HD formatkrigen. - Side 619

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 619 av 653 FørsteFørste ... 119 479 489 499 509 519 529 539 549 559 569 579 589 599 609 615 616 617 618 619 620 621 622 623 629 639 649 ... SisteSiste
Viser resultater 12,361 til 12,380 av 13053
    Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Jeg regner med at dette var et førsøk på humor eller sarkasme.
    Da må jeg si at det ikke var særlig velplasert.

Eller er det slik at du har absolut ingen begrep om hvor mye tid en Disk produksjon tar eller hva som er forskjellen på BD og HDDVD produksjonsmessig, etter å ha deltatt i denne debatten så lenge?

Til din opplysning så er den praktiske forskjellen mellom HDDVD og BD, fra en tittel er bestemt til den ligger i butikken, omtrent 0000,01.

Warner annonserte sin BD eksklusivitet til stor overaskelse for dem som jobber med HDDVD for ca. 3 (det er tallet tre dere ser) uker siden.

Et spørsmål til alle dem som nå allerede i lengere tid har mast om reaksjoner fra HDDVD konsortiumet; Har dere alle ADHD eller er dere bare så uvitende om hva begrepet "Industriel Produksjon" innebærer?

Det er liksom ikke bare å hive en filmfil i et brennerprogram og lage noen kopier.

Ærlig talt; ta en realitet sjekk og tenk dere om før dere slenger ut påstander som mer enn noe annet avslører deres uvitenhet. ops:

(spesielt rettet mot dem som har vært med i denne debatten lenge, ikke rettet mot nykommere)
    Så hele planen til HD DVD gruppen var at Warner skulle dra hele lasset alene. Det viser bare hvor lite de to studioene har kommet med av titler, og hvor viktig Warner var for HD DVD. Når Warner nå blir borte, blir HD DVD totalt uinteressant som filmmedium.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Så hele planen til HD DVD gruppen var at Warner skulle dra hele lasset alene. Det viser bare hvor lite de to studioene har kommet med av titler, og hvor viktig Warner var for HD DVD. Når Warner nå blir borte, blir HD DVD totalt uinteressant som filmmedium.
    Er dette en respons eller konklusjon til det du siterte så vil jeg kalle det "god dag mann økseskaft!".

Hvordan du kommer til den konklusjonen i forhold til det jeg postet om tema før i dag er helt uforståelig.

Så det er kanskje ikke så rart alikavel at du stadig blir beskyldt for å snu å vende på argumenter bare for å fore din agenda.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Jeg tror jeg må ta Fox-listen i et par omganger, men jeg begynner med de filmene Fox annonserte på CES 2007:

Overskriften angir måneden filmene skulle gis ut, dato i parantes angir når den ble gitt ut.

Januar 07
    Alien Vs Predator (23. jan. 07)
    Courage Under Fire (23. jan. 07)
    Flyboys (30. jan. 07)
    Hart's War (30. jan. 07)
    Men of Honor (23. jan. 07)

Februar 07
    Broken Arrow (13. feb 07)
    Chain Reaction (13. feb 07)
    Entrapment (13. feb 07) (utsatt fra. 5. des. 06)
    Phone Booth (13. feb 07)
    Planet of the Apes (2001) (13. feb 07)
    The Marine (13. feb 07)
    The Sentinel (13. feb 07) (utsatt fra. 5. des. 06)
    The Usual Suspects (13. feb 07) (utsatt fra. 28. nov. 06)

Mars 07
    Commando (15. apr. 08 )
    Dances with Wolves (ubestemt)
    Dodgeball (ubestemt)
    From Hell (ubestemt) (utsatt fra. 5. des. 06)
    Hoosiers (13. mar. 07)
    Ice Age (4. mar. 08 )
    The Thomas Crown Affair (ubestemt)

April 07
    Dude, Where's My Car? (ubestemt)
    Hannibal (ubestemt)
    Me, Myself & Irene (5. feb. 08 )
    The Fly (1986) (9. okt. 07)
    The Silence of the Lambs (ubestemt)
    Tristan & Isolde (ubestemt)
    Turistas (ubestemt)

Mai 07
    A Bridge Too Far (ubestemt)
    Battle of Britain (ubestemt)
    Butch Cassidy and the Sundance Kid (ubestemt)
    Edward Scissorhands (9. okt. 07)
    Man on Fire (8. januar 08 )
    Master & Commander (ubestemt)
    Platoon (ubestemt)
    Predator (15. apr. 08 )
    The Graduate (ubestemt)
    The Siege (ubestemt)

Juni 07
    A Fistful of Dollars (ubestemt)
    Bull Durham (ubestemt)
    Cast Away (4. des 07)
    I, Robot (11. mar. 08 )
    Independence Day (11. mar. 08 )
    Out of Time (ubestemt)
    Ronin (ubestemt)
    To Live & Die in L.A. (ubestemt)
    Walking Tall (ubestemt)

Foreløpig fasit:
    Annonsert: 46
    Gitt ut som planlagt: 14
    Gitt ut senere: 4
    Fått ny dato: 6
    MIA: 22 (48%)

Hvis vi holder de filmene som ble utsatt fra nov. og des. 2006 utenfor, så blir fasiten slik:

Annonsert: 42
    Gitt ut som planlagt: 11
    Gitt ut senere: 4
    Fått ny dato: 6
    MIA: 21 (50%)

Jeg tenker jeg skal ta for meg 2006-releasene på neste post, før jeg går løs på annonseringene fra august 07.
    Kan jeg få en link til denne CES-lanseringen fra Fox.

Dessuten, som jeg sa tidligere; flere av titlene ble utsatt på bakgrunn av BD+, og mye har dermed forskøvet seg og blitt utsatt.

Synes jo det er merkelig at du anser filmen som ulansert, når den tross alt er kommet på sone B. Fox har selv sagt at filmen får en ny release nærmere "fathers day", sammen med en del andre. Mulig at BDA er litt flinkere til å samkjøre utgvelsene sine mellom Europa og USA, og ikke gjort som HD DVD og rett og slett driti i hele det Europeiske markedet.

Fra Hidefdigest er dette utsatt fra Universal og Paramount:

American Pie (Universal)
    American Pie 2 (Universal)
    American Pie Presents: A Naked Mile (Universal)
    The Black Dahlia (Universal)
    The Blues Brothers (Universal)
    Braveheart (Paramount)
    Coach Carter (Paramount)
    Conan the Barbarian (Universal)
    Deliver Us from Eva (Universal)
    Dr. Seuss' The Cat in the Hat (2003) (Universal)
    Forrest Gump (Paramount)
    Grease (Paramount)
    Idlewild (Universal)
    The Lemon Drop Kid (Universal)
    Psycho (1960) (Universal)
    The Return (Universal)
    Save the Last Dance (Paramount)
    Scarface (1983) (Universal)
    School of Rock (Paramount)
    Scoop (Universal)
    Spongebob Squarepants: The Movie (Paramount)
    Star Trek: First Contact (Paramount)
    The Ultimate Star Trek Collection (Paramount)
    Vanilla Sky (Paramount)

Og ser du på hva Warner faktisk har utsatt på ubestemt tid, så blir det nærmest meningsløst å bli så veldig skuffet over Fox.

Grunnen til at mange er skuffet over Fox sine utsettelser, er ikke kun fordi de er utsatt. Jeg tror det rett og slett er fordi mange gledet seg til titlene. Fox har utrolig mange gode ttler (som HD DVD-siden har ønsket seg), og man blir da mer skuffet enn når Universal og Paramount har utsatt sine. Og igjen, Warner, ser også ut i fra listen til Hidefdigest å ha minst like mange "løftebrudd" som resten av hurven.
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For ett styr....... Bare å vente ett års tid, så er dette gått i boks folkens..

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det viser bare hvor lite de to studioene har kommet med av titler,
    Mnei, det viser hvor lite disse studioene har kommet med av titler i Q1

og hvor viktig Warner var for HD DVD.
    Har noen protestert på at Warner var viktig? Jeg kan ikke huske å ha sett noen som har sagt: "Bah! Drit i Warner, de har ingen kule filmer, uansett". Så vidt jeg kan huske har alle vært enige i at det er et svært hardt slag å miste Warner med følge.

Når Warner nå blir borte, blir HD DVD totalt uinteressant som filmmedium.
    Så det du sier er altså: "Bah! Drit i Universal og Paramount, de har ingen kule filmer, uansett"?

Det er ingen tvil overhodet at det er problematisk å miste Warner, og det gjør at HD DVD kommer alvorlig på hæla. Derfor bør det ikke komme som noen stor overraskelse at det tar litt tid å komme opp med en skikkelig strategi og dertilhørende markedsføringskampanje som kan veie opp for dette tapet.

Det er ganske tvilsomt om HD DVD får flere sjanser dersom denne kampanjen feiler, så jeg skjønner godt at de foretrekker å planlegge den skikkelig grundig.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Er dette en respons eller konklusjon til det du siterte så vil jeg kalle det "god dag mann økseskaft!".

Hvordan du kommer til den konklusjonen i forhold til det jeg postet om tema før i dag er helt uforståelig.

Så det er kanskje ikke så rart alikavel at du stadig blir beskyldt for å snu å vende på argumenter bare for å fore din agenda.
    Nei-nei-nei, ARTY, selv du skjønte hva jeg mente. Du påpekte at Para/ Uni nå må snu seg om, tenke ut nye strategier osv etter at Warner valgte rett. Skulle ikke det bety at de skulle ha kommet med enda flere annonseringer, enn omtrent "nada" som har kommet frem til nå. Motstøtet er en 30 sekunders reklamesnutt under Super Bowl som skal sende budskapet "Men HD DVD var ikke død". Man får håpe at ikke 20 millioner amerikanere er på toalettet i pausen som reklamen skal vises

Det kunne umulig komme som en overraskelse på HD DVD gruppen at Warner gikk blått. Det kom sikkert som et sjokk, men neppe som en overraskelse.

Et konsern som Toshiba må ha utført en konsekvensanalysa av de mulighetene som lå i dage ved årsskiftet. Warner var klare i hele høst på at de ville komme til å velge ett av formatene. De skulle se an osv, og hele argumentasjonen til Warner som vi nå alle kjenner så godt. Enig?

Enten så ville Warner annonsere om å gå blått i Q1 08, eller fortsette som nøytral eller gå rødt. Da Warner la premissene at de skulle se på salget, både av spillere og filmer totalt sett, og sikkert også hvilke Warner-filmer som solgte mest på hvlket format; kunne det neppe kommet som noen overraskelse på HD DVD det som skjedd i starten av januar 08.

At de står igjen på CES08 som lamslåtte ofre og føler seg dolket i ryggen av en aliert, uten å hvite hvordan de skulle takle sjokket, vitner mer om Japansk arroganse. De regnet nok med at Warner ikke ville forlate HD DVD. Dessuten har både BDA og HD DVD Group vært i forhandlinger med Warner-sjefene, og de måtte ha en følelse av hvor dette ville gå. Selv Lionsgate-sjefen uttalte før jul hvordan dette lå an. Og jeg nekter å tro at Toshiba ikke hadde en anelse.

Men "be that as it may". Dette skulle uansett ikke bety noe annet enn at Para/ Uni må levere enda mer. Poenget er at de aldri tok høyde for at slikt kunne skje, og det lider de av nå. For uansett hvordan Warner ville velge sine veier, så burde de to filmselskapene som er HD DVD-eksklusive være bærebjelken for formatet. I stedet så har de basert seg på de gode utgivelsene fra Warner. BDA har også hatt god drahjelp av Warner, men både Buena Vista, Fox, Lionsgate og Sony har sluppet jevnt med titler.

Derfor mener jeg at HD DVD gruppen har latt Warner dra lasset. Paramount kom med Transformers. Hva annet har de egentlig kommet med av betydning? Og Universal har spyttet ut middelmådige titler av ofte varierende kvalitet. De mestselgende titlene er fra BBC, Para og Warner. Hvor er Universal?

Og nå som Warner ble borte, så skal du ha meg til å tru at dette kom overraskende, slik at Uni/ Para må legge om hele strategien?

Hele strategien de må legge om er faktisk å begynne å produsere gode titler som får betydning for salget...
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blu-ray-com
    Third Big Week for Blu-ray
    Posted February 1, 2008 by Josh

For the third straight week since Warner Brothers announced they would exclusively support Blu-ray, the format has held a commanding lead in high definition movie sales. Home Media Magazine has released Nielson VideoScan First Alert data, and Blu-ray held 82% of the high definition market during the week ending January 27th.

Also, for the third straight week, all of the Top 10 sellers in high definition are Blu-ray. This week's top seller was newly released 'Saw IV', followed by 'The Game Plan' and '3:10 to Yuma'.
    Home Media Magazine - January 27, 2008
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av blu-ray.com
    For the third straight week since Warner Brothers announced they would exclusively support Blu-ray, the format has held a commanding lead in high definition movie sales. Home Media Magazine has released Nielson VideoScan First Alert data, and Blu-ray held 82% of the high definition market during the week ending January 27th.
    Home Media Magazine - January 27, 2008
    Blir du sur hvis jeg sier at HD DVD gjorde det mye bedre enn jeg trodde denne uken?

Eller, egentlig er det vel Blu-ray som har gjort det dårligere enn jeg forventet. Jeg regnet med at HD DVD-salget nå er omtrent så lavt som det kan bli, og at det burde være omtrent på samme nivå denne uken som forrige. Jeg forventet en økning på ca. 30% i Blu-ray-salget, ettersom jeg trodde denne ukes nyheter ville selge bedre enn forrige ukes nyheter. Men, det viser seg at HD DVD har hatt en nedgang i salget på 4,7% og Blu-ray har hatt en nedgang på 11,1%. Mao. omtrent som forventet for HD DVD, og mye dårlige enn (det jeg) forventet for Blu-ray.

I forhold til uke 1, har nå HD DVD-salget sunket med 76% og Blu-ray-salget har sunket med 41%

Det slo meg forresten at siden vi vet nøyaktig (vel, avrunda til nærmeste hundre tusen) hvor mange eksemplarer det var solgt av hvert format ved utgangen av 2007, så burde det være mulig å regne ut faktiske salgstall for hver uke også. Skal ta en titt på det etter jeg har fått en pizza innabords

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje du rett og slett har for lite peiling på marked og tall til at du skal gidde å analysere og tippe deg blå hver bidige gang du har en sjanse trondmm? Det er ikke videre interessant å lese side opp og side ned om hvor dårlig/bra formatene gjør det i forhold til dine antagelser.

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geofrank
    Kanskje du rett og slett har for lite peiling på marked og tall til at du skal gidde å analysere og tippe deg blå hver bidige gang du har en sjanse trondmm? Det er ikke videre interessant å lese side opp og side ned om hvor dårlig/bra formatene gjør det i forhold til dine antagelser.
    Kanskje du er i feil tråd?

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Blir du sur hvis jeg sier at HD DVD gjorde det mye bedre enn jeg trodde denne uken?

Eller, egentlig er det vel Blu-ray som har gjort det dårligere enn jeg forventet. Jeg regnet med at HD DVD-salget nå er omtrent så lavt som det kan bli, og at det burde være omtrent på samme nivå denne uken som forrige. Jeg forventet en økning på ca. 30% i Blu-ray-salget, ettersom jeg trodde denne ukes nyheter ville selge bedre enn forrige ukes nyheter. Men, det viser seg at HD DVD har hatt en nedgang i salget på 4,7% og Blu-ray har hatt en nedgang på 11,1%. Mao. omtrent som forventet for HD DVD, og mye dårlige enn (det jeg) forventet for Blu-ray.

I forhold til uke 1, har nå HD DVD-salget sunket med 76% og Blu-ray-salget har sunket med 41%

Det slo meg forresten at siden vi vet nøyaktig (vel, avrunda til nærmeste hundre tusen) hvor mange eksemplarer det var solgt av hvert format ved utgangen av 2007, så burde det være mulig å regne ut faktiske salgstall for hver uke også. Skal ta en titt på det etter jeg har fått en pizza innabords
    Nei, jeg blir ikke sur:-D Formatsalget vil nok gå opp og ned frem til 1. juni. Deretter er det kun nedtur for HD DVD er jeg redd.

Ut i fra Home Theater Mag så er det positiv lesing at Sony sjefen og BDA kun konsentrerer seg om kampen mot DVD og ikke HD DVD. Jeg tror det er et smart trekk.

Du må gjerne regne, men tallene er fortatt kun for USA. Jeg synes det hadde vært mye mer interessant dersom vi hadde fått med Europa og Asia i tillegg. Vet det er så og si umulig, men det er kun da man får et riktig bilde av hva som skjer.
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uffda. Det er selvfølgelig alltid veldig trist når noen ikke liker tjenestene jeg tilbyr. Men, jeg har tross alt en "100% fornøyd, eller pengene tilbake"-garanti, så det er bare å henvende seg i utgangen, så skal du få refundert hele kjøpesummen.

Men, om du ikke liker analysene mine, så tror jeg du vil bli langt mer fornøyd med internettipsene mine. Her er f.eks. en link jeg tror du vil like meget godt: http://avforum.no/forum/profile.php?...ignore&u=19501

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Du verden?? Jøss?
    Stølen

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, jeg blir ikke sur:-D Formatsalget vil nok gå opp og ned frem til 1. juni. Deretter er det kun nedtur for HD DVD er jeg redd.
    Litt avhengig av hva HD DVD Promotion Group finner på, altså

Men ellers er jeg egentlig ganske enig. Det er først tre uker ut i juni, når Warner gir ut sin siste HD DVD-tittel, at det virkelig vil bli slitsomt for HD DVD. Det er fra denne datoen Universal og Paramount (og Weinstein, hvis de fortsatt vil være med) virkelig må dra frem de store kanonene for at HD DVD skal kunne klare å holde nesa over vann.

Ut i fra Home Theater Mag så er det positiv lesing at Sony sjefen og BDA kun konsentrerer seg om kampen mot DVD og ikke HD DVD. Jeg tror det er et smart trekk.
    Både og... Det er aldri lurt å snu ryggen til motstanderen din, selv om du er sikker på at han er ferdig

Du må gjerne regne, men tallene er fortatt kun for USA. Jeg synes det hadde vært mye mer interessant dersom vi hadde fått med Europa og Asia i tillegg. Vet det er så og si umulig, men det er kun da man får et riktig bilde av hva som skjer.
    Joa, det kan du si, men samtidig er faktisk det europeiske markedet knøttlite sammenlignet med USA, og hvis ett av formatene forsvinner fra USA, så er det fullstendig usannsynlig at det vil leve videre i Europa i særlig mange måneder.

Hvis jeg har regnet rett, så ble det forresten solgt ca. 50 000 HD DVDer og 230 000 Blu-ray disker denne uken. Siden alle prosentandelene oppgis uten desimaler, så vil det selvfølgelig bli en del unøyaktigheter. Akkurat nå brukte jeg kun SI-tallene som utgangspunkt for å regne ut salgstallene for uke 1, deretter har jeg brukt ukesandelene og YTD for å regne ut videre salgstall.

Newcomer Dalakong sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hd dvd

Er det noen her som virkelig tror at HD DVD vil greie å overleve?

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja,tydeligvis,å jeg ler like mye hver gang hddvd fanboyene klamrer seg til sine egne analyser å halmstrå for et format som fikk dødsstøtet i januar.

Nesten så man føler med dem,men de skal ha for en ukuelig opptimisme,men en del av dem mister alt de har av troverdighet,i mine øyne,når de ikke greier å finne en eneste tilttel av de planlagte bd utgivelsene interessante

Gleder meg til å høre unnskyldningen når det endelig er over.

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he, endelig noe som snakker rett fra levra!

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en par årsaker til at salget svikter i begge leire nå;
    - Julehandelen er over og kredittkortgjelden skal betales
    - Husboblen i USA gjør at mange må betale dyrt for husene sine. Forbruk som filmer osv kan lett kuttes (selv om primærkunden til HD i første rekke er relativt bemidlet)
    - Lavt utvalg filmer pga at alle slippes før jul

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    - Husboblen i USA gjør at mange må betale dyrt for husene sine. Forbruk som filmer osv kan lett kuttes (selv om primærkunden til HD i første rekke er relativt bemidlet)
    Kansje i norge, men i USA får man jo HDDVD spiller for mindre enn en pølsemeny på shell, så det argumentet holder vel ikke vann.

Jeg tror at selv om vi alle nå kan være enige om at Blu-Ray har vunnet, om enn vi måtte like det eller ikke, vil det for mannen i gata fortsatt være usikkerhet så lenge HDDVD eksisterer. For han vil DVD være ett bra nok alternativ til dette er "endelig" avklart.

Side 619 av 653 FørsteFørste ... 119 479 489 499 509 519 529 539 549 559 569 579 589 599 609 615 616 617 618 619 620 621 622 623 629 639 649 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •