg har fått mobilen..
    Er så utrolig lei dette firmaet som tydeligvis ikke klarer noe som helst..

Kan de på noen måte true seg tv`n tilbake?? Eller har jeg mitt på det tørre til å beholde den?? :-D
    Hva skjer hvis jeg ikke leverer den tilbake???

Sorry for langt innlegg, og kanskje i feil forumdel, men håper det går greit...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Keep it

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde uten tvil sagt ja fikk mobilen og takket så mye. Men som sagt jeg er frekkere enn de fleste og gærnere enn hva fornuften sier.

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jævlig lyst å gi faan å bare beholde den....
    Å så ringe og si att jeg enda ikke har fått mobilen...

Eller bare ikke ta telefonen når de ringer..... vet hva nummeret begynner på

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du beholder den...er det da så lurt at det ligger en tråd på nette hvor du innrømmer at du "stjeler" tven? :P

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du bør ikke lyve på et direkte spørsmål om de ringer og spør deg, men så mye tull du har hatt med firmaet trenger du vel heller ikke ta noe initiativ for å informere dem. Om de skal ha tilbake skjermen får de versågod komme hjem til deg og hente den. Er du sikker på at det var de som sendte skjermen?

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Kan de på noen måte true seg tv`n tilbake?? Eller har jeg mitt på det tørre til å beholde den?? :-D
    Hva skjer hvis jeg ikke leverer den tilbake???
    Skjønner at det er fristende etter denne historien MEN Du har ikke ditt på det tørre for å beholde tv`en

Det som er det samme som skjer med en hver person som stjeler...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •