HD formatkrigen. - Side 437

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 437 av 653 FørsteFørste ... 297 307 317 327 337 347 357 367 377 387 397 407 417 427 433 434 435 436 437 438 439 440 441 447 457 467 477 487 497 507 517 527 537 547 557 567 577 ... SisteSiste
Viser resultater 8,721 til 8,740 av 13053
    Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SVS!-man
    BOB DOLE, ta å slapp av nå. Nå syns jeg du oppfører deg patetisk og latterlig
    Sitat Opprinnelig postet av BOB DOLE
    Det gjør du helt sikkert. Det er sikkert mange som synes du oppfører deg patetisk med dine overdrivelser og usannheter også.
    Ikke sant...! Det var akkurat det som var poenget mitt...Du påpekte lengre opp at jeg og flere burde skjønne at det du skrev var en spøk, fordi du la til en smiley. Dette var også en spøk (og en liten finte), Bob Dole, og som Counterpointer påpekte kan man umulig skjønne om det er en spøk bare fordi du setter en smiley bak.

Da skjønte du kanskje poenget, Bob Dole....og vi kan gå tilbake til å diskutere HD formatene, teknisk og subjektivt, uten å komme med "spøker" den andre part oppfatter som noe helt annet
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer BOB DOLE sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Ikke sant...! Det var akkurat det som var poenget mitt...Du påpekte lengre opp at jeg og flere burde skjønne at det du skrev var en spøk, fordi du la til en smiley. Dette var også en spøk (og en liten finte), Bob Dole, og som Counterpointer påpekte kan man umulig skjønne om det er en spøk bare fordi du setter en smiley bak.

Da skjønte du kanskje poenget, Bob Dole....og vi kan gå tilbake til å diskutere HD formatene, teknisk og subjektivt, uten å komme med "spøker" den andre part oppfatter som noe helt annet
    Derfor jeg sa 'det gjør du helt sikkert' og forsatte vår gamle spøk, denne gangen uten smiley siden jeg regnte med at du forstod dette siden vi har spøkt med hverandre så lenge nå om disse tinga. Jeg er alikevel ferdig med å spøke nå jeg også, men spøker sikkert igjen siden, når jeg måtte føle for det. Du må ikke være så opptatt av å vinne debatten at du glemmer den gode samtalen. Den innebærer av og til spøking og godartet erting. Jeg ser ikke poenget ditt i det hele tatt om hvor farlig spøking er og hvor lett spøker blir til alvor, siden denne tråden definitivt ikke bare handler om sak og dessuten er flere hundre sider lang. Litt spøk kan da umulig skade en slik lang og til tider kjedelig tråd.

Newcomer BOB DOLE sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertB
    Det er generelt forbanna dumt å kaste stein når du sitter i glasshus. Og du har smadra en god del av glasshuset ditt allerede.

Jeg foreslår at dere alle kutter ut personlige angrep og konsentrerer dere om diskusjonen.
    Jeg bare svarer på tiltale. Dessuten er diskusjonen stadig vekk på villspor, noe 437 sider foreløpig er et godt bevis for. Jeg ser ikke at noe spøking som noen velger å ta seg nær av skulle ødelegge denne tråden. Uannsett er jeg ferdig med dette for lenge siden, faktisk allerede når jeg skrev spøken.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Britax
    Javel..
    Så BD selskaper bruker ikke VC1 alså?
    Og HD DVD har dårligere bilde?

Dette må du gjerne forklare mer om!
    Jeg har sett en del filmer på begge format, og det jeg har erfart sålangt er at slike påstander er rent sludder

Hva med King Kong?
    Hulk?
    De står i allefall ikketilbake for noen BD disk jeg har sett i allefall
    Åpenbart at du misforsto hva jeg siktet til. Jeg snakket ikke om bruk av codec'er. Det finnes fenomenale VC-1 encodes med høy bitrate også.

Det jeg siktet til var når selskap som Warner foretar -1- transfer av en film som de bruker til begge formatene. Den eneste forskjellen er de medfølgende lydsporene og evt ekstramateriale. Dermed bildematerialet på både Blu-ray og HD-DVD utgaven identiske.

For å fremheve det beste av det beste på HD bør man derfor finne en referansetittel på Blu-ray der man har benyttet de 50GB man har til rådighet fullt ut. FOX er et selskap som i det siste har gitt ut filmer som har fått meget bra omtale på bilde, det samme med Pixar og Disney. Så titler fra de selskapene er som oftest av høy standard.

Om dere opplever HD-DVD bildet som bedre får være den enkeltes sak. Forholder man seg til bildescore gitt av anmeldere av HD titler vil man se at BD jevnt over scorer høyere enn HD-DVD (ref tidligere gjenomgang jeg har postet). Noe som tilsier at bildeopplevelsen er bedre på BD.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Translated version of http://www.avmagazine.it/news/sorgenti/onkyo-dv-hd805-l-hd-dvd-fantasma_2654.html

Onkyo stanser den planlagte HD-DVD spilleren pga Toshiba's prissetting av HD-DVD spillere.

Ryktes nå at Onkyo kommer til å lansere en Blu-ray spiller på CES 2008, men det er ubekreftet.

Begynner å bli ganske stusselig i elektronikk-hjørnet til HD-DVD...

Onkyo DV-HD805, the phantom HD DVD

By: Gian Luca Di Felice

The first Onkyo HD DVD player has been available in Italy for a few days now, but it can already be considered as a collector's item, because there are very few units in existence, and Onkyo has stopped its production.

We were waiting for a unit of the first Onkyo HD DVD player, the DV-HD805, for review on the pages of AV Magazine. After a conversation with Tecnofuturo, the Brescia-based Italian distributor of the Japanese manufacturer, we decided in mutual agreement that it was not worth the trouble. The reasons are quickly explained: the DV-HD805 is no other than a rebranded Toshiba HD-XE1 HD DVD player, which is already compatible with streaming of all lossless multichannel HD codecs via HDMI 1.3, and there are only few units of it available.

In view of the new marketing policy being applied by Toshiba, consisting of sinking the price of its own players, Onkyo has difficulty in positioning its own player (the Europe list price is 899 euros) and has therefore decided to stop production. The scarce units produced have been redistributed in varios markets. It has been known that barely 11 units arrived in Italy, and no others will come. Germany has been more fortunate, with 20 units, and Spain will receive none.

As to why it was decided not to review such a product, apart from its being a clone, it won't be effectively be available on the market (the 11 Italian units are already sold). We thank Tecnofuturo for such a quick communication and we apologize to the enthusiasts. Onkyo is already working actively on a new player and according to tidbits it could be this time a Blu-ray player or a hybrid player. We'll have other news and more confirmation during the upcoming CES at Las Vegas.

Source: Avmagazine.it

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om dere opplever HD-DVD bildet som bedre får være den enkeltes sak. Forholder man seg til bildescore gitt av anmeldere av HD titler vil man se at BD jevnt over scorer høyere enn HD-DVD (ref tidligere gjenomgang jeg har postet). Noe som tilsier at bildeopplevelsen er bedre på BD.
    At du gidder å gnåle videre på dette sprøytet, RobertB Det burde være logisk tilogmed for deg at siden HD DVD har en større andel eldre katalogtitler enn BD ved denne gjennomgangen din, så vil resultatet bli en skjevt og angir på ingen måte hvilket potensiale som ligger i de respektive formater.
    Sammenligner vi de filmene på avsforum's referansetråd for hvert format, så får vi denne listen:

BD
    TIER 0 -Blu-

Completely flawless picture. No artifacts whatsoever, no matter how small. Demo Material - These show just what Blu-Ray is all about and everyone should own one to show any guests in their home. Show someone one of these films and they'll want to join the Blu side!

Ratatouille
    Dave Matthews and Tim Reynolds: Live at Radio City
    Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
    Cars
    Corpse Bride
    Meet the Robinsons
    2001: A Space Odyssey
    HD DVD
    CREAM OF THE CROP - 4.5 Stars And Above - Reference HD DVD Picture Quality

Shrek The Third
    King Kong
    TMNT
    Hot Fuzz
    Corpse Bride
    Black Snake Moan
    Troy: Director's Cut
    Transformers
    The Ant Bully
    FREEDOM:1
    Happy Feet
    The Prestige
    HD DVD har flere utgivelser som blir ansett for å våre førsteklasses kvalitet enn BD har, HD DVD har også flere i klassen rett under enn det BD har, tilogmed filmer som på BD blir regnet i toppklassen når ikke høyere enn nest høyest for HD DVD(2001: A Space Odyssey)
    Du kan bare kutte ut dette stadige maset om hvor overlegent BD er, det holder ikke vann og har aldri gjort det.

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å fremheve det beste av det beste på HD bør man derfor finne en referansetittel på Blu-ray der man har benyttet de 50GB man har til rådighet fullt ut. FOX er et selskap som i det siste har gitt ut filmer som har fått meget bra omtale på bilde, det samme med Pixar og Disney. Så titler fra de selskapene er som oftest av høy standard.
    Og hvilke filmer bruker disse 50GB fullt ut, og hva er grunnen til dette?
    De som bruker mer enn 25GB gjør dette fordi de bruker MPEG2 kodek og PCM lyd, de kodekene som bruker mest plass, men som ikke har vist seg å være bedre av den grunn, PCM lyd står riktignok ikke tilbake for noe annet, men er minst plass vennlig.

De DL diskene jeg har sett har aldri brukt mere enn 35GB, kan selvsagt være noen som bruker mer, men de har gått meg forbi i såfall.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Day After Tomorrow kommer ut nå i begynnelsen av Desember. Anbefaler deg å ta en titt på den.

Jeg har sett flere listinger av plassbruk på DL BD plater som viser at de bruker over 45GB. Så vidt jeg husker brukte den siste POTC over 48GB. Filmen ser forøvrig fantastisk bra ut.

Hva som skrives på AVS forumet er meg fullstendig revnende likegyldig. Det som er interessant er hva filmanmelderne mener om bildekvaliteten, og hva jeg selv synes om det jeg får ut av mitt oppsett. For all del, kos dere med HD-DVD sine 30GB discer og om dere synes det er toppen på nytelse så værsegod. Men jeg deler ikke det synet og det får dere bare leve med. 50GB plater er og blir overlegent i forhold til 30GB plater og forskjellen er -ikke- marginal når HD-DVD utgivelser fjerner lossless lydspor pga plassproblemer.

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sage
    HD DVD har flere utgivelser som blir ansett for å våre førsteklasses kvalitet enn BD har, HD DVD har også flere i klassen rett under enn det BD har, tilogmed filmer som på BD blir regnet i toppklassen når ikke høyere enn nest høyest for HD DVD(2001: A Space Odyssey)
    Du kan bare kutte ut dette stadige maset om hvor overlegent BD er, det holder ikke vann og har aldri gjort det.
    VC-1 som codec på de lave bithastighetene som brukes på HD DVD er kjent for å gi et noe mer utglattet bilde enn feks AVC på BD. Alt tyder på at det er inboende codec egenskaper, evt kombinert med mer pre-filtrering for å gjøre jobben lettere for codecen.

Hvis kilden har en hvis grad av filmgrain så forventer jeg at det viser seg på codec resultatet også, ikke at alt er glattet ut med pre-filtrering og codec softing. HD DVD utgivelser bærer i større grad preg av en mangel på karakter i bildet. Istedefor serverer formatet en slags botox opplevelse der gjengivelsen ikke står helt i stil med originalen.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Translated version of http://www.avmagazine.it/news/sorgenti/onkyo-dv-hd805-l-hd-dvd-fantasma_2654.html

Onkyo stanser den planlagte HD-DVD spilleren pga Toshiba's prissetting av HD-DVD spillere.

Ryktes nå at Onkyo kommer til å lansere en Blu-ray spiller på CES 2008, men det er ubekreftet.

Begynner å bli ganske stusselig i elektronikk-hjørnet til HD-DVD...
    Er ikke lenge til CES i Vegas nå...

Bortsett fra Tosh og hybridspillerne til Samsung og LG (som tilfeldighvis har patenter i HD DVD poolen) så er det ikke mye å velge mellom. For ikke å snakke om at hybridspillerne er dyrere enn å kjøpe to separate avspillere for hvert format.

Tyske Area DVD har rukket å teste den her:
    PREVIEW: Onkyo HD DVD-Player DV-HD805 (1/2) (16.11.2007)

Både drivverk og alle kretskortene er tydelig laget av Tosh.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva som skrives på AVS forumet er meg fullstendig revnende likegyldig. Det som er interessant er hva filmanmelderne mener om bildekvaliteten, og hva jeg selv synes om det jeg får ut av mitt oppsett. For all del, kos dere med HD-DVD sine 30GB discer og om dere synes det er toppen på nytelse så værsegod. Men jeg deler ikke det synet og det får dere bare leve med. 50GB plater er og blir overlegent i forhold til 30GB plater og forskjellen er -ikke- marginal når HD-DVD utgivelser fjerner lossless lydspor pga plassproblemer.
    Så lenge du ikke har testet HD DVD på ditt eget oppsett synes jeg du kommer med udokumenterte påstander fra din side her. Da snakker jeg om din personlige påstand om hva ditt oppsett er kapabelt til.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Bortsett fra Tosh og hybridspillerne til Samsung og LG (som tilfeldighvis har patenter i HD DVD poolen) så er det ikke mye å velge mellom. For ikke å snakke om at hybridspillerne er dyrere enn å kjøpe to separate avspillere for hvert format.

Både drivverk og alle kretskortene er tydelig laget av Tosh.
    Ok så fordi det pr. dags dato ikke er flere HW produsenter, så vil det ikke bli det heller?

Du har fått med deg at Onkyo spilleren er en XE1/XA2 med noen få forandringer?

Når produksjonskostnadene og volumet øker er det vel ikke noe som helst tvil om at alle de store produsentene kommer til å produsere HD DVD også, de vil ikke gå glipp av penger, de bryr seg overhodet ikke om noe formatkrig så lenge det er penger å tjene

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må vel være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge.
    Du som ikke har begge format hjemme har ikke engang grunnlag for å mene at HD DVD er underlegent bilde og lydmessig, i forhold til BD.

Og de som faktisk HAR denne muligheten og faktisk HAR grunnlag og sier at dette er rubbish, blir avfeid fordi du har lest tester!
    Det sier vel litt om nivået på diskusjonen

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å diskutere kvaliteten på disse formatene blir helt uinterresant, når de er så like som de er uansett. Jeg greier ikke å se forskjell, og ingen jeg kjenner gjør det heller. Man kan forsøke å diskutere dette objektivt, men for 90% av de som engasjerer seg vil dette bunne ut i ett forsvar av egen innvesteing. Sånn er vi mennesker dessvere alt for ofte. Se på 360 vs PS3 diskusjonene...

Om man vil være sikker på å ikke drite seg ut nå, så kjøp kombispiller, så får man samtidig alle HD titlene. Om statistikken sier at enten BR eller HD selger mer enn den andre spiller dette svært liten rolle når DVD fortsatt har 99% av markedet. Denne krigen er ikke over i morgen og det er fortsatt en god stund til noe blir avklart.

Om filmselskapene ønsker å få dette avgjort fortere burde de skrinlagt DVD først som sist for i allefall å rydde en konkurrent av banen. Dette er imidlertid ikke økonomisk forsvarlig for dem. Da er det kun opp til HW produsentene. Det eneste de har å konkurrere på er pris, når produktet de selger, for mange, ikke er bedre enn noe som har vært på markedet i 10 år allerede og som er vesentlig billigere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må vel være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge.
    Du som ikke har begge format hjemme har ikke engang grunnlag for å mene at HD DVD er underlegent bilde og lydmessig, i forhold til BD.

Og de som faktisk HAR denne muligheten og faktisk HAR grunnlag og sier at dette er rubbish, blir avfeid fordi du har lest tester!
    Det sier vel litt om nivået på diskusjonen
    Du om det. Jeg har ikke engang grunnlag for å mene noe om HD-DVD sin kvalitet i forhold til BD? Neivel? Kan du da forklare meg hvorfor en film begrenset til en 30GB plate og lavere bitstream skal gi meg en bedre opplevelse enn BD? Mener du seriøst å fortelle meg at HD-DVD er bedre enn BD selv om de tekniske spesifikasjonene er vesentlig dårligere? Det var en gang i verden folk ble instruert i å tro at verden var flat som ei pannekake også. Jeg sier ikke at det er de enorme kvalitetsforskjellene, men det ER forskjeller og avhengig av hva man presenterer bildet på kan det være vesentlig.

Så du synes jeg skal forholde meg til en gjeng amatører's oppfattelse istedenfor profesjonelle anmeldere? Din oppfattelse av filmopplevelsen hjemme i din stue er din mening. Ikke min.

Så om du synes det jeg skriver er vrøvl får stå for din egen regning. Jeg avfeier ihvertfall ditt inspill ovenfor som subjektivt sprøyt.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok så fordi det pr. dags dato ikke er flere HW produsenter, så vil det ikke bli det heller?

Når produksjonskostnadene og volumet øker er det vel ikke noe som helst tvil om at alle de store produsentene kommer til å produsere HD DVD også, de vil ikke gå glipp av penger, de bryr seg overhodet ikke om noe formatkrig så lenge det er penger å tjene
    Poenget her er at Tosh ikke tjener penger på å lage HD DVD spillere. Så hvorfor skal andre produsenter også begynne å gi dem bort?

Tosh har for lengst ødelagt forretningsmodellen for HD DVD. Derfor har Onkyo kansellert sin annonserte HD DVD spiller.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det er vel ikke noe penger å tjene for tiden på HD-DVD spillere? Det siste jeg leste på bloomberg var at analytikere estimerte mellom $50-100 tap pr. HD spiller Toshiba solgte.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du om det. Jeg har ikke engang grunnlag for å mene noe om HD-DVD sin kvalitet i forhold til BD? Neivel? Kan du da forklare meg hvorfor en film begrenset til en 30GB plate og lavere bitstream skal gi meg en bedre opplevelse enn BD? Mener du seriøst å fortelle meg at HD-DVD er bedre enn BD selv om de tekniske spesifikasjonene er vesentlig dårligere? Det var en gang i verden folk ble instruert i å tro at verden var flat som ei pannekake også. Jeg sier ikke at det er de enorme kvalitetsforskjellene, men det ER forskjeller og avhengig av hva man presenterer bildet på kan det være vesentlig.

Så du synes jeg skal forholde meg til en gjeng amatører's oppfattelse istedenfor profesjonelle anmeldere? Din oppfattelse av filmopplevelsen hjemme i din stue er din mening. Ikke min.

Så om du synes det jeg skriver er vrøvl får stå for din egen regning. Jeg avfeier ihvertfall ditt inspill ovenfor som subjektivt sprøyt.
    Nå er det vel ikke så mange som mener at HD-DVD er bedere enn BD heller, men at de heller er jevnbyrdige og begge formatene har noen gnistrende og meget gode utgivelser og noen ikke fullt så gode osv.

Det er klart at BD som du er inne på her en større lagrings kapasitet enn HD-DVD, men å sette likhetstegn mellom det og bilde/lydkvalitet, har vel vist seg å ikke bli helt riktig.

Når det gjelder proffesjonelle anmeldere, så består vel de mye av det samme genetiske og fysiske bygge materiale som oss andre amatører også, så det blir vel ofte bare synsing fra den kanten også.

Nå kommer vel ofte bildekvalitet som et produkt av hele avspillingskjeden som viser HD materiale og vil vel tro at når det gjelder utstyrskvalitet som benyttes ved filmvisning så står vel ikke avforums medlemmer spessielt mye tilbake for det utstyret som de proffesjonelle "synserene" benytter. Det er i alle fall min påstand uten å egentlig ha sjekket hva alle de profesjonelle bruker, men som jeg tror stemmer ganske bra.
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harol
    Det er vel ikke noe penger å tjene for tiden på HD-DVD spillere? Det siste jeg leste på bloomberg var at analytikere estimerte mellom $50-100 tap pr. HD spiller Toshiba solgte.
    Og det stemmer helt sikkert.

Men når volumet øker og det kommer fremskritt på elektronikk fronten så vil produksjonskostnadene synke drastisk!

Det er ikke vanskeligere enn å se på DVD!
    De første spillerene kostet i 10000kr klassen, men nå er de nede i 300kr.
    Akkurat det samme vil skje med HD DVD og BD.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Profesjonelle" anmeldere brukes også øynene og egen synsing for å si hvordan de oppfatter bildekvaliteten. Og hvor profesjonelle er de egenlig mange av disse? Hvilken utdanning har de som gjør de bedre i stand til å uttale seg om billedkvalitet? Mange av entusiastene på forumene rundt om sitter på bedre utstyr enn mange av disse anmelderne og har sett like mye HD film og har følgelig mulighet til å komme med like gyldige uttalelser om filmenes billedkvalitet som anmeldere.

Har profesjonelle anmeldere gått på en anmelderhøyskole som gjør de bedre i stand til å si noe om hva de synes om billedvaliteten? Det er smak og behag en del av dette uansett. Mange av de som uttaleler seg i forum er anmeldere for nettsteder også. Så også undertegnede ved noen anledninger.

Alle driver vi med subjektivt sprøyt her til dels, spesielt oppfattelsen av dette med bildekvalitet.

Side 437 av 653 FørsteFørste ... 297 307 317 327 337 347 357 367 377 387 397 407 417 427 433 434 435 436 437 438 439 440 441 447 457 467 477 487 497 507 517 527 537 547 557 567 577 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •