Diverse tester gjort av hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer hifinyter sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Thumbs up Diverse tester gjort av hjemmekino

Hei.
    Vil først si jeg er en ivrig leser av dette forumet, utrolig mye nyttig og interessant. Har tidligere abonnert på bladet hjemmekino, men kjøper det bare sporadisk nå. Siste nr av bladet var det tester av flere dvd spillere, s 60-66.
    Tre spillere er testet og nad får en lang avhandling om hvor dårlig og stygg fjernkontrollen er. Det som er merkelig for meg er at det er kun denne spilleren som ikke er avbildet med fjernkontroll! Dette er temmelig spinkelt syns nå jeg når det blir skrevet så mye negativt om denne fjernkontrollen.

Nei la Leser gjøre opp eget intrykk om hva som er pent og ikke pent, men det forutsetter selvfølgelig at man viser alt også..

Håper ikke dette bare blir oppfattet som negativt, absolutt ikke meningen ihvertfall. Kanskje det er flere som irriterer seg over slikt?

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Håper ikke dette bare blir oppfattet som negativt, absolutt ikke meningen ihvertfall"

Eeh... Den røde, nedovervendte tommelen i headingen, samt at du faktisk har lagt dette ut som en artikkel som blir liggende lenge på forsiden kan kanskje bli tolket som negativt

Jeg er forøvrig ikke enig i at det er en lang avhandling om denne fjernkontrollen... Her er det som er skrevet:

Ankepunktet når det gjelder det tekniske og design er fjernkontrollen. Det skal sies at jeg aldri ville prioritert en fin fjernkontroll som kunne gått på bekostning av produktets egenskaper, men det er ikke til å stikke under en stol at NAD M5 har en kjedelig fjernkontroll. For all del, den er meget praktisk og funksjonell, men allikevel. Den står rett og slett ikke i stil med produktet den skal styre.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Edit: Dette er ikke en artikkel. Flytter tråden derfor hit.

En lang avhandling kan vel ikke det Marantz her refererer til akkurat kalles?

Newcomer hifinyter sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stygg fjernkontroll?

Oi Oi.. Dette ble nok misforstått litt, ser jo selvfølgelig at det ble for negativt skrevet. Nei avhandlingen er ikke så lang, men jeg syns den er både lang og negativ nok til at jeg syns det er en selvfølge at leserne får se denne i artikkelen. Alt som har med det visuelle å gjøre når det gjelder design syns jeg man skal holde seg unna. Eller ihvertfall ta med bilde slik at leser kan bedømme selv..

hifinyter

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var neimen ikke mye å klage på i en 6 sider lang test! Hadde man funnet så lite å klage på som to linjer i alle så lange tester så hadde det vært imponerende!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •