litt mobil hjelp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

litt mobil hjelp?

Med så mange gadetfreaks på forumet så må vel noen av dere kunne hjelpe en stakkar litt ?
    Skal kjøpe meg ny tlf, å tele2 kompis ser ut som et abn som passer helt greit for meg. såfremt dere ikke vet om noe bedre tilbud. legger max 1200 på bordet.

alternativene er :
    - SE W610i
    - Nokia 6300
    - SE W200i

Hvem av disse er stabil, har lang battertid, de fleste nyttige funksjoner.?
    Har ikke stort peiling på noen av de egentlig. nokian har ikke 3g noe som er litt kjekt å ha, 610'n er vel egentlig den jeg ser for meg vil være den beste i det lange løp.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Med så mange gadetfreaks på forumet så må vel noen av dere kunne hjelpe en stakkar litt ?
    Skal kjøpe meg ny tlf, å tele2 kompis ser ut som et abn som passer helt greit for meg. såfremt dere ikke vet om noe bedre tilbud. legger max 1200 på bordet.

alternativene er :
    - SE W610i
    - Nokia 6300
    - SE W200i

Hvem av disse er stabil, har lang battertid, de fleste nyttige funksjoner.?
    Har ikke stort peiling på noen av de egentlig. nokian har ikke 3g noe som er litt kjekt å ha, 610'n er vel egentlig den jeg ser for meg vil være den beste i det lange løp.
    Sony Ericsson har best batterikapasitet, jeg personlig liker menyene best på Nokia. Egentlig mye en smakssak, og kommer selvfølgelig helt an på hvordan du skal bruke mobilen.

Men du har selvsagt valgt helt feil operatør

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble w610 pga batteri enkelt og greit + litt annet småfix.

Ang operatør, så har tele2 vært helt fantastisk imot telenor som jeg hadde et direkte helv*** med i 2 år. Aldri mer!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble w610 pga batteri enkelt og greit + litt annet småfix.

Ang operatør, så har tele2 vært helt fantastisk imot telenor som jeg hadde et direkte helv*** med i 2 år. Aldri mer!
    Hørt sånn tull! Skulle ringt meg du

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kanskje det, 1.5t med ventemusikk for å få sagt opp et abonnemang var nok får å få telenor i halsen. å når jeg først kommer igjennom er det torill-laila fra ytre verdensrom som røyker 80 om dagen med kols å en stemme gropere enn joe cocker som egentlig ikke ville hjelpe meg i det hele tatt. Da var gensern gått!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var gensern gått!
    Det må ha vært en spesiell genser

Seriøst, sånne ting er veldig leit, 1.5 time er nok å ta i litt da, vi på 09000 har ihvertfall en SNITT svartid på 52 sekunder:-D Hadde du snakka med meg hadde du ikke sagt opp

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Pahf, tele2 er supre på kundeservice, både på mobil, (meg og kona) og på internett og ip-telefon (gamlingene) har ting gått smooth fra noe var galt til det funket! Nå skal det sies at det har ikke vært mange gangene det har gått galt så kanskje me bare har hatt flaks?

Har en w810i, så tror telefonvalget var good pahf! Kjempefornøyd med min hvertfall! Er så lenge mellom ladinger at eg glemmer å lade den! :-D

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville valgt W610, du må ikke finne på å kjøpe W200 da den ser ut til å ha joystick, og ikke knapper for å bla i menyer. Joysticken har vært en svakhet på SE siden T68, ufattelig atdem ikke har gjort noe med dette på så mange år.

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Jeg ville valgt W610, du må ikke finne på å kjøpe W200 da den ser ut til å ha joystick, og ikke knapper for å bla i menyer. Joysticken har vært en svakhet på SE siden T68, ufattelig atdem ikke har gjort noe med dette på så mange år.
    Hmmm... Jeg har hatt mange SE mobiler med joystick, og jeg har ikke hatt problemer med noen av de..

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flateng
    Hmmm... Jeg har hatt mange SE mobiler med joystick, og jeg har ikke hatt problemer med noen av de..
    Kommer nok helt sikkert an på bruken, jeg har hatt mange og alle har begynt å feile etter kort tid, dette er en kjent svakhet, Søk litt på internett så finner du masse om det. På Anovo hvor de reparerer mobiler skifter de mange hver eneste dag.

Nå ligger telefonene minestort sett i bukselomma sammen med rusk og rask, så det hjelper nok ikke det heller.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Det var W610 han valgte:-D

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ops: ops: Hehe, leste igjennom tråden en gang til

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den utrolig irriterende joysticken har jeg hatt problem med både på den forrige 610 og k750, så jeg er glad jeg slipper den nå.

Jeg var helt sikkert uheldig med akkurat den support samtalen, men når du plutselig får dobbelt regninger, de stenger abbonementet og lignende da er det plutselig nok. Å bli mistenkt for å være kjeltring av ei dame som faktisk ikke har den ringeste anelse for hvem du er det anser jeg som direkte patetisk

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Det må ha vært en spesiell genser

Seriøst, sånne ting er veldig leit, 1.5 time er nok å ta i litt da, vi på 09000 har ihvertfall en SNITT svartid på 52 sekunder:-D Hadde du snakka med meg hadde du ikke sagt opp
    Fakta fae*. Jeg satt i 1t32min å ventet, måtte jo hente laderen for å være sikker på at jeg fikk valuta for pengene.!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått w610'n. å designmessig er den jo helt rå imho, men gud for noen små knapper da gitt. bruker jo 10min på hver melding. jaja. billigere regninger

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •