HD formatkrigen. - Side 589

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 589 av 653 FørsteFørste ... 89 449 459 469 479 489 499 509 519 529 539 549 559 569 579 585 586 587 588 589 590 591 592 593 599 609 619 629 639 649 ... SisteSiste
Viser resultater 11,761 til 11,780 av 13053
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Når det er sagt så vil jeg poengtere at denne fokusen på filmstudioene og utgivelser og salgstall er svært overdrevet.
    Filmer selger ikke Hardware. Hardware selger filmer. Der det er en Hardware base hvor faktisk konsumentene bruker penger på film (i motsetning til PS3), vil det etterhvert komme filmer.
    Oida... Der er jeg rimelig uenig, gitt. Du får ikke folk til å kjøpe spillere dersom det ikke finnes filmer til dem, eller hvis kundene ikke har tro på at nye filmer vil gis ut på formatet. Men for all del - dette er litt sånn høna og egget. Filmselskapene er jo heller ikke interessert i å gi ut filmer på et format som ingen eier. Og omvendt - hvis mange eiere spillere for et bestemt format, så er det attraktivt å gi ut filmer på det formatet.

Hvis Toshiba klarer å selge fem millioner spillere til folk som egentlig bare er interessert i DVD, så kan det godt hende at de klarer å lokke til seg noen nye filmstudioer, spesielt dersom BD har solgt relativt få spillere i samme perioden. Men, problemet er at man fort ender opp med de samme problemene som man har med PS3. Hvis man selger HD DVD-spillere til folk som ikke er interessert i HD DVD, så kommer de til å kjøpe relativt få HD DVDer. Så det å pushe ut billige spillere er ikke nok i seg selv.

Når det er sagt, så vil HD DVD ha noen fordeler sammenlignet med PS3. Først og fremst er det større sannsynlighet for at spilleren kobles til TVen i stua. PS3 havner i mange tilfeller på barne-/ungdomsrommet. Selv om folk kjøper spilleren uten å ha planer om å kjøpe HD DVDer, så bruker de den garantert til å se film eller TV-serier som de kjøper eller leier. Mange PS3-brukere bruker den kun til spill. Det er lettere å overbevise filmkjøpere om å kjøpe film i høyere kvalitet, enn å overbevise folk som aldri kjøper film om å begynne med det.

Men, som sagt, jeg tviler på at det vil holde med å bare selge veldig billige spillere. De bør definitivt finne på noe annet i samme slengen.

De små svingningene i salgstall er uten betydning.
    Joda, svingningene fra uke til uke er ikke spesielt interessant, men svingningen denne uka var rimelig kraftig, da.

Det som betyr noe er om et av formatene klarer å interessere de store konsument gruppene i de neste 3 årene.
    Det er jeg enig i, og jeg har alltid vært av den oppfatning at HD DVD vil gå forbi Blu-ray, dersom de bare klarer å henge med lenge nok. Men, jeg er også rimelig sikker på at det skal bli utrolig vanskelig for HD DVD å henge med nå som de ikke lenger har Warner på laget. Hvis butikkene begynner å fjerne HD DVD-filmer fra hyllene fordi de ikke lenger oppfatter formatet som relevant, så vil det nok sannsynligvis være et spørsmål om tid før Universal og Paramount også trekker pluggen.

Uansett så er dette Toshibas desidert siste sjanse. Hvis markedsandelen til HD DVD har falt drastisk ved utgangen av mai, så kommer nok noen til å rope stopp.

Det er forresten derfor jeg spekulerer litt i om Toshiba vil betale Universal og Paramount for å droppe DVD-utgivelser og kun gi ut komboer eller twin-disker. Toshiba har ikke lenger mulighet til å vente og se om whatever strategi de har gått inn for virker, og så prøve noe nytt om tre måneder. Hvis det ikke funker nå, så er de ute. Derfor er de egentlig helt nødt til å prøve absolutt alle tiltak de tror kan ha noen som helst effekt, med en gang.

Newcomer Dalakong sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Appeti
    3495 er ganske langt unna 6K (som du sier at den billigste BD spilleren vil koste hvermannsen).
    Hadde det ikke vært bedre og vært litt mer sannferdig istedenfor å spre slik FUD.
    Tips.
    Sjekk fakta først.
    Ikke sprø løgner.
    Sprer ikke løgner. Jeg tok utgangspunkt i Elkjøps nettside og der jeg bor. Kan ikke uttale meg om andre steder. Og det faktum at den billigste BD spilleren sies å være ufullstendig. Refererer til flere utsagn i denne tråden ang denne.
    Dessuten er det du sakset her tatt ut av sammenhengen. Fordi jeg mente at folk flest sitter ikke på nettet å følger med på dette. Deres introduksjon foregår ofte hos Elkjøp eller andre lignende sjapper. Her jeg bor er det kun PS3 og ingen stue modeller av BD å få i butikk, bor i en småby. Derimot Toshiba spillere er tilgjengelige. både den til 1995 og hd-ep10. til 2995 begge + 5 filmer. Sjekk fakta først selv før du beskylder noen for å fare med løgn.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Content is KING.

Det har vist seg i alle sammenhenger å være en absolutt sannhet.

Derfor er jeg skråsikker på at Blu-Ray gruser HD-DVD innen utgangen av mars.

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    Specs, Box Art in for 'Beowulf' HD DVD | High-Def Digest

det kommer fortsatt ut filmer i hd-dvd, denne blir artig, fikk ikke sett den på kino.
    Hehe... ja, men det skulle man ikke tro når man leser tråden her. Det kommer flere også , tilogmed eksklusivt på DVD og HD DVD. perarne linket til denne siden som jeg syntes var interessant og forhåpentligvis nøytral.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Ta en titt på siste ukes utgivelser. HD DVD hadde ingen nyheter (dvs. Zodiac kom i en director's cut, som ble gitt ut samtidig på DVD).
    På grunn av Warners opptreden så valgte de å utsette release listen for 2008. Ha litt tålmodighet den kommer snart.
    Da håper jeg Universal har mer å komme med enn Paramount. De har akkurat gitt ut en pressemelding med releaseplanen for Q1.

• Zodiac - director's cut (allerede utgitt)
    • Beowulf (26. februar)
    • Things We Lost in the Fire (4. mars)
    • Into the Wild (4. mars)
    • Bee Movie (11. mars)
    • Jack Ryan Collection (?)
    • The Kite Runner (?)

Kan ikke si at jeg ble særlig imponert over dette. Men, nå var vel ikke Paramount blant de mest aktive studioene før nyttår heller.

Paramount Home Entertainment Announces HD DVD Slate for First Quarter of 2008

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    Hehe... ja, men det skulle man ikke tro når man leser tråden her. Det kommer flere også , tilogmed eksklusivt på DVD og HD DVD. perarne linket til denne siden som jeg syntes var interessant og forhåpentligvis nøytral.
    Ja det er full fart hos Paramount. En film 17 januar, neste film 26 februar og neste 4 mars. Prøver ikke å være flåsete, men jeg tror neppe dette er nok til å redde HD-DVD.

Newcomer Appeti sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    Er vell ikke så rart at det kommer eksklusive HD DVD titler på HD format fremdeles, Universal og Paramount er fremdels HD DVD ekslusive.

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oida... Der er jeg rimelig uenig, gitt. Du får ikke folk til å kjøpe spillere dersom det ikke finnes filmer til dem, eller hvis kundene ikke har tro på at nye filmer vil gis ut på formatet. Men for all del - dette er litt sånn høna og egget. Filmselskapene er jo heller ikke interessert i å gi ut filmer på et format som ingen eier. Og omvendt - hvis mange eiere spillere for et bestemt format, så er det attraktivt å gi ut filmer på det formatet.
    Vel, vi kan vel være enige om at vi ihvertfall er uenige på dette punktet, resten av innlegget ditt siterte jeg ikke fordi vi i grunnen er enige

Men litt fakta fra detaljistene; Elkjøp har bare hatt HDDVD spillere i de største butikkene i de største byene før 2 Januar ikke i butikker i mindre byer/tettsteder utover landet. Grunnen de oppgav var at spillerne var for dyre. Jeg regner med at de da egentlig mente innkjøpsprisen. Men fra januar så må noe ha skjedd siden HDDVD ble innlemmet i full sortimentet i alle butikker. Så alt dreide seg om pris. (disse butikkene fører heller ingen BD spillere eller PS3, men BD filmer)

I dag annonserte Toshibasjefen i en pressekonferanse i Tyskland at prisenedgangen også vil komme i Europa. Med mindre Elkjøp fikk den prisen allerede før jul og det var derfor de innlemmet HDDVD i fullsortimentet, så vil HDDVD bli enda billigere på Elkjøp. Så får vi håpe Toshiba i Sverige får orden på utsendelsen av 5 filmer dealen som vil fortsette å gjelde i Europa.

Her er en annens syn på hva som er viktigst av Studiostøtte eller detaljist støtte;

Opprinnelig skrevet av Kosty
    Retail remains unchanged even after warner's announcement - Page 5 - AVS Forum
    Retail support is a critical item for HD DVD survival.

As long as retailers support HD DVD and consumers buy HD DVD hardware and software Toshiba's price drop strategy has a chance at significantly increasing the size of the installed hardware base.

Last week at CES I was told by senior Toshiba people that no retailers had canceled any 1Q orders and that was before the announced price drops.

The lower MSRP on those orders already placed in effect will be a discount to the retailers of a not so insignificant amount.

If retailers are making money and see a consumer demand, they will continue to sell both formats.

The lower , more consumer friendly pricing and possible increased sales volumes may be very appealing to retailers.

If Toshiba fights back and makes things profitable for retailers , they might be inclined to let the market decide.

Pretty much at this stage, it looks like Toshiba is trying to bypass Hollywood corporate decision making and go directly to consumers and fight the battle at the point of sale retail level aided by significant new advertising expenditures.
    + denne fra samme tråden;

Opprinnelig skrevet av Kosty
    If a lot of the around 400 HD DVD titles are displayed at POS retail that would be more than enough to support a purchase decision.

New releases are less important for HD DVD now than are displaying existing titles at the retail level to show them to new owners.

Every previously released title is in effect a new release to a new HDM player owner.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IngridL
    Vet ikke om denne er postet før, men den er ihvertfall hysterisk morsom

YouTube - The Downfall of HD-DVD
    Må virkelig beklage at jeg protesterer her, men det er utroligt morsomt å se at absolutt ingen klager over innholdet i denne linken. Jeg ble hudfletta for å poste et bilde ifra samme film som var manipulert (stod HD-DVD på hatten til Hitler), men ikke et eneste ord blir nevnt her. Hvis folk følte seg såret over bildet, så tør jeg ikke engang å tenke på hva de føler når de ser den videoen.

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig hvor synske BD fanboys er som spår en fremtid hvor HDDVD er død og BD's suksess er garantert! Tjener dere penger på å betjene spåtelefoner?
    Håper du registrer at flere tidligere klare HD DVD fan også spår en fremtid hvor HD DVD er dødt eller at krigen i alle fall er vunnet av BD. Så dette kommer ikke bare fra "BD fanboys" som du kaller alle oss alle som ønsker at BD vinner og at krigen avsluttes.
    Selv er jeg ikke 100 % sikker på at HD DVD er dødt. Dette fordi at Thosiba ikke ser ut til å gi seg og fremdeles så har de Universal og Paramount på sin side. En så lenge i alle fall.
    Retorikken din blir ellers bare kraftigere og kraftigere ser det ut til, det syntes jeg er synd. Fordi kunnskapen din om formatene overskygges av mye negativ personkarakteristikk og at du kaller folk for "fanboys" når de er uenig med deg.

Når det er sagt så vil jeg poengtere at denne fokusen på filmstudioene og utgivelser og salgstall er svært overdrevet.
    Filmer selger ikke Hardware. Hardware selger filmer.
    Høna eller egget tenkte jeg også, når jeg leste det du skrev.
    Selvfølgelig så selger film hardware. Dersom du bare får tak i 20-30 % av filmene som kommer, så kjøper de som er klar over det sannsynligvis ikke det formatet.
    Jeg tror ikke du hadde skrevet dette, dersom studiostøtten, salgstallene og antall utgivelser hadde vært i favør HD DVD. Nesten sikker på det.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :idea:
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Her er en nystartet tråd på AVS som burde være spesielt interessant for deg?
    1080p versus 1080i marketing - AVS Forum

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den der er ufattelig moro. De som ikke ser humoren her og seriøst begynner å ta linja; "altfor mange døde under 2.verdenskrig, det der er ikke til å spøke med", så får de bare sjekke pulsen.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Warner effekten har fått sin effekt ser det ut til. Har ikke sette tallene her inne enda:

Sitat:

Net HD DVD sales, according to Nielsen, constituted only 15% of hi-def disc sales last week. And the top HD DVD seller, The Kingdom, sold just 10% as many copies as the top Blu-ray Disc release, 3:10 to Yuma

Altså 85/15.

hentet herifra (siste avsnitt): Home Media Magazine - Bringing Digital Entertainment To You

Det ligger også ute på Hidefdigest.com

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dalakong
    Sprer ikke løgner. Jeg tok utgangspunkt i Elkjøps nettside og der jeg bor. Kan ikke uttale meg om andre steder. Og det faktum at den billigste BD spilleren sies å være ufullstendig. Refererer til flere utsagn i denne tråden ang denne.
    Dessuten er det du sakset her tatt ut av sammenhengen. Fordi jeg mente at folk flest sitter ikke på nettet å følger med på dette. Deres introduksjon foregår ofte hos Elkjøp eller andre lignende sjapper. Her jeg bor er det kun PS3 og ingen stue modeller av BD å få i butikk, bor i en småby. Derimot Toshiba spillere er tilgjengelige. både den til 1995 og hd-ep10. til 2995 begge + 5 filmer. Sjekk fakta først selv før du beskylder noen for å fare med løgn.
    Jeg oppfatte innleggene dine som at du refererte til at billigste BD spiller for hvermannsen koster 6K. Og det stemmer ikke jo ikke.
    Det blir kanskje vanskelig for meg å sjekke fakta der hvor du bor i en eller annen småby? Det bor faktisk noen Hvermansen også i de store byene og her enkelt å få tak i BD standalone spillere til under 4000 kroner.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Appeti
    Håper du registrer at flere tidligere klare HD DVD fan også spår en fremtid hvor HD DVD er dødt eller at krigen i alle fall er vunnet av BD. Så dette kommer ikke bare fra "BD fanboys" som du kaller alle oss alle som ønsker at BD vinner og at krigen avsluttes.
    Selv er jeg ikke 100 % sikker på at HD DVD er dødt. Dette fordi at Thosiba ikke ser ut til å gi seg og fremdeles så har de Universal og Paramount på sin side. En så lenge i alle fall.
    Retorikken din blir ellers bare kraftigere og kraftigere ser det ut til, det syntes jeg er synd. Fordi kunnskapen din om formatene overskygges av mye negativ personkarakteristikk og at du kaller folk for "fanboys" når de er uenig med deg.
    Du må se forskjellen på hvem jeg karateriserer som fanboys på måten de argumenterer på. Spesielt dem som blindt og slavisk følger propagandaen og underslår fakta og fører folk bak lyset om sitt valgte format fordi de ønsker å selge sin agenda. Folk her som driver etter prinsippet"målet helliger midlet" har jeg ingen skrupler for å ta hardt i med. Du har sikkert sett hvem jeg mener.
    Det er mange her jeg er uenige med men aldri har kalt en fanboy. Det er en vesensforskjell som jeg har redgjort om tidligere

Folk med ordentlige argumenter som viser at de har kunnskap og ikke bare påstander tatt ut av løse luften, vil jeg aldri kalle fanboy, men bare prøve å "utvide deres horisont "

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sage
    sitert fra linken til svs-man på side 573:

de regner vel krigen for vunnet...

Diskusjonen ang plass har vi hatt 50 ganger bare i denne tråden, konklusjonen er uomtvistelig at kvaliteten på HD DVD og BD er identisk.

Forøvrig snodig å henge seg opp i forskjellen mellom 1080i og 1080p, når majoriteten av flatskjerm-eigerne ikke ser forskjell på 720p og 1080p...
    Men akkurat hvor forferdelig det er av Toshiba å tilby sine kunder et produkt til en rimelig pris som er tilpasset 90% av flatskjermene der ute, har jo også vært fremsatt ca 50 ganger bare i denne tråden da, stort sett av samme person hver gang...
    He-he, jeg må le. Det sitatet fra Avsforum.com du refererer til var ment som en god forklaring på de forskjellige lydkodeker.

Ut i fra denne artikkelen trekker du ut at 80% av BD-filmene var BD25. Ja, det står det. Men:

Hadde du giddet å sjekke litt nærmere, så er dette skrevet 11.april 2007. Og siden det skrives "as of last week"...så snakker vi nærmere mars 2007.

Så du mener at dette gjelder enda, Sage, snart 1 år gammel info HD-krigen:?

Og for n-te gang. Jeg drar frem 1080i-diskusjonen hver gang noen kommer med at BD-spillerne er så lite komplette ift HD DVD-spillerne. Joda, 1080i er fint for de som kun har HD-Ready. Men man får 1080i ut fra BD-spillere også. Og fremtiden er 1080/24p, også for flatskjermer...

Og jeg husker også meget godt den gang jeg kritiserte Transformers for IKKE å ha lossless eller uncompressed lyd. Da var det hett her inne, og jeg ble beskyldt for ikke å ha peiling på lyd. Jeg synset meg visstnok frem til at DD+ var dårligere enn lossless lyd. Transformers hadde kjempebra lyd, og man ville aldri klare å høre forskjell dersom det var TrueHD i steden, ble det sagt.

Da blir det litt latterlig, at noen av de samme personene noen måneder etterpå; kritiserer Sony S300 for ikke å ha noe annet enn DD+/ PCM:-? Samtidig, som jeg viste til lenger opp, har mesteparten av HD DVD-titlene i 2007 kommet med DD+...

Nå er det ganske mange BD-titler med ren PCM-lyd også. Og jeg hadde mye heller anbefalt en S300 til en kollega, hvor jeg visste at han ville få tak i BD-filmer både på salg og leie. Og det også etter sommeren 2008. Å anbefale et produkt til noen man kjenner, med visshet om at formatet er på vei til å dø ut, hadde gitt meg dårlig magefølelse. Hvilket beviser intet annet enn at man er mer opptatt av formatet enn film i HD

Forskjeller i bilde er langt enklere å oppfatte enn forskjeller i lyd. Men for all del. Anbefal en HD DVD-spiller til deres venner, for så om noen måneder å forklare dem hvorfor de ikke får tak i nye HD DVDer lengre.

Hvorfor heller ikke støtte opp om BD, slik at flest mulig nå presser på slik at vi får en reell konkurrent til SD DVD. Det skjønner jeg ikke....
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Warner effekten har fått sin effekt ser det ut til. Har ikke sette tallene her inne enda:

Sitat:

Net HD DVD sales, according to Nielsen, constituted only 15% of hi-def disc sales last week. And the top HD DVD seller, The Kingdom, sold just 10% as many copies as the top Blu-ray Disc release, 3:10 to Yuma

Altså 85/15.

hentet herifra (siste avsnitt): Home Media Magazine - Bringing Digital Entertainment To You

Det ligger også ute på Hidefdigest.com
    Dette er kjempe tall for BD selvfølgelig. Men HD DVD hadde ikke akkurat mange gode utgivelser denne uken og det var vell den tredje uken til The Kingdom.
    Så dette kan vell ikke brukes som noen indikasjon på hva som har skjedd etter at Warner endret format støtten sin, tror jeg.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :idea:

Her er en nystartet tråd på AVS som burde være spesielt interessant for deg?
    1080p versus 1080i marketing - AVS Forum
    Hvorfor det? Har du en BD-spiller med 1080/24p og en HD DVD-spiller med 1080/60i. Ve, det har jeg, og jeg har sett forkjellene dette gir her hos meg.

Om ikke hele verden oppfatter det samme som meg på en skjerm, så kan ikke jeg noe for det. Jeg ser det jeg ser. Ikke at bildet jeg får fra HD-XA1 er dårlig, nei, tvert imot så er det knall. Men det hakker litt mer enn med 24p inn.

Så kan du sikkert enda engang snakke om hvor mange som ikke kan nyttegjøre seg av det. Det er ikke det diskusjonen handler om. Man kunne ha brukt akkurat det samme om lydkodeker. Det hadde nok egentlig holdt med Dolby Digital EX og DTS-ES, når man ser på hvilke lydanlegg hvermannsen sitter med.

Men når formatet skriver "The Look and Sound of Perfect", hvor de faktisk ikke benytter det som ligger på disken, blir ikke "perfect" hos meg
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Da blir det litt latterlig, at noen av de samme personene noen måneder etterpå; kritiserer Sony S300 for ikke å ha noe annet enn DD+/ PCM:-?
    Kan du fortelle meg hvor verdifull den DD+-støtten er på en BD-spiller? Har du klart å finne mer enn de to utgivelsene jeg viste til som i det hele tatt har et DD+-lydspor på Blu-ray?

EDIT: oops. Ser ut til at jeg var feilinformert. US-utgaven av Planet Earth hadde ikke DD+ allikevel. Kun vanlig Dolby Digital. Da er vi nede på en enkelt BD-utgivelse med DD+, og denne inkluderer i tillegg et DTS-HD-lydspor (ikke Master Audio).

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du fortelle meg hvor verdifull den DD+-støtten er på en BD-spiller? Har du klart å finne mer enn de to utgivelsene jeg viste til som i det hele tatt har et DD+-lydspor på Blu-ray?

EDIT: oops. Ser ut til at jeg var feilinformert. US-utgaven av Planet Earth hadde ikke DD+ allikevel. Kun vanlig Dolby Digital. Da er vi nede på en enkelt BD-utgivelse med DD+, og denne inkluderer i tillegg et DTS-HD-lydspor (ikke Master Audio).
    Nei, sikkert ikke, men jeg kan helt sikkert finne like mange eller flere BD-titler med PCM, som HD DVD har DD+. Så hvorfor denne argumentasjonen at S300 er så mye mindre komplett en en Toshiba E1?

I følge tester, også her i Norge, har den slått både PS3 og EP10 i bildekvalitet, mener jeg å huske. Og at den nå koster ca. 3500kr vil ikke jeg kalle blodpris akkurat.
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Side 589 av 653 FørsteFørste ... 89 449 459 469 479 489 499 509 519 529 539 549 559 569 579 585 586 587 588 589 590 591 592 593 599 609 619 629 639 649 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •