HD formatkrigen. - Side 536

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 536 av 653 FørsteFørste ... 36 396 406 416 426 436 446 456 466 476 486 496 506 516 526 532 533 534 535 536 537 538 539 540 546 556 566 576 586 596 606 616 626 636 646 ... SisteSiste
Viser resultater 10,701 til 10,720 av 13053
    Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Hva som blir eventuelle mottiltak er interesant. Klarer de å ovverraske slik som de gjorde med Para/Dr dealen? (tviler selv på det)
    Er det noen som ennå ikke har fått med seg at HD DVD promo gruppen har avlyst sin storslåtte CES pressejunkets på søndag?

Hadde de hatt noe som helst å slå tilbake med så hadde de samlet seg denne dagen.

Tosh har egen pressekonferanse også så de får nok kjørt seg der tidligere på søndagen vil jeg tro.

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tull.

[QUOTE=ARTY

Ikke kom med PS3 argumentet. PS3 kommer i det lange løp til å ha like lite inflytelse på overgangen fra SD til HD som Playstation 2 hadde for overgangen fra VHS til DVD.[/QUOTE]
    Noe av de dommeste som er skrevet på forumet. Og det sier ikke lite.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Billig.

Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Din hukommelse må spille deg et puss. Eller har du så dårlig evner til å analysere hvorfor DVD klarte å utkonkurere VHS på "relativt kort tid" (ca.5 år)?

Det var ene å alene fordi butikkene (til og med matbutikkene) ble oversvømt av Kr.500.- DVD spillere og kasser med filmer til Kr.100.-.

Hadde ikke det skjedd på daværende tidspunkt så hadde fremdeles VHS vært et format i konkuranse med DVD. Og forskjellen mellom VHS og DVD var både fysisk og kvalitetsmessig mye større en forskjellen mellom SD og HD.

Hvor fort klarer BD å gjøre det samme ?

Er BD leieren villig til å gjøre det samme, eller er de for opptatt av å melke starten av HD markedet?

Som redaktør av et Disk Media Fagblad burde du heller ta slike faktiske forhold innover deg enn å kalle andre kverulanter.

Det skal ganske mye mer til å få respekt som fagbladredaktør her enn de argumentene og analysene du kommer opp med.
    Vet ikke hvor du bor Arty men der jeg bor kom disse prisene på filmer og spillere lenge etter att WHS var mer eller mindre borte. Så her tar du feil .
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tahustvedt
    Om HD DVD overlever eller ikke er irrelevant for samlingen min. Den vil alltid fungere.

Jeg kan egentlig ikke skjønne at det er lovlig å betale Warner for å slutte å gi ut på det konkurrerende formatet, så det er rart om det er sant.
    De skriver nok kun under en ny samarbeids avtale med nye priser, som vil gi tilbake x antall kroner over tid.

Noe annet vil vel betegnes som korrupsjon, og da kommer SV å tar dem.

Det samme skjedde sikkert når Paramount gikk for HD DVD.

Sitat Opprinnelig postet av egz
    Jaja, da blir det vel en PS3 her i huset snart også.

Men etter min mening er det utrolig synd at formatet med soneinndeling nå ser ut til å vinne. Sonefrihet er hovedgrunnen til at jeg hittil har kjøpt HD DVD. Jeg ønsker meg ikke tilbake til tiden på slutten av nittitallet med norske DVD-utgivelser, av dårligere kvalitet, som kom i butikkene lenge etter at de kom ut i USA, hvis de kom i det hele tatt. Det er fortsatt mye som ikke kommer ut santidig, eller i det hele tatt, på DVD i sone 2, og jeg har liten tro på at dette blir noe bedre med BD.
    Grunnen til soneinndelig må man vel skylde på land som Tyskland, Frankrike, Italia og Spania. Folk som absolutt vil ha ting dubbet. Det er vel derfor filmene slippes senere på kino her hjemme, noe som igjen gjør at slipp på DVD, BD, HD DVD kommer senere. Fordi dette må inn på platene.

Selve filmene blir normalt resirkulert fra USA til kino i Europa, da de åpner på 2-3000 kinoer, men uken etter bare går på ca 1000. De kopiene til overs sendes da for teksting og annet over her.

For hadde man kunne slippe dubbing, så hadde det holdt med å få med teksten på platene, og alle formatene har plass til dem. Da kunne de slippes samtidig over store deler av verden. Og mye av importen ville blitt borte når man slipper å vente. Da er det bare pris forskjellen igjen.

Sitat Opprinnelig postet av vegardbrat
    At det kommer nye ting som ikke vil fungere på de gamle spillerene er ikke usannsynlig, men filmen vil uansett fortsatt fungere selv om du ikke får det lille ekstra. (Hva det enn skulle være.)
    Jeg vil vel tro at de slutter med nye firmware etterhvert, og håper de som ikke får spilt av heller velger å kjøpe ny spiller enn å klage for mye på noen få filmer som ikke funke.

Sitat Opprinnelig postet av torsteinvh
    Jeg tror det jeg prøvde å få fram var at etterhvert som et format modnes og hardwareutviklingen går fremover, så kjøper man nye spillere. Derfor skjønner jeg ikke helt at det skal være et så stort problem at BD ikke er helt ferdig.

Neppe mange her som ikke kommer til å bytte ut HD-spilleren sin etterhvert...
    Men folk flest bytter kun når ting ryker. For meg er det litt forskjell at det har kommet forandringer siden sist, og det å sitte med en spiller som ikke funker med alt kan legges på platen.

Og folkene er inn er vel ikke representative for resten av befolkningen, da man her bytter hardware oftere enn undertøy.

Sitat Opprinnelig postet av K.Larsen
    "This was not a bidding war," Tsujihara said.

Er det virkelig noen som tror på den 500 millioner dollar historien? Det er jo utvilsomt rent tøv.

1. Ingen pålitelige kilder står bak den historien.

2. Det er latterlig å i det hele tatt antyde at Fox ville på noe tidspunkt gå HD DVD-eksklusivt. Fox er det eneste BD-studioet som bruker regionskoding på ALLE titlene sine, og det eneste som bruker BD+. Plutselig vil de ta en ren u-sving i policyen sin? Ingen BD+? ingen regionskoding? Hvorfor?
    1-Paramount sa at de fikk penger for å gå til HD DVD, men aldri hvor mye. Men alle hevder de fikk 150 millioner dollar. hvem var det som nevte den summer først? Det var BD siden som satte ut ett rykte. Men "alle" nevner det som fasiten i dag.

2-Penger fra Toshiba? Men skjønner hvor du vil.

Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Er det noen som ennå ikke har fått med seg at HD DVD promo gruppen har avlyst sin storslåtte CES pressejunkets på søndag?

Hadde de hatt noe som helst å slå tilbake med så hadde de samlet seg denne dagen.

Tosh har egen pressekonferanse også så de får nok kjørt seg der tidligere på søndagen vil jeg tro.
    De må vel få lov å tenke seg om. De planene de eventuelt ville ha kommet med der, ble nok kraftig ødelagt med Warner nyheten. De må få lov å tenke seg om, og legge strategier før de kommer med dem.

Vi får nok uansett ett eller annet fra Toshiba i løpet av CES.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tap

Sitat Opprinnelig postet av vegardbrat
    De som satt igjen med en betamaxspiller og en haug med filmer i sin tid etter at VHS vant formatkrigen, og de måtte kjøpe en sånn spiller også, syns nok kanskje at Betamaxen var litt bortkastet.

Eller?
    Kjøpte meg brukt Betamax toppmodell etter WHS seier. Beta spilleren virker faktisk like bra. Eneste minus, du får ikke leid filmer. Fordel trenger ikke låne bort filmer til naboen, han har WHS.

Newcomer stylar sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Enormt nederlag for HD-DVD???

Det avgjørende støtet? ;-)

Nettavisen - Enormt nederlag for HD-DVD

Newcomer crank sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av K.Larsen
    "This was not a bidding war," Tsujihara said.

Er det virkelig noen som tror på den 500 millioner dollar historien? Det er jo utvilsomt rent tøv.

1. Ingen pålitelige kilder står bak den historien.

2. Det er latterlig å i det hele tatt antyde at Fox ville på noe tidspunkt gå HD DVD-eksklusivt. Fox er det eneste BD-studioet som bruker regionskoding på ALLE titlene sine, og det eneste som bruker BD+. Plutselig vil de ta en ren u-sving i policyen sin? Ingen BD+? ingen regionskoding? Hvorfor?

3. Når har Warner liksom fått tid til å tenke HD DVD-eksklusivits avtalen? Uttalelser som hintet om Blu-ray eksklusivitet kom jo allerede i sent i oktober: Will Warner Bros. Endorse Blu-ray?

4. Husker dere også Lionsgate høvdingen? The rumor is that Warner is coming aboard soon,"

Noe stemmer liksom ikke helt med denne "konspirasjonsteorien". Warner valgte blått fordi det var den eneste måten å få slutt på formatkrigen. Det er ganske logisk.
    Troverdigheten til mange her på forumet står på spill hvis de ikke kan klamre seg til disse allerede hardnakkede benektede påstandene. Pluss noen hundre mill dollar er lommerusk for en del av disse selskapene. En klarer nesten ikke produsere en ok blockbuster under $150 mill lenger.
    Var nok større penger å tape ved å fortsette å forvirre forbrukerne.

Når kommer 360 med Blu Ray tro?
    Tipper Microsoft ikke tar seg råd til å ta et tap i den retning.

Active KviteKrist sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Warner har vel gitt nådestøtet til HD-DVD, og synd er det. Eg for min del hopper over heile "HD revolusjonen" etter dette.

Men me kan jo altids krangle fram til mai

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror mange undervurderer medias makt her. Som mange har linket til, står det over hele linjen å lese på nettsider verden over at formatkrigen er over. Gjentas en ting mange nok ganger for den jevne forbruker, blir det en sannhet. Personlig tror jeg at HD DVD forsvinner ila året.

Når det gjelder de som tror at BD nå blir dyrere, tror jeg de tar feil også. Kampen står nå mot DVD, og for å få innpass må prisene være konkurransedyktige. Dvs, det forutsetter jo at Sony&co ønsker at BD skal overta for DVD, ikke at det skal være et kvalitetsalternativ.

Ang det at PS3 dør ut: Er vel heller tvilsomt at det skjer de nærmeste årene, se på levetiden på PS2. I tillegg er PS3 oppgraderbar. I bunn og grunn er det et genialt produkt, og jeg tror den vil spille en viktig multimediarolle i mange hjem, hvis Sony klarer å formidle potensialet utover spillfunksjonen.

Selvfølgelig er det en ulempe at BD er soneinndelt, men det får vi heller svelge. Tror det viktigste for at HD skal få fotfeste, er at det ikke er usikkerhet om hvilket format som kommer.

Er ikke helt enig med deg Robertaas, om at de som bare vil se filmen, velger DVD. Dette styres av markedsføring og media. Dessuten har folk så mye penger i dag at de ikke har noen problemer med å betale et par-tre tusen kroner for en ny diskspiller, såfremt det er en en etablert sannhet at det er det nye formatet. Og HD ER jo faktisk bedre. Hadde besøk av en venninne og demonstrerte forskjell på BD og DVD fra samme film, på 92" lerret med PS3 som avspiller, og hun var overrasket over forskjellen. Og jeg fikk hvertfall ikke lyst til å kjøpe flere DVD'er... Og jeg bryr meg fint lite om PiP.

Alt i alt en gladmelding for HD-tilhengere, og jeg må smile litt over de hardnakkede HD DVD tilhengerene som febrilsk leter etter mulige comeback-løsninger.. Smiler også over engasjementet til de som nå feirer "seieren" til sitt format. Vi snakker om elektronikk her, ikke idrett, eller andre endorfinutløsende aktiviteter...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Er nok enig det.

Er Toshiba litt lure, så starter de på ett nytt format nå. Det vil mestsannsynlig trengs om 3-4 års tid, for å få utnyttet de stereofilmene som vil være fremtiden, slike som James Cameron's Avatar.

De vil måtte ha mere lagringsplass og båndbredde enn BD har i dag vil jeg tro. Men man må vel kanskje ha ny type skjerm og overføring også (HDMI 2.0?)
    Jeg tror ikke at Tosh skal starte et nytt format med det første.At HDDVD gjengen avlyser pressekonferansen er helt naturlig for jeg regner med at de ble overrasket av Warner.Det som er mest spennende er hva Microsoft vil gjøre? Jeg tror dette starter en ny vår for betalingsnedlastning som det blir veldig spennende å følge utviklingen av.
    Stølen

Newcomer Appeti sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alfalfa
    Vet ikke hvor du bor Arty men der jeg bor kom disse prisene på filmer og spillere lenge etter att WHS var mer eller mindre borte. Så her tar du feil .
    Ikke bare der du bodde var det slik.
    Jeg tror det er enkelt og ty til enkle og dårlige analyser og samtid hevde at de er motparten som husker dårlig.

Analysen som Esp1 kommer med er nok mye riktige.
    Snakk om revisjonistisk historieskriving.

DVD-Video tok av fordi bransjen samlet sto bak et format som hadde en rekke fordeler fremfor VHS, derav betydelig bedre brukervennlighet, bedre kvalitet, etc. Prisutviklingen på avspillere fulgte en helt normal adopsjonskurve. Formatet var en suksess lenge før billigspillerne gjorde sitt inntog i matbutikken.

Grovt sett deler man opp forbrukerne i følgende grupper:

Innovators: 2,5%
    Early adopters: 13,5%
    Early majority: 34%
    Late majority: 34%
    Laggards: 16%

"Rema" produkter kommer ikke inn før i "late majority" og "laggards" gruppen.

HD fra disc er i beste fall inne i "early adopters" stadiet på nåværende statdium, men den pågående formatkrigen har gjort at innsalget har gått vesentlig treigere også bland den store majoriteten av trendsettere.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ja....

Jeg har blandede følelser om denne siste utviklingen.

Jeg hadde et siste håp om sameksistens for begge formatene, men i dag anser jeg slaget som tapt. Selv om jeg hadde ønsket at HD DVD skulle gå av med seieren er det en lettelse at det endelig blir en avklaring.

Har prøvd å se for meg konsekvensene for MEG. En ting er sikkert, mine innkjøp kommer til å bli dyrere da soneinndelingen tvinger meg over på en del europeiske utgaver (Die Hard, Spider-man, Fox-filmer generellt). For å være helt klar på det: Soneinndelingen er et STORT ankepunkt hos BD, og jeg er redd konsekvensene av denne bare blir tydeligere etterhvert som utvalget på BD i USA øker. Per i dag er det ikke noe stort problem å betale noen kroner ekstra for den norske utgaven av ID4, men hva med fremtidige TV-serieutgivelser o.l. som det ikke vil finnes noe alternativ for på sone B? Jeg gruer meg litt.

Jeg er ikke så bekymret for overdreven DRM og potensielt misbruk av BD+ som enkelte her inne, men man skal aldri si aldri. Tiden vil vise.

Jeg er usikker på om jeg kommer til å fortsette å kjøpe HD DVD filmer. De som også kommer på BD blir helt avgjort kjøpt på det formatet, men kommer jeg til å kjøpe Universal og Paramount sine filmer i månedene fremover? Det gjenstår å se.

Selv har jeg rukket å kjøpe over 130 HD DVD-er det siste året, men har jo sett hvorhen dette bar i mange måneder nå. Det ble tydelig for meg allerede i sommer at jeg måtte ha begge formatene for å være fornøyd. Jeg kjøpte meg PS3 40GB når den var billig på Elkjøp og har stort sett brukt den siste måneden på å ta igjen alle de filmkjøpene jeg hadde utsatt til BD-spiller kom i huset. Etter et raskt overblikk i HD-samlingen er det bare et 40-talls Warner-titler jeg "angrer" på at jeg ikke kjøpte på BD, og fristelsen er nå stor til å bytte ut disse med BD-utgaver.

Ja, litt bittert er det at jeg har lagt kr. 27.000 i software pluss en spiller til 5500,- i et format som mest sannsynlig ikke vil overleve 2008. Det har vel aldri vært tvil om at BD var det tryggeste valget, og det har vi HD DVD gutta fått høre ad nauseam, men vi som gikk for HD DVD var optimister, og vi visste hva vi gikk til. For det var ikke det at jeg ikke ble advart, selveste BluBoy rådet meg fra å investere i HD DVD grunnet dette formatets usikre fremtid. Han hadde selvfølgelig rett, men for min del kunne jeg ikke ha gjort dette på noen annen måte. High-Def SKULLE jeg ha, og HD DVD var det eneste jeg hadde råd til (PS3 var ikke lansert enda). Etter hvert ble jeg helt avhengig av HDM, og for meg var skrittet via HD DVD et nødvendig springbrett for å ende opp på BD. Var det ikke for HD DVD hadde jeg ikke hatt HD av noe slag.

Nå som jeg sitter her og konkretiserer og systematiserer tankene mine merker jeg at det er en lettelse å dumpe det ut på tastaturet. Jeg må innrømme at det er godt å ha et forum å få "snakke ut på". Det er ingen i min omgangskrets som har noe forhold til formatkrigen.

På et rent personlig plan: Det som irriterer meg mest er den hoverende "hva var det jeg sa?"- holdningen til Bill Hunt oppe i alt dette. Skulle gitt mye for å tørke fliret av munnen hans akkurat nå. Det har vært anløp av skadefro brauting fra bidragsytere på dette forumet også, men... For de av oss som hadde håpet på HD DVD som fremtidens videoformat er dette en sorgens dag, hvor enn tåpelig det høres ut. Det er fint om alle respekterer det.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt utrolig (men ingen overraskelse) at ARTY fortsetter med retorikken sin. Amir...MS....ikke til forbrukernes beste....dårlig strategisk avgjørelse av Warner...vel, det spiller ingen rolle lengre, ARTY.

Blu-ray solgte flere stand-alone spillere og filmer i Q4 enn Toshiba og HD DVD Fantastisk.

Dessuten selger PS3 bare bedre og bedre...

Og på Blu-ray-laget befinner det seg:

- 20th Century Fox (Star Wars)
    - Sony Pictures (+ under-/ datterselskap)
    - Disney/ Buena Vista (+ under-/ datterselskap)
    - Lionsgate
    - MGM (enormt film-bibliotek med bl.a James Bond)
    - Warner Brothers
    - New Line Cinema (LOTR)
    - HBO (bl.a Band of Brothers)

Versus:
    - Universal (som har gitt ut snart alt de har, untatt Spielberg- filmene)
    - Paramount

Det enormt antall overlegne CE-selskapene som BD har i ryggen, samt effekten av at "HD-krigen er over"-overskriftene i hele verden, vil få et enormt oppsving i BD-salget.

ARTY: slaget er tapt. At du ikke er mann nok til å gratulere BD med seieren er barnslig.

Andy_Dandy: Du kan ikke mene at du fortsatt venter på at Toshiba/ Universal skal komme med noen "CES-bomber" som klarer å snu dette? Bomben de kommer med må i såfall være at de legger ned hele HD DVD. Unn deg en BD-spiller nå, og kos deg med hva Blu-ray kan tilby:-D

Britax: Var du og jeg som veddet noen $$ på at Warner kom til å gå til Blu-ray, og at krigen var over innen sommeren 08?

Trondmm: Med unntak av noen innlegg, så har du tilføyd mye matnyttig og saklig info. Men som stort sett alle andre, har du latt deg henrive til opphisselse Men spesielt har du vært rå på å gjette forholdstallene hver måned:-D

Tklev: Takker for mange diskusjoner med temperatur, uten at det har utartet seg. Avbestill Toshiba-spilleren og kjøp heller en sonefri Sony S500

Esp1, Appeti, Skyline GTR + alle de andre hardcore BD-tilhengere:-D :
    New Line sine BD-eksklusive titler før jul og over nyttår, mente jeg var pga av at Warner hadde planer om å gå BD-eksklusive i starten av 08. Derfor kom det ingen HD DVD annonseringer fra New Line (med unntak av en). New Line-sjefen visste selvsagt at Warner hadde store planer om å gå BD-eksklusiv. "Vås" hevdet HD DVD fanboysen. Jeg tror dette stemte.

Og Esp1; det var ikke så ille tippet at HD-krigen ville være over for HD DVD i begynnelsen av 2008 Flere av oss tippet dette i desember:-D

Da venter jeg på Blu-ray filmene LOTR, Band of Brothers, Matrix og Star Wars (som jeg tipper kommer snart). Og ikke minst tipper jeg at Transformers og Spielbergfilmene er med blått cover innen sommeren 2008

Endelig vant det beste formatet, og forbrukerne viste dette ved å kjøpe flest avspillere og flest filmer i Q4 07...på Blu-ray....

God blå helg:-D
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bay slår til igjen:

"Well another studio down. Maybe I was right? Blu ray is just better. HD will die a slow death. It's what I predicted a year ago. Now with Warner's down for the count with Blu Ray. That makes it easier for Wal-Mart to push Blu Ray. And whatever Wal-Mart pushes - wins. Hd better start giving out those $120 million dollars checks to stay alive. Maybe they can give me some so I can give it to my Make-A-Wish charity, just to shut me up. Have faith people Transformers will come out in Blu-ray one day!

Bay"

I kveld blir det BD seiers pARTY!

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jajaja, får håpe Warner nyheten får HD formatet opp å gå, og at de fortsetter å komme med sonefrie utgivelser - som er det verste med BD.

Gratulerer dere som har ivret for BD som format! Nå ser det ut som det blir ett format i fremtiden. Håper bare det blir forbrukervennlig.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bra at det skjer ting, nå er det bare å vente på at BD skal sakte men sikkert dø ut også.. Så dukker det forhåpentligvis opp en format som duger om ikke alt for lang tid..

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fritz Nilsen

På et rent personlig plan: Det som irriterer meg mest er den hoverende "hva var det jeg sa?"- holdningen til Bill Hunt oppe i alt dette. Skulle gitt mye for å tørke fliret av munnen hans akkurat nå. Det har vært anløp av skadefro brauting fra bidragsytere på dette forumet også, men... For de av oss som hadde håpet på HD DVD som fremtidens videoformat er dette en sorgens dag, hvor enn tåpelig det høres ut. Det er fint om alle respekterer det.
    For all del Nilsen - jeg kondolerer. Men som man sier:

Le Roi Est Mort, Vive Le Roi!

Newcomer K.Larsen sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Det er bra at det skjer ting, nå er det bare å vente på at BD skal sakte men sikkert dø ut også.. Så dukker det forhåpentligvis opp en format som duger om ikke alt for lang tid..
    Dude.

Don´t be like that.

Newcomer crank sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Skal bli lett å skaffe filmselskaper som gidder å støtte noe slikt de nermeste 6 til 8 årene.
    Tror nok MS også sitter å lurer på hva som traff de i går........:evil:

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått med meg det. Er vel mye som tyder på at Toshiba ikke hadde ventet dette og trenger litt tid.
    Det vil jo vise seg......

Side 536 av 653 FørsteFørste ... 36 396 406 416 426 436 446 456 466 476 486 496 506 516 526 532 533 534 535 536 537 538 539 540 546 556 566 576 586 596 606 616 626 636 646 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •