HD formatkrigen. - Side 603

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 603 av 653 FørsteFørste ... 103 463 473 483 493 503 513 523 533 543 553 563 573 583 593 599 600 601 602 603 604 605 606 607 613 623 633 643 ... SisteSiste
Viser resultater 12,041 til 12,060 av 13053
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Kan noen oppsummere status akkurat nå? (som har gode tall og ikke er preget av en farge)

Er det 70/30 BD vs HD DVD(warner, para og universal) akkurat nå?
    Blir dette 90/10 når Warner er ferdig med HD DVD utfasing?
    Mnei, jeg tror man har snakket om ca. 70/50 eller 75/50 i dag, og at dette blir 70/30 eller 75/25 i juni. Sony snakker vel for så vidt om 80/20, men jeg tror dette må tas med en liten dose markedsføringssalt

Men så er jo spørsmålet hva disse tallene egentlig betyr. Snakker man om antall filmer? Kinoomsetning? Hjemmevideoomsetning? Antall nye filmer?

Dessuten så er man jo avhengig av at filmene faktisk gis ut før det kan regnes som en fordel at de kontrolleres av et rødt eller blått studio.

Men, i praksis så vil Warners avgjørelse i det minste bety at det vil bli gitt ut langt flere filmer, både nye filmer og katalogtitler, på Blu-ray enn på HD DVD i tiden fremover. Nøyaktig hvordan denne fordelingen blir, tror jeg vi må vente og se.

Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Hvis, og det er kjempestort hvis, universal og/eller Paramount fortsetter å gi ut eksklusivt på HD DVD, så er egentlig ikke krigen forandret i det hele tatt, bare prosenter og styrkeforhold.
    Det er forandret på det viset at det tidligere gikk an å klare seg med bare ett av formatene. Man ville selvfølgelig ikke få tilgang til alle filmer i HD, men utvalget var stort nok til at det gikk an å leve med det. Etter 1. juni (og egentlig til en viss grad allerede, pga. New Lines filmer), så blir det nå fryktelig vanskelig klare seg med kun en HD DVD-spiller.

HD DVD blir dermed noe man kan kjøpe som supplement til BD-spilleren, hvis man absolutt vil ha alle filmene i HD. Men det vil være mange som kun kjøper BD-spiller, og nesten ingen som kun kjøper HD DVD. (tror jeg, da)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med en på platekompaniet i dag..
    Spurte om hva som ville skje med hd satsningen dems..
    De ville nå slutte å ta inn mer hd-dvd og bekreftet at dem ville satse en del på blu-ray fremover..

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Men så er jo spørsmålet hva disse tallene egentlig betyr. Snakker man om antall filmer? Kinoomsetning? Hjemmevideoomsetning? Antall nye filmer?
    En annen ting som er verdt å huske på er at når man snakker om markedsfordelingen til de forskjellige studioene, så er jo dette et gjennomsnitt for hele befolkningen. Men det som er viktig for meg og deg og alle andre, er jo at vi selv er interessert i filmene som gis ut på formatet vi har. Det hjelper liksom ikke om den ene siden har tusen ganger flere filmer enn den andre, dersom jeg ikke liker noen av dem.

Men, for min del, er Warner utvilsomt et svært viktig studio. Av de 58 HD-filmene jeg har kjøpt, står det en Warner-logo på 30. (Regner vi Matrix-trilogien som tre filmer, blir det 32 av 60.) I tillegg har jeg Pans Labyrint fra New Line, som også er helblå nå. Med andre ord, så har Warner stått for over halvparten av de filmene jeg har funnet interessante i HD DVDs utvalg til nå. Det lover i så fall dårlig for fremtiden.

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bler

På dette tidspunktet så var det ingen jeg vet om som snakka noe som helst om Blu-Ray. Nå skal det sies at jeg bor på "bygda" og her finnes det fortsatt ikke en eneste BD eller HD-DVD å få kjøpt. De jeg kjenner som kjøpte seg PS3 da den ble lansert har ikke kjøpt seg en eneste BD-film med unntak av en person.
    Snedig. Alle jeg kjenner med PS3 ser film på den, afaik er det nesten overvekt av folk som kun bruker den til å se på BD.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm

Men, for min del, er Warner utvilsomt et svært viktig studio. Av de 58 HD-filmene jeg har kjøpt, står det en Warner-logo på 30. (Regner vi Matrix-trilogien som tre filmer, blir det 32 av 60.) I tillegg har jeg Pans Labyrint fra New Line, som også er helblå nå. Med andre ord, så har Warner stått for over halvparten av de filmene jeg har funnet interessante i HD DVDs utvalg til nå. Det lover i så fall dårlig for fremtiden.
    Ærlig talt, med et utvalg på 50ish plater så har du neppe noe statistisk signifikant utvalg å snakke om.

Nå er det sånn at noen studioer har vært flinkere enn andre til å utgi på HD så da blir det fort overvekt av filmer fra disse studioene hvis man først har gått i HD fellen.

Katalogmessig så hadde det feks for min del trolig vært litt mer korrekt dersom jeg gjennomgikk DVD samlingen på 1000ish plater og så på studiofordelingen der.

Hva er studiofordelingen på dine 460 DVDer?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder nedlasting av såkalt HD-materiale så er det en ting folk bør vite.

Det er at HD ikke er HD.

Når eksempelvis Apple snakker om HD-nedlasting så er det ikke i nærheten av kvaliteten til det som tilbys på Blu-Ray eller HD-DVD for den saks skyld.

Rå ukomprimert 1080p video med 60 fps er ca 3000 m bit per sekund så selv HD-DVD eller Blu-Ray må komprimeres i et forhold av 107:1 med H.264 eller VC-1 codec for å få plass på ei vanlig skive.

Til sammenligning er Standard-DVD på 480i typisk 5-8 mbps mens Apples SÅKALTE HD-nedlastning gir patetiske 1.5-4 mbps av 720p med H.264 codec. Det er rent markedsføringsVISSVASS å kalle dette HD, og det represenrerer en utvanning av HD-begrepet.

Sjekk denne linken for å se den skikkelige forskjellen mellom standard oppskalert DVD til 1080p vs ekte HD representert med BLU-RAY

viewer

Og nå markedsfører Toshiba sine spillere som "Oppskalerende DVD spillere med HD-DVD mulighet, hvor oppskalering nesten gir samme kvalitet som HD".

Det er, med ett ord, bullshit.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marsellus
    Når det gjelder nedlasting av såkalt HD-materiale så er det en ting folk bør vite.

Det er at HD ikke er HD.

Når eksempelvis Apple snakker om HD-nedlasting så er det ikke i nærheten av kvaliteten til det som tilbys på Blu-Ray eller HD-DVD for den saks skyld.

Rå ukomprimert 1080p video med 60 fps er ca 3000 m bit per sekund så selv HD-DVD eller Blu-Ray må komprimeres i et forhold av 107:1 med H.264 eller VC-1 codec for å få plass på ei vanlig skive.

Til sammenligning er Standard-DVD på 480i typisk 5-8 mbps mens Apples SÅKALTE HD-nedlastning gir patetiske 1.5-4 mbps av 720p med H.264 codec. Det er rent markedsføringsVISSVASS å kalle dette HD, og det represenrerer en utvanning av HD-begrepet.

Sjekk denne linken for å se den skikkelige forskjellen mellom standard oppskalert DVD til 1080p vs ekte HD representert med BLU-RAY

viewer

Og nå markedsfører Toshiba sine spillere som "Oppskalerende DVD spillere med HD-DVD mulighet, hvor oppskalering nesten gir samme kvalitet som HD".

Sant nok. Når det gjelder nedlasting så er det jo av interesse å komprimere mest mulig vil jeg tro, så kvaliteten vil automatisk måtte vike for behovet for liten båndbredde og filstørrelse.

Ifølge meldinger på AVS så vil feks Warner begynne å bruke høyere bithastigheter på sine BD only utgivelser etter at de slutter å lage HD DVD kompatible innkodinger. Dette gir enklere innkoding siden vanskelige scener ikke lenger trengs å tweakes manuelt for å unngå sjenerende artifakter i bildet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marsellus

Det er at HD ikke er HD.

viewer

Enig. Se bare når Canal Plus begynte med sin Kiosk tjeneste over satelitt (i digital-tv sin barndom). De lovet DVD kvalitet, men signalet som kom over linken lå mellom 2,5-4 Mbit/sek. Og det var langt fra DVD kvalitet. Noen filmer var bra, mens andre var som VHS å regne.

Oppløsningen (576, 720 eller 1080) sier ikke noe om selve kvaliteten på overføringen. En oppskalert DVD film er jo, dersom en bare snakker om oppløsning, for en HD film å regne. Det betyr også at alle dagens TV sendinger, når de vises på flatskjerm, er HD sendinger. For alle LCD og Plasma TV-er har vertikal oppløsning over 720 linjer og er derfor, per definsjon, HD.

HD er mye mer enn bare oppløsning. Det er også kvaliteten på overføringen og den totale mengden informasjon som ligger i et bilde/film.

/Øystein

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hermansen
    Enig. Se bare når Canal Plus begynte med sin Kiosk tjeneste over satelitt (i digital-tv sin barndom). De lovet DVD kvalitet, men signalet som kom over linken lå mellom 2,5-4 Mbit/sek. Og det var langt fra DVD kvalitet. Noen filmer var bra, mens andre var som VHS å regne.

Oppløsningen (576, 720 eller 1080) sier ikke noe om selve kvaliteten på overføringen. En oppskalert DVD film er jo, dersom en bare snakker om oppløsning, for en HD film å regne. Det betyr også at alle dagens TV sendinger, når de vises på flatskjerm, er HD sendinger. For alle LCD og Plasma TV-er har vertikal oppløsning over 720 linjer og er derfor, per definsjon, HD.

HD er mye mer enn bare oppløsning. Det er også kvaliteten på overføringen og den totale mengden informasjon som ligger i et bilde/film.

/Øystein
    Veldig enig i dette. Derfor tror jeg også at det alltid vil være et marked for god kvalitet, som BD. Jeg tror ikke at en slik type nedlastingstjeneste vil erstatte BD-plater på mange-mange år...Men at de vil leve side om side, og nedlastingen blir et supplement til ekte HD.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Snedig. Alle jeg kjenner med PS3 ser film på den, afaik er det nesten overvekt av folk som kun bruker den til å se på BD.
    Det er greit at det er mange som bruker PS3'en sin til BD-avspiller men langt i fra alle.. Derfor syns jeg det er feil å ta med denne i statistikken.

Hvis man går etter SVS! -man sine kalkyler der han sier at BD har 90/10 hardware ratio med PS3, og ettersom nesten alle bruker denne til å se BD, hvorfor er ikke softwaretallene 90/10?

Jeg skjønner jo jeg også at det er mange som bruker denne til avspiller for BD men kanskje mange også har kjøpt seg en BD og blitt skuffet? Det er jo ikke alle som har flatskjermer eller projektor på 50"+, eller i det hele tatt har mulighet for å spille av dette med 1080p oppløsning.

Men som jeg har sagt tidligere, hvis man skal ta med PS3 i denne statistikken så skal jo også Toshiba sine PC'er med HD-DVD drev være med også... Og alle HD-DVD drevene som er kjøpt til PC ikke minst.

Det er vel ganske sikkert at med PS3 så leder BD fortsatt selv om man tar med alle HD-DVD drev etc. men poenget er at SVS! -man prater om 90/10 men har ikke tatt med alt som skal være med i den statistikken.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Første setningen din er så usaklig at du undergraver resten av argumentasjonslinjen din...Men må du så må du:roll:

I samtaler, ja! Og fordi Toshiba har vært i samtaler med Fox, så tolker du det slik at "det var på nippet til" at Fox gikk rødt. Jeg er helt sikker på at Tosh har samtalet med Disney også.

Og når jeg skrev bedre og bedre, så er det på bakgrunn av Warners avgjørelse. Altså så Warner på et større marked enn kun USA. De så at BD gjorde det bedre og bedre i Europa, Japan og Australia. De så også at BD-standalone salget steg javnt utover høsten, da prissettingen nærmet seg Toshiba (med unntak av supertilbudene).

Og nå Warner ser på resten av verden, regner jeg med at de vet at BD-salget er lite ift DVD. Men HD DVD-salget er ENDA mindre. Og med PS3 der ute, vet Warner hvilket potensiale det ligger i formatet når BD blir kjent.

Så kan du fortsette, du, å spinne videre på at det var like før Fox gikk til HD DVD.
    Jeg kan slutte å spinne om du slutter å lyve ?

Når du gjengir ordrette samtaler fra styrerommene så er det ren fantasi om du tilfeldigvis ikke var der, men det var du vel ikke.

Om toshiba ringte fox for å snakke om været hvorfor nevnte warner fox spesifikt da?

Sannheten er at hverken du eller jeg aner hva som skjedd i kulissene forskjellen ligger i hvordan vi tolker signalene som har kommet. Du benekter fanatisk all mulighet for at det var samtaler som kunne ha endt med BD's død istedet for hd dvd som nå ligger i graven. Du kaller det å si at det var samtaler som kunne ha gitt et annet resultat for å spinne men du om det.

For min del var HDM nærmere om HD DVD hadde "vunnet" men med BD må jeg vente på 1)sonefri spiller 2) som ikke koster skjorta 3) som spiller DVD bra 4) og har siste profil. Kan ta sin tid.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opsahle
    Jeg kan slutte å spinne om du slutter å lyve ?

Når du gjengir ordrette samtaler fra styrerommene så er det ren fantasi om du tilfeldigvis ikke var der, men det var du vel ikke.

Om toshiba ringte fox for å snakke om været hvorfor nevnte warner fox spesifikt da?

Sannheten er at hverken du eller jeg aner hva som skjedd i kulissene forskjellen ligger i hvordan vi tolker signalene som har kommet. Du benekter fanatisk all mulighet for at det var samtaler som kunne ha endt med BD's død istedet for hd dvd som nå ligger i graven. Du kaller det å si at det var samtaler som kunne ha gitt et annet resultat for å spinne men du om det.

For min del var HDM nærmere om HD DVD hadde "vunnet" men med BD må jeg vente på 1)sonefri spiller 2) som ikke koster skjorta 3) som spiller DVD bra 4) og har siste profil. Kan ta sin tid.
    Uff. Dette var jo et tenkt eksempel på hva som kunne ha vært realiteten på et slikt møte. Jeg sier jo ikke at det var akkurat DET som ble sagt. Det skjønte du nok:roll:

Og jeg benekter ingen ting ift et slikt møte, men jeg synes det er å trekke det vel langt at Fox var nær ved å velge HD DVD, kun fordi det fant sted et møte mellom partene...

Og dersom du ikke blir fornøyd med en spiller som Panasonic BD30/ BD50, som er like om hjørnet, eller de nye Profile 2.0-spillerne fra bl.a Sony som kommer til sommeren/ høsten; vel, da er det vel bare å kose seg med HD DVD...?

Og dersom du mener at 3-6000 kr er "å koste skjorta" for et helt nytt HD-format, så vel-vel. Ikke enig. For 2 år siden betalte jeg 8000 for en Denon DVD-spiller...Og 3-6000 kr må man vel fortsatt ut med for en Toshiba-spiller som tar 24p og som gir god DVD-kvalitet

Så hva er problemet?
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bler
    Det er greit at det er mange som bruker PS3'en sin til BD-avspiller men langt i fra alle.. Derfor syns jeg det er feil å ta med denne i statistikken.

Hvis man går etter SVS! -man sine kalkyler der han sier at BD har 90/10 hardware ratio med PS3, og ettersom nesten alle bruker denne til å se BD, hvorfor er ikke softwaretallene 90/10?

Jeg skjønner jo jeg også at det er mange som bruker denne til avspiller for BD men kanskje mange også har kjøpt seg en BD og blitt skuffet? Det er jo ikke alle som har flatskjermer eller projektor på 50"+, eller i det hele tatt har mulighet for å spille av dette med 1080p oppløsning.

Men som jeg har sagt tidligere, hvis man skal ta med PS3 i denne statistikken så skal jo også Toshiba sine PC'er med HD-DVD drev være med også... Og alle HD-DVD drevene som er kjøpt til PC ikke minst.

Det er vel ganske sikkert at med PS3 så leder BD fortsatt selv om man tar med alle HD-DVD drev etc. men poenget er at SVS! -man prater om 90/10 men har ikke tatt med alt som skal være med i den statistikken.
    Nå er det nok ikke jeg som hevder at BD har omtrent 90% markedandel når man iberegner PS3...Mener i allefall at det var der omkring...

Og hvor har jeg sagt at alle PS3-eiere bruker den som BD-spiller? Det jeg sier er at PS3 er likefult en BD-spiller selv om man ikke har prøvd BD-filmer på den enda. Akkurat som sikkert mange Toshiba eiere aldri har kjøpt en eneste HD DVD-film til sin spiller de kjøpte for $99 i høst. Likefult er det en HD DVD-spiller?

Eller er du uenig i det?
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gud hjelpe for en tåpelig sammenligning, svs-man! En standalone spiller blir brukt til en ting; å se film på. En spillmaskin blir av majoriteten brukt til å spille på, en tilleggsmulighet er å spille av film. Skal alle hd dvd-drev som står i datamaskiner også regnes med bare fordi noen ser film med det?

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sage
    Engadget HD
    Sitat:
    According to IMDB these exclusive companies have the US distribution rights to the following number of movies:

Universal - 5331
    Paramoun - 5753
    Dreamworks - 95
    Weinstein - 183

Total 11362 films

20th Century Fox - 755
    SOny Pictures - 419
    Disney Buena Vista - 727
    MGM - 3639
    Columbia/Tri Star - 4323
    Warner Brothers - 4623

Total: 14783

Grand Total of all movies from these companies: 26145
    11362/26145 = 43%

Meaning HD DVD has 43% of all catalog titles available for potential release on it's format. It's completely laughable to hear that BDA has 80% of the major studios. Who cares when Fox/Sony/Buena Vista/Disney all acount for less than 2000 movies. That's not even half of Universal's back catalog.
    Nok et tegn på at om Toshiba kan holde på Uni. og Para. så kan det ta sin tid før HD DVD er død og begravet:grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=SVS! -man]Og dersom du ikke blir fornøyd med en spiller som Panasonic BD30/ BD50, som er like om hjørnet, eller de nye Profile 2.0-spillerne fra bl.a Sony som kommer til sommeren/ høsten; vel, da er det vel bare å kose seg med HD DVD...?

Og dersom du mener at 3-6000 kr er "å koste skjorta" for et helt nytt HD-format, så vel-vel. Ikke enig. For 2 år siden betalte jeg 8000 for en Denon DVD-spiller...Og 3-6000 kr må man vel fortsatt ut med for en Toshiba-spiller som tar 24p og som gir god DVD-kvalitet
    QUOTE]

På samme måte som jeg måtte bestille DVD filmer fra USA i starten er dette nødvendig nå. Altså må jeg enten ha to spillere som er lite praktisk og dyrt, eller en sonefri variant. Nærmeste er trolig BD drev i PC'en som er litt mere fleksible når det kommer til soner. Med EP35 kunne jeg ha lagt 4 k på bordet og fått alt på en gang.. nå blir det trolig vente å se hva som kommer.

Feil, jeg koser meg ikke med HD DVD men med DVD som de fleste andre.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og dersom du mener at 3-6000 kr er "å koste skjorta" for et helt nytt HD-format, så vel-vel. Ikke enig.
    Jeg er for så vidt enig i at 3000,- ikke er å koste skjorta, men 6000,- synes jeg er i overkant. Dessuten ser det ut som om du blander kortene igjen. Opsahle gjorde det klart at spilleren både skulle være profil 2.0, og at den skulle være sonefri. Hvor mye koster 2.0-spillere nå?
    Sonefrigjøring av BD-spillere koster ca. 1000,- - 1500,- for tiden, så dette må selvfølgelig legges til i prisen.

Og 3-6000 kr må man vel fortsatt ut med for en Toshiba-spiller som tar 24p og som gir god DVD-kvalitet
    HD-EP10 koster 1999,- på mpx.no, og denne støtter 1080p/24p.

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    Når ble antall filmer det samme som markedsandel?
    hva mener du?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sage
    hva mener du?
    La oss sammenligne to filmselskaper: Plentyfilms og Bigmovies

Plentyfilms har rettighetene til ca. 500 filmer, og Aune Sands "Dis" er selskapets ubestridte bestselger. Bigmovies har kun rettighetene til tre filmer, nærmere bestemt Peter Jackson's Ringenes Herre trilogi.

Hvilket av disse selskapene har etter din mening størst markedsandel?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice sammenligning:lol: :lol:

Ellers; det nevnes sonefrigjøring av BD-spillere og at det koster 1-1,5k å gjøre. Hvor gjøres dette og er PS3 mulig å gjøre sonefri?

Side 603 av 653 FørsteFørste ... 103 463 473 483 493 503 513 523 533 543 553 563 573 583 593 599 600 601 602 603 604 605 606 607 613 623 633 643 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •