HJELP til reklamasjon!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active frodehf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HJELP til reklamasjon!!

Hei

Eg kjøpte i høst ein harman/kardon avr 7300 hos hificenter. Den har vore ut og inn av repperasjon nå med samme feilen 3 ganger, og eg har rett på ny.

Da eg kjøte avr 7300 var den på salg til 15 000kr, ordinær verdi var 25 000kr

Hificenter tilbudde meg harman/kardon avr 645 (avr 7300 er utgått vare) som koster 15 000kr, i bytte. men den er ikkje på langt nær så kraftig som avr 7300.

Det eg lurer på er om eg har rett på ein forsterker som er like bra, f.eks avr745 eller ein som er til samme pris som da eg kjøpte.

Trenger svar idag

MVH
    Frode Håkonsen

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo ikke forvente å få en vare som er mer verdt enn d du betaler nei?!

Men kanskje de kunne gitt deg en god pris på en slik at det ble 15000... er jo litt forhandlingsrom!

Men d eg så vidt eg vet tror du har krav på er samme forsterker, eller en til samme sum!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet ikke reglene for dette, står sikkert i linken i innlegget over. Hadde et lignende problem, for noen år siden med en H/K forsterker. Den jeg kjøpte hadde en veiledende pris på 7000, men jeg betalte 4k, da forsterkeren ble for dyr å reparere skulle jeg få ny. Ente med at jeg fikk nyeste modell, som veiledende ligger på 10K. At de tilbyr deg en mindre modell en den du kjøpte synes jeg ikke er imponerende, et tilsvarende produkt får du jo ivertfall ikke.
    hvilken hifi-center butikk var dette??

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •