Møkka butikken MPX!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Møkka butikken MPX!

Irriterer vettet av meg at det er så mange som handler der. Folk er idioter, og fortjener kanskje ikke bedre?

Ukens "tilbud" er ikke GALT i utgangspunktet, de har satt ned Toshiba HD-E1 fra 3989,- til 3590,- MEN, så setter dem "førpris" til 7990!!! Det er villedende og i så måte forbudt i henhold til markedsføringsloven. Men MPX ser ut til å mene at det må være lov å prøve seg? Vel, jeg synes DET er greit å vite. MPX vil GJERNE lure deg om de tror de kan slippe unna med det. Dette er ikke første gang jeg legger merke til sånne små "stunt" i fra dem. Og mine erfaringer med dem tidligere i forhold til kundeservice er også horrible.

Denne gangen orket jeg ikke å ergre meg mer uten å ta bladet fra munnen, dere er i det minste herved advart mot å handle der. Så har jeg gjort mitt for at dem ikke skal få lov til å lure folk på dette forumet i hvert fall.

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Møkka butikk sier du..? Tvert imot. Har kjøpt mange varer derifra, uten problem.. god kundeserivce har dem også. Av mine erfaringer er butikken meget god.

Jeg skjønner hva du sikter til, men som "smart forbruker", sjekker du priser via dinside/prisguiden osv, før du handler? Da sparer du deg for "lureri"...

Edit:
    Dette minner meg veldig om Lefdals 150% prisgaranti. Lefdal ble tvunget til å fjerne denne garantien, da forbrukerene ikke hadde vett nok til å sjekke opp prisen på forhånd på internett f.eks... Personlig sparte jeg MYE penger i den perioden på diverse utstyr.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg handler der og er storfornøyd! Apropos idioter...idioter er vel de som bryr seg om hvilken førpris som står oppført , og ikke hva man betaler og hva man får igjen for pengene.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det er jo uten tvil ikke lov å gjøre det på denne måten!

Forbrukeren skal kunne stole på at førpris virkelig er førpris! Ellers blir reklamen villedende!

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ofte handlet på MPX fordi de ved sammenligning (som jeg har foretatt) har vært billigst på det jeg ville ha, flere ganger. Jeg er ikke spesiellt lojal mot én butikk, men handler der det er billigst (når jeg handler på nett ihvertfall).

Eksemplet du nevner er jo dog 'grotesk' dersom det er riktig, og de bør få en smekk over fingrene for dét. Men da må du vel nesten si ifra til en eller annen forburkerinstans.

[edit: 'forburker', faktisk. Jeg mente salvsagt forburger-instans...[/edikt]

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

;)

Sitat Opprinnelig postet av Joey1313
    Irriterer vettet av meg at det er så mange som handler der. Folk er idioter, og fortjener kanskje ikke bedre?

Ukens "tilbud" er ikke GALT i utgangspunktet, de har satt ned Toshiba HD-E1 fra 3989,- til 3590,- MEN, så setter dem "førpris" til 7990!!! Det er villedende og i så måte forbudt i henhold til markedsføringsloven. Men MPX ser ut til å mene at det må være lov å prøve seg? Vel, jeg synes DET er greit å vite. MPX vil GJERNE lure deg om de tror de kan slippe unna med det. Dette er ikke første gang jeg legger merke til sånne små "stunt" i fra dem. Og mine erfaringer med dem tidligere i forhold til kundeservice er også horrible.

Denne gangen orket jeg ikke å ergre meg mer uten å ta bladet fra munnen, dere er i det minste herved advart mot å handle der. Så har jeg gjort mitt for at dem ikke skal få lov til å lure folk på dette forumet i hvert fall.

Joda slikt skal jo ikke skje men jeg nekter å tro at de er alene om det!

Jeg får slike tilbuds mail fra, MPX, Komplett, Netshopp og en til tror det er psdata og de ser svært like ut med store! avslag.

Men det at man bør ha det i bakhodet at de overdriver avslagene sine betyr ikke at de ikke ellers har en bra nettbutikk. eller hur?

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettbutikken til MPX er meget bra. Jeg har selv måttet bite i det sure eple å bestille derfra fordi jeg ikke har funnet det jeg er på jakt etter andre steder. Eller beskrivelsen har vært for dårlig. Men jeg passer alltid på at det er ting som ikke har lett for å gå i stykker, som kabinetter og skjermstativer. For når ting du har handlet hos MPX går i stykker så risikerer du virkelig å finne ut at du har rodd deg langt opp "shit creek". Jeg har f.eks. mange ganger advart en kollega om å handle derfra, men han syns det var så greit siden de var så nærme der han bodde. Kom på jobben en dag og ble møtt med: "NÅå skønnær jeg hva du meinte!". Han hadde prøvd å reklamere på noe hos dem.

Når det gjelder påstanden om at MPX er billige så skjønner jeg ikke mye, for det er dem da visserlig ikke. Men legger merke til at førprisen på nevnte HD-DVD spiller var nøyaktig 1 krone billigere enn nummer 2 på HW prisguiden. Tipper dem går inn for å være billigst på de mest poulære produktene for å så ta det igjen på ordinære ting.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •