Takk, Hifiklubben

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Takk, Hifiklubben

Var nede og leverte inn min defekte NAD T742 (byttet i en identisk) nettopp. Jeg fikk en ny på sekundet, var ikke snakk om at jeg måtte demonstrere feilen eller noe slikt, og jeg hadde attpåtil glemt å ta med kvitteringen. :P

"Skulle bare mangle", vil kanskje noen si, men jeg blir fremdeles imponert over slik service.

Active Neonsun sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ble også positivt overrasket over Hfk i går da jeg var på prøvelytting av Dali Helicon 400 / B&W 704 - selgeren i M. Thranes gate var både tålmodig og svært hjelpsom med å bytte ut elektronikk og koble om, holdt kjeft mens jeg hørte på og prøvde ikke å pushe verken i den ene eller andres favør. Pluss i margen der

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg er også storfornøyd med HFK. Hentet som nevnt tildligere 2 stl C272 i forrige uke. Da jeg kom hjem plugget jeg inn begge i nettet for å sjekke at de var ok, før jeg koblet alt. Den ene (førøvrig med serienr xxxxxxx13) lyste std.by., men releet slo ikke over da jeg trykket på av/på knappen. Den slo seg altså ikke på! Jeg burnet ned til HFK og forklarte problemet, og fikk ny på flekken. Den fungerte ypperlig.

Mon tro om de har vært igjennom en form for kvalitetssikring eller noe?

Intermediate martin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,914
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som hadde forsikring heller?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nai, gidder ikke bruke penger på den. Kjøper heller bedre kabler. :P

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, den forsikringen er noe tull og tøys. I prinsippet kunne feilen ligge i at jeg brokoblet til helvete, eller andre uforsiktigheter. De blunket ikke, bare hentet en ny på lageret, og håpet jeg ble fornøyd. Selgeren bar den til og med ut i bilen (!) Meget hyggelig kar.

Intermediate martin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,914
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du ikke hadde forsikring var det veldig imponerende, men hvis du hadde hatt forsikring skulle det bare mangle. :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,042
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Neonsun
    Jeg ble også positivt overrasket over Hfk i går da jeg var på prøvelytting av Dali Helicon 400 / B&W 704 - selgeren i M. Thranes gate var både tålmodig og svært hjelpsom med å bytte ut elektronikk og koble om, holdt kjeft mens jeg hørte på og prøvde ikke å pushe verken i den ene eller andres favør. Pluss i margen der

Er vel egentlig hoved jobben til de som jobber der da.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig. Dessuten er det mange av de som er hifiinteressert som snakker sammen, sånn som her, og da er det ikke bare butikken og servicen men også selvsagt produktene som blir diskutert.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,042
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du omformulere svaret ditt littegrann?
    Skjønte det ikke helt.
    Bedre og spørre en og svare i skyene :wink:

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-fi Lasse
    Er vel egentlig hoved jobben til de som jobber der da.
    Joda, men jeg har også møtt på selgere som ganske iherdig prøver å pushe på deg sine egne favoritter.. (eller det de får mest provisjon på..?) Nesten som om de har tatt valget for deg idet du kommer inn døra.

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer sikkert også litt ann på hvilken dag de har. Om de er sliten eller glad. Om de er stresset osv...
    Servicen pleier å variere med antall mennesker i butikken. Jo færre mennesker jo bedre service

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Neonsun
    [Joda, men jeg har også møtt på selgere som ganske iherdig prøver å pushe på deg sine egne favoritter.. (eller det de får mest provisjon på..?) Nesten som om de har tatt valget for deg idet du kommer inn døra.
    Jeg tror det er vanskelig å være selger uten å ha noen favoritter, bevisst eller ubevisst. Jeg synes det er bedre å handle med en selger som har sine meningers mot, basert på egen erfaring med produktene, enn en som anbefaler ut fra provisjon og pris alene. Det er dessverre alt for mange selgere som argumenterer med at "denne koster mer, så den er bedre". Husker da jeg kjøpte Dali 2A hos Hifi-klubben i Tromsø for mange år siden. Troppet opp med egen forsterker på en lørdag og testet høyttalere i en halv time mens butikken var ganske full av kunder. Landet altså på et par til 1200,- kr, mens jeg hadde prøvehørt høyttalere opp til 4000,- for paret.
    Litt hevede øyenbryn var eneste kommentar til mitt valg av høyttalere. Slik skal det være!

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Landet altså på et par til 1200,- kr, mens jeg hadde prøvehørt høyttalere opp til 4000,- for paret.
    Var det inklusive turen tur/retur Halden-Tromsø? :lol:

HiFiKlubben skriver selv:
    "Kundens 3 ja'er"
    Husk - vi lever av deg som kunde! Vi jobber hardt for at du skal bli fornøyd. Derfor har vi 3 bud som vi hele tiden vil oppfylle overfor deg:

Fikk du en god og kompetent behandling?
    Vil du be om å få snakke med samme selger ved en senere anledning?
    Vil du anbefale oss til dine venner?
    Dette er våre selgeres 3 viktigste bud, og alle kunder skal kunne svar ja på disse. Kan du ikke det, har vi gjort noe feil, og vi vil gjerne vite hva vi har gjort galt, slik at vi igjen kan gi deg som kunde en god og kompetent service.

Gi oss din tilbakemelding på risogros@hifiklubben.no. Husk å opplyse hvilken butikk du handlet i, og om du ønsker å bli kontaktet av Hi-Fi Klubben.

Husk: det er deg som kunde vi lever av!
    Jeg skal ikke ha sagt at de etterlever det til en hver tid. Da vi kom tilbake med en T 762 som ikke spilte bra ville de selvsagt teste den. Jeg sa jeg hadde testet den med en NAD CD-spiller, og selvsagt kommer de slengende med en Arcam-spiller for test :shock: Er de helt vel bevart?

Så forteller jeg at jeg ikke fikk farge på Y/C-video monitor-utgangen, men på Video 4 fikk jeg farger. De testet da med sin projektor, og det virket der hos dem. Da var problemet løst for dem. De skulle sende forsterkeren til service, selvom han omtrent sa at den kom til å komme tilbake uten å være gjort noe med. Da jeg ba ham å nevne Y/C-videoutgangen for dem på serviceverkstedet spurte han "Hvorfor det?" :shock: :shock:

Vel, hva skal man si?

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Var det inklusive turen tur/retur Halden-Tromsø? :lol:
    Nei, det var mens jeg var i militæret i Bardufoss. Altså omtrent 14 år siden.

Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo greit om en selger har sine favoritter?

Har selv blitt anbefalt selgerens favoritt, men han opplyste om at det var en personlig mening, og jeg ser ingenting galt i det. Han prøvde tross alt å finne et produkt jeg ble fornøyd med!

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, men hvor mange har vel ikke opplevd denne (tenkte) situasjonen?

Neon: Hei, jeg er på utkikk etter et par høyttalere. Maks 5000,-
    Selger: Ja, da har vi jo f.eks disse? (til 3500,-)
    (so far so good..)
    Neon: Tja, jeg vet ikke helt.. Har du noe annet?
    Selger: Vel, jeg har disse her da. De er sinnsykt mye bedre, men koster 6995..... Jeg har akkurat de samme selv hjemme (yeah right..) og de er absolutt verdt de ekstra kronene!
    Neon (tenker): Pokker også. Nå ryker budsjettet mitt igjen..

Kanskje det bare er jeg som er selgerens våte drøm..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •