HD formatkrigen. - Side 283

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 283 av 653 FørsteFørste ... 143 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 253 263 273 279 280 281 282 283 284 285 286 287 293 303 313 323 333 343 353 363 373 383 393 403 413 423 ... SisteSiste
Viser resultater 5,641 til 5,660 av 13053
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    For som vi er enige i; går Warner til HD DVD så har vi to format, går de til BD har vi ett.
    Her tar du feil. Går Warner HD DVD forsvinner BD like trolig som det andre alternativet. Bare det at HD DVD har klart seg så bra på tross av mye, sier litt om at systemet faktisk er levedyktig.

Når vi snakker om sponsing, hvem har tapt mest penger til nå Sony eller Toshiba? Jeg holder en knapp på Sony her.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opsahle
    Når vi snakker om sponsing, hvem har tapt mest penger til nå Sony eller Toshiba? Jeg holder en knapp på Sony her.
    Men hvem av disse to har mest å vinne på en eksklusivitet?

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her tar du feil. Går Warner HD DVD forsvinner BD like trolig som det andre alternativet. Bare det at HD DVD har klart seg så bra på tross av mye, sier litt om at systemet faktisk er levedyktig.

Helt enig, PS3 er både sponset mer pr. enhet, men er i tillegg solgt i et langt høyere antal. Så det sier seg selv at Sony taper mer på dette.. I tillegg så står Sony for mye av investeringene i utbygging av BD50 produksjon, som også er dyrt, så dette er et ekstremt viktig prosjekt for Sony.

Når det er sagt, jeg er rimelig sikker på at Blu-Ray overlever som format uansett, men det vil kanskje innta en litt annen form enn HD-DVD (dersom det faktisk blir HD DVD som vinner).

Det jeg tror vil skje, er at Blu-Ray vil bli et high-end format, for folk som er villig til å betale litt mer for kvalitet. Kan også tenke meg at filmer som blir lansert på Blu-Ray blir lansert noen uker/måneder før pga. regionskodingen. HD DVD blir formatet for massene, og kommer til å få lavere pris på platene, mens Blu-Ray koster litt ekstra, men fokuserer på maksimal bilde og lydkvalitet. Dette er min spådom for høsten 2008.. Alle studioene blir formatnøytrale før julesalget 2008, inkl. Sony (!).

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BD forsvinner nok ikke like rakst som HD DVD ville gjort, Sony er rimelig sta når det gjelder å holde på formatene sine, dessuten bruker PS3 BD til spill. Fox er vel heller ikke så fleksible (jfr. divx/DVD for en del år siden), og vil nok gjerne beholde sonekoding, så disse to studioene tror jeg kommer til å gi ut på BD i mange år til uansett hva som hender.

Sony har nok tapt mest, men skulle ikke forundre meg om de har råd til å tape mer penger enn Toshiba.

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=dakjos]I en stor markedsundersøkelse foretatt av det amerikanske selskapet NPD er konklusjonen at amerikanere flest gir blaffen i de nye HD-formatene Blu-ray og HD DVD.QUOTE]

Dette skrev jeg selv her for noen dager siden;
    aller mest sannsynlig er framtidens bildeformat DVD. Og Blu-ray/HD DVD vil lide samme skjebne som SACD og DVD Audio og forbli et format for spesielt intereserte, som må bestille alle titler (dyrt) i nettbutikker. (dessverre)

Sony/Toshiba kan i grunnen takke seg selv, når de ikke gir ut flere titler, raskere og billigere. (spesielt gjelder det Blu-ray sone B).

I tillegg er spillerne for dyre sammenlignet med DVD-spillere og ingen leier ut filmer. Med et slikt utgangspunkt dør de nye HD formatene fort ut.

Man kan i grunnen lure på hva HD produsentene egentlig ønsker å oppnå?

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder sponsing og tap på PS3, så er det noen som kanskje glemmer at det er PS2 som klarer å finansiere dette. Hvor mange millioner enheter finnes der ute!? Nei, dette er nok ikke et stort problem for Sony, og det største tapet har de hatt til nå. Fra nå av går det jo bare oppover med salget. Dessuten kommer det en del sinnsyke spilltitler utover høsten/ vinteren. Så frykt ikke, PS3 blir nok like stor, hvis ikke enda større enn det PS2 er i dag

Og å si at HD DVD har størst sjangse for å overleve, blir i hvertfall ren ønsketenkning. Universal har gitt ut sine store hits allerede, og de har ingen spesielt store titler å slå i bordet med. Og de de har levert har vært veldig variable hva angår lyd og bilde. Deres største titler er katalogtitler; hvor de fleste eies av Spielberg. Og vi vet alle hvor han står

Paramount er de som kan levere noen bra titler, men jeg er redd det rett og slett blir for få ift hva Fox, MGM, Disney, Sony og Lionsgate (pluss alle deres datterselskaper) kan levere av store Blu-ray titler.

Derfor er Warner det eneste selskapet som faktisk holder liv i HD DVD akkurat nå. Og blir de HD DVD eklsklusive, så blir det en såpass likevekt av selskaper hos de to, at BD ikke klarer å ha noen stor fordel.

MEN, jeg tror det er mest sannsynlig at Warner går til BD. Og det er ikke bare ønsketenkning. Sett i lys av de siste begivenhetene hos Warner; ikke på HD DVDs IFA stand, deres fremste HD DVD medarbeider sluttet og Warners BD utivelser benytter seg av hva formatet har å by på. Og så skal man ikke glemme at Warner har solgt mest på BD gjennom HELE 2007, og jeg tviler på at det blir noe annerlede for Q4

Jeg er ikke i tvil. Blu-ray kommer til å vinne dette reset, og HD DVD vil forsvinne
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Her tar du feil.

Tror mer på SVS Man sin mening her. Når det gjelder sponsing så ikke ta med PS 3, da det er en spillemaskin, ikke Bluray spiller ifølge HD DVD gjengen. uansett så er vel sponsing av PS 3 gjort for og konkurere med X Boks og Vii.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke helt enig med Ultima sin påstand men om det er tilfelle så har HD DVD en stor fordel da de i teorien kan produsere combi plater. Om folk fikk kjøpt de til samme pris som vanlig dvd vil kanskje formatet snik inføres.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alfalfa
    Tror mer på SVS Man sin mening her. Når det gjelder sponsing så ikke ta med PS 3, da det er en spillemaskin, ikke Bluray spiller ifølge HD DVD gjengen. uansett så er vel sponsing av PS 3 gjort for og konkurere med X Boks og Vii.
    Uten PS3 hadde blu-ray vært død og begravet allerede..

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten PS3 hadde nok Blu-ray blitt lansert på en helt annen måte, med flere standalone spillere...

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir akkurat like banalt som å si at; uten Universal så hadde HD DVD vært dødt. Hvis vi skal dreie diskusjonen til "hvis ikke den hadde hatt støtte av den", blr det rimelig hypotetisk og uinteressant...

Poenget er at det finnes millioner av PS3 der ute. Ds millioner av Blu-ray-spillere; og jeg er helt sikker på at dette blir tatt med i vurderingene til f.eks Warner. Når prisen på PS3, si neste år, ligger på rundt 3000 kr, så vil dette ta helt av. Og når Sony klarer å markedsføre at dette også er en BD-spiller; så betyr de 200.000 Toshiba-spillerne svært lite. Blu-ray stand-alone spillere selger også svææært godt nå i verden...

Nei, akkurat nå føler jeg det som ganske sikkert at BD vil seire, og det innen Q2 08
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder sponsing og tap på PS3, så er det noen som kanskje glemmer at det er PS2 som klarer å finansiere dette. Hvor mange millioner enheter finnes der ute!? Nei, dette er nok ikke et stort problem for Sony, og det største tapet har de hatt til nå. Fra nå av går det jo bare oppover med salget. Dessuten kommer det en del sinnsyke spilltitler utover høsten/ vinteren. Så frykt ikke, PS3 blir nok like stor, hvis ikke enda større enn det PS2 er i dag
    .... svada..... -> hehe.. kødder litt her svs
    Jeg er ikke i tvil. Blu-ray kommer til å vinne dette reset, og HD DVD vil forsvinne
    Ps2 finansierer på ingen måte ps3 men den får tapene til å ikke se så ille ut. PS3 blør for sony og hadde ikke elektronikk avd virkelig slått til så hadde det sett virkelig stygt ut.

Salget av Ps3 er skuffende lave og AAA titler har kommet og gått uten at det har hjulpet nevneverdig. I vinter hørte vi vent til påsken for da kommer xxx , ved påske skulle vi bare vente til xxx og nå skal vi altså vente til vinter igjen.. Ps3 blir ingen ps2, både wii og 360 kommer til å selge mere denne generasjonen og ps4 kommer tidligere en antatt. Btw, Madden08 i USA solgte for første gang mere til en xbox serie en ps.. en ganske viktig seier for MS.

Men min magefølelse sier også at BD kommer seirende ut av dette men jeg har tatt feil før så ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torsteinvh
    Uten PS3 hadde nok Blu-ray blitt lansert på en helt annen måte, med flere standalone spillere...
    Det var en kommentar til at man ikke kunne regne med kostnadene til PS3 som blu-ray kostander da det var en "spillmaskin". Noe jeg mener er helt feil da PS3 faktisk er det som holder liv i BD.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ps2 finansierer på ingen måte ps3 men den får tapene til å ikke se så ille ut. PS3 blør for sony og hadde ikke elektronikk avd virkelig slått til så hadde det sett virkelig stygt ut.

Salget av Ps3 er skuffende lave og AAA titler har kommet og gått uten at det har hjulpet nevneverdig. I vinter hørte vi vent til påsken for da kommer xxx , ved påske skulle vi bare vente til xxx og nå skal vi altså vente til vinter igjen.. Ps3 blir ingen ps2, både wii og 360 kommer til å selge mere denne generasjonen og ps4 kommer tidligere en antatt. Btw, Madden08 i USA solgte for første gang mere til en xbox serie en ps.. en ganske viktig seier for MS.

Men min magefølelse sier også at BD kommer seirende ut av dette men jeg har tatt feil før så ;-)
    Er du grei å gi noen tall som underbygger det du sier. Hvor mye koster PS3 Sony, og hvor mye inntekter har Sony på PS2.

Så kunne det vært greit å få noen tall for Xbox360 første 2 år.

Og du tar vel feil at det i vinter ble sagt at xxx skulle komme. Det var ikke ventet en eneste stor tittel i USA og Japan forrige jul. I påsken var det heller ikke ventet noen store titler på PS3. Det store som skjedde i våres, var jo at PS3 ble lansert i Europa, og solgte godt.

De store titlene kommer denne høsten og vinteren. Heavenly Sword som har akkurat kommet), NHL08, FIFA08, GAW2, Call of Duty3, Warhawk (kommet nå), MetalGearSolid 4, Killsone2...bare for å nevne noe store titler. Så, nei, jeg er ikke bekymret for at PS3 vil selge svært godt denne julen og inn i 2008

Det samme ser en også for BD-spillere. Det kommer nå en hel haug med nye merker, og prisene blir bare lavere og lavere. Samtidig ser folk at det kommer laaangt fler spennende titler enn de to (Transformers og Shreck) som ankommer HD DVD.
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De store titlene kommer denne høsten og vinteren. Heavenly Sword som har akkurat kommet), NHL08, FIFA08, GAW2, Call of Duty3, Warhawk (kommet nå), MetalGearSolid 4, Killsone2...bare for å nevne noe store titler. Så, nei, jeg er ikke bekymret for at PS3 vil selge svært godt denne julen og inn i 2008
    Føler nesten jeg må rette litt på dette, da det er litt på viddene. NHL og FIFA kommer også på Xbox 360, så de selger vel ikke akkurat flere PS3-maskiner. Call of Duty 3 kom ifjor, CoD 4 kommer i år, det også på Xbox 360. Heavenly Sword fikk ganske lunkne anmeldelser, MGS4 og Killzone 2 kommer neste år. WarHawk er et poeng, men det er utelukkende online, ingen single player mode, så det er litt for spesielt interesserte.

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune og Haze er de PS3-eksklusive titlene det er mest tro på før jul.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Subsidieringen av PS3 har vel noen flere fasetter enn at man kan kalle det for 'tap'. Når man lanseres et slikt produkt legger man gjerne prisnivået for lavt i forhold til produksjons og markedsføringskostnadene. Man forventer fremtidig nedgang i marginalprisen på produksjon og på et eller annet tidspunkt, kanskje etter et år, tjener man penger igjen. Samtidig har man beholdt markedsandelen sin og har en stort penetrasjon av konsoller. Parallellt selges det film, spill, håndkontrollere, minnekort osv osv (til overpris spør du meg) som de tjener store penger på.
    Så hvis man skal snakke om tap i forhold til PS3 så er det i så fall et kalkulert tap eller en strategisk prising. Tap som i 'nå går vi snart på dunken' er ikke noe tema. Sony hadde sliti hvis ingen hadde kjøpt maskinen, nå selger de jo fler og fler..

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, men det er strengt tatt ikke særlig relevant siden Blu-ray faktisk har PS3

Men, det er begrenset hvor lenge PS3 kan være en faktor i formatkrigen.

Det er en relativt liten andel av PS3-eierne som bruker den som Blu-ray-spiller. Det sies at det er bortimot 10%, men la oss ta i litt og si 20%. Det betyr at med de salgstallene PS3 har per måned nå (tror de ligger rundt 40-50000 enheter pr. måned), så bidrar PS3 til ca. 10000 nye Blu-ray-brukere hver måned. Jeg er ikke helt sikker på hvor mange standalonespillere som selges pr. måned for tiden, men jeg tror 10000 ekstra brukere for Blu-ray er noe som merkes rimelig godt.

Problemet er at det er lite sannsynlig at salget av PS3 vil øke nevneverdig. Spillkonsoll pleier å selge veldig, veldig mye ved lansering, og så selge jevnt og trutt i tiden fremover, gjerne med en svak nedgang. Hver gang prisen settes ned vil man se en viss oppsving i salget igjen.

Når det gjelder nye mediaformater, er kurven veldig annerledes. Det selges veldig lite til å begynne med, og etter hvert som formatet får fotfeste (hvis det får fotfeste), så stiger salget jevnt. Hvis det slår gjennom i massemarkedet, kan salget fort dobles hver andre eller tredje måned i et år eller to før det stabiliserer seg.

Det betyr at effekten av de 10000 nye Blu-ray-brukerne som PS3 bidrar med hver måned (og som det ikke er sannsynlig vil øke nevneverdig) vil få mindre og mindre betydning fremover. Fra november/desember tror jeg kampen for alvor vil stå mellom standalone-spillerene. Hvordan salgsforholdet er på denne fronten aner jeg ikke, og jeg er veldig spent på om vi vil få se noen nye tall snart. Vi vet at for fem uker siden hadde Blu-ray solgt flere standalones enn HD DVD de syv foregående ukene. Men hvordan det har gått etter Paramounts dropping av Blu-ray og de siste ukenes kampanjer aner vi ingenting om.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er kun en vinner av konsoll krigen for øyeblikket og det er Nintendo. Både MS og Sony taper på sine nyeste konsoller. MS har tapt 1.7 milliarder dollar på xbox siden den ble introdusert, eneste som redder ett verre tall er Halo serien. Sony sin nye PSP har forøvrig klatret på tops over håndholdte konsoller. Ellers selger vel PS2 bedre enn både 360 og PS3 for øyblikket, og den skal ikke fases ut før om ett par år.

Når det gjelder HD krigen så er det rimelig jevnt for tiden synes jeg.

DVD Empire - Blu-ray, Blu-ray Movie, Blu-ray Movies, Blu-ray Videos

Og det kommer til å bli jevnt fremover også såsant ikke Warner velger side. Når alt kommer til alt blir vinneren den som har det største utvalget av filmer såsant ikke prisen på hardware blir altfor stor. Tror nok BD campen må komme med billigere spillere snart skal de få litt fart på salget.

De tekniske forskjellene på spillerene bryr vel menigmann seg relativt lite om, begge formater gir flotte bilder. Og alt dette pratet om hvem som kan gi best tillegg på en film, hvor mange bryr seg? jeg kjenner ikke noen som ser noe særlig på ekstramaterialet.

Forøvrig drøyer jeg kjøp av HD-DVD spiller etter å ha tatt en titt på filmutvalget, ja mange bra katalogfilmer, men de har jeg på DVD og gidder ikke å kjøpe dem igjen før jeg har fått meg prosjektor igjen og ett kanon lydanlegg. Jeg ønsker alle nye blockbusters i HD!! Og flesteparten dette året kommer på BD.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke vært innom tråden på ett par dager, så beklager hvis noen syntes det var upassende med litt gamle svar

Men vi får se om Transformers får kultstatus, og om den er spesiell nok. Jeg tror ikke det, desverre, tklev. Og sammenligner en med f.eks "300", så tror jeg den har langt større sjangs for å få kultstatus-stempelet. Den er orginal, rå og ikke minst veldig spesiell filmet.
    Helt riktig. Transformers får nok aldri kultstatus, samme hvor bra den var. Det finnes mange bra filmer og klassikere som ikke har kultstatus. Det skal litt til.

Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Kan vi høre forskjell?

For min regning virker DD+ 1,5 Mb/s som "waste of time". Vil heller har DD 640 kb/s og TrueHD/PCM som to faste alternativer på BD. Det første for bakoverkompatibilitet med alle DD produkter og det andre som de som etterhvert oppgraderer utstyret.

Ellers så er jo FOX sin DTS strategi på BD mer fornuftig enn DD+ på HD DVD. Der får praktisk talt alle dekodet 1,5 Mb/s kjernen og høre "vanlig" DTS, mens de med nye dekodere får glede av de ymse extensions i bitstrømmen for et mer forfinet resultat.
    Satt å hørte på forskjeller mellom lydsporene på HD DVD utgaven av "The Italian Job". Den har DD+ og vanlig DTS, ikke DTS HD.

På denne så var det lett å høre forskjell på DD+ og DTS. Til fordel for DD+. Fra DD+ og opp til PCM og lossless formatene så er det også stor forskjell. Så ja vi hører forskjell. Spesielt når jeg hører det, for det er ikke alt av ting jeg hører forskjell på.

Sitat Opprinnelig postet av RobertB
    Og at WB skulle gå HD-DVD eksklusiv er jo bare tøys og tull. Hvorfor i himmelens navn skulle de droppe det absolutt mestselgende HD formatet sitt? Da skulle det være rimelig store dollar-bunker på bordet vil jeg tro.
    At BD selger mest, betyr ikke at de faktisk tjener så mye mer på det formatet. BD utgivelser er faktisk en del dyrere å produsere. Og når de må bruke mer enn 25 Gb diskene, så sies det at feilprosenten utrolig høy. Så hvis Warner selger 1000 BD disker, og kun 500 HD disker. Så kan det i verste fall faktsik være slik at de tjener likt, eller mer på HD diskene.

Og hvis du sjekker ut tidlige utgivelser opp mot hverandre, så hadde Warner en klar forkjærlighet til HD formatet.

Sitat Opprinnelig postet av Diverse
    Diverse ting angående de siste siders formatdisusjon
    Er litt enig i at hvis Warner går til BD, så blir utfordringen til HD DVD meget stor.

Men det er utrolig mange faktorer til denne krigen. Får Toshiba svar på at sin T51 Gb disk faktisk funker mot dagens spillere (uten om 1. generasjon), så ser jeg det som meget sannsynlig at Disney blir format nøytrale. De har sagt det flere ganger at HD DVD mangler lagringsplassen de ønsker.

Går Disney nøytrale, og Warner fortsetter, så har vi 2 formater.

Hvis jeg trekker det litt langt. Hvis Disney går nøytrale, men Warner etter Jul velger å gå eksklusive til HD DVD. Og Disney ser at det er billigere å produsere HD DVD pr disk. Altså de kan tjene mer per disk i forhold til BD hvis det selges like mange. Så kan de fort helle mot HD (dette er meget usannsynlig).

Men jeg tror Warner sine avgjørelse kan endre mye her etter jul. Deres faktorer om hvilken side de velger avhenger nok av ett par ting. Det man først tenker på er nok hvor mye selger BD fremfor HD.

Men Toshiba kommer nok mest sannsynlig til å dumpe sine HD spillere frem mot jul til under det de kaller den magiske grensen på 200 dollar. Noe sikkert Warner har fått vite. Hvis det viser seg at 200 dollar er en magisk grense, og HD DVD spillerene begynner å selges i hauger i julesalget, så vipper nok Warner HD veien, eller forblir nøytrale.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harol
    Forøvrig drøyer jeg kjøp av HD-DVD spiller etter å ha tatt en titt på filmutvalget, ja mange bra katalogfilmer, men de har jeg på DVD og gidder ikke å kjøpe dem igjen før ...
    Dette synes jeg også er en stor ulempe med alle katalogfilmene som gis ut. Jeg er heller ikke særlig lysten på å kjøpe filmer jeg allerede har på DVD. Jeg kan gjøre unntak for enkelte filmer, men ikke særlig mange. Når det gjelder de katalogtitlene som gis ut som jeg ikke allerede har, så er det gjerne en grunn til at jeg ikke har kjøpt filmen. Hvis jeg ikke likte filmen i SD, så er det ikke veldig sannsynlig at jeg vil like den i HD heller.

Dermed blir katalogtitlene for min del veldig uinteressante.

Side 283 av 653 FørsteFørste ... 143 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 253 263 273 279 280 281 282 283 284 285 286 287 293 303 313 323 333 343 353 363 373 383 393 403 413 423 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •