HD formatkrigen. - Side 296

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 296 av 653 FørsteFørste ... 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 256 266 276 286 292 293 294 295 296 297 298 299 300 306 316 326 336 346 356 366 376 386 396 406 416 426 436 ... SisteSiste
Viser resultater 5,901 til 5,920 av 13053
    Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Så du er enig i påstanden om at Tosh ikke har brukt en eneste markesføringskrone på mediaannonser eller sjokkselgere? Kun gratis filmer og word-of-mouth?

Er det flere som kjøper den?

...
    Den påstanden er det vel ingen andre enn deg som har kreert.

Poenget er at det er HD DVD som begynner å nærme seg et prispunkt først, hvor man kan konkurrere med SD DVD direkte. BD virker mer opptatt av å konke ut HD DVD, enn å vinne formatkrigen mot SD.

I lengden tror jeg dette er feilslått strategi av BD, men tiden vil vise....

Newcomer hddvd-kb sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers så har man dette tilbudet; kjøp en Toshiba 1080p HDTV og få med en gratis Toshiba HD-A20 spiller. Medfølgende kupong for 2 filmer også.

Free Toshiba HD DVD Player with Purchase of Select Toshiba REGZA TVs

Spørs om ikke noen amerikanere som enda ikke har kjøpt en HDTV liker slike tilbud. Ikke bare amerikanere heller, for den saks skyld.

EDIT: Leste litt mer og det ser ut til at man får totalt 9 filmer med her og.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hddvd-kb
    Ellers så har man dette tilbudet; kjøp en Toshiba 1080p HDTV og få med en gratis Toshiba HD-A20 spiller. Medfølgende kupong for 2 filmer også.

Free Toshiba HD DVD Player with Purchase of Select Toshiba REGZA TVs

Spørs om ikke noen amerikanere som enda ikke har kjøpt en HDTV liker slike tilbud. Ikke bare amerikanere heller, for den saks skyld.
    Smart trekk det. Personlig skjønner jeg ikke det enorme avviket det er mellom folk som på død og liv skal kjøpe seg HD TV, men som samtidig ikke skaffer seg en eneste HD kilde..... Skjønn det den som kan.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    Smart trekk det. Personlig skjønner jeg ikke det enorme avviket det er mellom folk som på død og liv skal kjøpe seg HD TV, men som samtidig ikke skaffer seg en eneste HD kilde..... Skjønn det den som kan.
    Enig med deg der.

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hddvd-kb
    Enig med deg der.
    Folk kjøper hd tv uten å vite hva det er. Det er en teknologi som går over hodet på de fleste. Det eneste de vet er at flat tv er inn og hd er det som er best.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Folk kjøper hd tv uten å vite hva det er. Det er en teknologi som går over hodet på de fleste. Det eneste de vet er at flat tv er inn og hd er det som er best.
    Det er nok noe i det, ja. Mens jeg går å gleder meg til Pans Labyrinth som kommer på HD DVD 19 nov.

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kim Olav Svines
    Blu-ray har jo også 5 gratisfilmer som folk kan sende etter. I min Panasonic ble det vedlagt 5 Blu-ray filmer i esken, så kommer de 5 andre i tillegg. Det blir 10 titler det
    Jojo, men nå må ikke du spore av diskusjonen her, det er HD DVD og deres desperasjon vi snakker om nå, ikke hvorvidt BD er likedan eller tildels verre....

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sage
    Jojo, men nå må ikke du spore av diskusjonen her, det er HD DVD og deres desperasjon vi snakker om nå, ikke hvorvidt BD er likedan eller tildels verre....
    Er ikke desperat å forsøke og være best, og atraktiv for kunden vel. Er all reklame og alle salgskampanjer desperasjon? Gjelder dette synet også for det BDA foretar seg?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertB
    I går koste jeg meg med "First Blood" som dumpet ned i postkassa. Imponerende billedkvalitet selv om lyden var typisk 70-tallsaction.
    Det var jo dårlig reklame for en film fra 80 tallet

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Såvidt jeg husker så brukte de 150 mill USD bare på Para/DW dealen. De kunne heller gitt med enda en plate med hver spiller, ti stk er jo et rundt fint tall...
    !! Nå kommer du med oppdiktete tall igjen.. Trodde vi var ferdig med den diskusjonen?

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gojensen
    Det var jo dårlig reklame for en film fra 80 tallet
    hehe, ja det må en si

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sage
    hehe, ja det må en si
    Dårlig reklame? NEH, bare nettkiddies som forventer at alt skal høres ut som "the real thing" kommer til å bli seriøst skuffet over lydeffektene.

First Blood har aldri sett bedre ut enn på BD utgaven, og sikkert aldri hørtes bedre ut heller :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    !! Nå kommer du med oppdiktete tall igjen.. Trodde vi var ferdig med den diskusjonen?
    Nåja, TOSHIBA hevdet at DE ikke hadde betalt så mye som 150 mill, men det tallet har nok sin opprinnelse et sted. Så om totalsummen var på 150 mill og Toshiba betalte en betydelig del av det så blir jeg ikke overrasket. Og på den annen side var det vel meldt om at tallet var delt i to. Ett beløp til Paramount og ett beløp til Dreamworks.

Men at det var et formidabelt beløp som ble sendt til P/DW er det ingen som benekter. Når folk som Rupert Murdoch og andre store navn i industrien bruker dette konkrete beløpet så vil jeg tro de har dekning for det. P/DW (Viacom) har aldri benektet eller klargjort hvilke summer det dreier seg om.

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sukk, virker ikke for å være dagen for å bruke ironi og å se det humoristiske i innleggene idag heller

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selve formatkrigen spiller ingen rolle for meg personlig. Jeg har PS3, som jeg kommer til å bruke uansett. Om HD-DVD vinner krigen, kjøper jeg en standalone spiller i tillegg. Enn så lenge koser jeg meg med Blu-ray - og i dag kom pakka fra Amazon.com med Planet Earth på BD....

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Telles gratisfilmene som gis med spillere i disse "totalt solgte"-oversiktene som man hele tiden refererer til?
    Det hadde i så fall ikke forundret meg stort, men det hadde samtidig vært helt apekatt om de gjorde det.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis Blu-Ray er så sikker vinner, hvorfor er BD-fanboys så jævla aggressive med å poste dritt om HD DVD hele tida?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tahustvedt
    Hvis Blu-Ray er så sikker vinner, hvorfor er BD-fanboys så jævla aggressive med å poste dritt om HD DVD hele tida?
    *kremt* kanskje de er agressive fordi HD-DVD fanbois hele tiden slenger dritt uten sakelige argumenter?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde HD DVD-gjengen vært like aggressive som BD-gjengen så hadde vi hatt to sider her om de nye tilsynelatende problemene med BD+.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå sklir denne tråden helt bort i usaklig drittslenging.

hvorfor er det slik at når hd-dvd siden (toshiba) sponser filmer med spillerne sine er det desperasjon og idioti, men når sony og resten av blu-ray lobbyen gir bort gratis filmer og spill med ps3 og s300 så er det genial markedsføring og meget kundevennlig..?

fint om esp1 og svs kan bli litt konsekvente i tankegangen og argumentasjonen sin. akkurat nå er det bare slitsomt å lese innleggene deres.

Side 296 av 653 FørsteFørste ... 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 256 266 276 286 292 293 294 295 296 297 298 299 300 306 316 326 336 346 356 366 376 386 396 406 416 426 436 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •