HD formatkrigen. - Side 485

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 485 av 653 FørsteFørste ... 345 355 365 375 385 395 405 415 425 435 445 455 465 475 481 482 483 484 485 486 487 488 489 495 505 515 525 535 545 555 565 575 585 595 605 615 625 ... SisteSiste
Viser resultater 9,681 til 9,700 av 13053
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    ang loadingtider så er det kun PS3 og Panasonic BD30 som loader under 30 sek. Vet ikke om noen Toshiba-spiller som er så rask uansett.
    Toshiba X200 bruker ca 10 sekunder fra standby til filmen begynner å rulle.
    Nå er det riktig nok en data og startes opp fra sove modus (strømmen er av men all data er lagret i minne for rask oppstart)

Vet at dette ikke teller som stand alone spiller, men det er utrolig deilig å bare skru på med fjernkontrolleren og spille av en HD-DVD film som tar toppen 10 sekunder

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

DTS HD og DTS HD MA - PS3 og PCM?

Men når blir alle lydformatene gjort om til PCM i PS3? Det er nesten mer spennede synes jeg.

Newcomer format.fighter sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Litt usikker på hva du egentlig svarer på her?

Den kommend oppgraderingen av PS3 betyr støtte for sekundær audio og video dekoding. BD har her vesentlig mer fancy finesser enn tilsvarende på HD DVD.
    Hva er det som er forskjellen i finesser? Jeg håper du ikke kommer med at PIP vinduet kan være full-HD i teorien. (for et vindu med Full-HD vil da vitterlig ikke lenger være et PIP vindu, men fylle hele skjermen)

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hermansen
    Når det gjelder interaktivitet baserer BR seg på Java (en av grunnene til at MS ikke støtter BR aktivt), mens HD-DVD skal benytte Microsoft sin motor (WinCE basert, og derfor støtter MS HD-DVD).
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Uansett, veldig bra at Blu-Ray følger med i priskrigen. Spilleren er teknisk veldig bra, men jeg har ikke sansen for at de er såpass treig på å loade nyere filmer.. Det er en ting at HD-spillere er treig å starte opp, men når de i tillegg brukker opptil 2 minutter fra du setter inn plata til filmen starter opp, så blir det idiotisk.. :-(
    Og ang loadingtider så er det kun PS3 og Panasonic BD30 som loader under 30 sek. Vet ikke om noen Toshiba-spiller som er så rask uansett.
    Det er en ting jeg virkelig begynner å bli lei, er loade tidene på BD plater som har Java. Disse bruker uendelig lang tid på å starte. Uten at jeg kan se at man for noe særlig igjen for det heller.

Spesielt Disney, Fox og Sony har begynt å bruke dette mye.

Fra man lukker skuffen, så bruker filmene fra 2 minutter og opp på å starte platen.

Spesielt irriterende er det så se at den bytter fra ett loade bilde til ett annet.

Og ikke kom med at PS3 gjør dette kjapt, det gjør den. Man hvis alle må sitte med en PS3 for å kunne se filmene uten loade tid, så ender BD siden opp med samme problem som de bruker mot Toshiba hele tiden, at det er så få spillere å velge i mellom.

Min Sony S300 fikk ned tiden på ett par filmer litt etter en firmware, men det hjelper ikke når filmene alltid ligger foran firmwaren.

Animerte menyer har alltid vært en pest og en plage, selv på vanlig DVD. Hvorfor i ******* kan man ikke komme til den skjermen man vil kjapt?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av format.fighter
    Hva er det som er forskjellen i finesser? Jeg håper du ikke kommer med at PIP vinduet kan være full-HD i teorien. (for et vindu med Full-HD vil da vitterlig ikke lenger være et PIP vindu, men fylle hele skjermen)

Newcomer Haavard74 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    BD har her vesentlig mer fancy finesser enn tilsvarende på HD DVD. Derfor har det tatt tid å ferdigstille. Løsningen som finnes i HD DVD er basert på teknologi implementert i gammel silisium.
    Du har sikkert lyst til å utdype hva som blir mye bedre med BD sine finesser og fancy teknologi. Det har jo bare tatt dem 18mnd(? hvertfall over et år) å utvikle det. Og dagens spillere ikke kan benytte seg av det(utenom ps3 da) Kan du liste opp konkrete forskjeller i favør BD?

Dessuten mener jeg å huske at det har blitt argumentert mot HD DVD at ingen vil ha menigsløst ekstramateriale. Så hva er vitsen med å komme med dette nå?

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haavard74
    Du har sikkert lyst til å utdype hva som blir mye bedre med BD sine finesser og fancy teknologi. Det har jo bare tatt dem 18mnd(? hvertfall over et år) å utvikle det. Og dagens spillere ikke kan benytte seg av det(utenom ps3 da) Kan du liste opp konkrete forskjeller i favør BD?

Dessuten mener jeg å huske at det har blitt argumentert mot HD DVD at ingen vil ha menigsløst ekstramateriale. Så hva er vitsen med å komme med dette nå?
    Feil!

Panasonic BD30...bare et stikkord. Profile 1.1 og HDMI bitstream av lyd...

Noe av poenget er at BDA har konsentrert seg om andre ting enn interaktivt lek. F.eks muligheter for høyere bitrate og større lagringskapasitet.

Uansett er ikke interaktivitet spesielt viktige ting for early-adopters, spør du meg. Vi (de) første som kjøper HDM er først og fremst opptatt av lyd og bilde. Og her er de to formatene omtrent jevngode, selv om jeg synes at BD oftere velger bedre lydformat med lossless eller uncompressed.

Uansett. Når spillerne en gang blir mainstream, så er Profile 2.0 klar. Det kan sikkert gå ett år til. Samtidig er spillerne sikkert blitt mye billigere (i hvertfall i Europa), og vi første som kjøpte en PS3 eller en S300 har forlengst blitt innhentet av oppgraderingstrangen. De "nye" som kjøper BD engang i 2008/ 2009 vil ikke en gang være klar over at det 1-2 år tidligere ikke var web-muligheter.

Dessuten tipper jeg at når BDA først kommer med Profile 2.0 så blir dette med trådløst ethernet, og ikke en ethernet kontakt man må strekke kabel til. Man kan bruke en såkalt "bridge", som det jeg har, men disse koster fort 5-600 kr.

Og akkurat dette er jo talentløst av Toshiba. Hvor mange har mulighet til å strekke x-antall meter ethernet-kabel inn i stua? Mange med Toshiba-spillere har sikkert aldri vært på nettet med spilleren, nettopp pga at den ikke er trådløs.

Derfor trenger man ikke bekymre seg så mye for at BD fortsatt ikke har web enda. Det er viktigere med studiostøtte, CE-støtte og at PS3 fungerer som en bærebjelke for Blu-ray. HD DVD har ingen slik bærebjelke...
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....
    Og akkurat dette er jo talentløst av Toshiba. Hvor mange har mulighet til å strekke x-antall meter ethernet-kabel inn i stua? Mange med Toshiba-spillere har sikkert aldri vært på nettet med spilleren, nettopp pga at den ikke er trådløs...
    ? Trådløs eller TP har da ingenting med HD-DVD som bare sier at det skal være internett tilkobling. Om jeg kunne velge mellom Tp eller ingenting så velger jeg selvsagt tp. Uansett for min del har jeg en 10p switch i racket så TP er genialt hos meg :-)

Nå trenger jeg bare en HDM spiller ...

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du begynne med den retorikken igjen, nå da. Utgåtte spillere...Vel, jeg vil si at 1080i-spillere har gått ut på dato...
    1080i60 er fullverdig HD. Helt greit at det i mange situasjoner vil være bedre med 1080p60 eller 1080p24, men det er pga. begrensninger som utstyret setter, og har ingeting med selve bildeinformasjonen som ligger i signalet.

BD 1.0 spillere vil nok ikke bli prioritert av filmstudioene i fremtiden, bare vent om et års tid, så vil mange filmer ikke være kompatible med dagens avspillere. (Enten med ekstremt lang loadetid, eller at de faktisk ikke vil spille av i det hele tatt.)

Uansett hvordan du vrir og vender på det, HD DVD er fortsatt vesentlig billigere, en spiller som koster litt over 200US$, med 5 gratis filmer du får sammen med spilleren vs. 300U$ for en spiller uten *noen* filmer.. Hmm. Hvilken ville du ha kjøpt?

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feil!

Panasonic BD30...bare et stikkord. Profile 1.1 og HDMI bitstream av lyd...
    Pris: 499US$. Amazon.com gidder ikke engang å gi avslag på MSRPen på den spilleren..

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opsahle
    ? Trådløs eller TP har da ingenting med HD-DVD som bare sier at det skal være internett tilkobling. Om jeg kunne velge mellom Tp eller ingenting så velger jeg selvsagt tp. Uansett for min del har jeg en 10p switch i racket så TP er genialt hos meg :-)

Nå trenger jeg bare en HDM spiller ...
    Og det er akkurat slike ting de røde kaller for uferdig format. BDA venter heller til de vet at dette blir gjort skikkelig. BDA har vel allerede nevnt ord som trådløst nettverk og samtidig evt HDD på X-antall GB på en Profile 2.0. Dette er på tegnebrettet enda, sikkert, men høres langt mer spennende ut enn det Toshiba har fått til så langt. For faktisk er det lang mer spennende ting man får av interaktivitet på vanlig internett...

Så kan man si som deg, Opsahle; heller TP enn ikke noe. Vel, jeg sier heller 50GB enn 30GB. Heller bredere studiostøtte. Heller flere spillere og prisklasser å velge i. Ikke for å provosere her, men vi vektlegger alle forskjellige ting.

Og vil en absolutt koble seg til nettet, og har interessen for interaktiv lek; vel, da tror jeg ikke det er så grusomt å ty til en PS3.

For det er litt rart. Mange av de røde hevder "å fysj, en spillkonsoll. Nei, det er jo et leketøy. Slikt skal ikke inn i mitt rack". På den andre siden er det de samme hodene som roper høyest om hvor viktig og fantastisk morsomt Toshibas interaktive spill og lek er. Hvordan har det seg...

Skal man leke eller se film
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og vil en absolutt koble seg til nettet, og har interessen for interaktiv lek; vel, da tror jeg ikke det er så grusomt å ty til en PS3.

For det er litt rart. Mange av de røde hevder "å fysj, en spillkonsoll. Nei, det er jo et leketøy. Slikt skal ikke inn i mitt rack". På den andre siden er det de samme hodene som roper høyest om hvor viktig og fantastisk morsomt Toshibas interaktive spill og lek er. Hvordan har det seg...

Skal man leke eller se film
    Som du vet, så elsker jo jeg PS3.. Men jeg liker ikke helt de siste ukenes oppslag om at stand-alone spillere får skryt for at de har bedre bildekvalitet.. :-/ Nå har jeg bestilt en Samsung BP-1400 til en kammerat av meg, skal teste den i mitt oppsett og se om jeg ser denne påståtte forskjellen.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1080i60 er fullverdig HD. Helt greit at det i mange situasjoner vil være bedre med 1080p60 eller 1080p24, men det er pga. begrensninger som utstyret setter, og har ingeting med selve bildeinformasjonen som ligger i signalet.
    Dette har vi diskutert til det kjedsommelige før, tklev Men en spiller du kaller fremtidsrettet som ikke oppskalerer SD DVD til mer enn 1080i, som ikke klarer mer enn 1080i på HD DVD, har ingen mulighet for 24p...så er ikke det spesielt fremtidsrettet.

Derfor vil de som i dag har en slik "billig-Toshiba" om noen år bytte denne ut når de oppgraderer sin flatskjerm til 1080/24p.

Men det går sikkert an å spille morsomme web-spill på den i mange år fremover
    BD 1.0 spillere vil nok ikke bli prioritert av filmstudioene i fremtiden, bare vent om et års tid, så vil mange filmer ikke være kompatible med dagens avspillere. (Enten med ekstremt lang loadetid, eller at de faktisk ikke vil spille av i det hele tatt.)
    Dette vet du jo overhodet ingen ting om tklev. Grunnløs spekulasjon og ekte HD DVD skremselspropaganda. Om så skulle skje vil det like gjerne kunne være at BDA oppretter et slags bytte-program. For slikk-og-ingenting får man oppgradert sin eksisterende BD-spiller til en flunka ny en
    Uansett hvordan du vrir og vender på det, HD DVD er fortsatt vesentlig billigere, en spiller som koster litt over 200US$, med 5 gratis filmer du får sammen med spilleren vs. 300U$ for en spiller uten *noen* filmer.. Hmm. Hvilken ville du ha kjøpt?
    Nei, tklev. Du får en en BD-spiller ved navn Samsung BD1400 til $270. Denne har 1080/24p og bitstream over HDMI. Hvilken HD DVD-spiller gjør dette til litt over $200?

Jeg ville ha kjøpt spilleren som nyttegjør seg av all bildeinfoen som ligger lagret på plata. Jeg ville også ha valgt spilleren som dekoder eller bitstreamer de nye lydformatene, slik at jeg fikk glede av også dette.
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville ha kjøpt spilleren som nyttegjør seg av all bildeinfoen som ligger lagret på plata. Jeg ville også ha valgt spilleren som dekoder eller bitstreamer de nye lydformatene, slik at jeg fikk glede av også dette.
    1080i60 inneholder all bildeninfoen som ligger lagret på plata. Siden nesten alle HD DVD filmer uansett bruker DD+ eller TrueHD, så klarer Toshiba-spillerne fint å dekode 99% av alle lydsporene som er ute på HD DVD.

Med en 200US$ HD DVD spiller, så vet du iallefall hva du får, du vet at den vil være kompatibel med alle fremtidige filmer/features. Dersom du ikke har behov for noe annet enn 1080i60 og HDMI 1.1, hvorfor skal du betale ekstra for noe du ikke trenger??

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som du vet, så elsker jo jeg PS3.. Men jeg liker ikke helt de siste ukenes oppslag om at stand-alone spillere får skryt for at de har bedre bildekvalitet.. :-/ Nå har jeg bestilt en Samsung BP-1400 til en kammerat av meg, skal teste den i mitt oppsett og se om jeg ser denne påståtte forskjellen.
    I know you do At BD har bedre bildekvalitet kan ikke jeg henge meg på. Men at BD har større muligheter for mindre feil i bildet, tror jeg på. Tror ikke dette har så mye å si nå, men mer om noen år.

Ja, det blir spennende å høre hva du synes om Samsung BD1400. Ikke minst DTS-HDMA (regner med du har oppgradert receiver) :-D

Det som er mer spennende er hvordan den står seg hva gjelder bildekvalitet ift PS3. Min far kjøpte nylig en Panasonic BD30 til sin Pioneer 507-plasma. I følge ham var det merkbart bedre bildekvalitet på Panasonic; spesielt skarphet og sortnivå.

Jeg skal teste Panasonic`en på VW50 etter nyttår, og sjekke selv. Dumt å gjøre slikt, selvsagt, spesielt når kona for lengst har satt foten ned for oppgraderinger på laaang tid. Pioneer LX60 receiver var dråpen, og det er ikke verdt å tøye strikken noe lengre

Ser frem til omtalen, tklev.

Ellers rapporterer min far (som har HD-XE1) om at han IKKE merker nivåforskjell ift PS3. Han har en Pioneer LX50 receiver.

Jeg fortalte ham at jeg måtte skru Transformers til -6 på LX60 (vanligvis -14 på BD/ PCM). Da tyder det på at lyddelen i HD-XA1 ikke er like god som i de nyere spillerne.

Og akkurat DET skal hverken Paramount eller HD DVD som format ha skylda for
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1080i60 inneholder all bildeninfoen som ligger lagret på plata. Siden nesten alle HD DVD filmer uansett bruker DD+ eller TrueHD, så klarer Toshiba-spillerne fint å dekode 99% av alle lydsporene som er ute på HD DVD.

Med en 200US$ HD DVD spiller, så vet du iallefall hva du får, du vet at den vil være kompatibel med alle fremtidige filmer/features. Dersom du ikke har behov for noe annet enn 1080i60 og HDMI 1.1, hvorfor skal du betale ekstra for noe du ikke trenger??
    Når det står 1080/24p på samtlige filmer jeg har, vil det vel være bedre å kunne sende det som 24p og ikke som 60i.

Men, det handler om prioriteringer, hva man har av utstyr og hva man har tenkt til å få av utstyr i fremtiden. For oss som har gode bildebehandlere gjennom projektorer eller scalere, vil det ikke bety så mye om man får bildet levert i 60i. Men også jeg får et løft når det leveres i 24p fra PS3, selv med god signalbehandling av 60i.

Har man tenkt til å kjøpe en FullHD-skjerm med 24p om ikke så alt for lenge?

Hvor viktig er web-lek for deg?

Er det viktig å kunne få mulighet å høre DTS-HDMA?

Så, tklev, noen bytter gladlig inn web-morro mot 24p og DTS-HDMA. Andre synes 60i er mer enn godt nok, og synes det er morsomt med web på spilleren.

Hva som er viktigst? Vel, det må nesten hver og en kunde svare på. Alle har forskjellige behov, uten at det ene er noe dårligere en det andre for akkurat den kunden det gjelder
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har vi diskutert til det kjedsommelige før, tklev Men en spiller du kaller fremtidsrettet som ikke oppskalerer SD DVD til mer enn 1080i, som ikke klarer mer enn 1080i på HD DVD, har ingen mulighet for 24p...så er ikke det spesielt fremtidsrettet.
    Ehm. Du er klar over at HD-A30, som takler både 1080p24 og bitstream ut, koster svimlende $9 mer enn HD-A3? En drøy femtilapp, altså.

Nei, tklev. Du får en en BD-spiller ved navn Samsung BD1400 til $270. Denne har 1080/24p og bitstream over HDMI. Hvilken HD DVD-spiller gjør dette til litt over $200?
    HD-A30 gjør alt dette, samt alt BD trenger profil 2.0 til, for $233.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Ehm. Du er klar over at HD-A30, som takler både 1080p24 og bitstream ut, koster svimlende $9 mer enn HD-A3? En drøy femtilapp, altså.

HD-A30 gjør alt dette, samt alt BD trenger profil 2.0 til, for $233.
    Konklusjon:

Som jeg har sagt mange ganger nå...pris er ikke lengre en fordel for HD DVD når det nå står om kronestykker i prisforskjell

To streker under svaret....
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konklusjon:
    Som jeg har sagt mange ganger nå...pris er ikke lengre en fordel for HD DVD når det nå står om kronestykker i prisforskjell
    Nåja, kronestykkene i dette tilfellet var mellom spilleren du har kalt ubrukelig, og en som har alle featurene du savner. Men, men, det er jo for så vidt ikke så fryktelig langt opp til dumpingprisen på den utgående Samsungmodellen.

Men, det jeg vil vite er hva du tror om Harry Potter og Føniksordenen. Hvor mye tror du BD-utgaven selger i forhold til HD DVD-utgaven?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og det er akkurat slike ting de røde kaller for uferdig format. BDA venter heller til de vet at dette blir gjort skikkelig. BDA har vel allerede nevnt ord som trådløst nettverk og samtidig evt HDD på X-antall GB på en Profile 2.0. Dette er på tegnebrettet enda, sikkert, men høres langt mer spennende ut enn det Toshiba har fått til så langt. For faktisk er det lang mer spennende ting man får av interaktivitet på vanlig internett...
    Dette blir for tynt. HD DVD specs sier internett tilkobling, da får det være opp til evt produsent(toshiba) å velge om dette skal være trådløst eller kablet. Du sier at det har blitt nevnt trådløst på profil 2.0? når kommer dette? og tror du virkelig at det vil være vanskelig for evt toshiba og lage spillere med trådløst? neinei, dette blir el evt en trend som begge formater kommer til å få etterhvert. Dessuten så snakker du jo om at Bd blir bedre og bedre, men før vi vet rodet av det har det gått 3 år og BD er enda ikke ferdig utviklet. Det er jo bra at formatet hele tiden blir bedre, men jeg (spekulasjon) er redd dette vil gå utover de med eldre spillere. Innen BD er ferdig utviklet så nærmer en seg kanskje også det "neste" formatet.

Ang bilde og lyd delen så vil begge formater bli bedre med tiden etter som codec'ene blir bedre og bedre og studioene får bedre erfaring med HD. BD har jo klart en fordel med større plass, men dette tror jeg ikke er så vesentlig i denne krigen, for evt ekstra materiale så kan man bare lage 2 disc utgivelser, noe som de gjør med dvd hele tiden. En 30GB disk klarer fint å lagre en film med topp kvalitet på både bilde og lyd.

Føler at diskusjonene går litt frem og tilbake mellom blått og rødt her... Argumenter brukt mot det ene tidligere blit nå brukt mot det andre. Men farget er vi alle i større eller mindre grad...

Side 485 av 653 FørsteFørste ... 345 355 365 375 385 395 405 415 425 435 445 455 465 475 481 482 483 484 485 486 487 488 489 495 505 515 525 535 545 555 565 575 585 595 605 615 625 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •