HD formatkrigen. - Side 625

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 625 av 653 FørsteFørste ... 125 485 495 505 515 525 535 545 555 565 575 585 595 605 615 621 622 623 624 625 626 627 628 629 635 645 ... SisteSiste
Viser resultater 12,481 til 12,500 av 13053
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har enda tilgode å se et komplekst java program kjøre raskt og dessverre så har dette blitt en industristandard. Holder på å implementere et større produkt der jeg jobber som er 100% java og tregt som få. Direkte tragisk...
    Kanskje det er du/dere og ikke språket som er problemet? Selvfølelig er Java tregere enn lavnivå-språk som C/C++, men sammenligner man med tilsvarende (.NET) er det ikke videre treigt.

Av klientprogrammer på Java har man vel eksempelvis Eclipse, Netbeans, IntelliJ IDEA, Tomcat, glassfish, Azureus, Firstoffice, OpenProj osv. Selskaper som Google benytter mye Java i tjenestene sine, og svært mange enterprise web-applikasjoner som leveres av store akører som Accenture, bouvet og lignende er Java-baserte..

Hvilken type prosjekt er det du jobber med som blir så tregt i Java?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Si meg en ting.. Har HDDVD noe å stille opp med nå? Hva skal til for at HDDVD, med 2 store bak seg, gjøre for å tjene på formatet?

Og dersom det ikke lenger produseres flere spillere, hvordan kan man da ha troen på at utgivelser vil ta av?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cognito
    Toshiba superbowl reklame. vistnok kostet denne 3 mill USD.