Hifi-Center: Norges tregeste nettbutikk?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hifi-Center: Norges tregeste nettbutikk?

For nøyaktig 3 uker siden bestilte jeg høyttalere fra nettbutikken til HI-FI Center Kjeden. Jeg har ennå ikke fått dem!! Jeg har sendt dem mail og fikk svar etter 1 uke! Jeg skrev mail igjen for en stund siden men ennå ikke fått svar på når høyttalerne kommer. De har ikke telefonnummer jeg kan nå de på. Men jeg har fått nok nå, så i går sendte jeg en mail til dem om at de kan slette ordren. Høyttalerne jeg bestilte er store så de går ikke med Posten, men likevel, man må da forvente at de kommer innen 3 uker fra bestillingsdato? Eller at de i minste kan svare på når de evt. kommer?

Håper de registrerer min email om å slette ordren nå da. Skal vedde på at høyttalerne dukker opp om noen dager og en uke eller 2 etter jeg har fått dem får jeg til svar: "kan dessverre ikke slette ordren da høyttalerne er sendt..."

Active Toby91 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

samme med

Transmedia International - www.transmedia.no
    de er også veldi trege også har venta over 1 måned så jeg bare avbestilte til slutt.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt så sendte jeg en mail om å slette ordren min 29. juli, men har ikke fått noe svar på den. Sendte en mail nettopp og fikk svar på 10 minutter!!! Ny rekord for hi-fi centeret dette! De hadde slettet ordren den 30. juli. Men de visste ikke om jeg hadde fått igjen noen penger da, ble jo trukket fra konto da jeg bestilte HT. Men har altså ennå ikke fått noen penger igjen. Men det kommer vel.

Jeg har ihvertfall gjort mitt siste kjøp på Hificenteret på nett.

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei jeg tror ikke de er Norges tregeste for det må være Avshop som brukte nesten to mnd på å sende meg ett produkt.Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe mer i fra de nei.
    Mvh bigtor

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestillte et rack fra nettbutikken til HiFi centerkjeden for ca tre uker siden jeg også. Sendte mail senere da jeg aldri fikk ordrebekreftelse, og fikk svar i går! Var visst en feil med registreringssystemet. I mellomtiden har jeg kjøpt et annet rack, og takket derfor nei til denne handelen.

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettshop ansvarlig holder til i den nye butikken på solli. Kan jo prøve å ringe der.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HenningHG
    Nettshop ansvarlig holder til i den nye butikken på solli. Kan jo prøve å ringe der.
    Tror også at det lønner seg å masse litt (på en hyggelig måte) når man bestiller og ikke får svar etter et par dager.
    Som i de fleste butikkene er de kundene som er mest aktive som blir servert først.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •