HD formatkrigen. - Side 611

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 611 av 653 FørsteFørste ... 111 471 481 491 501 511 521 531 541 551 561 571 581 591 601 607 608 609 610 611 612 613 614 615 621 631 641 651 ... SisteSiste
Viser resultater 12,201 til 12,220 av 13053
    Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Det som er merkelig er at hverken Paramount eller Universal har en eneste release etter 1.april...? I hvertfall i følge Hidefdigest.

HD DVD Disc Release Dates | High Def Digest

Det er sikkert litt tidlig, men BD har representert de fleste selskapene på release etter 1 april.

Blu-ray Disc Release Dates | High Def Digest
    Paramount, og spesielt Universal, annonserer gjerne ikke så lang tid i forkant. Ikke som Fox, som lover og lover, og utsetter og utsetter......

Når det er sagt, så ryktes det også at Toshiba har bedt både Paramount og Universal om å vente litt med nye annonseringer. Lukter det en heftig, og godt samordnet kampanje mellom de 3? Reklame, gode avspiller tilbud, samt annonsering av en rekke filmgodbiter. Alt samlet i en massiv offensiv mot Blu-Ray, som et kraftig signal om at; nei, formatet er langt fra dødt, vi akter tvert imot fortsatt å stikke av med seieren.....

Krydre dette litt med en nyhet om at Weinstein skal begynne å gi ut HD DVD-filmer igjen, så kunne de fyllt en uke med fantastiske HD DVD-nyheter, og satt BD i skyggen, tatt de litt på senga rett og slett. Å gjøre Blu-leiren sløve, selvtilfredse, og mette på suksess for så og slå nådeløst til, det er resepten!!

HD DVD trenger avisoverskrifter som: "HD DVD strikes back" "HD DVD far from dead" "HD DVD still hungry for blood".....

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    Paramount, og spesielt Universal, annonserer gjerne ikke så lang tid i forkant. Ikke som Fox, som lover og lover, og utsetter og utsetter......

Når det er sagt, så ryktes det også at Toshiba har bedt både Paramount og Universal om å vente litt med nye annonseringer. Lukter det en heftig, og godt samordnet kampanje mellom de 3? Reklame, gode avspiller tilbud, samt annonsering av en rekke filmgodbiter. Alt samlet i en massiv offensiv mot Blu-Ray, som et kraftig signal om at; nei, formatet er langt fra dødt, vi akter tvert imot fortsatt å stikke av med seieren.....

Krydre dette litt med en nyhet om at Weinstein skal begynne å gi ut HD DVD-filmer igjen, så kunne de fyllt en uke med fantastiske HD DVD-nyheter, og satt BD i skyggen, tatt de litt på senga rett og slett. Å gjøre Blu-leiren sløve, selvtilfredse, og mette på suksess for så og slå nådeløst til, det er resepten!!

HD DVD trenger avisoverskrifter som: "HD DVD strikes back" "HD DVD far from dead" "HD DVD still hungry for blood".....
    Greit å være optimist, men det må nok mye til før BD blir tatt på senga.... Dette blir i så fall kun palliativ behandling for en fredlig død...

Kanskje grunnen til Toshiba ber Universal/Paramount holde igjen er fordi de selv vurderer å gi seg og starte produksjon av BD spillere i stedet?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, godt å se at noen fortsatt er optimistiske

dette litt med en nyhet om at Weinstein skal begynne å gi ut HD DVD-filmer igjen, så kunne de fyllt en uke med fantastiske HD DVD-nyheter, og satt BD i skyggen, tatt de litt på senga rett og slett. Å gjøre Blu-leiren sløve, selvtilfredse, og mette på suksess for så og slå nådeløst til, det er resepten!!
    Personlig har jeg avskrevet Weinstein for lenge siden. Jeg vet at de formelt sett er HD DVD-eksklusive, men jeg blir overrasket om deres neste HD-utgivelse ikke kommer på Blu-ray. Jeg håper bare at de ikke blir helt blå når de første begynner å gi ut filmer igjen.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Potetgullmannen
    Kanskje grunnen til Toshiba ber Universal/Paramount holde igjen er fordi de selv vurderer å gi seg og starte produksjon av BD spillere i stedet?
    Det der hadde vært en morsom tanke. Tenk om Toshiba starter produksjoen av like gode BD spillere som deres HD spillere og til samme pris
    Da hadde det blitt litt konkuranse. Feks en EP35 BD utgave til rundt 4K???

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, jeg er helt enig med Andy_Dandy. De har nok sett Karate Kid og prøver seg på en god gammeldags hink-hink-spark.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for veldig nyttig info, Potetgullmannen. Jeg skal nå switche tilbake til YPbPr, som jeg hadde PS3 på tidligere. Men hva er dette med BTB, da? Får man dette med YPbPr eller er BTB det som menes med 0 ire, og kun er tilgjengelig i RGB Full?

Og hva gjør WTW? Jeg har aldri egentlig sett noe forskjell om jeg setter denne på on eller off?

Da jeg så forskjellene i sortnivå mellom BD30 og PS3 på Pioneer 507, så var sortnivået på BD30 slik PS3 var med RGB Full (bare at BD30 hadde mer kontrast). Da PS3 sto på YPbPr, var sortnivået på BD merkbart bedre enn PS3. Derfor trodde jeg at PS3 burde stå på RGB Full.
    Dette med BTB har hos meg vært litt opp ned i forhold til hvilken skjerm og avspiller (tidl. div DVD+ div TV'r) jeg har hatt tilkoblet. På min Mitsubishi HC 5000 projektor nå får jeg ikke BTB uansett hva jeg stiller PS3 eller andre billedkilder på. BTB har jeg lest er noe som gjør kalilbreringen lettere, men har ikke noe å si for om all informasjonen (sort) kommer fram eller ikke fra selve filmene. BD og DVD (helt siden sin barndom) har 16 som det sorteste uansett, og det er det som vanlige TV'er/projektorer forventer via HDMI og de andre vanlige videoinngangene for TV signaler.

Super white/WTW for komponent er avhengig av displayene det også. Jeg mer ker ingen forskjell med det av eller på. Men jeg *tror* det hever skalaen i den andre enden. Jeg skrev vel over i innleggene mine at YPbPr var 16-255, men det riktige mener jeg etter rask googling faktisk er i spekteret 16-235, og at ved WTW så heves skalen for utsignalet for YPbPr fra 16-235 til 16-255.

Ellers med sortnivå og PS3 vs BD30... Jeg er usikker hvorfor det er slik, men TV'n må vel i så fall kalibreres for begge billedkildene uvhengig av hverandre. Men det gjorde du kanskje. Og svaret kan jo være så lett at PS3 ikke greier å gå så svart som BD 30 uten å miste detaljer. Ved å ha YPbpr på PS3 så kan man jo prøve å skru brightness ned så mange hakk at sort blir like sort som når du brukte RGB ut, men da vil du igjen ha drept detaljerinen i mørke områdene. (Hos meg så er det svake leddet HC 5000 når det gjelder detaljnivå i mørke områder. Dette er en djevelsk hobby. Alt for dyr. Puh).

Jeg er fornøyd så langt med PS3'n min som BD spiller, men det overrasker meg ikke hvis stand alone spillere fra Panasonic greier å tyne mer ut av formatet billedmessig.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RELEASE.no – 1997-2008 - videobransjens fagblad!

...og akkurat derfor tror jeg at BD kommer til å overta or DVD på sikt. Jeg tror, med alle HD-flatskjermene som er solgt, at Hidef har et voldsomt potensiale. Selv folk med skjermer ned i 37" ser forskjell, om ikke enormt stor, så er det vesentlig forskjell vil jeg si. Man ser det i detaljer som aldri vises på DVD, uansett skjermstørrelse...Om ett par år, tror jeg det er BD overalt i mengder...[/url]
    Tja. Jeg tror iallefall at prisen på software har uendelig mye mer å si enn prisen på hardware. En engangsinvestering på et par tusenlapper kan nok de fleste leve med, det er verre med å betale 249,- for HD-varianten av en film de får på DVD til 99,-.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Det der hadde vært en morsom tanke. Tenk om Toshiba starter produksjoen av like gode BD spillere som deres HD spillere og til samme pris
    Da hadde det blitt litt konkuranse. Feks en EP35 BD utgave til rundt 4K???
    I og med at vi alle elsker rykter her inne (meg inkludert - derfor jeg kommer) så kan jeg nevne et innlegg på avsforum i går der en som sendte inn spilleren for reparering eller erstatning fikk beskjed om at en ny spiller fikk han ikke fordi Toshiba skulle stanse produksjon av den modellen. Tror det var en A30, eller A35? Skal se om jeg finner innlegget senere.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I og med at vi alle elsker rykter her inne (meg inkludert - derfor jeg kommer) så kan jeg nevne et innlegg på avsforum i går der en som sendte inn spilleren for reparering eller erstatning fikk beskjed om at en ny spiller fikk han ikke fordi Toshiba skulle stanse produksjon av den modellen. Tror det var en A30, eller A35? Skal se om jeg finner innlegget senere.
    Var det ikke A35, da?

Men hva er egentlig den store forskjellen på A35 og XA2? Jeg har alltid hatt en liten følelse av at Toshiba har hatt en modell "for mye" i HD-rekka si. Men sånn sett hadde det kanskje vært mer logisk å kutte XA2?

Ellers er det selvfølgelig lett å se på dette som et tegn på at Toshiba er i ferd med å kutte HD DVD helt. Men, jeg tror (håper) det heller er snakk om at de kutter ut ulønnsomme modeller for å få mer penger til hva-det-nå-måtte-være av mottrekk de har pønsket ut.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Tja. Jeg tror iallefall at prisen på software har uendelig mye mer å si enn prisen på hardware. En engangsinvestering på et par tusenlapper kan nok de fleste leve med, det er verre med å betale 249,- for HD-varianten av en film de får på DVD til 99,-.
    Jada, men slik var det også med DVD og VHS. DVD var vesentlig dyrere enn DVD-utgaven. Tror at prisen for BD vil bli 199,- i løpet av året. I fjor kostet de 299,-, så det går den riktige veien.

Dessuten er det ikke mange nye DVD-filmer jeg ser til 99,- i butikk. Synes prisen er oftere 179,- og 199,- for nye titler. Men jeg er helt enig når det gjelder BD-katalogtitler. Disse får man billig på DVD, og prisen bør ned til ca 150,- dersom de skal bli attraktive for hvermannsen.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm. Må jaggu sjekke PS3 meny settinger jeg også. Det låter litt merkelig at innstillinger du gjør for RGB settings for meny+spill gjør seg gjeldende når du spiller av BD i component/YPbPr.

Slik er historien ala Potetgullmannens forståelse av PS3 manualen og div. poster på PS3 som BD spiller i div forum:

I skjerminnstillinger så kan man velge om RGB skal være Limited eller Full. MEN: så lenge den andre menyen - "BD innstillingermenyen" er valgt til YPbPr (komponent) så vil det ikke ha noe innvirkning for BD avspilling. Switcher du derimot "BD Innstillingermenyen" over til RGB så vil valget i Skjerminnstillinger (full eller limited) også innvirke på BD/DVD filmer.

I Skjerminnstillinger har man i tillegg til RGB Full eller Limited også det som kalles "Super White on/off" for YPbPr. Denne innstillingen derimot gjør seg gjeldende for BD film når man har BD innstillingermeny satt til YPbPr/komponent. (Har man derimot valgt RGB for BD/DVD avspilling så vil Superwhite on/off ikke gjelde da den altså gjelder når YPbPr er valgt).

Men hvis jeg starter en BD film så er jeg rimelig sikker at alt er som før fordi jeg alltid har BD/DVD output til YPbPr, med andre ord jeg kan switche mellom RGB Full eller limited så mye jeg vil uten at jeg merker noe for BD avspilling. Men dette skal jeg dobbeltsjekke i og med at du opplever det annerledes - hvis jeg forstår deg rett.
    Er egentlig helt enig i det med disse innstillingene og hvordan de burte funket.

Skal få testet selv i dag.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Var det ikke A35, da?

Men hva er egentlig den store forskjellen på A35 og XA2? Jeg har alltid hatt en liten følelse av at Toshiba har hatt en modell "for mye" i HD-rekka si. Men sånn sett hadde det kanskje vært mer logisk å kutte XA2?

Ellers er det selvfølgelig lett å se på dette som et tegn på at Toshiba er i ferd med å kutte HD DVD helt. Men, jeg tror (håper) det heller er snakk om at de kutter ut ulønnsomme modeller for å få mer penger til hva-det-nå-måtte-være av mottrekk de har pønsket ut.
    Den store forskjellen mellom de to spillerene (A35/XA2 og EP35/XE1) er vel 2 mot 3 generasjon, og at X modellene er bedre bygd. Mer metall enn plastikk.

Ellers så er de rimlig like.

Mener de ble nevnt her at han skulle bytte en A30 til en A35, og at da A35 var ute av produksjon.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette med BTB har hos meg vært litt opp ned i forhold til hvilken skjerm og avspiller (tidl. div DVD+ div TV'r) jeg har hatt tilkoblet. På min Mitsubishi HC 5000 projektor nå får jeg ikke BTB uansett hva jeg stiller PS3 eller andre billedkilder på. BTB har jeg lest er noe som gjør kalilbreringen lettere, men har ikke noe å si for om all informasjonen (sort) kommer fram eller ikke fra selve filmene. BD og DVD (helt siden sin barndom) har 16 som det sorteste uansett, og det er det som vanlige TV'er/projektorer forventer via HDMI og de andre vanlige videoinngangene for TV signaler.

Super white/WTW for komponent er avhengig av displayene det også. Jeg mer ker ingen forskjell med det av eller på. Men jeg *tror* det hever skalaen i den andre enden. Jeg skrev vel over i innleggene mine at YPbPr var 16-255, men det riktige mener jeg etter rask googling faktisk er i spekteret 16-235, og at ved WTW så heves skalen for utsignalet for YPbPr fra 16-235 til 16-255.

Ellers med sortnivå og PS3 vs BD30... Jeg er usikker hvorfor det er slik, men TV'n må vel i så fall kalibreres for begge billedkildene uvhengig av hverandre. Men det gjorde du kanskje. Og svaret kan jo være så lett at PS3 ikke greier å gå så svart som BD 30 uten å miste detaljer. Ved å ha YPbpr på PS3 så kan man jo prøve å skru brightness ned så mange hakk at sort blir like sort som når du brukte RGB ut, men da vil du igjen ha drept detaljerinen i mørke områdene. (Hos meg så er det svake leddet HC 5000 når det gjelder detaljnivå i mørke områder. Dette er en djevelsk hobby. Alt for dyr. Puh).

Jeg er fornøyd så langt med PS3'n min som BD spiller, men det overrasker meg ikke hvis stand alone spillere fra Panasonic greier å tyne mer ut av formatet billedmessig.
    Hm, ikke lett det der. Men jeg vil uansett si at jeg ble mer fornøyd med bildet på VW50, da jeg switchet til RGB Full, og samtidig hevet brightness noe (Gamma1, lamp-mode low). Må få sett litt på dette i kveld...
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Skal få testet selv i dag.
    Tok å testet litt nå.

Hadde den i BD settings til Component, og da så jeg ingen forandring. Men jeg har i ettertid kalibrert skjermen bedre, slik at jeg må ha på Full RGB for at andre ting skal være korrekt.

Når jeg satte den til RGB i BD menyene, så fikk jeg den del kødd med fargene. De ble urolige igjennom tau osv på båtene. Da ble ting også litt mørkere. Så jeg må ha den på komponent.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, men slik var det også med DVD og VHS. DVD var vesentlig dyrere enn DVD-utgaven. Tror at prisen for BD vil bli 199,- i løpet av året. I fjor kostet de 299,-, så det går den riktige veien.

Dessuten er det ikke mange nye DVD-filmer jeg ser til 99,- i butikk. Synes prisen er oftere 179,- og 199,- for nye titler. Men jeg er helt enig når det gjelder BD-katalogtitler. Disse får man billig på DVD, og prisen bør ned til ca 150,- dersom de skal bli attraktive for hvermannsen.
    Jess. Enig i dette.

Det er vel kanskje en 15 titler i videokiosken her på bygda, Vestby. De koster 199 alle sammen her så "vi" er der allerede i Januar (eller før jul egentlig), mens de ligger på 249 på de nærmeste Elkjøp butikkene. Jeg mener, når en liten kiosk her kan leve med de prisene så burde jaggu de store kjedene greie det også.

Jeg tror kanskje filmprisene skremmer "vanlige" forbrukere fra BD mer en selve innkjøpet av spilleren. Nordmenn særlig elsker jo å kjøpe nye tekniske dimpedutter - f.eks HDTV'er som de ikke får sett HDTV på osv... Men jeg tror hvis filmprisene kommer ned så vil det "ta av mere" fordi de er så vant til å plukke med seg en film i butikken eller hvor som helst i prisleiet 99-179 kroner. Når BD filmene jevnt over begynner på 249 så er det ikke bra...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet jeg har kommentert dette før, men det slo meg nettopp at det er Super Bowl førstkommende søndag, og Toshiba har visst booket reklameplass under TV-sendingen. Så vi får se da. Det må vel være lov å håpe at Toshiba, når de kjøper en av verdens dyreste reklamespoter (2,7 millioner dollar), har noe mer å si enn "nå, enda billigere spillere".

Men, som sagt - vi får se. Hvis de har noen avtaler med Paramount og Universal om å gjøre et felles fremstøt for HD DVD, så vil det være logisk å bruke store filmtitler fra disse filmselskapene i Super Bowl-reklamen.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror kanskje filmprisene skremmer "vanlige" forbrukere fra BD mer en selve innkjøpet av spilleren. Nordmenn særlig elsker jo å kjøpe nye tekniske dimpedutter - f.eks HDTV'er som de ikke får sett HDTV på osv... Men jeg tror hvis filmprisene kommer ned så vil det "ta av mere" fordi de er så vant til å plukke med seg en film i butikken eller hvor som helst i prisleiet 99-179 kroner. Når BD filmene jevnt over begynner på 249 så er det ikke bra...
    Tenkte faktisk over dette når jeg sto på postkontoret på lørdag. Nyheter på dvd koster fra 149 til 199 mens det står et stort display med katalogtitler til 99 og i en kasse ligger det en haug med "drittfilmer" til 49.
    HD har de ikke (rød eller blå).
    Tror ikke det hadde vært noe stort problem om det hadde kostet 199 (eller til og med 249)for HD film nyheter hvis en også kunne fått katalogfilmer rimelig på samme måte som dvd.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Woolies stores - ten-to-one

Woolworths backs Blu-Ray format over HD DVD

Woolworths backs Blu-Ray format over HD DVD
    Woolworths has become the first major retailer to solely back one of the new high definition DVD formats.

The high street firm has announced that it will only stock Blu-Ray high definition DVDs from March, with HD-DVDs being dropped from stores to be sold online.

The move comes after Blu-Ray DVDs outsold HD-DVDs by ten-to-one in Woolies stores over Christmas. From March Woolworths stores will have a Blu-Ray DVD chart in all 820 stores and a Blu-Ray DVD back catalogue section in larger stores. Since launching high definition DVDs in October last year, Woolworths has become the biggest retailer of the new DVD format in the UK. Sales are growing fast, typically rising by over 40 per cent a month. This compares to a relatively flat DVD market. “Sales figures clearly show that the market is moving towards one format of high definition DVD,” says Woolworths DVD buyer Steven McGunigel. “The main reason is the success of Sony's PlayStation 3 machine. Because it plays Blu-Ray discs, there are over ¾ million homes in the UK that can view the new high definition format. There is no where near that number of HD-DVD players around.” “Switching to Blu-Ray only will provide one clear offer to customers in the format they want to watch high definition movies in.” Disney's Ratatouille is expected to be the first Woolworths Blu-Ray DVD chart topper. Other big release films coming in the Spring on Blu-Ray DVD are I Am Legend and Sweeney Todd.

blu-ray-only

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Digital Bits - Celebrating Film in the Digital Age

HD DVD gruppen har sendt ut følgende memmo til pressen i det siste:

"As you may have seen, there are attempts being made to portray NPD's weekly sales tracking figures for next generation DVD as a trend. We want to remind you and make clear that it is not accurate to make long term assumptions based on one week of sales - a cautionary point that NPD has made as well. The facts are that during the week that is being singled out, both Blu-ray disc players and software were being given away for free with the purchase of 1080p TVs. It is also important to note that the instant rebate promotions that had previously netted Toshiba's players’ MSRP's to $199 and $249 had actually ended on Jan. 5th - causing an increase in HD DVD's MSRP back to $299 and $399 during that same week. Since Toshiba's retail price move on Jan. 13th to $149 / $199 - Toshiba is seeing very positive sales trends at retail. This reinforces the fact that price is a significant driver of sales. Toshiba's HD DVD players represent a significant value to the consumer and the marketing campaign that just began is proving effective. If you'd like to discuss this further with Jodi Sally at Toshiba, please let me know. We hope you'll consider this as you report on this topic over the coming days and weeks."

Side 611 av 653 FørsteFørste ... 111 471 481 491 501 511 521 531 541 551 561 571 581 591 601 607 608 609 610 611 612 613 614 615 621 631 641 651 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •