HD formatkrigen. - Side 596

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 596 av 653 FørsteFørste ... 96 456 466 476 486 496 506 516 526 536 546 556 566 576 586 592 593 594 595 596 597 598 599 600 606 616 626 636 646 ... SisteSiste
Viser resultater 11,901 til 11,920 av 13053
    Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Foreslår at dere to turtelduene fortsetter diskusjonen privat..
    Nei takk
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer format.fighter sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Gjesp...blir ikke provosert til å gidde å diskutere med deg en gang, format.fighter...
    Du mener du ikke klarer å svare på selve enkelte ting hva sortnivå er og slikt.
    Men likavell hevder du at sortnivået er bedre. jaja.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Foreslår at dere to turtelduene fortsetter diskusjonen privat..
    Tror ikke han er mer kapabel å svare på spørsmål da heller :-)

Foreslår at noen andre spør han hvordan han mener at sortnivået kan være dårligere på ps3 siden den klarer å vise sortere enn sort. Han gjemmer seg nå bak argumentet at han ikke vil diskutere med meg.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Format.fighter, du er på min ignore-list. Orker ikke mer av deg.

Over til noe helt annet:

Syntes det det er litt spesielt at Sony Playstationstore promoterer den nye filmen "Cloverfield". Samtlige filmer som har vært vist der inne, har vært titler som har release på BD. Altså har jeg aldri sett filmklipp fra andre studioer enn de som støtter Blu-ray.

Cloverfield, så vidt jeg kan se, står Paramount Pictures bak. Er det noe som er i ferd med å skje...? Magefølelsen sier det er noe som skjer i løpet av uken

Apple - Trailers - 01-18-08 - Trailer - Small
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av format.fighter
    Foreslår at noen andre spør han hvordan han mener at sortnivået kan være dårligere på ps3 siden den klarer å vise sortere enn sort. Han gjemmer seg nå bak argumentet at han ikke vil diskutere med meg.
    For å svare på spørsmålet om PS3's sortnivå, så har du rett, format.fighter. Det er detaljer i det sorte som PS3 er dårlig på, ikke selve nivået av sort den kan skape. PS3 kan lage sort som bare det, den, det er bare det at detaljene blir utvisket.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke han er mer kapabel å svare på spørsmål da heller :-)

Kan du ikke bare kutte ut..... Det er ikke bare SVS! - man som er lei den måten du konstant driver på og forsøker å gjøre SVS! - man til hakkekylling. Og nei, jeg har også vært uenig med SVS! - man, men hakker ikke på han konstant for det!

Og ja, troverdigheten din format.fighter - den er lik null....

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Kan du ikke bare kutte ut..... Det er ikke bare SVS! - man som er lei den måten du konstant driver på og forsøker å gjøre SVS! - man til hakkekylling. Og nei, jeg har også vært uenig med SVS! - man, men hakker ikke på han konstant for det!

Og ja, troverdigheten din format.fighter - den er lik null....
    Det er svs man som gjør seg selv til hakkekylling. Han kunne bare sagt at han mener detaljer i sortnivå eller forklart hva han mener med sortnivå. Isteden nekter han å forklare hva han mener. Mener du det er ok at man slenger ut argumenter uten å kunne forklare/forsvare det?

Siden du mener troverdigheten min er null. Kan du forklare det med sortnivå. Antar du mener jeg tar feil. Kom gjerne med andre eksempler der jeg har tatt feil siden jeg ikke har noen troverdighet.. Man tar ofte feil i livet, men hvis man aldri blir gjort oppmerksom på det lærer man jo aldri.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Teebee
    For å svare på spørsmålet om PS3's sortnivå, så har du rett, format.fighter. Det er detaljer i det sorte som PS3 er dårlig på, ikke selve nivået av sort den kan skape. PS3 kan lage sort som bare det, den, det er bare det at detaljene blir utvisket.
    Godt å høre. Begynte å lure på om jeg måtte kjøpe nytt måleutstyr :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntes det det er litt spesielt at Sony Playstationstore promoterer den nye filmen "Cloverfield". Samtlige filmer som har vært vist der inne, har vært titler som har release på BD. Altså har jeg aldri sett filmklipp fra andre studioer enn de som støtter Blu-ray.

Cloverfield, så vidt jeg kan se, står Paramount Pictures bak. Er det noe som er i ferd med å skje...? Magefølelsen sier det er noe som skjer i løpet av uken
    Transformers og Stardust er også Paramount-filmer som begge har ligget ute som trailere på den europeiske PS-store, til tross for eksklusive HD DVD-utgivelser...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er svs man som gjør seg selv til hakkekylling. Han kunne bare sagt at han mener detaljer i sortnivå eller forklart hva han mener med sortnivå. Isteden nekter han å forklare hva han mener. Mener du det er ok at man slenger ut argumenter uten å kunne forklare/forsvare det?

Siden du mener troverdigheten min er null. Kan du forklare det med sortnivå. Antar du mener jeg tar feil. Kom gjerne med andre eksempler der jeg har tatt feil siden jeg ikke har noen troverdighet.. Man tar ofte feil i livet, men hvis man aldri blir gjort oppmerksom på det lærer man jo aldri.
    Du har tidligere her i tråden kommet med innlegg og ting som har knekt din egen troverdighet. Bare bakgrunnen til at du registrerte deg er nok for meg at du ikke har troverdighet.

Å benytte deg som læringskilde med tanke på troverdigheten jeg har til deg, blir da en vits.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Teebee
    Transformers og Stardust er også Paramount-filmer som begge har ligget ute som trailere på den europeiske PS-store, til tross for eksklusive HD DVD-utgivelser...
    Transformers ble borte, da Paramount byttet side. Nei, det trenger selvsagt ikke å bety noe, men ikke siden Paramount var dual-format har jeg sett deres trailere på PS Store...Vi får se.
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Du har tidligere her i tråden kommet med innlegg og ting som har knekt din egen troverdighet. Bare bakgrunnen til at du registrerte deg er nok for meg at du ikke har troverdighet.

Å benytte deg som læringskilde med tanke på troverdigheten jeg har til deg, blir da en vits.
    Helt fair holdning det. Tolker det slik at det er den personlige troverdigheten format.fighter som er dårlig, ikke nødvendigivs den tekniske siden du ikke har noen tekniske motforestillinger til mine inlegg. (men kom gjerne med eksempler. Vil lære) Ellers lar vi det ligge. :-)

Brukeren format.fighter har nok forhåentligvis utspilt sin rolle snart. :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt fair holdning det. Tolker det slik at det er den personlige troverdigheten format.fighter som er dårlig, ikke nødvendigivs den tekniske siden du ikke har noen tekniske motforestillinger til mine inlegg. (men kom gjerne med eksempler. Vil lære) Ellers lar vi det ligge. :-)

Brukeren format.fighter har nok forhåentligvis utspilt sin rolle snart. :-)
    Hvis jeg skal være litt mild, så har du sikkert ting å lære bort - men ikke som format.fighter. Du har ødelagt så alt for mye for deg selv fra før....

Ny bruker og nye holdninger hadde sikkert ikke gjort noe - og uten det å forsøker å gjøre enkelte hakkekylling.

Nå tar jeg tlf. kablen og bytter kontor - tilbake om noen timer

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Transformers ble borte, da Paramount byttet side. Nei, det trenger selvsagt ikke å bety noe, men ikke siden Paramount var dual-format har jeg sett deres trailere på PS Store...Vi får se.
    Reagerte på noe her i helgen i butikkvinduet til Sony Senteret på Karl Johan. Det var en stor flott Sony HD TV (mener det var full HD) med en PS3 under. Den var på, lampa lyste grønt i hvert fall. På TV'n gikk det en trailer til Shrek nr 3 som MÅ ha vært i HD format. Har selv sett Shrek 3 på vanlig DVD og den var langt fra den detaljgraden som det jeg så i vinduet på Sony senteret. Men er ikke Shrek 3 en HD DVD only tittel?

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Potetgullmannen
    Reagerte på noe her i helgen i butikkvinduet til Sony Senteret på Karl Johan. Det var en stor flott Sony HD TV (mener det var full HD) med en PS3 under. Den var på, lampa lyste grønt i hvert fall. På TV'n gikk det en trailer til Shrek nr 3 som MÅ ha vært i HD format. Har selv sett Shrek 3 på vanlig DVD og den var langt fra den detaljgraden som det jeg så i vinduet på Sony senteret. Men er ikke Shrek 3 en HD DVD only tittel?
    Hm, ja det ville være rart om Sony promoterte HD DVD-titler; både i butikk og på Playstation Store. Skulle ikke forundre meg om det skjedde noe til uka. På høy tid at vi får en avklaring på Paramount og Universal.
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, Shrek 3 er HD DVD only.
    Men kanskje de har en Canal+ HD tuner?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torsteinvh
    Jo, Shrek 3 er HD DVD only.
    Men kanskje de har en Canal+ HD tuner?
    Tilkoblet PS3 og deretter den inn i TV'n eller? Spør dumt kanskje jeg. Men altså - det oppsettet var ment å vise var en Stor flott Sony TV med en påslått PS3 stående under den.

Eller så hadde de døtta Shrek 3 på vanlig DVD inn i PS3'n. Men det ville vært merkelig av flere grunner. Det ene er at de vil promotere en så flott TV med SD matriale når de har plenty av HD matriale tilgjengelig og PS3'n er en BD spiller også. I tillegg så bildet veldig HD ut. Det er mulig at Shrek 3 på DVD kan se riktig på bra ut på riktig TV. En del data-animerte filmer gjør jo det. Men altså... Har jo over 110 HD titler selv, og har jo sett Shrek 3 på vanlig DVD. Og dette var mye bedre.

Vel vel. Høyst sannsynlig uten betydning.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, ja det ville være rart om Sony promoterte HD DVD-titler; både i butikk og på Playstation Store. Skulle ikke forundre meg om det skjedde noe til uka. På høy tid at vi får en avklaring på Paramount og Universal.
    Strengt tatt har både Paramount og Universal allerede sagt at de fortsatt kommer til å gi ut på HD DVD. Så det er slett ikke sikkert de kommer med noen avklaring riktig enda, spesielt ikke etter den uttalelsen fra Toshiba hvor de ønske å kjøre på for fult med annonseringer og enda billigere spillere.

Greit nok, dette er et spill for galleriet, alle vet at de til syvende og sist kommer til å gi ut på Blu-Ray også, men tipper de ønsker å selge seg dyrt.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilkoblet PS3 og deretter den inn i TV'n eller? Spør dumt kanskje jeg. Men altså - det oppsettet var ment å vise var en Stor flott Sony TV med en påslått PS3 stående under den.
    Oppsann, leste ikke innlegget ditt godt nok, så ikke det med PS3'en...

Side 596 av 653 FørsteFørste ... 96 456 466 476 486 496 506 516 526 536 546 556 566 576 586 592 593 594 595 596 597 598 599 600 606 616 626 636 646 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •