Er Dell stasjonære PC`er stillegående?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er Dell stasjonære PC`er stillegående?

Jeg må skifte ut den gamle pc`en min snart og er ute etter en rimelig og noen lunde stillegående pc. Jeg trenger ikke noe grafikmonster med vanvittige ytelser, men en grei pc til surfing, skriving, server for squeezebox og enkle spill.

Er også lei av at pc`en min bråker som et uvær og vil derfor prøve å skaffe meg en som er nokså stillegående. Har i den forbindelse lest enkelte steder at Dell er relativt stillegående og lurer på om noen har erfaring med det. Spesifikt lurer jeg vel på en Dimension 521 som koster rundt 5000kr.
    Eller er noen av apriltilbudene som ligger på Din Side like stillegående (link: De beste PC-tilbudene i april - DinSide Data : PC-tilbud : PC - stasjonære ) Tenker da kanskje spesielt på Kompletts tilbud.

Satt stor pris på hjelp her....

Newcomer paul_s sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har en Dell E520 med E6300 prosessor og vifteløst (1300 pro?)skjermkort.. hører den nesten ikke, hender jeg må legge øret inntil for å høre om den står på

Anbefaler Dell med Intel Core 2 Duo prosessor, men setter du i et rått skjermkort hender det at disse bråker bra ja...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •