"#€%& telefonselgere - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå tror/håper jeg at jeg er blitt kvitt de. De ringte IGJEN for 2 gang idag da snakket jeg med en dame. Jeg stoppet henne og forklarte henne situasjonen og fortalte de som det var, en telefon til og det ble politianmeldelse ( som om det hadde skjedd?? ) Hun beklaget på det sterkeste og fortalte at jeg skulle bli fjernet men kom til å bli kontaktet ved en senere anledning. Jeg takket og sa lykke til med livet

MEN.. Når alt dette var over og jeg skulle legge på tror du F!#" ikke meg at hun lurte på om jeg ville støtte de, da rant det over. Venter egentlig bare på en politimann og noen hunder samt en tvangstrøye på døra jeg nå Makan til frekkhet......

Vil hermed oppfordre alle til og boikotte disse, selv om det er en veldedig sak så er det måte på til oppførsel... Og til dere som lurer så har jeg ikke sagt hvem som har plaget meg

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg ser tre muligheter her, enten så er de veldig ivrige, har en kort liste eller en kombinasjon av de to første Siste alternativet ser ut til å passe best i din situasjon dessverre

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •