HD formatkrigen. - Side 534

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 534 av 653 FørsteFørste ... 34 394 404 414 424 434 444 454 464 474 484 494 504 514 524 530 531 532 533 534 535 536 537 538 544 554 564 574 584 594 604 614 624 634 644 ... SisteSiste
Viser resultater 10,661 til 10,680 av 13053
    Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Da blir det full fokus på Blu-Ray, og så får vi håpe at de klarer å få produsert noen gode profil 2.0 spillere ASAP.
    Hvorfor er du så opptatt av 2.0?

Er det fordi du faktisk bruker dette på HD DVD i dag eller det bare fordi du vil ha "alt" for sikkerhets skyld?

Personlig så har jeg også lyst på en 2.0 spiller selv om jeg ikke kan tenke meg at jeg kommer til å bruke de ekstra mulighetene til noe o¨g klarer meg fint med en 1.1 soiller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ARTY:
    Det handler ikke om å tilby billige spillere og filmer. Det handler om å tilby noe folk virkelig har lyst på, og da blir plutselig ikke prisen så viktig for kjøperen så lenge den ikke går over stokk og stein - Og det gjør den ikke.

Folk betaler mer enn gjerne litt ekstra for noe de har veldig lyst på.

En som har veldig lyst på en BMW kjøper ikke en Mazda uansett hvor billig den er.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig driter jeg i, og har alltid driti i, profilene. Så lenge jeg kan spille filmen så er jeg fornøyd.

Jeg kommer fortsatt til å kjøpe HD DVDer. Jeg har en samling på over 50 filmer og de slutter aldri å virke.

Sony har føkka med oss før med CDer for eksempel så jeg blir ikke veldig forundret om mange nye filmer får avspillingsproblemer på gamle spillere i fremtiden, men det gjenstår å se.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    Hvorfor er du så opptatt av 2.0?

Er det fordi du faktisk bruker dette på HD DVD i dag eller det bare fordi du vil ha "alt" for sikkerhets skyld?

Personlig så har jeg også lyst på en 2.0 spiller selv om jeg ikke kan tenke meg at jeg kommer til å bruke de ekstra mulighetene til noe o¨g klarer meg fint med en 1.1 soiller.
    Nja, jeg er vel av typen som vil ha "alt" ja.. På samme måten som jeg "måtte" skaffe meg HDMI 1.3, selv om jeg vet at det er veldig sjelden at jeg vil få bruk for det.

Det gjør det jo også litt enklere å betale litt ekstra for en spiller, hvis du vet den har alt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vegardbrat
    viranth:

Hvert eneste ord av det du skriver i siste posten er bare tull!
    Har du sikre kilder på noe av det du skrev?

Strengere soner og kanskje flere? -Gi meg en kilde.

Må kjøpe nye spillere? -Tror du seriøst at Sony gjør sin egen PS3 ubrukelig til BD avspilling?

HD DVD har mer plass? -HD DVD med 51GB er like langt i utviklinga som Blu-ray med 200. Og om de skulle ta i bruk 51GB platene noengang er det nettopp HD DVD spillerene som må fornyes!
    HD DVD har ikke mer plass.

HD DVDs Pip var først ja. Men har det noen stor betydning? Blu-rays er av bedre kvalitet, og da har det lite å si hvem som var først.

Og hvor har du fra av Sony har betalt Warner 500 mill? Den må du dra langt på jorde med. Jeg hadde ikke blitt overrasket over om de betalt, men dette er noe du finner på selv.
    Warner Swayed By $500 Million From The BDA : Format War Central

Jeg kan ikke begrunne min påstand om mer soner (betyr nødvendigvis ikke fler). Men det er en grunn til at de har soner i dag, det er også en grunn til at de har gitt ut noen sonefrie (konkurrere med HD-DVD). Om HD-DVD forsvinner er det bare logisk at de strammer inn igjen. Noe som kan bety at vi må betale mer pr film enn om vi importerer selv fra utlandet.

Kvaliteten er ikke bedre på blu-ray, representanter fra blu-ray leieren har til og med sagt at kvaliteten er lik på begge formater.

Kjøpe nye spillere har jeg bare lest på ymse forskjellige sider, men når PS3 dør forsvinner muligens blu-ray. MS kan bare slenge ut xbox3 og sony er nødt til å lage en ny. For at blu-ray skal vokse til et massemedium, burde det vel gå rundt 5 år eller noe slikt?

Jeg stoler i allefall ikke på at Sony ønsker meg det beste format, pris og kvalitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som virkelig tror at HD-DVD kan karre seg videre en stund til trenger en liten virkelighets-sjekk;

Dette blir nå hauset opp i media rundt om i verden som HD-DVD's banesår og at krigen nå er avgjort til fordel for Blu-ray.

- Hva er sjansen for at de som nå har sittet på gjerdet og ventet på en avgjørelse skal gå og kjøpe HD-DVD? Normalt opplyste mennesker vil gå og kjøpe Blu-ray som nå framstår i media som vinneren (selv om ikke alt er 100% avgjort enda).

- Hvem vil kjøpe HD-DVD utgivelser framover? Kun den harde kjerne som har formatet allerede og som allerede har investert endel i formatet. Da har ikke noen dollar fra eller til noe å si.

- Hvor mange vil "dumpe" sin HD-DVD samling hurtig for å få tilbake mest mulig for utstyret før alt virkelig er avgjort? Jo lenger man venter på en 100% avgjørelse, jo mindre blir utstyret/filmene verdt. Bare se på Laserdisc bruktmarkedet. Husker godt hvordan dette var selv da jeg valgte å blåse ut det jeg hadde istedenfor å sitte med det til DVD var totalt dominerende.

Nyheten om at formatkrigen er avgjort vil sørge for en tilstrømming av nye kunder til Blu-ray, mens mange kunder vil "flykte" fra HD-DVD. Hvis Nielsen sin rapportering fortsetter som før på nyåret vil jeg anta vi vil se STORE endringer i salgsdata fra og med neste uke.

I tillegg gjenstår det å se hva som nå kommer fra HD-DVD group på CES. Det er fullt mulig Toshiba kaster inn håndkleet og løser studioene fra kontraktene. Ikke bli overrasket om Toshiba allerede er i forhandlinger med BDA group om finanser for å droppe HD-DVD en gang for alle. Det som gjenstår i HD-DVD group nå etter min oppfatning er "endgame" hvor de involverte forsøker å redde mest mulig penger og komme seg ut med æren i behold.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen her som ikke tror dette var dødstøtet?

Hvorfor skal jeg selge HD DVDene mine bare for å kjøpe de som Blu-ray? Det ville vært idiotisk når jeg har kombispiller.

Stemmer det at de fikk $500 av BD for dette så regner jeg med at BD-gutta blir like opprørt som da ryktet om at Paramount fikk $100 av HD DVD kom. For det var jo en prinsippsak.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertB
    - Hvor mange vil "dumpe" sin HD-DVD samling hurtig for å få tilbake mest mulig for utstyret før alt virkelig er avgjort? Jo lenger man venter på en 100% avgjørelse, jo mindre blir utstyret/filmene verdt. Bare se på Laserdisc bruktmarkedet. Husker godt hvordan dette var selv da jeg valgte å blåse ut det jeg hadde istedenfor å sitte med det til DVD var totalt dominerende.
    Gjorde det samme, får så å vente litt, og begynte å kjøpe laserdisc til utrolige dumpingpriser. Tror jeg kjøpte over 700 filmer(mange ekslusive bokser) til samlet under 10k. Fikk så omtrent det samme igjen ett par etterpå når jeg ikke hadde bruk for dem lenger.

Newcomer piano sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sammenligningen med VHS vs BEtamax og laserdisc vs DVD holder ikke helt vann.

Ble du sittende igjen med betamax spiller så ble filmene litt dårligere for hver gang du så dem fordi båndet rett og slett ble mer og mer slitt.

Laserdisc var et større, mer plasskrevende, tungvint og kvalitetsmessig underlegent format i forhold til DVD.

Bluray og HD-DVD gir like god kvalitet både på bilde og lyd, og slitasjen ved "normalt" bruk er null. Derfor vil HD-DVDene våre fortsatt virke, og så lenge ikke selve HD-DVD spilleren ryker (og ikke kan repareres) så er jo filmene like gode selv om formatet trolig snart vil dø.

Kommer nok til å kjøpe warner filmer i blu-ray format i tiden framover, dersom ikke prisene på HD-DVD versjonene blir mye lavere da!

Alt i alt er det godt at vi ender opp med ett format. Om bluray nå bare kunne bli sonefrie så hadde alt vært greit egentlig.

(noen sonefrie hacks til ps3 under oppseiling? )

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Vel, det er jo isåfall MS feil at VC-1 ikke støtter andre fargerom enn 4:2:0.
    Hvem sin feil er det da at BD spec. og mpeg4/AVC heller ikke støtter dette farge rommet?

Hadde argumentet ditt hatt noe verdi så kunne vel BD/AVC støttet dette fargerommet selv om ikke VC1 gjorde det?

Som alltid avslører du deg som fanboy argumentator og fagidiot uten noen relevant innsikt og forståelse for det du slenger innom av meningsløse kommentarer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av viranth

Jeg kan ikke begrunne min påstand om mer soner (betyr nødvendigvis ikke fler). Men det er en grunn til at de har soner i dag, det er også en grunn til at de har gitt ut noen sonefrie (konkurrere med HD-DVD). Om HD-DVD forsvinner er det bare logisk at de strammer inn igjen. Noe som kan bety at vi må betale mer pr film enn om vi importerer selv fra utlandet.

Kvaliteten er ikke bedre på blu-ray, representanter fra blu-ray leieren har til og med sagt at kvaliteten er lik på begge formater.

Kjøpe nye spillere har jeg bare lest på ymse forskjellige sider, men når PS3 dør forsvinner muligens blu-ray. MS kan bare slenge ut xbox3 og sony er nødt til å lage en ny. For at blu-ray skal vokse til et massemedium, burde det vel gå rundt 5 år eller noe slikt?

Jeg stoler i allefall ikke på at Sony ønsker meg det beste format, pris og kvalitet.
    Linken du postet har jeg ikke sett før, men som sakt. Det hadde ikke forundret meg om de fikk betalt for det. HD DVD leiren ville ha betalt, og da er det egentlig ren idioti av BD å ikke tilby noenting.
    Nytter ikke å spille alt rent og pent om du taper pga. det.

Skjønner det du tenker med soneinndelingen, men å få flere soner er jo faktisk umulig. Om vi i Norge ble et av de landene som fikk en annen sone plutselig, hvordan skulle det foregå?
    Nye filmer funker i ikke gamle spillere, og nye spillere spiller ikke gamle filmer fordi det er kresj med soneinndelingen?

Og det med Pip. Jeg har ikke lest så mye om det, for det interesserer meg ikke så voldsomt. Men jeg mener å ha fått fra en plass at BDs Pip er i HD mens HD DVDs ikke er det? Banner ikke på den biten men.

Og Blu-ray forsvinner ikke når PS3 dør.. Faktisk kunne jeg ha veddet på at xbox3 du nevner vil få innebygget BD spiller!
    Om ikke et nytt format er på gang igjen da.. -Gud forby!
    Microsoft kom med HD DVD addon spilleren demmes for å tilby avspilling av HD filmer akkurat som Sony. I og med at Microsoft er på HD DVDs side ble det jo en HD DVD spiller da selvsakt.

Men! De har sakt at de vil støtte det formatet som går av med seieren!
    Jeg har ingen kilde å vise til når det gjelder den uttalelsen, men det er fakta.
    Det er vel egentlig bare logisk.

Det er jo litt interessant egentlig. Har ikke xbox en HD spiller vil den ikke stå like sterkt som PS3. Så hva gjør de når HD DVD ikke eksisterer mer?
    Blir vi å få se xbox 360 med BD addon?

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ARTY:
    Det handler ikke om å tilby billige spillere og filmer. Det handler om å tilby noe folk virkelig har lyst på, og da blir plutselig ikke prisen så viktig for kjøperen så lenge den ikke går over stokk og stein - Og det gjør den ikke.

Folk betaler mer enn gjerne litt ekstra for noe de har veldig lyst på.

En som har veldig lyst på en BMW kjøper ikke en Mazda uansett hvor billig den er.
    Spørsmålet er om "noe folk virkelig har lyst på" gruppen er stor nok til at det blir økonomi god nok i HDM.
    Eller klarer de seg med DVD?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=viranth
    [/QUOTE]

Er enig med deg her. Håper det ikke tar lang tid før vi er der DVD prisene er i dag. Uansett betaler jeg gjerne litt mer for norsk tekst.
    Men det verste er alle titlene som bare blir utgitt i USA, og som aldri ser dagens lys i norsk versjon.
    Med sonefrie DVD spillere var det bare å importere.
    Når jeg nå må kjøpe en BD spiller så er det masse jeg vil gå glipp av.
    Skal ikke se bort i fra at når Sony har fått balletak på forbrukerne så må du koble BD spilleren til nettet for å laste ned lisens.
    Og feil IP adresse = sorry du bor i feil region.
    Da hjelper det ikke å importere spiller fra USA lenger heller.
    Ja, det er mulig jeg er litt for negativ, men det skulle ikke forundre meg at det skjedde.
    Blir ikke noe mindre sonekoding av dette i hvertfall.

Så det var en lenger opp som mente at WB ikke vill ha soner på BD diskene.
    Vi får se. "The fountain" dual format HD DVD fra WB er sonfri i HD men sone 1 på DVD siden. Skulle gi ett lite tegn på hva fremtiden bringer.

Kjøpte HD DVD spiller i desember fordi prisen var grei, 3000 kr og fordi jeg kunne kjøpe filmer fra USA.
    At ikke blåøyde ser soneinndelingen i BD som ett veldig stort problem synes jeg er rart. Hadde BD vært sonefritt så hadde jeg ropt ett høyt hurra i dag.
    Fordi endelig er formatkrigen over. Men forbrukerne "tapte" på en måte selv om vi også "vant".
    Det er klart at det ikke blir noe problem med alle blockbustere. De kommer jo på BD i Norge, Problemet blir smalere filmer og TV serier.
    Der er det masse som ikke en gang blir utgitt på DVD i Norge.

Eneste fordelen jeg kan se med BD er kopisperren.
    Men den blir sikkert knekt ordentlig med tid og stunder.

Ja,ja håper jeg ikke må vente lenge på en grei BD spiller til grei pris og som er sonefri.
    Mens jeg venter får jeg kose meg med det jeg for tak i på HD DVD.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Warner: No Payoff for Move to Blu-ray | High-Def Digest

"Warner Home Entertainment President Kevin Tsujihara says the studio took no pay-offs to exclusively back Blu-ray.

In a post-announcement conference call, Tsujihara flatly denied rumors that studio had accepted anywhere from 250M to $500M in exchange for dropping its HD DVD format support. According to the exec, Warner's sole motivation in dropping its HD DVD format support was to ensure growth of the "category" and the long-term health of the industry."

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, nå har Sony et godt tak rundt ballene våre.
    Får håpe de er flinke med å bruke dem da, gjerne med litt lub

Kvaliteten er ikke bedre, BD-J sliter, folk må kanskje kjøpe nye spillere når profil 2.0 kommer. Det er dyrere, det har ikke mer plass...

Nei, jeg synes HD-DVD er det beste produktet for forbrukeren. Det har mer plass 51GB med tre lag. Sonefritt, billigere og har et picture-in-picture menysystem som virker knirkefritt allerede.

Får håpe microsoft åpner litt på pengesekken og kjøper tilbake studioene, som tydligvis ikke bryr seg noe om hvilke format vinner, men hvem som betaler mest (Sony betalte ca 500mill for Warner så...).
    Er enig i første del.

HD DVD har ikke 51 GB, men mulighet for det. Den fungerer ikke i dag dessverre, men resten er sant. Synd at BD-j bruker 2 minutter på å starte mens HDi bruker 2 sekunder.

Siste del kommer vel ann på hva Microsoft har tenkte hele tiden. Hvor mye de potensielt kan tjene på HDi hvis HD DVD ville regjert alene. Xbox har intet annen enn ett USB drev, som lett også kan ta i bruk BD.

Eller som enkelte har hevdet, at de vil ha nedlasting i stedet, og dermed prøver å sabotere. Hvis det er hele greie, og de kan tjene miliarder på å selge nedlastings tjenester, så kanskje.

Men realiteten er at Microsoft ikke har noe innhold å selge på noen av plattformene. Det er innholdet som man tjener på i lengden, og jeg har enda ikke sett en MS film, og "Halo" er utsatt på ubestemt tid.

Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Desverre er alle de tingene Amir listet ikke mulig å gjøre innen nåværende formatspesifikasjoner eller Hardware.

Da må det en helt ny format revisjon til og ny silicon.
    Det betyr helt nye spillere og disk koding.
    Og da vil heller ikke gamle spilllere kunne spille av de nye diskene.

I prinsippet betyr det et helt nytt format, noe som var bakgrunnen for Amir's liste.
    Er det ikke det mange menger BD er, ett nytt format, og ingen videre utvikling av DVD.

Men Sony måtte vel kanskje kutte noen hjørner for å rekke fristen?

viranth:

Hvert eneste ord av det du skriver i siste posten er bare tull!
    Har du sikre kilder på noe av det du skrev?

Strengere soner og kanskje flere? -Gi meg en kilde.

Må kjøpe nye spillere? -Tror du seriøst at Sony gjør sin egen PS3 ubrukelig til BD avspilling?
    Soner: Det blir nok ikke flere av dem. Men det er vel ingen grunn for at Warner fortsatt skal ha ting sonefri. Men personlig så håper jeg at Warner har sett at sonefrihet ikke gir store tap i andre territorier. En nevnte her at de har utgitt DVD sonefritt i det siste også. Men dette får vi se.

Og nå må dere slutte å tro at PS3 er den eneste BD spilleren som finnes. Min Sony S300 er allerede avleggs. Den har ikke profil 1.1, den har ikke bitstream sending, og den har ikke dekoding for DTS HD.

PS3 er kanskje den mest fremtidretta spilleren, men når BD siden hele tiden har klaget på at Toshiba er eneste leverandør av HD DVD spillere, og at dette skader markedet. Så er det noe annerledes hvis PS3 er eneste BD spiller som det faktisk er lurt å kjøpe. Bortsett fra at den ikke lenger er best på bilde eller lyd?

Sitat Opprinnelig postet av torsteinvh
    Tror mange har glemt at det tok et par år før DVD var 'ferdig' også.

Min første DVD-spiller støttet ikke DTS (1997, Pioneer, ca 7000.-)
    Min andre DVD-spiller støttet ikke progressive scan (1999, Sony, ca 5000.-)
    Min tredje DVD-spiller hadde ikke HDMI (2002, Sony, ca 4000.-)
    Min fjerde DVD-spiller hadde ikke HDMI (2005, Sony, ca 4000.-)
    Først nå på min femte DVD-spiller har jeg 'alt'. (2007, Sony, ca 2000.-)
    Mye av det du ramser opp var jo ikke tilgjenglig når DVD ble introdusert. DTSen er grei, men så lenge man fikk videre sendt DTS som bitstream så trenkte man vel kun dekoder? Eller måtte spilleren ha støtte for dette? Blir lenge siden så jeg husker ikke det altfor godt.

Men innholdet på platene i dag har ingenting som ikke har vært støttet hele tiden. Ser dessverre altfor sjeldent at DTS er på DVD om dagen.

Progressiv scan er det spilleren som lager, innholdet på platen er vel interlaced uansett. Når DVD kom så var det vel ingen digitale overføringer av bildet i det hele tatt.

Sitat Opprinnelig postet av tahustvedt
    Er det noen her som ikke tror dette var dødstøtet?

Hvorfor skal jeg selge HD DVDene mine bare for å kjøpe de som Blu-ray? Det ville vært idiotisk når jeg har kombispiller.

Stemmer det at de fikk $500 av BD for dette så regner jeg med at BD-gutta blir like opprørt som da ryktet om at Paramount fikk $100 av HD DVD kom. For det var jo en prinsippsak.
    Tror det skal utrolig mye til for at HD DVD skal overleve som format. Men tror nok spesielt Toshiba kommer til å ha støtte for formatet i sine spillere en god stund fremover, selv ved innføring av BD spillere.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde egentlig vært utrolig moro å sett reaksjonene hvis HD DVD dealen hadde blitt en realitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Spørsmålet er om "noe folk virkelig har lyst på" gruppen er stor nok til at det blir økonomi god nok i HDM.
    Eller klarer de seg med DVD?
    Ja det gjenstår å se da.
    Jeg kan ikke helt se at overgangen fra DVD til BD blir å gå raskere enn VHS til DVD gjorde slik som flere har antydet.

DVD var en revolusjon med at kassetten var borte, ingen slitte bånd, ingen tilbakespoling. Og i tilegg menyer, valg av tekst, surround osv.

Men BD?
    Det er liksom bare mer kvalitet av det som allerede er.
    Det er ikke like mye nytt, og da skal det litt ekstra til for at hvermansen, som bare liker å se en film nå og da, ser vitsen i å oppgradere.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Forklar meg om det, noe jeg ikke har fått med meg her!
    Toshiba får noen lisensinntekter fra BD, blandt annet for AACS. Det blir imidlertid mye mindre enn om formatet HD DVD hadde blitt stor. Og så tjener Toshiba på Cell-chippene som blandt annet sitter i PS3.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om HD DVD overlever eller ikke er irrelevant for samlingen min. Den vil alltid fungere.

Jeg kan egentlig ikke skjønne at det er lovlig å betale Warner for å slutte å gi ut på det konkurrerende formatet, så det er rart om det er sant.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men BD?
    Det er liksom bare mer kvalitet av det som allerede er.
    Det er ikke like mye nytt, og da skal det litt ekstra til for at hvermansen, som bare liker å se en film nå og da, ser vitsen i å oppgradere.
    Her er den komplette listen over forbrukerformater som har tatt over for forgjengeren uten å tilby annet enn bedre kvalitet:
    .
    .
    .

Side 534 av 653 FørsteFørste ... 34 394 404 414 424 434 444 454 464 474 484 494 504 514 524 530 531 532 533 534 535 536 537 538 544 554 564 574 584 594 604 614 624 634 644 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •