HD formatkrigen. - Side 495

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 495 av 653 FørsteFørste ... 355 365 375 385 395 405 415 425 435 445 455 465 475 485 491 492 493 494 495 496 497 498 499 505 515 525 535 545 555 565 575 585 595 605 615 625 635 ... SisteSiste
Viser resultater 9,881 til 9,900 av 13053
    Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av format.fighter
    Vil jo selvsagt helst ha den på det beste formatet. :-) Noen som har sett omtaler av den tyske versjonen. (lurer på hvilket lydformat det er på den engelske talen)

28.95 euro er desverre over 200 grensen, men silver surfer blir vel sikkert for 249 eller mer i norske butikker på BD.
    De trekker fra tysk mva når de sender ut av EU, så prisen blir €24.33/~NOK195 før frakt (inkl frakt blir det €30,33/~NOK245), mao litt under mva-grensa.

Newcomer format.fighter sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Njål
    De trekker fra tysk mva når de sender ut av EU, så prisen blir €24.33/~NOK195 før frakt (inkl frakt blir det €30,33/~NOK245), mao litt under mva-grensa.
    Godt poeng. Ser Amazon.fr gjorde det samme når jeg bestilte T2 derifra.

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Støtte.

sitat.

Dersom Blu-Ray hadde klart å distansere seg fra PS3, så hadde vi ikke behøvd 2 formater. Blu-Ray er et veldig bra format, men det er desverre blitt slik at Sony har satset suksessen til en spill-konsoll på det formatet. Dette er både grunnen til at Blu-Ray leder(pga PS3 sin lansering), men også grunnen til at Blu-Ray aldri vil bli en erstatter for DVD. Det er rett og slett for mange firma/konkurrenter til Sony som aldri vil gi Sony den milliardgaven som det vil være å støtte BD.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjære meg. Du oppfører deg som en fjortiss. Er du gammel?

Syns det er dumt med personangrep men hele problemet med denne tråden er deg! At du som driver(jobber for) et nettsted som Cinerama skal ha sånn totalt fjortisholdning til kampen mellom HD DVD og BLu-Ray er latterlig. Håper du ikke har en jobb hvor du må gjøre virkelige vurderinger som betyr noe for folk for da syns jeg synd på dem.

Forumtroll som deg burde vært utestengt. (som sagt jeg registrerte meg kunn grunnet idiot innleggene dine, og da vill folk vært spart for mine innlegg også). (hvis du ikke vet hva forum troll er så får du google det)

Jeg var personlig helt nøytral, men jeg må innrømme at jeg ønsker at HD DVD vinner grunnet SVS man :-)
    Med bl.a. slike ting i innlegget ditt så synes jeg ikke du blir den rette til å snakke om personangrep og hvor gammel SVS-man er.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Dersom Blu-Ray hadde klart å distansere seg fra PS3, så hadde vi ikke behøvd 2 formater. Blu-Ray er et veldig bra format, men det er desverre blitt slik at Sony har satset suksessen til en spill-konsoll på det formatet. Dette er både grunnen til at Blu-Ray leder(pga PS3 sin lansering), men også grunnen til at Blu-Ray aldri vil bli en erstatter for DVD. Det er rett og slett for mange firma/konkurrenter til Sony som aldri vil gi Sony den milliardgaven som det vil være å støtte BD.
    Godt poeng. Sony har det med å gjøre sine egne ting. Det vet vi vel fleste.
    Sjeldent de kjører et løp med resten av verden, de skal ha noe eget.

Når det går som regel rett i dass når de markedsfører noe nytt som ikke følger standaren, så er det nok ganske normalt at folk får kalde føtter når de igjen prøver seg på noe nytt.

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alfalfa
    sitat.

Hvorfor skal man være bekymret for Toshiba's prisnivå?
    Er du redd for at disse multimilliard selskapene ikke skal tjene nok?
    Burde ikke alle BD CE produsentene (unntagen Sony)være bekymret på samme måte for prisnivået på PS3 siden den utkonkurer dem på pris og ytelse?

HDDVD sitt prisnivå er en strategi mest rettet mot prisnivået på deres største konkurent; SDDVD:!:

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Potetgullmannen
    Med bl.a. slike ting i innlegget ditt så synes jeg ikke du blir den rette til å snakke om personangrep og hvor gammel SVS-man er.
    Tror du må lese innlegget en gang til :-)

(hint hint: Det er jo akkurat mitt eget personangrep jeg kommenterer)

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Her et et bilde jeg tok av en reklame for Siste Harry Potter filmen som har kommet ut.
    Legg merke til hvordan de reklamerer DVD, HD-DVD og BD her.

Største coveret er selvfølgelig DVD versjonen med Two-Disc Special Edition. Høres fancy ut for mange med hele 2 DVD disker for prisen av 1.

Men over til HD delen i denne reklamen.
    Legg merke til rekkefølgen de er blitt satt opp på.
    DVD video først så klart, så HD-DVD og til slutt står det en stor B med Blu-ray disc tekst under i miniformat. De fleste må ha briller for å lese at det faktisk er Blu-ray Disc det står der.
    Samme rekkefølge er det også med bildene, der DVD er først og BD er sist.
    Kan være ren tilfeldighet, men her ser det ut som de fronter DVD og HD-DVD.

Jeg mener HD-DVD har så mye mer å vinne på navnet og ikke det tekniske. Denne reklamen her ser vi veldig enkelt DVD logoen og HD-DVD logen nærmest smelter sammen og BD logen blir noe "eget".
    Som jeg har sagt tidligere så trur jeg faktisk HD-DVD vil komme langt, veldig langt grunnen HD-DVD er DVD i HD! Les: D V D, men i HD.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig skulle jeg veldig gjerne ha ønsket at det var litt mer sensur i slike debatter, bevist (?) feilinformasjon hører ingen plass hjemme.
    Det er et godt poeng! Men smurfene, spesielt de som til stadighet har spådd HD DVD sin død, har jo gjentatte ganger vist at de har tatt grundig feil og at argumentene deres er basert på ønsketenkning (og en god del feilinformasjon). Rødnissene har også kommet til kort i sin argumentasjon som har gått motsatt vei. De eneste som har beholdt sin integritet er de som ikke ønsker død og fordervelse til et av formatene til tross for at de liker det ene eller evt synes det er greit med begge.

Jeg tror at de som følger denne tråden er nødt til å gjøre seg opp sin egen mening og filtrere ALLE utsagn i denne tråden.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nervøs

Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    [Vennligst bruk sitat knappen når du siterer.]

Hvorfor skal man være bekymret for Toshiba's prisnivå?
    Er du redd for at disse multimilliard selskapene ikke skal tjene nok?
    Burde ikke alle BD CE produsentene (unntagen Sony)være bekymret på samme måte for prisnivået på PS3 siden den utkonkurer dem på pris og ytelse?

HDDVD sitt prisnivå er en strategi mest rettet mot prisnivået på deres største konkurent; SDDVD:!:

Er ikke nervøs. Mener bare at Thoshiba sin dumping er et større problem for HD-DVD en PS3 er for Bluray leiren, du har sikkert rett i at de andre Bluray produsentene ville foretrukket PS3 uten Bluray. Men vist det er slik at PS3 er den som ifølge HD-DVD gutta holder Bluray skuta flytende så kan jo de andre fabrikkene vente til HD-DVD er borte. For som igjen HD-DVD gutta sier, PS3 er en spillekosoll og nesten ingen bruker den til og se film på.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alfalfa
    Er ikke nervøs. Mener bare at Thoshiba sin dumping er et større problem for HD-DVD en PS3 er for Bluray leiren, du har sikkert rett i at de andre Bluray produsentene ville foretrukket PS3 uten Bluray. Men vist det er slik at PS3 er den som ifølge HD-DVD gutta holder Bluray skuta flytende så kan jo de andre fabrikkene vente til HD-DVD er borte. For som igjen HD-DVD gutta sier, PS3 er en spillekosoll og nesten ingen bruker den til og se film på.
    Nå blander du kortene. Problemet er ikke at det ikke finnes hardware på markedet, problemet er at visse studio ikke ønsker å gi ut på det andre formatet. Det er vel ingen som tviler på at det er studioene som til syvende og sist bestemmer utfallet av denne krigen? (Dersom de ønsker noen slutt på den da, mye tyder på at de trives veldig godt med 2 format, da de da kan "true" med å gå over til det andre formatet om deres krav ikke blir invilget. Dette kan være krav som: "Selv om platene koster 5$ pr. stk. å trykke opp, så vil ikke vi betale mer enn 1$". Eller: "Dersom dere ikke får nok billige spillere på markedet, så kommer vil til å satse på det andre formatet."

Det siste eksemplet så vi jo når Warner kom med sine mindre skjulte antydninger til Toshiba . Den første påstanden er nok litt mer spekulativ, men det er nok ganske sikkert en kjerne av sannhet i den.. (Disney og Fox betaler nok ikke for alle oppstardskostnadene for å trykke opp 50GBs plater f.eks.)

Newcomer Appeti sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det så mange flere enn MS og Thosiba da?

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjære meg. Du oppfører deg som en fjortiss. Er du gammel?

Syns det er dumt med personangrep men hele problemet med denne tråden er deg! At du som driver(jobber for) et nettsted som Cinerama skal ha sånn totalt fjortisholdning til kampen mellom HD DVD og BLu-Ray er latterlig. Håper du ikke har en jobb hvor du må gjøre virkelige vurderinger som betyr noe for folk for da syns jeg synd på dem.

Du sier at salget er mellom 2:1 og 3:1. altså at Blu-Ray har mellom 66% av markedet og 75% av markedet. Du vet likegodt som tklev at det ikke er sant blant annet i USA. (der hvor det selges klart mest filmer for øyeblikket) Og for enkelte tittler er det nede i 1:1(hvis du snakker om Norge må du spesifisere det)

Forumtroll som deg burde vært utestengt. (som sagt jeg registrerte meg kunn grunnet idiot innleggene dine, og da vill folk vært spart for mine innlegg også). (hvis du ikke vet hva forum troll er så får du google det)

Takk gud for at Tklev og andre i denne tråden til stadighet plukker i stykker innleggene din. Til neste jul har forhåpentligvis Blu-Ray kommet med spillere som er på høyde med HD DVD teknisk. Så da vil vi slippe å krangle om at Blu-Ray spillere er dårligere.

Er det bare meg som syns at Blu-Ray fanatikerene (de som er anti HD DVD som svs man) er egoister? Jeg ønsker at alle skal produsere HD DVD og BLu-Ray slik at vi forbrukere kan velge. Men SVS-man vil vist at det skal fungere som en politistat hvor man blir påtvunget hva man skal kjøpe. Jeg var personlig helt nøytral, men jeg må innrømme at jeg ønsker at HD DVD vinner grunnet SVS man :-)
    Ja, Format.Fighter, du blir sikkert tatt meget seriøst etter dette innlegget. Dersom det er noen som ligger på første plass i personangrep, så må det være deg.

For det første så siterer du setningen min, som er ut i fra utblåsningen til tklev. Han ber meg å ta et grunnkurs i matte. Vel, han og deg om det; og tklev er helt sikkert bedre enn meg i matte. Men nå er det dog ikke jeg som har funnet på tallene som jeg siterer. Eller dokumenterte jeg ikke godt nok tallene jeg hevdet lå på mellom 2:1 og 3:1?

Og jeg må jo bare le høyt når du for det første kaller deg Format.Fighter, for i neste øyeblikk hevde at du er formatnøytral og i siste instans si at du nå håper HD DVD vinner pga av meg LOL. Da får du bestemme deg, kanskje. Du er altså en nøytral format-fighter som håper at HD DVD vinner, fordi SVS!-man er pro BD...

Og om de linkene er feil; at BD vs HD DVD (USA) har lagt på ca 2:1 i hele 2007, og at BD vs HD DVD (Europa) har lagt på ca 3:1 i hele 2007; så får du komme med det. Det er også en eller to uker hvor tallene nesten var oppe i 3:1 også i USA. Japan vet vi har ligget godt over 90% i hele 2007.

Så dersom det er feil, så er det jo ikke noe bevisst trolling (som du hevder) fra min side. Jeg tar utgangspunkt i det jeg leser, og ikke noe jeg selv eventuelt skal ha regnet ut...

Og dersom du hevder at jeg er en "fjortis", så bør du skrive det med én "s" og ikke to; ellers får det en annen betydning...

Mye sterke ord og harde personangrep, Format.Fighter, og som helt sikkert flytter deg opp på listen over de mest seriøse her inne
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Ja, Format.Fighter, du blir sikkert tatt meget seriøst etter dette innlegget. Dersom det er noen som ligger på første plass i personangrep, så må det være deg.
    Ja, og jeg har ikke hevdet annet heller. Jeg syns bare det er synd at man er nødt til det. (for det er jo ingen vits å fortelle deg fakta om krigen for det har mange andre prøvd uten at det hjelper)

For det første så siterer du setningen min, som er ut i fra utblåsningen til tklev. Han ber meg å ta et grunnkurs i matte. Vel, han og deg om det; og tklev er helt sikkert bedre enn meg i matte. Men nå er det dog ikke jeg som har funnet på tallene som jeg siterer. Eller dokumenterte jeg ikke godt nok tallene jeg hevdet lå på mellom 2:1 og 3:1?
    Nå håper jeg du spiller skikkelig dum. Jeg kan jo sikkert finne noen linker som feilaktig sier at HD DVD leder på markedet. Men det er lov å tenke selv. Du vet jo like godt som meg at det ikke er sant. Tallene ligger mellom 0.8:1 og 9:1 avhengig av land/utgivelser. (90% i Norge og og under 50% andel for f.eks Planet Earth). Det er jo også dette intervallet tklev reagerer på. For det vet jo du er feil)

Og jeg må jo bare le høyt når du for det første kaller deg Format.Fighter, for i neste øyeblikk hevde at du er formatnøytral og i siste instans si at du nå håper HD DVD vinner pga av meg LOL. Da får du bestemme deg, kanskje. Du er altså en nøytral format-fighter som håper at HD DVD vinner, fordi SVS!-man er pro BD...
    Ja, jeg er formatnøytral i den forstand at jeg ønsker meg det formatet som snarest kan gi meg filmer til 129,- på elkjøp og spillere som støtter all funksjonaliteten. Her er det ingen av formatene som er enda.

Hvis ikke du skjønner at du skaper mer motstand mot Blu-ray på måten du oppfører deg og argumenterer så må du gå i deg selv :-)

Og om de linkene er feil; at BD vs HD DVD (USA) har lagt på ca 2:1 i hele 2007, og at BD vs HD DVD (Europa) har lagt på ca 3:1 i hele 2007; så får du komme med det. Det er også en eller to uker hvor tallene nesten var oppe i 3:1 også i USA. Japan vet vi har ligget godt over 90% i hele 2007.
    Forbanna løgner. Du vet godt at enkelte uker så har tallene for HD DVD vært over 33%. Det trenger jeg ikke å gi deg noen linker til. Ta deg sammen.

Så dersom det er feil, så er det jo ikke noe bevisst trolling (som du hevder) fra min side. Jeg tar utgangspunkt i det jeg leser, og ikke noe jeg selv eventuelt skal ha regnet ut...
    Det er bevist trolling. Ref svaret over. Eller mener du virkelig at HD DVD aldri har vært over 33% i USA i 2007?

Mye sterke ord og harde personangrep, Format.Fighter, og som helt sikkert flytter deg opp på listen over de mest seriøse her inne
    Jeg har ingen planer om å bli oppfattet seriøst. Jeg er kun ute å ta alle tullepostene dine. ;-) (så hvis du slutter å poste i denne tråden, så slutter jeg så gjør vi begge denne tråden en stor tjeneste)

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av my2cents

Her et et bilde jeg tok av en reklame for Siste Harry Potter filmen som har kommet ut.
    Legg merke til hvordan de reklamerer DVD, HD-DVD og BD her.

Største coveret er selvfølgelig DVD versjonen med Two-Disc Special Edition. Høres fancy ut for mange med hele 2 DVD disker for prisen av 1.

Men over til HD delen i denne reklamen.
    Legg merke til rekkefølgen de er blitt satt opp på.
    DVD video først så klart, så HD-DVD og til slutt står det en stor B med Blu-ray disc tekst under i miniformat. De fleste må ha briller for å lese at det faktisk er Blu-ray Disc det står der.
    Samme rekkefølge er det også med bildene, der DVD er først og BD er sist.
    Kan være ren tilfeldighet, men her ser det ut som de fronter DVD og HD-DVD.

Jeg mener HD-DVD har så mye mer å vinne på navnet og ikke det tekniske. Denne reklamen her ser vi veldig enkelt DVD logoen og HD-DVD logen nærmest smelter sammen og BD logen blir noe "eget".
    Som jeg har sagt tidligere så trur jeg faktisk HD-DVD vil komme langt, veldig langt grunnen HD-DVD er DVD i HD! Les: D V D, men i HD.
    Det med navnet kan vel slå begge veier, noe BD gjengen også mener, at folk ikke helt ser forskjellen på DVD og HD DVD. Det er ikke noe problem for oss, men for den vanlige mann i gata så er det ikke sikkert de skjønner forskjellen.

Mange tror de allerede ser HD i dag, se den de har en HD flatskjerm i stua, selv om de sitter å ser råtten analog kabel.

Når de ser DVD og Blu-ray, så er det kanskje lettere å se at det er 2 vidt forskjellige formater for vanlige folk.

Det hjelper jo ikke at normale SD DVD spillere reklamerer stort for oppskalering til HD bilder. Og vanlig folk, slik som SVS Man, hevder da kanskje vil missforstå navnet HD DVD, og tro det kun er en oppskalerende spiller.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Det hjelper jo ikke at normale SD DVD spillere reklamerer stort for oppskalering til HD bilder. Og vanlig folk, slik som SVS Man, hevder da kanskje vil missforstå navnet HD DVD, og tro det kun er en oppskalerende spiller.
    Tror nok at Blu-Ray har en fordel med at navnet skiller seg mer ut.

Tror ikke at folk vet hva oppskalering er. Folk bruker scart på DVD spilleren sin. De som vet hva oppskalering er, vet også forskjellen.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å holde seg for god til å slenge direkte drit til hverandre? Gjør det gjerne på PM, eller rapporter posten om det er grov feilinformasjon.

I går reiste jeg fra hjemmekinoet og det er fem filmer som venter i posten til meg nå. 28 desember (da jeg reiser nordover igjen) blir en hektisk dag. :*)

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Appeti
    Er det så mange flere enn MS og Thosiba da?
    HDDVD Promotional group Medlemsliste;
    Member List - HD DVD Promotion Group

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kort blanding

Nå blander du kortene. Problemet er ikke at det ikke finnes hardware på markedet, problemet er at visse studio ikke ønsker å gi ut på det andre formatet. Det er vel ingen som tviler på at det er studioene som til syvende og sist bestemmer utfallet av denne krigen? (Dersom de ønsker noen slutt på den da, mye tyder på at de trives veldig godt med 2 format, da de da kan "true" med å gå over til det andre formatet om deres krav ikke blir invilget. Dette kan være krav som: "Selv om platene koster 5$ pr. stk. å trykke opp, så vil ikke vi betale mer enn 1$". Eller: "Dersom dere ikke får nok billige spillere på markedet, så kommer vil til å satse på det andre formatet."

Det siste eksemplet så vi jo når Warner kom med sine mindre skjulte antydninger til Toshiba . Den første påstanden er nok litt mer spekulativ, men det er nok ganske sikkert en kjerne av sannhet i den.. (Disney og Fox betaler nok ikke for alle oppstardskostnadene for å trykke opp 50GBs plater f.eks.)
    Vet ikke helt hva du mener. Mente bare at Thoshibas dumping salg er et større problem for de som vil produsere HD-DVD spillere en PS3 er for de som vil produsere Bluray spillere. Det er faktisk mulig og hvelge flere fabrikat på Bluray. Hvor mange HD-DVD fabrikat har vi. Alle er vel ikkke intreser i og gjibort spillere (Thoshiba). Mitt bidrag til og ende krigen er og kjøpe Paramount titler på DVD isteden for og kjøpe HD-DVD spiller.

Side 495 av 653 FørsteFørste ... 355 365 375 385 395 405 415 425 435 445 455 465 475 485 491 492 493 494 495 496 497 498 499 505 515 525 535 545 555 565 575 585 595 605 615 625 635 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •