HD formatkrigen. - Side 338

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 338 av 653 FørsteFørste ... 198 208 218 228 238 248 258 268 278 288 298 308 318 328 334 335 336 337 338 339 340 341 342 348 358 368 378 388 398 408 418 428 438 448 458 468 478 ... SisteSiste
Viser resultater 6,741 til 6,760 av 13053
    Newcomer K.Larsen sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg nekter å la favoritt tråden min på dette forumet dø! Våkn opp folkens!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Ja Sone A spiller, amerikansk Firmware. Har ikke hatt noen problemer med andre filmer etter jeg tok firmware upgrade. Har siste, og Sony har ingen nye.

Fikk mail fra Sony, og de sa det var en disk som ikke kunne spilles, og at jeg skulle sjekke manualen for kompatible disker. Noe som er ett standard svar fra en som ikke har greie på noen ting.

Sjekket uansett. Og det står nevnt i manualen at spilleren er laget for profil 1 filmer, og nyere versjoner muligens ikke vil fungere.

Noen som vet om "Day After Tomorrow" er en profil 1.1 disk?

Hvis det er det som er problemet, så må jeg si at Blu-Ray/Sony har ett problem. Er det alså slikt det skal være for de som er tidlig ute med ett format? Det er greit at PS3 takler den, men den er en litt annen type spiller enn standard spillere.

Jeg venter ett par dager til, så sender jeg disken i retur, og får sjekket mot en ny en. Får håpe det er disk feil, og intet annet. Det eneste jeg har hørt andre steder er at den har lengre laste tider enn normalt. Slik som på Samsung 1000 spilleren, og noen Sony spillere stod det. Den Samsungen er jo en god del eldre enn min S300. Så det virker som ett disk problem.
    Dette er ikke noe inlegg i krigen, for jeg er formatsikker og liker dem begge.... Men dette er vel et eksempel at når en har et format som er i slik utvikling med tre profiler som ikke er helt kompatible så er hardvare baserte løsninger en utfordring. De er gode for produsentene som ønsker at vi skal kjøpe en ny boks hver gang en ny versjon kommer men ikke fullt så gode for konsumentene oss som gjerne vil holde på lommeboken.

Min anbefaling er derfor til de som skal ha BR spiller er i så fall kjøpe PS3 som i alle fall har potensialet (det er jo ikke sikkert at Sony lar den få lov de skal jo tross alt selge andre produkter... men den kan bare man lager den riktige softwaren) og regnekraft til å handtere de forskjellige "oppgraderingene" av formatet i alle fall frem til at standarden har stabilisert seg... Så kan man kjøpe en standalone spiller (hvis man absolutt må ha det) og så kan barna (eller barnet i deg spille på PS3 en...)

Lykke til vider med "krigen"!

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2

Det kan være forskjellige grunner til dette. DH4 hadde premiere for det meste over hele verden. Da kan det hende at Fox sendte ut eksemplaret slik den originalt var. Men for å komme ned til PG-13, så måtte de fjerne noen sekunder. Mens i andre land, så kom den enten igjennom, eller at aldersgrensen normalt er litt høyere, slik som 15 år her gjemme. Husk at i USA, så kan meget unge barn komme inn på PG-13, så lenge det er foresatte med. Husker det ble nevnt i en anmeldelse på Ain't it Cool News på den første Lord of the Rings filmen, at en far med en unge på 5 år satt på raden forran. LOTR har PG-13

Ett godt eksempel er "Basic Instinct". Den Unrated utgaven i USA, er det samme som den Europeiske kino versjonen. Den ble klippet ned i USA for å slippe X-rating (Som nå heter NC-17). Det samme som 18 års grense her hjemme. Men det betyr døden på kino i USA.

Jeg hørte kommentaror sporet til Paul Verhoeven angående dette, og han som er vandt med mildere sensur fra Nederland, syntes det var rart at han måtte klippe den ene sex scener, fordi Sharon Stones brystvorter var for stive.

Peter Jackson hadde ett lignende problem under innspillingen av "Frighteners", hvor han skulle lage en PG-13 film. Når han fikk til svar om at filmen ville få R, på grunn av at det ble skyti for mange hull i en tredør meg hagle. Han tok da det rette valget, ga opp og la til mer gørr, og gikk for R i stedet.
    Med tanke på sensur...
    Så 28 Weeks later på Blu-Ray i går, og det tror jeg må være den meste voldelige R filmen jeg har sett. Av en eller annen grunn trodde jeg at den Blu-Ray'en var unrated.
    Satt og tenkte - wow, dette hadde ikke gått i en R rated film...

Filmen var SJEF.

Og, lyden var pervo. noe av den friskeste bassen jeg har hørt - satt og ventet på at subbben skulle hoppe bortover gulvet!

Glavold med rå lyd - herlig

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Dette er ikke noe inlegg i krigen, for jeg er formatsikker og liker dem begge.... Men dette er vel et eksempel at når en har et format som er i slik utvikling med tre profiler som ikke er helt kompatible så er hardvare baserte løsninger en utfordring. De er gode for produsentene som ønsker at vi skal kjøpe en ny boks hver gang en ny versjon kommer men ikke fullt så gode for konsumentene oss som gjerne vil holde på lommeboken.

Min anbefaling er derfor til de som skal ha BR spiller er i så fall kjøpe PS3 som i alle fall har potensialet (det er jo ikke sikkert at Sony lar den få lov de skal jo tross alt selge andre produkter... men den kan bare man lager den riktige softwaren) og regnekraft til å handtere de forskjellige "oppgraderingene" av formatet i alle fall frem til at standarden har stabilisert seg... Så kan man kjøpe en standalone spiller (hvis man absolutt må ha det) og så kan barna (eller barnet i deg spille på PS3 en...)

Lykke til vider med "krigen"!
    Det blir vel litt kjapt å konkludere slikt, fordi en film ikke fungerer i spilleren. Jeg tenker filmen fungerer når du får en ny skive. Samsung hadde noe problemer med ett par BD+ titler, men dette ble fikset ved firmware uka etter.

Jeg vet ikke hvor mange DVDer jeg har hatt som ikke har fungert. Bl.a Chronicles of Riddick som ikke funket noe særlig på Denon 3910 og 2910, uten at det hadde noe med DVD som format å gjøre...

Og slik jeg har skjønt det, så har BDs nye profiler noe å gjøre med interaktivitet, ethernet-tilkobling og PiP; og ikke spillerens evne til å avspille filmen. Har man kun Profile 1.0, så spilles filmen og den gode lyden av akkurat like godt som med en ny spiller med Profile 2.0.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av K.Larsen
    Jeg nekter å la favoritt tråden min på dette forumet dø! Våkn opp folkens!
    Hehe, vi er vel flere som vaker rundt tråden som halvmette haier og venter på noen godbiter skal komme i farvannet

Har ikke vært de helt store nyhetene siste uken så vi er vel inne i en litt stille periode før det braker løs med juleshopping.

Tror mange av oss som følger med på HD-formatenes utvikling er spente på Nielsen tallene for denne uken. De rapportene jeg har sett fra folk i USA tyder på at Transformers har gjort det ganske svakt i butikkene (HD utgaven), mens Blu-ray hadde et kjempeløft som følge av "kjøp-en-få-en-gratis" kampanjen. Alle har jo sett på Transformers-uken som et sikkerstikk til HD-DVD markedsmessig. Men det kan se ut som om det går i vasken med et smell. Og med forrige uke's 71/29 % fordeling Blu-ray/HD-DVD så kan man jo se for seg tallene når Spiderman/DieHard/PoTC3 osv kommer. Det kan virkelig bli stygge tall å forholde seg til for HD-DVD siden.

Akkurat nå så må jeg si at Blu-ray gjør en kjempejobb med å profilere seg i de store kjedene i USA, samt at de har begynt med reklamekampanjer i Europa. Hvis Sony i tillegg legger inn litt insats for å opplyse PS3 eierne om hvilken film-viser de har i maskinen sin så vil det kunne velte markedet enda mere over på Blu-ray siden. På mange måter har man en "trojansk hest" i PS3 maskinen, og den kan som sagt vise seg å være Sony's genistrek.

Forøvrig er jeg enig i det som sies om Blu-ray standalone spillerne og firmware-upgrades. Men samtidig må det jo sies at dette skyldes oppdateringer i forhold til BD-Java som kan løses med enkle firmware upgrades. Det er bare litt dumt at folk kjøper en film for så å finne ut at det er trøbbel å spille den av. Samtidig så må det jo også påpekes at enkelte har opplevd lignende trøbbel med avspilling av "Transformers" pga nettoppkobling. Så problemet er ikke unikt for BD.

"Stille før stormen" er vel et dekkende uttrykk akkurat nå

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomsavini
    Med tanke på sensur...
    Så 28 Weeks later på Blu-Ray i går, og det tror jeg må være den meste voldelige R filmen jeg har sett. Av en eller annen grunn trodde jeg at den Blu-Ray'en var unrated.
    Satt og tenkte - wow, dette hadde ikke gått i en R rated film...

Filmen var SJEF.

Og, lyden var pervo. noe av den friskeste bassen jeg har hørt - satt og ventet på at subbben skulle hoppe bortover gulvet!

Glavold med rå lyd - herlig
    Hehe! Gleder meg som en unge til jeg får den jeg også, men må nok vente på region B utgivelsen.

Forøvrig satt jeg og koste meg med "Dawn of the Dead" på BD i går. Steike for en herlig bildekvalitet på skikkelig gammel lavbudsjett film! Milevis forbedring i forhold til mine 2 DVD utgivelser ihvertfall.

Håper Starz/Anchor Bay kjører på med BD utgivelser.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Exorcism of Emily Rose

Bah!

Der har jeg nok tråkket i salaten....
    Det er ikke så veldig mye skrekk å få tak i på HD. Drev og sjekket opp om det var noe annet tilgjengelig en det som var ute i USA.

Ble happy når jeg fant "The Exorcism of Emily Rose" på ezy i Australia. Har ikke sett den, tok en sjans. Unrated og greier.

I går sto valget mellom den, Evil Dead 2 og 28 Weeks Later.
    Ble litt muggen når jeg sjekket baksiden på Emily - sto en ekkel "B" og lyste mot meg

Ugh... Det er vel ikke noen som har sjekket den i en US spiller (har US PS3 selv)

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertB
    Hehe! Gleder meg som en unge til jeg får den jeg også, men må nok vente på region B utgivelsen.

Forøvrig satt jeg og koste meg med "Dawn of the Dead" på BD i går. Steike for en herlig bildekvalitet på skikkelig gammel lavbudsjett film! Milevis forbedring i forhold til mine 2 DVD utgivelser ihvertfall.

Håper Starz/Anchor Bay kjører på med BD utgivelser.
    Lyst på Day of the Dead eller? Fikk 2 stykker (ikke HELT kontroll er jeg redd).

Starz/Anchor Bay har mye bra.
    l
    Dog har jeg litt blannede følelser for dem. De er FÆLE til å gi ut samme tittelen gang på gang,
    For de som ikke er så ivrig på ekstramaterialet har det ikke så mye og si.
    Men..
    Dawn på Blu-Ray var bra, men den mangler masse av det som var på den forrige boksen dems (flere versjoner av filmen etc.)
    Kjøpte og Masters of horror fra dem - der hadde de kuttet ut det aller meste av det ekstramaterialet som var på DVDutgavene.

Jeg blir da sittende med en del dobbelt opp for å "få alt".
    Dyrt å være filmnerd

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Det blir vel litt kjapt å konkludere slikt, fordi en film ikke fungerer i spilleren. Jeg tenker filmen fungerer når du får en ny skive. Samsung hadde noe problemer med ett par BD+ titler, men dette ble fikset ved firmware uka etter.

Jeg vet ikke hvor mange DVDer jeg har hatt som ikke har fungert. Bl.a Chronicles of Riddick som ikke funket noe særlig på Denon 3910 og 2910, uten at det hadde noe med DVD som format å gjøre...

Og slik jeg har skjønt det, så har BDs nye profiler noe å gjøre med interaktivitet, ethernet-tilkobling og PiP; og ikke spillerens evne til å avspille filmen. Har man kun Profile 1.0, så spilles filmen og den gode lyden av akkurat like godt som med en ny spiller med Profile 2.0.
    Selv om en ny skive kanskje løser akkurat dette problemet... Så redegjør du jo for problemet med forskjelligre profiler og hardware som ikke er fleksibelt. Så får vi håpe at 1. gen standalone spilerne klarer å spille alle titler uten interaktivitet... Der jeg ser utforingen blir størst er vel når man etterhver lager kule menyer og introer, der allerede nå første gen bruker minutter på å få filmen i gang.

Men som sagt jeg ønsker både BR og HD-DVD alt vel! Og som sagt bruk pengene på PS3 til formatet har stabilisert seg :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

l
    Dog har jeg litt blannede følelser for dem. De er FÆLE til å gi ut samme tittelen gang på gang,
    Men..
    Dawn på Blu-Ray var bra, men den mangler masse av det som var på den forrige boksen dems (flere versjoner av filmen etc.)
    Kjøpte og Masters of horror fra dem - der hadde de kuttet ut det aller meste av det ekstramaterialet som var på DVDutgavene.

Dyrt å være filmnerd
    Hehe ja det siste skal jeg skrive under på. Har vegg opp og ned med DVD selv som jeg har samlet opp over årene. Forøvrig har du et utrolig bra hjemmekino-anlegg så jeg ble litt misunnelig :-) Kjører med Denon 3808 og BOSE Accoustimass 15II for lyd selv og det duger det forsåvidt. Men tror nok ditt anlegg er et par hakk over.

Fikk Day of the Dead, Dawn of the Dead, Nature's Journey, Immortal Beloved og Spider-man boksen på lørdagen så jeg hadde en fin filmhelg ihvertfall.

Har Master's of Horror samleboksene fra England på vanlig DVD så jeg ser ikke den store oppgraderingsmuligheten der. Men gamle "klassikere" i fin form på BD vil jeg gjerne se.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om en ny skive kanskje løser akkurat dette problemet... Så redegjør du jo for problemet med forskjelligre profiler og hardware som ikke er fleksibelt. Så får vi håpe at 1. gen standalone spilerne klarer å spille alle titler uten interaktivitet... Der jeg ser utforingen blir størst er vel når man etterhver lager kule menyer og introer, der allerede nå første gen bruker minutter på å få filmen i gang.

Men som sagt jeg ønsker både BR og HD-DVD alt vel! Og som sagt bruk pengene på PS3 til formatet har stabilisert seg :-)
    Du blander ikke Profiles med BD-J, eller?
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,763
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

l
    Men..

Dyrt å være filmnerd
    Ikke helt kontroll?

Jeg sitter med 2 stk Face/off på Blu-ray som jeg i iveren over å få Paramount på Blu-ray tydelig vis har "dobbeltklikket" på.

Men, hvis jeg venter lenge nok blir den nok verdt sin vekt i gull tenker jeg

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertB
    Hehe ja det siste skal jeg skrive under på. Har vegg opp og ned med DVD selv som jeg har samlet opp over årene. Forøvrig har du et utrolig bra hjemmekino-anlegg så jeg ble litt misunnelig :-) Kjører med Denon 3808 og BOSE Accoustimass 15II for lyd selv og det duger det forsåvidt. Men tror nok ditt anlegg er et par hakk over.

Fikk Day of the Dead, Dawn of the Dead, Nature's Journey, Immortal Beloved og Spider-man boksen på lørdagen så jeg hadde en fin filmhelg ihvertfall.

Har Master's of Horror samleboksene fra England på vanlig DVD så jeg ser ikke den store oppgraderingsmuligheten der. Men gamle "klassikere" i fin form på BD vil jeg gjerne se.
    Takk for hyggelige ord Er veldig fornøyd selv. Fikk opppgradert pre-ampen til 1080p 24 svitsjing og greier, veldig fornøyd.
    Kommer mer bilder straks ting er i orden...

Bose er er vel litt mer kone-vennlig en det jeg har tippper jeg

Får håpe de følger opp med mer skrekk da, er ikke så mye av det på HD.
    Ellers må jeg si at jeg er ikke bombesikker på at jeg vil bytte ut alt, filmer fra feks. 80's - blir det for bra bilde ser man ofte letttere at det er effekter (selv når det er Tom Savini som står bak effektene )

Fikk meg nest siste utgaven av Re-Animator på DVD, den bla for bra - så altfor godt at det var effekter.

Noe annet med nyere filmer, 28 Weeks later var super-duper kul

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hyggelige ord Er veldig fornøyd selv. Fikk opppgradert pre-ampen til 1080p 24 svitsjing og greier, veldig fornøyd.
    Kommer mer bilder straks ting er i orden...

Bose er er vel litt mer kone-vennlig en det jeg har tippper jeg

Får håpe de følger opp med mer skrekk da, er ikke så mye av det på HD.
    Ellers må jeg si at jeg er ikke bombesikker på at jeg vil bytte ut alt, filmer fra feks. 80's - blir det for bra bilde ser man ofte letttere at det er effekter (selv når det er Tom Savini som står bak effektene )

Fikk meg nest siste utgaven av Re-Animator på DVD, den bla for bra - så altfor godt at det var effekter.

Noe annet med nyere filmer, 28 Weeks later var super-duper kul
    Sant at -for- bra bilde kan ødelegge litt av stemningen med enkelte skrekkfilmer. Evil Dead 1 tror jeg nok feks kan bli litt kjedelig slik sett.

Forøvrig hadde det vært knall om vi hadde fått Troma filmene på HD etterhvert. Fantastiske splatterkomedier

Og ref tidligere innlegg så er det nok BD-java som er problemet og ikke selve profilene. Forhåpentligvis vil det ikke bli nødvendig med så mange oppdateringer framover men at det er "finpussing" som må gjøres nå.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en positiv opplevelse av Sony idag. I begynnelsen av juli, så opprettet Sony Customer Support en email for bytting av 5th Element. Siden jeg hadde kjøpt den året før, så sendte jeg en melding om at jeg hadde kjøpt den og la ved min adresse. Fikk til svar at jeg ville bli kontaktet 'shortly.

Skjønte at denne tjenesten forsåvidt var rettet mot det amerikanske markedet, og jeg hørte ikke noe mer. De i USA måtte også retunere selve disken før de ble tilsendt den nye utgaven. Så jeg glemte hele saken.

Så jeg var litt overrasket da det lå en konvolutt fra Sony i postkassen idag. Gledelig på en skytung mandag. :-D

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,763
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har på følelsen at denne uka kan bli en skikkelig kalddusj for HD DVD tilhengerene som håper på over 50% til HD DVD.

Det er alt for mange store filmer som kommer ut på Blu-ray frem mot jul til at nåla tipper nevneverdig i HD DVD sin favør.

Hvis Warner i tillegg åpner slusene litt mer på de titlene som allerede er ute på HD DVD så får vi virkelig se hvordan markedet reagerer.

Jeg gleder meg spesielt til Twister, som er en av mine favoritt popcornfilmer.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Du blander ikke Profiles med BD-J, eller?
    Rimelig sikker på at det til nå eksister 3 profiler (versjoner) av BR "standarden" profile 1. profile 1.1 og profile 2. (den siste er vel ikke lansert enda). Sakset fra AVS forum:

BD-Video 1.0:

64 KB of built in persistent memory required
    no additional persistent memory capability required
    no outlining support for text based subtitles required
    no SD PiP decoding required
    no secondary audio decoding required
    no internet capability required

BD-Video 1.1:

256 MB of persistent memory capability required
    outlining support for text based subtitles required
    SD PiP decoding required
    secondary audio decoding required

BD-Live: også kalt 2.0

1 GB of persistent memory capability required
    SD PiP decoding required
    internet capability required

Mer i detalj om dette her:

Blu-ray player profiles explained in detail - AVS Forum

Siden standarden er en jakt på "galoperende villsvin" så er det en fordel med så fleksibel hardware som mulig.

Frustrasjonen er vel også like stor mhp HDMI "standarden".

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rimelig sikker på at det til nå eksister 3 profiler (versjoner) av BR "standarden" profile 1. profile 1.1 og profile 2. (den siste er vel ikke lansert enda).

BD-Video 1.0:

no additional persistent memory capability required
    no outlining support for text based subtitles required
    no SD PiP decoding required
    no secondary audio decoding required

BD-Video 1.1:

256 MB of persistent memory capability required
    SD PiP decoding required

SD PiP decoding required
    internet capability required

Mer i detalj om dette her:

Blu-ray player profiles explained in detail - AVS Forum
    Joda, vet det. Profiles går på hardware forandringer...Men når du nevnte menyer og lange lastetider, så har vel det gått mer på BD-J. Min Toshiba HD DVD-spiller bruker vel fortsatt nesten 1 minutt fra off til bildet på filmen vises. Det var det jeg mente.
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den gigabyten der kommer vel til å sette kroken på døra for oppgradering i de aller fleste tilfeller. Det er en markert endring i HW-konfigurasjon som ikke uten videre lar seg oppgradere. Ser ikke helt for meg en spiller med standard DDR-brikker for bytte uten brudd på garantibestemmelsene.
    Profil 2.0 tar knekken på selv teoretisk mulighet for PS3 firmwareoppgradering, og PS3 er vel det man kan kalle 'fleksibel' mht til endringer til BD-avspiller å regne.

Beklager ordbruken, men standardisering nå for tida suger sju sorter skit. De lanserer en ny versjon nærmeste før den forrige har fått fotfeste i et eneste produkt. At de ikke klarer å se behovet med litt horisont og lage noe skikkelig med en gang. Vel er det bakoverkompatibilitet, men det hjelper lite mot forvirringen hos kundene. Dagens hjertesukk fra meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om dette har vært oppe tidligere her da jeg ikke har fulgt med på tråden, men her bekrefter Toshiba at de betalte Paramount: Consumer Electronics Daily Free Trial

Side 338 av 653 FørsteFørste ... 198 208 218 228 238 248 258 268 278 288 298 308 318 328 334 335 336 337 338 339 340 341 342 348 358 368 378 388 398 408 418 428 438 448 458 468 478 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •