HD formatkrigen. - Side 313

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 313 av 653 FørsteFørste ... 173 183 193 203 213 223 233 243 253 263 273 283 293 303 309 310 311 312 313 314 315 316 317 323 333 343 353 363 373 383 393 403 413 423 433 443 453 ... SisteSiste
Viser resultater 6,241 til 6,260 av 13053
    Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Men vi får håpe han venter på BD. Vi får ta et støttekjøp av CE3K så lenge.
    Den er selvsagt forhåndsbestilt.....sammen med denne

playX.no Best på underholdning=
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer Appeti sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Jeg tror Univeral brenner etter å selge disse i HD format, og jeg tipper de gir de ut på Blu-ray i løpet av 1. halvår 2008
    Av de store studioene så er det de bare nummer 5 i forhold til inntekter i USA så langt i 2007.
    Med få boxoffice topp plasseringer i år og ikke mange gode katologtittler de ikke har gitt ut på HD DVD igjen, så er kanskje en løsning å gå å gi ut på BD. Det er i alle fall lov å håpe.
    En mulig avtale kan jo å være å få lov gi ut Spilbergs tittler på BD for å få lov til å gi ut på HD DVD også.

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser visst ikke ut som BD's større bitrate spiller noen rolle på bildekvaliteten, akkurat som forventet;
    Now on to the big question, namely whether the increased bit rate on the BD disc resulted in a noticeable difference in picture quality over the HD-DVD disc. At normal viewing distances, I would have to say no. I watched both discs several times and compared segments of the discs back to back. At 8 to 10 feet from the screen, they looked identical to me. At closer distances, namely 2 to 4 feet from the screen, on just a few scenes did I think that I may have noticed a slightly more detailed picture on the Blu-Ray version. I say I think because the differences I saw were very, very minor.
    high-def-dvd-review-natures-journey

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HD DVD tok heller ikke hintet da pressemeldingen kom som bekreftet at Spielberg var for BD, og hadde inge planer å slippe sine filmer på HD DVD. Ei heller når han sa "nei" til Universal om å gi ut på HD DVD, og "ja" til Sony om å gi ut Close Encounters jubileumsutgave på BD.

Etter alt dette, klarer HD DVD Promo. Group igjen å prøve seg på at Spielberg klassikere kommer på HD DVD. De ga nærmest inntrykk av at filmene allerede var på HD DVD...
    Hehe, syntes det hele nesten er komisk jeg. Nå skal det sies at ryktene kom ifra en Japansk konferanse, hvor informasjonen om hva disse bildene faktisk betydde var veldig utydelig.. Skal bli artig å høre forklaringene ifra Universal Japan om hvorfor de har laget denne plansjen, makan til amatører skal en lete lenger etter dersom de har gjort dette med vilje..

Nuhvel.. Spielberg er uansett ikke kjent for å være en formatfremmende mann, det han er opptatt av er volum. Han er opptatt av å selge mest mulig av filmene sine, og da sier det seg selv at det lønner seg for ham å vente til formatene har fått litt mer tid til å etablere seg. Det er nok ganske tydelig at han akkurat nå foretrekker Blu-Ray, men det har nok mer med volum og muligens den potensielt bedre kopibeskyttelsen å gjøre enn noe annet (tror jeg).

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sage
    ser visst ikke ut som BD's større bitrate spiller noen rolle på bildekvaliteten, akkurat som forventet;

high-def-dvd-review-natures-journey
    Erh...nå er det vel gjerne sånn at de som gir ut på begge formater brukker samme master/overføring både på Blu-ray og HD-DVD? Kan noen bekrefte å ha sjekket bitrate og codec på "Nature's Journey" utgivelsen og sett at de faktisk utnytter maksimalt discene de er lagt på?

Jeg mistenker ihvertfall at denne discen er identisk HD-DVD/Blu-ray. Og da får du ikke fram andre forskjeller enn hva hardware kan "lastes" for. Skal se om jeg finner noe mere info om specs på discene.

Og jeg stusser også over at han refererer til at BD har maks bitrate på 38 Mbit/s? Nå ticket vel "Day After Tomorrow" inn på 48 Mbit/s peak bitrate?

Den review'en tar ihvertfall -jeg- med en stor klype salt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Hehe, syntes det hele nesten er komisk jeg. Nå skal det sies at ryktene kom ifra en Japansk konferanse, hvor informasjonen om hva disse bildene faktisk betydde var veldig utydelig.. Skal bli artig å høre forklaringene ifra Universal Japan om hvorfor de har laget denne plansjen, makan til amatører skal en lete lenger etter dersom de har gjort dette med vilje..

Nuhvel.. Spielberg er uansett ikke kjent for å være en formatfremmende mann, det han er opptatt av er volum. Han er opptatt av å selge mest mulig av filmene sine, og da sier det seg selv at det lønner seg for ham å vente til formatene har fått litt mer tid til å etablere seg. Det er nok ganske tydelig at han akkurat nå foretrekker Blu-Ray, men det har nok mer med volum og muligens den potensielt bedre kopibeskyttelsen å gjøre enn noe annet (tror jeg).
    Tror ikke måten å få noen over på "laget ditt" er å terge ham til det ihvertfall :-)

Ut fra hva som har vært ute i media den siste tiden tipper jeg Spielberg er i ferd med å forlate Viacom skuta og tar med seg rettighetene på filmene sine til et annet selskap der han vil gi de ut på BD. -Min- teori er at han ikke vil gi de ut under Viacom paraplyen slik at Viacom tjener penger på hans titler selv om det er på Blu-ray akkurat nå. Tipper de første BD utgivelsene av hans store titler kommer i slutten av neste år.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående "Nature's Journey" platen;

Blu-ray specs;
    Technical Specs
    Blu-ray
    BD-25 Single-Layer Disc
    Video Resolution/Codec
    1080i/VC-1
    Aspect Ratio(s)
    TBA
    Audio Formats
    English DTS-HD Lossless Master Audio 5.0 Surround (5.3mpbs avg, 6.8 Mbps max)
    English Dolby Digital 5.0 Surround (448 kbps)
    English Dolby Digital 2.0 Surround (192 kbps)
    Subtitles/Captions
    None
    Supplements
    Illuminated Manuscripts Trailer
    Ritual Path Trailer
    Production Credits
    Exclusive HD Content
    None
    Blu-ray Disc Details: Nature's Journey | High-Def Digest
    og HD-DVD specs:
    Technical Specs
    HD DVD
    HD-15 Single-Layer Disc
    Video Resolution/Codec
    1080i/VC-1
    Aspect Ratio(s)
    TBA
    Audio Formats
    English DTS HD 5.0 Surround (3 Mbps)
    English Dolby Digital 5.0 Surround (448 kbps)
    English Dolby Digital 2.0 Surround (192 kbps)
    Subtitles/Captions
    None
    Supplements
    Illuminated Manuscripts Trailer
    Ritual Path Trailer
    Production Credits
    Exclusive HD Content
    None
    Nå sier ikke specs noe om filstørrelsen på video-filen men det hadde vært interessant å se. BD utgivelsen har lossless audio, noe HD-DVD utgaven ikke har. Men begge er i VC-1 med 1080i.

Tror det er meget vanskelig å finne noen utgivelse som har forskjellig codec og komprimering og som er gitt ut på begge formater.

Å si at det ikke er noen forskjell blir jo bare tullete om man utnytter maksimalt av det ene formatet mens det andre formatet er begrenset til 60% av sitt potensiale.

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertB
    Erh...nå er det vel gjerne sånn at de som gir ut på begge formater brukker samme master/overføring både på Blu-ray og HD-DVD? Kan noen bekrefte å ha sjekket bitrate og codec på "Nature's Journey" utgivelsen og sett at de faktisk utnytter maksimalt discene de er lagt på?

Jeg mistenker ihvertfall at denne discen er identisk HD-DVD/Blu-ray. Og da får du ikke fram andre forskjeller enn hva hardware kan "lastes" for. Skal se om jeg finner noe mere info om specs på discene.

Og jeg stusser også over at han refererer til at BD har maks bitrate på 38 Mbit/s? Nå ticket vel "Day After Tomorrow" inn på 48 Mbit/s peak bitrate?

Den review'en tar ihvertfall -jeg- med en stor klype salt.
    Det er maks 40 Mb/s for video og maks 48 Mb/s brukerbitrate (audio+video+subtitle+etc) på BD. Så hvis de har brukt 37 Mb/s til video så ligger det tett opp til det maksimale. Men de kunne godt kostet på seg å bruke AVC på BD utgaven istendfor VC1 IMO. Alt jeg har lest tyder på at VC1 har en tendens til å glatte ut mikrodetaljer i bildet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra Nature's Journey review'en
    AUDIO
    4 stars out of 5 (HD only)
    0 stars out of 5 (BD only)

At the outset I should note that other than on the opening menu, I was not able to get any audio out of the analog outputs on my Panasonic BD player. I was advised by Richard Casey, the Executive Producer at R&B Films, that the audio plays fine on all BD players with the exception of the Panasonic
    ....erh...noen som kan forklare meg hvorfor en film-reviewer skulle ønske å bruke analog output av lyd? Trodde litt av greia var å teste lyden slik den presenteres på plata. Og så gir han BD-utgaven "0" på audio pga et problem med BD-SPILLEREN?! Hva har det med filmen å gjøre?

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2

Scanbox var alltid billig, selv i starten. Men prisene gjenga også kvaliteten på diskene. Jeg skjemtes nesten hver gang jeg kjøpte noe fra dem.

Jeg kjøpte min første DVD filmer sommeren '97 eller noe slikt, gidder ikke hente frem arkivene med dato nå. De første jeg kjøpte var Mr. Bean the Movie, Maverick, Outbreak og en Warner tittel til, og de kjøpte jeg over disk i Oslo for 179,- Husker ikke hvilken butikk det var, den lå i kjelleren over gaten der TV2 ligger i dag (nedover mot Oslo S). Det var kanskje Video Nova

Forskjellen var vel at du bekreftet at du laster ned, mens det andre er mer generelt om nedlastings problemet og kvaliteten på disse.

De fleste her inne har vel testet, men mange finner kvaliteten altfor dårlig til å være akseptabel.
    For en god del år tilbake jobbet jeg et sted de solgte DVD/VHS - og - jeg husker meget godt Scanbox. På VHS var det de vi hadde mest problemer med (dårlig kvalitet på bildet, og kassetter med feil).

Herlig de tidlige DVD'ene dems og, MPEGlys og 4:3 format...
    Jippi!

Den butikken du referer til var Videonova...

Ref nedlasting så har jeg aldri lastet ned noe som helst HD, men har lest en del om det. På de utgivelsene jeg har lest om har det alltid vært det samme bildet, men dårligere lyd (nedkonvertert eller noe slikt).
    Mulig det er forskjell på utgivelsene.

Har bare orginal HD selv, bra å støtte slik at faren for at et av de 2 formatene forsvinner minker.
    Hadde vel heller ikke orket å se på en film hvor jeg hadde vist at lyden (og/eller bilde) ikke var max

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Det er maks 40 Mb/s for video og maks 48 Mb/s brukerbitrate (audio+video+subtitle+etc) på BD. Så hvis de har brukt 37 Mb/s til video så ligger det tett opp til det maksimale. Men de kunne godt kostet på seg å bruke AVC på BD utgaven istendfor VC1 IMO. Alt jeg har lest tyder på at VC1 har en tendens til å glatte ut mikrodetaljer i bildet.
    Da lærte jeg noe nytt i dag også :-)

Men bitrate avhenger vel uansett av kilden på platen? Så om man benytter samme video-fil på begge formatene så vil bitrate være begrenset av kildesignalet?

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. 48mbit/sekund.. Jaja.. imponerende, spesielt siden det er raskere enn det som er mulig på BD. Det sier kanskje mer om hvor lite bitrate-meteret til PS3 er til å stole på..

Espen har allerede forklart hva de teoretiske spesifikasjonene er.

PS: Det skal også sies at BD-utgaven har en del høyere bitrate på lyden, hvorvidt dette er hørbart i praksis er tvilsomt, men BD har DTS MA, mens HD DVD har "bare" 3mbit/DTS HD lyd. I teorien skal det ikke være hørbar forskjell, men hjernen vår er rar.. Hvis vi tror det kan være noe galt med lyden, så hører vi plutselig masse feil som egentlig ikke er der.. Derfor mener jeg det kan være lurt å bruke lossless lydspor, selv om det ikke er mulig å høre forskjell. Skal bli spennende om noen gidder å kjøre en skikkelig lyttetest for å se om de klarer å høre forskjell på de to versjonene..

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Akkurat det med letterboxing var ikke Scanbox alene om, da. Jeg har flere filmer i hylla fra store studioer som bare har letterbox (bl.a. 12 Monkeys og Titanic)

Ja, for all del. Scanbox var skikkelig ræva på de fleste måter ganske lenge (jeg er fortsatt skeptisk til å kjøpe Scanbox-utgivelser). Hvis jeg skal si noe positivt om dem, så må det være at de, i motsetning til de andre norske distributørene på den tiden, skjønte at man også måtte gi ut nyheter på DVD, og at de måtte utgis samtidig som VHS-utgaven.
    I begynnelsen av DVD'ens periode var det masse som ikke var i anamorph. Selv Criterion kom med alt uten det.
    Heldigvis er den tiden (stort sett) over

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående "Nature's Journey" platen;

Nå sier ikke specs noe om filstørrelsen på video-filen men det hadde vært interessant å se. BD utgivelsen har lossless audio, noe HD-DVD utgaven ikke har. Men begge er i VC-1 med 1080i.
    Specsene dine er ikke komplette. Her er fulle specs, med lyd- og bildedetaljer:

TECHNICAL SPECIFICATIONS
    (HD-DVD VERSION)

Interactive Menus
    - Main Menu (seamless & uninterrupted content/menu interactivity)
    - Environmental/Season Loops Menu
    - Chapter Selections Menu
    - Extras Menu (Supplemental material)
    - Audio Setup Menu

Extras (Supplemental Material)
    - Illuminated Manuscripts Trailer
    - Ritual Path Trailer
    - Production Credits

Feature Video
    - Total Runtime: Approximately 67 minutes

Video Encode
    - VC-1 Encode at 26 Mbps / 1080i @ 29.97 fps

Feature Audio
    - DTS-HD High Resolution 5.0 ~ 96/24 @ 3 Mbps
    - Dolby Digital 5.0 ~ 48/24 @ 448 kbps
    - Dolby Surround 2.0 (Pro Logic II) ~ 48/16 @ 192 kbps
    TECHNICAL SPECIFICATIONS
    (BLU-RAY DISC VERSION)

Interactive Menus
    - Main Menu (seamless & uninterrupted content/menu interactivity)
    - Environmental/Season Loops Menu
    - Chapter Selections Menu
    - Extras Menu (Supplemental material)
    - Audio Setup Menu

Extras (Supplemental Material)
    - Illuminated Manuscripts Trailer
    - Ritual Path Trailer
    - Production Credits

Feature Video
    - Total Runtime: Approximately 67 minutes

Video Encode
    - VC-1 Encode at 37 Mbps / 1080i @ 29.97fps

Feature Audio
    - DTS-HD Master Audio (Lossless) 5.0 ~ 96/24 @ 5.3 Mbps Average and 6.8 Mbps Max
    - Dolby Digital 5.0 ~ 48/24 @ 448 kbps
    - Dolby Surround 2.0 (Pro Logic II) ~ 48/16 @ 192 kbps
    Tror det er meget vanskelig å finne noen utgivelse som har forskjellig codec og komprimering og som er gitt ut på begge formater.
    Det er det nok, men et av målene med denne utgivelsen har vært å demonstrere det Aller Beste Bildet på begge formatene. Siden de bruker samme codec, men med forskjellig bitrate, så synes jeg det er interessant å samenligne dem, for å se hvor mye det er å tjene på å øke bitraten med nesten 50%.

Men, for all del, skulle man hatt den ultimate testdisken, burde man nok ha brukt alle tre codecene (VC-1, AVC og MPEG2) på maks bitrate av det formatene støtter, men da måtte man vel ha nøyd seg med 20 minutter video.

Å si at det ikke er noen forskjell blir jo bare tullete om man utnytter maksimalt av det ene formatet mens det andre formatet er begrenset til 60% av sitt potensiale.
    Det er den altså ikke. Begge platene ligger veldig tett opp til maksimum tilgjengelig bitrate. Det er tross alt bare 67 minutter video på platen, så det står ikke på plassen på noen av formatene.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HD DVD tok heller ikke hintet da pressemeldingen kom som bekreftet at Spielberg var for BD, og hadde inge planer å slippe sine filmer på HD DVD. Ei heller når han sa "nei" til Universal om å gi ut på HD DVD, og "ja" til Sony om å gi ut Close Encounters jubileumsutgave på BD.
    Sitat Opprinnelig postet av Tklev
    Jeg tipper at Spielberg har fått 150 mill $ for å støtte BD eksklusivt. Det er derfor de ikke hadde råd til å gi Paramount/DW disse pengene da de gikk eksklusivt HD DVD.........

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Auda...

Microsoft & Toshiba to push HDi features beyond HD DVD - Engadget HD

Den artikkelen som var i ITavisen eller hva det var ser ut til å ha vært inne på noe.

Toshiba og Micro$oft har altså iverksatt et eget fora kalt HDi for digital distribusjon (altså ikke bare innenfor HD-DVD formatet).

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fox's new Blu-ray titles with BD+ won't play in all players
    engadgethd

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....erh...noen som kan forklare meg hvorfor en film-reviewer skulle ønske å bruke analog output av lyd? Trodde litt av greia var å teste lyden slik den presenteres på plata. Og så gir han BD-utgaven "0" på audio pga et problem med BD-SPILLEREN?! Hva har det med filmen å gjøre?
    Tilsvarende ting har jeg sett andre steder tidligere. En film-reviewer har tidvis ekstrem stor påvirkning på folk og bør ta visse grep i forhold til å kvalitetsikre det han skriver. Slike uttalelser vitner om et så stort tomt hull oppi hodet hans at jobben som filmanmelder burde blitt terminert med umiddelbar virkning. Blir som å anmelde et ukeblad kun ved å se på bildene og ikke lese teksten..

Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har blitt nevnt at BD-siden, og spesielt Sony, har drevet spekulativ markedsføring i løpet av formatkrigen. HD DVD der i mot er ikke slik...

Vel, HD DVD Promo. Group skjønte tydeligvis ikke hva Spielberg sa tidligere i år, da de mente at hans klassikere var rett rundt hjørnet på HD DVD. Universal måtte komme med en pressemelding, som beklaget overfor Spielberg.

Etter alt dette, klarer HD DVD Promo. Group igjen å prøve seg på at Spielberg klassikere kommer på HD DVD. De ga nærmest inntrykk av at filmene allerede var på HD DVD...

Har ikke HD DVD siden egne spennede titler å promotere; når de igjen forsøker å promotere Spielbergfilmene som HD DVD titler?

Jeg tror Univeral brenner etter å selge disse i HD format, og jeg tipper de gir de ut på Blu-ray i løpet av 1. halvår 2008

Universal Japan Touts Spielberg Titles in HD DVD Presentation | High-Def Digest

Spielberg Camp Shuts Down Latest HD DVD Rumors | High-Def Digest

Exclusive: Spielberg "Big Supporter" of Blu-ray, But Future High-Def Releases Uncertain | High-Def Digest
    Spielberg er en snåling, har mistet all respekt for den mannen, og gode filmer har han ikke regissert på år og dag. Godt han snart blir kastet ut med hodet først fra Paramount Studios!

Men uansett; jeg tror ikke det er HD DVD han har all verdens imot, har i alle fall til gode å høre argumentene hans for det. Er nok mest at han ikke ønsker disse filmene utgitt i HD før HD-markedet er større. Dessuten tar jeg alt som skrives i Blu-Ray.com med en stor klype salt.

Noen eksempler på søppel fra blu-ray.com:

Blu-ray.com - Blu-ray Winning Europe 4-to-1

Ojsann, det viste seg at tallene kun var for UK, og at de var gamle.

Blu-ray.com - Warner Brothers' Steve Nickerson Steps Down

Utdrag: Mr. Nickerson was an outspoken proponent of HD DVD, though Warner Brothers does release titles on both Blu-ray and HD DVD

Sannheten: Han var en dual-format supporter.

Blu-ray.com - Blu-ray Players Outpassing Rival HD DVD

???? Kommentar overflødig......

Så har vi jo også denne saken med at Warner skulle gå Blu-Ray eksklusive innen et døgn...... Den saken var riktignok postet på forumet, de turte ikke poste den som en nyhet, heldigvis.

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men bitrate avhenger vel uansett av kilden på platen? Så om man benytter samme video-fil på begge formatene så vil bitrate være begrenset av kildesignalet?
    Ja, i dette tilfelle har de innkodet bildet to ganger med forskjellige bitrate/komprimering (i motsetning til Warner som nå bruker samme VC-1 innkoding på begge utgivelsene). Spilletiden er jo så kort at det her sikkert er snakk om konstant bithastighet gjennom hele filmen.

Side 313 av 653 FørsteFørste ... 173 183 193 203 213 223 233 243 253 263 273 283 293 303 309 310 311 312 313 314 315 316 317 323 333 343 353 363 373 383 393 403 413 423 433 443 453 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •