Brennerprogram med justerbar hastighet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Brennerprogram med justerbar hastighet

Har et lite problem når det gjelder cd-brenning:
    Etter at jeg kjøpte meg ny (og raskere) datamaskin får jeg bare justert brennehastigheten i Nero og Roxio ned til 18x.
    Dette er problematisk da cd-spilleren min ikke vil lese plater som er brent raskere enn 8x.
    Er det noen som vet om et program (helst gratis) hvor du kan sette hastigheten til akkurat det du vil eller for mitt vedkommende i alle fall ned til 8x uansett hvilken pc og brenner du har?
    Det hadde forøvrig ikke gjort noe om det i tillegg kan konvertere flac filer til cd-audio (wav) før brenning...

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordvest
    Har et lite problem når det gjelder cd-brenning:
    Etter at jeg kjøpte meg ny (og raskere) datamaskin får jeg bare justert brennehastigheten i Nero og Roxio ned til 18x.
    Dette er problematisk da cd-spilleren min ikke vil lese plater som er brent raskere enn 8x.
    Er det noen som vet om et program (helst gratis) hvor du kan sette hastigheten til akkurat det du vil eller for mitt vedkommende i alle fall ned til 8x uansett hvilken pc og brenner du har?
    Det hadde forøvrig ikke gjort noe om det i tillegg kan konvertere flac filer til cd-audio (wav) før brenning...
    Har ikke testet om den støtter 8x. Men jeg er veldig fornøyd med Deepburner. Enkel og greit program som er gratis

http://www.deepburner.com/

Filkonvertering støttes ikke i gratisversjonen i alle fall.

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener jeg testet dette for et par dager siden og jeg ikke fikk stilt ned hastigheten tilstrekkelig, men takk for tipset!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •