HD formatkrigen. - Side 410

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 410 av 653 FørsteFørste ... 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 390 400 406 407 408 409 410 411 412 413 414 420 430 440 450 460 470 480 490 500 510 520 530 540 550 ... SisteSiste
Viser resultater 8,181 til 8,200 av 13053
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    PS3 bråker ganske mye kjøp heller en standalone spiller.
    ? Min bråker så og si ikke. Litt susing akkurat når den suser igang filmen men under avspilling er det ikke merkbart i det hele tatt. Mulig jeg er en døv gammel mann men jeg sitter 3-4 meter unna og hører den ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The European HD DVD Promotional Group has announced that European HD DVD player owners have already bought an average of 3.8 movies each, compared to 0.6 movies sold per Blu-ray player.
    Unskyld meg men.....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!

Så her var det plutselig viktig å ta med PS3 i grunnlaget for Blu-ray spillere bare for å få ned attach rate...

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    Ingen tvil om at det er ledelse i stand-alone avspillere som gjelder. HD DVD eiere kjøper massivt mere film per spiller i Europa. Greit å ha penger igjen til filmer, etter at man har kjøpt seg avspiller.....

HD DVD Group release attach rate figures - Pocket-lint.co.uk - gadget news and reviews

HD DVD Group release attach rate figures
    Our owners buy more movies...
    by Amy-Mae Elliott

--------------------------------------------------------------------------------
    12 November 2007 12:59 GMT - The US Sony boss may have recently expressed doubts over the format war, but here in the UK, it's all gun blazing as another PR release is sent out concerning HD DVD statistics.

The European HD DVD Promotional Group has announced that European HD DVD player owners have already bought an average of 3.8 movies each, compared to 0.6 movies sold per Blu-ray player.

The figures were collated by independent research group GfK and analyse the number of movies sold for all HD players (standalone players and consoles) across the UK, France, Germany, Spain Italy and Benelux countries.

The overall attach rate is highest in Spain, where HD DVD owners have bought an average of 5.7 movies per player, which is over 14 times the attach rate for Blu-ray (at 0.4 per player). Here are the other country breakdowns:

* Italy: HD DVD owners have bought an average of 4.4 movies each (11 times the Blu-ray figure of 0.4 per player).
    * France: HD DVD owners have bought an average of 5 movies each (over 8 times the Blu-ray figure of 0.6 per player).
    * Benelux: HD DVD owners have bought an average of 2.9 movies each (over 7 times the 0.4 movies bought by Blu-ray owners)
    * Germany: HD DVD owners have bought an average of 2.9 movies each (which is over 4 times the 0.6 movies bought by Blu-ray owners)
    * UK: HD DVD owners have bought an average of 3.7 movies each (which is over 4 times the 0.8 movies bought by Blu-ray owners)

"HD DVD not only offers all the picture and audio benefits of other HD formats, it also has the most affordable and feature-rich players on the market today. Unlike other HD formats, every player produced gives the consumer the same consistent HD performance and experience", said Alan Bell, chief technology officer, Paramount Pictures.
    Gjesp

Er det antall disker solgt pr stand-alone spiller som teller, eller er det antall disker totalt som teller?

Dette er typisk HD DVD Promo. Group, og dens stadige forsøk på å få HD DVD til å se ut til å være det foretrukne HD-formatet, når de vet at BD selger så mye mer. Først sa de vel at PS3 ikke ville selge så mange BD-filmer fordi det kun er en spill-konsoll. Når det har vist seg at den selger godt med filmer, velger HD DVD-gruppen å utelate den fra statistikken8) Eller som her, å ta den med for å vise til en dårlig attach rate...ja-da....
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Gjesp

Er det antall disker solgt pr stand-alone spiller som teller, eller er det antall disker totalt som teller?

Dette er typisk HD DVD Promo. Group, og dens stadige forsøk på å få HD DVD til å se ut til å være det foretrukne HD-formatet, når de vet at BD selger så mye mer. Først sa de vel at PS3 ikke ville selge så mange BD-filmer fordi det kun er en spill-konsoll. Når det har vist seg at den selger godt med filmer, velger HD DVD-gruppen å utelate den fra statistikken8) Eller som her, å ta den med for å vise til en dårlig attach rate...ja-da....
    Snakker om å kjøre hardt på propaganda og løgn ja...det er jo bare å se på de regionale salgstallene for BD og HD-DVD software. BD ligger rundt 90% på HD filmsalget over hele Europa.

Det er greit å prøve å stille seg selv i best mulig lys, men den pressemeldingen der blir bare latterlig.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Nå er det litt HD DVD-komplekser ute å går her, eller? Jeg stilte faktisk bare et spørsmål om å dokumentere tallene for dette. Det var faktisk ikke meningen å gå i strupen eller virke brysk på noen måte. Men rett så ofte hevdes det at det er mye feilproduksjoner på BD50. Det vet vi var tilfelle for en stund tilbake, men kan det sies å være et problem også i dag? Noe jeg mener er legitimt å spørre, når det nevnes med jevne mellomrom.

Det har vært rapportert ganske ofte feil på HD DVD disker. Om dette er DL30 eller combo-disker, vet jeg ikke. Er det fordi at BD har bedre kvalitetssikring, og at de derfor utsetter release i steden for å få klager av brukerne?

Så da spør jeg igjen (fortsatt med vennlig tone og uten de blå brillene); finnes det noen ferske tall på dette, eller er det gammelt nytt som legges frem enda en gang?

Og trondmm. Du som for litt siden ba en å spare seg for kommentarer som ikke bidrar til noe positivt i diskusjonen, så kunne du muligens ha spart deg for det siste også...
    Iteressant retorikk du bruker mr SVS. I mitt innlegg var vel Yield ett for meg lite poeng og som jeg skrivr jeg har ikke data og tviler på at Sony vil sleppe dem noen gang. like lite som HD-DVD campen vil.

Mine bekymringer er knyttet til replikeringskostander på BD25 (50% høyere enn HD-DVD) og kostnaden ved å etablere en BD50 linje som det eksisterer kun 3 av i verden (alle eid av Sony).

Når BD50 kapasiteten er så begrenset, og etableringskostanden så høy at få andre tør å etablere seg mens krigen pågår, så er jeg redd for at det kan bli mye BD25 discer fremover i alle fall for små markeder som vårt i norge som havner sist i køen.

Men det var altså Yield på BD50 du kommenterte, og etterspør data som du vet ikke eksisterer... Som sagt du besto retorikk kurset og bør snarest melde deg inn i politikken :- )

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Iteressant retorikk du bruker mr SVS. I mitt innlegg var vel Yield ett for meg lite poeng og som jeg skrivr jeg har ikke data og tviler på at Sony vil sleppe dem noen gang. like lite som HD-DVD campen vil.

Mine bekymringer er knyttet til replikeringskostander på BD25 (50% høyere enn HD-DVD) og kostnaden ved å etablere en BD50 linje som det eksisterer kun 3 av i verden (alle eid av Sony).

Når BD50 kapasiteten er så begrenset, og etableringskostanden så høy, så er jeg redd for at det kan bli mye BD25 discer fremover i alle fall for små markeder som vårt i norge som havner sist i køen.

Men det var altså Yield på BD50 du kommenterte, og etterspør data som du vet ikke eksisterer... Som sagt du besto retorikk kurset og bør snarest melde deg inn i politikken :- )
    Vel, jeg mener å huske at Esp1 la ved en oversikt på dette for en stund siden. Hvor både DL30 og SL25 var omtrent likt priset. DL50 var litt dyrere, og SL15 ble nesten aldri brukt lengre. Husker ikke i detalj hvordan dette var, men dersom det var Esp1 som la ved denne analysen, kunne det vært på sin plass å lime den inn en gang til...
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er nok tall som Warner vet å merke seg. Hvis Toshiba nå selger standalone's som hakka møkk pga billige priser, kombinert med mye høyere attachrate, så kan nok salget snu krafig i fordel HD DVD allerede rett etter jul.
    Forstår igrunn ikke hvorfor ikke Warner allerede har gått HD DVD ekslusiv, når prisene er såpass lave..

Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertB
    Snakker om å kjøre hardt på propaganda og løgn ja...det er jo bare å se på de regionale salgstallene for BD og HD-DVD software. BD ligger rundt 90% på HD filmsalget over hele Europa.

Det er greit å prøve å stille seg selv i best mulig lys, men den pressemeldingen der blir bare latterlig.
    Det dette viser er at BD ikke bare kan satse på PS3 for å vinne formatkrigen. Blu-Ray vil fort få et problem med meget rimelige HD DVD spillere neste år.

NB! Og at BD selger 90% i Europa er i alle fall bare løgn og fanteri som har fått befestet seg på denne tråden. Vis gjerne link, og helst ikke den fra Blu-ray.com, som viste seg å kun gjelde for Storbritannia, og samtidig være meget foreldet.

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gtrman
    Hadde 3 bestillinger forrige gang Amazon kjørte tilbudet. Alle ble stoppet i tollen da Amazon av en eller annen merkelig grunn setter originalprisen på BEGGE filmene på merkelappen som sitter på utsiden av pakken. Faktura kvitteringen som ligger inne i pakken viser riktig beløp, men posten ser jo bare på det som synlig skrevet på pakken og da blir de fortollet....
    Jeg klarte å mase meg til en refund fra Amazon, men det tok noen mailer ....

Bare til info....
    Hei!

Har fått 3 pakker med samme problemet, det står feil verdi på pakken.
    Det er bare å sende kvittering på mail til pposten på; ksutland@posten.no
    De legger da riktig info inn, og pakken kan hentes ut uten å betale noe

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Eh,

SINGULUS TECHNOLOGIES AG - SINGULUS TECHNOLOGIES: Blu-ray startet durch – Hollywood setzt stärker auf Blu-ray

"SINGULUS TECHNOLOGIES: Blu-ray startet durch – Hollywood setzt stärker auf Blu-ray
    06. November 2007
    Erste vier Blu-ray Anlagen im Umsatz
    Drei neue Aufträge für Blu-ray Anlagen verbucht
    Erste Dual Layer Blu-ray Anlagen vor Auslieferung
    Zweistelliges Wachstum bei Blu-ray erwartet"

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Genialt tips Trondmm, to filmer for 160NOK ink frakt er ikke så halvgæli
    Trondmm's Handletips

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Eh,

SINGULUS TECHNOLOGIES AG - SINGULUS TECHNOLOGIES: Blu-ray startet durch – Hollywood setzt stärker auf Blu-ray

"SINGULUS TECHNOLOGIES: Blu-ray startet durch – Hollywood setzt stärker auf Blu-ray
    06. November 2007
    Erste vier Blu-ray Anlagen im Umsatz
    Drei neue Aufträge für Blu-ray Anlagen verbucht
    Erste Dual Layer Blu-ray Anlagen vor Auslieferung
    Zweistelliges Wachstum bei Blu-ray erwartet"
    Så det betyr at det er 4 linjer BD50 world wide når den er levert (leste på de engelske sidene at den var under installasjon)? Bra i så fall med en stor prosentandels økning!

Hvis du ser på klippet fra UA så ser du litt om kost struktur, der jeg var litt upresis, replikering + royalties for kopi beskyttelsen så var kost i for BD25 USA 50% høyere enn for HD-DVD 30 ut av fabrikk i oktober 07. Om UAV sine kilder snakker sant vet jeg jo selvsagt ikke :-)

God krig videre, jeg trekker meg herved ut og ser på film i begge formater og diskuterer andre tema is stedet :- )

PS Kalibrer bildekjenden deres så får dere se hva formatene er gode for : -)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Henning, du tar nok feil angående at Sony ikke har publisert tall.

Sony DADC Produces 10 Millionth 50 Gigabyte Blu-ray Disc

Sony DADC Produces 10 Millionth 50 Gigabyte Blu-ray Disc

Production milestone reflects the increasing popularity of 50 Gigabyte
    Blu-ray Disc in the Home Entertainment market

TERRE HAUTE, Ind., Oct. 2 /PRNewswire/ -- Sony DADC today announced the
    production of its 10 millionth 50 Gigabyte Blu-ray Disc (BD50). Sony DADC
    manufactures BD50s in its three plants, located in Terre Haute, Indiana;
    Salzburg, Austria; and Shizuoka, Japan. The ten millionth BD50 was
    manufactured at Sony DADC's Terre Haute facility, and was "Spider-Man(TM)
    3" from Columbia Pictures.
    Since the launch of this High Definition format, Sony DADC has produced
    more than 50 million Blu-ray Discs in its three plants, In addition, these
    three plants have a combined Blu-ray manufacturing capacity of 21 million
    discs per month.
    "A year and a half ago, when the dual-layer 50 Gigabyte Blu-ray Disc
    was introduced it caused a stir amongst the content creation industry,"
    said Bob Hurley, EVP, Sales and Marketing. "The exceptionally high storage
    capacity enables movie studios to present their titles in the very best
    High Definition visual and audio quality. Furthermore, these huge capacity
    discs provide opportunities to load added value content, such as bonus
    material, interviews with the actors and production team, plus rich
    BD-Java-based interactivity designed to provide a complete entertainment
    experience."
    Since Blu-ray Disc manufacturing began in Terre Haute in May '06,
    capacity and yield rates have consistently climbed.
    "BD25 yield rates and machine output performance have exceeded our
    expectations.
    Single layer yields are consistently around 85% and daily machine
    output levels are approaching parity with our DVD assets," said Mike
    Mitchell, EVP Sony DADC. "With regard to BD50, yields have increased
    steadily, and are consistently between 75% and 79%. Cycle times for BD50
    have likewise been improved dramatically. As demand for both BD25 and BD50
    increases and the production lines are run more consistently, we fully
    anticipate further yield improvements."

To promote market development of Blu-ray Disc manufacturing, Sony DADC
    has worked with leading system integrators of disc replication equipment
    such as Singulus and Oerlikon in the areas of dual layer Blu-ray production
    technologies. As a result, both Singulus and Oerlikon have recently
    announced the shipping of their first BD50 production liners to their
    customers within the next few weeks.
    About Sony DADC
    Sony DADC, a leading producer of optical disc media, has cutting-edge
    optical media manufacturing facility locations in Terre Haute, IN and
    Pitman, NJ. Although widely known for its quality disc production and
    distribution services, Sony DADC also develops and delivers dynamic
    technologies that not only protect disc content, but also transform discs
    into powerful marketing tools by adding secure links to bonus web-site
    content or prize incentives. Sony DADC operates within the Sony Corporation
    of America corporate group. Visit us at Sony DADC - Digital solutions and production of CD, DVD, UMD and DualDisc or call
    1.800.358.7316 for more information.
    Som sagt har vi vært igjenom denne diskusjonen tidligere. Vaughn innrømmet forsåvidt også at når han spurte om yieldtall/feilrater for HD-DVD combodisc så møtte han en murvegg.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så det betyr at det er 4 linjer BD50 world wide når den er levert (leste på de engelske sidene at den var under installasjon)? Bra i så fall med en stor prosentandels økning!
    Det er solgt langt flere enn det.

Finner det forsåvidt langt mer interessant at Sonys replikeringslinjer så langt har vært istand til å møte etterspørselen på et format som selger langt flere plater enn HD DVD...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå merker Hollywood fildelingen

DVD-salget lønner seg ikke lenger.
    Først begynte det å gå dårlig for kinoen, med synkende besøkstall og likesynkende inntekter. Årsaken var først TV og deretter video.

Synkende priser
    Filmbransjen så en stund ut til å bli reddet av det nye DVD-mediet, der seerne ble tvunget til å betale hundrelapper for filmer de før hadde sett på kino for 50-60 kroner. Men det skulle vise seg å bli en kortvarig glede.

Nå ligger prisene på ferske DVD-filmer bare så vidt over hundrelappen i mange land, og prisen på gamle filmer har sunket under femtilappen enkelte steder. Samtidig laster folk ned både gammel og ny film ulovlig som aldri før.

Dekker ikke utgiftene
    I en fersk statistikk fra filmbransjebyrået Screen Digest viser at DVD-bransjen ikke lenger lønner seg. I klartekst står det at kostnadene ved DVD-produksjon ikke lenger kan forsvares gjennom inntekter fra salget.

I tall har salget av DVD-plater falt med 12,5 prosent siden i fjor. Det mest dramatiske er likevel at 132 av de høyest profilerte Hollywood-produskjonene i 2006 vil få et tap på 1,9 millarder dollar (om lag 10,2 millarder norske kroner). Til sammenligning gikk nye filmer produsert i 2004 med et overskudd på 2,2 milliarder dollar - ca. 12 milliarder norske kroner.

- Kutt kostnadene!
    Bransjen ser seg nå om etter alternative inntekstkilder til DVD. som de regner som en tapt sak. Det har blitt investert milliarder av dollar i de nye HD-mediene Blue-ray og HD DVD, men så langt ser det ikke ut som de har slått an i stor skala. En ødeleggende formatkrig ert rolig en del av årsaken.

Betal-TV er en mulig utvei, men også denne kanalen er delvis ødelagt av at folk ser både filmer og TV-serier på ulovlig vis lenge før de blir sendt offisielt.

Analysebyrået har imidlertid bare ett råd til filmselskapene: De må begynne å kutte kostnadene.
    ITavisen | NÃ¥ merker Hollywood fildelingen

Siden HD formatet tar større plass, så er det færre som vil laste ned filmene. Så kutt ut DVD og kjør HD på alle filmene.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av my2cents
    ITavisen | NÃ¥ merker Hollywood fildelingen

Siden HD formatet tar større plass, så er det færre som vil laste ned filmene. Så kutt ut DVD og kjør HD på alle filmene.
    Det kan umulig være kostnadsbesparende å tilby både HD DVD og BD slik som Warner i alle fall.

På den annen side så er også HD markedet nå mer eller mindre ødelagt av en lavprispolitikk...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor er det så dyrt å gi ut filmer til begge formater? når man gir den ut på vanlig dvd, bd og hd-dvd kan fint bruke samme master, siden kvaliteten er identisk. Det er bedre å få solgt 400k av en film samlet en bare 200k, eller tar jeg feil? Hvis de skal satse på en av delene så er vel hd-dvd det billigste alternativet for alle.
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og fildelingen blir de ikke kvitt på hd-formatene heller siden begge formater er lett og kopiere og ligger på nettet på diverse lugubre sider.
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Linket til en russisk filmside igår, den er i skyggeland som AllofMP3 men viser hvordan det kan gjøres: ZML
    Fordelen til en luguber russisk side uten lover og regler er selvsagt at man kan tilby filmer fra alle studioer, men jeg ser ingen grunn til at studioene selv ikke burde klare å lage noe tilsvarende. Pris og tilgjengelighet! De to viktigste nøkkelfaktorene som forbrukerene bryr seg om. HD's kvalitet er ikke så viktig for andre enn filmelskere og hi-fi interesserte. Vi representerer nok ikke de store massene.

PS3's neste firmware vil inneholde divX codec, da vil nok zml få seg noen nye kunder.. ITavisen | PS3 får DivX

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    Ingen tvil om at det er ledelse i stand-alone avspillere som gjelder. HD DVD eiere kjøper massivt mere film per spiller i Europa. Greit å ha penger igjen til filmer, etter at man har kjøpt seg avspiller.....

Joda, men dette er jo et litt konstruert tall på mange måter. Og det illustrerer veldig godt problemet med både forholdstall og om PS3 skal regnes som en BD-spiller eller ikke. Begge sider bruker de tallene som gagner en selv best, så Sony vil regne PS3 som en BD-spiller for å kunne skryte av hvor mange BD-spillere de har solgt, mens Toshiba vil regne PS3 som en BD-spiller når de vil påpeke hvor lite filmer BD-eierne kjøper.

I tillegg er forholdstall som dette relativt verdiløse når man ikke vet hvor mange spillere det er solgt. Hvis sjefen for NME går ut og kjøper én HD-VMD-spiller og 10 filmer, så kan han skryte av en attach-rate på 10 filmer pr. spiller. Men det betyr jo ikke at HD-VMD er en suksess.

Jeg ønsker meg ærlige og reelle tall som forteller hvor mange standalones det er solgt av hvert format og hvor mange spillkonsoller/PCer det er solgt med avspillingsmulighet for hvert format, samt attachrate for alle fire varianter. Først da vil disse tallene være særlig meningsfulle.

Side 410 av 653 FørsteFørste ... 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 390 400 406 407 408 409 410 411 412 413 414 420 430 440 450 460 470 480 490 500 510 520 530 540 550 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •