HD formatkrigen. - Side 251

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 251 av 653 FørsteFørste ... 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 247 248 249 250 251 252 253 254 255 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 391 ... SisteSiste
Viser resultater 5,001 til 5,020 av 13053
    Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk Post nr. 5000 jeg da vet dere er missunelig!

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Ja derfor du har 23 BD filmer og 0 på HD-DVD? Meget overbevisende
    Nå har han vel sagt at han ikke har HD DVD spiller - enda - men har lyst på en slik jeg forsto det. Og da er det vel mest naturlig at han har filmer i det HD-formatet han har?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja derfor du har 23 BD filmer og 0 på HD-DVD? Meget overbevisende
    Har kun BD spiller i dag, men det kommer en HD-DVD spiller i hus her også. Bare vent så skal du se tallene på høyre side stige etterhvert. Kanskje 5 filmer og en Tohsiba spiller om tilbudet varer.

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk Post nr. 5000 jeg da vet dere er missunelig!
    Ikke bare det, men du lurte deg til nr.5001 også din luring.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av my2cents
    Har kun BD spiller i dag, men det kommer en HD-DVD spiller i hus her også. Bare vent så skal du se tallene på høyre side stige etterhvert. Kanskje 5 filmer og en Tohsiba spiller om tilbudet varer.
    Ok skjønner, du vurderer ikke kombispiller? de byr vel på en del kompromisser foreløbig, men nå har ikke jeg fulgt med på hva som kommer.. Jeg venter uansett til ett av formatene ryker ut..

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Ikke bare det, men du lurte deg til nr.5001 også din luring.
    Mohuhahaha..Hadde bare de tidligere trådene eksistert så hadde vel denne totalt vært på snart 15.000 poster?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok skjønner, du vurderer ikke kombispiller? de byr vel på en del kompromisser foreløbig, men nå har ikke jeg fulgt med på hva som kommer.. Jeg venter uansett til ett av formatene ryker ut..
    Tviler på at et av formatene ryker ut med det aller første, så like greit å starte nå. Det kan sikkert diskuteres, men begge er nok kommet for å bli for en lang stund.
    Kombispiller hadde vært genialt, men siden jeg har en PS3 som BD spiller som jeg er fornøyd med, så står valget på hvilken HD-DVD spiller jeg skal ha.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    :-)

Artig å se trådene fra AVSforum oppummert i én artikkel, men det var dårlig med reelle nyheter i den, gitt
    Helsike heller. Nå har Bill Hunt slått opp WB-ryktet fra artikkelen som fakta på tdb. Det at det er gjengitt nesten ordrett fra beatboy-Joshs feberfantasipåstander uka etter Paramount-annonseringen, ser ikke ut til å bekymre Hunt et dugg.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helsike heller. Nå har Bill Hunt slått opp WB-ryktet fra artikkelen som fakta på tdb. Det at det er gjengitt nesten ordrett fra beatboy-Joshs feberfantasipåstander uka etter Paramount-annonseringen, ser ikke ut til å bekymre Hunt et dugg.

Er vel litt naivt å tro det kun Paramount som har fått slike henvendeleser fra Hd dvd campen?.
    Men, er jo mulig de trengte cash...

Warner kommer alldrig til å gå exclusive for den minst selgende varianten på markedet (hd dvd) . Dette er ikke bizzaro verden.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han er en skøyer han Hunt, sjekk hva han skriver tidligere på dagen før han får nyss om muligheten for at Warner skal gå nøytral:
    "Whew! That's a lot of titles. Guess that ends the rumors that Warner plans to dump one of these formats anytime soon."

Nåhvel.. Jeg blir faktisk veldig overrasket om Warner går eksklusiv HD DVD allerede nå, studioene trenger å ha et nøytralt studio for å kunne måle formatene opp mot hverandre. Det som kan være grunnen for at de går eksklusiv er for å sikre at HD DVD ikke blir for lite format sammenlignet med Blu-Ray. Dersom de ser at effekten av Paramount defekten ikke er nok, så vil de nok vurdere å gå ekslusiv igjen slik de var i starten (før formatene ble lansert på markedet). Warner, Universal og Paramount var alle eksklusiv HD DVD før formatet ble kommersielt lansert. Warner og Paramount ble lovd gull og grønne skoger dersom de gikk over til Blu-Ray, de har nok merket at ting ikke har gått like fort som de ble forespeilet i Blå-land..

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cliffy
    Warner kommer alldrig til å gå exclusive for den minst selgende varianten på markedet (hd dvd) . Dette er ikke bizzaro verden.
    Hvorfor skulle de ikke det? Antall salg av HDM(high definition media) er peanuts nå.. Dersom de faktisk hadde gått eksklusiv, så hadde HD DVD sittet på langt flere eksklusive titler enn det Blu-Ray siden har. Spesielt med tanke på at Warner er et av de mest produktive selskapene på HDM-siden.. Nå tror jeg ikke Warner går eksklusiv enda, men det er iallefall ingenting som hindrer dem (sånn rent kommersielt) i å satse kun på HD DVD.

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor får denne Bill Hunt så mye oppmerksomhet?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    Hvorfor får denne Bill Hunt så mye oppmerksomhet?
    Hovedsaklig fordi The Digital Bits var et veldig viktig nettsted i DVDs barndom. Bill Hunt og tdb hadde også en sentral rolle i kampen mot divx og de gjorde mye for å fremme oppmerksomhet rundt widescreenformatet, slik at flere begynte å kreve anamorfe utgivelser fra filmstudioene.

Etter min mening har egentlig The Digital Bits vært et av de beste nettstedene for DVD-nyheter og -informasjon helt siden DVD-formatet ble lansert. Og jeg synes nesten det er litt trist å se hvor irrelevant de er i ferd med å bli for HD-medier. (Men, det er selvfølgelig mulig jeg hadde hatt en litt annen oppfatning av saken hvis jeg hadde eid en Divx-spiller i 98 )

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hovedsaklig fordi The Digital Bits var et veldig viktig nettsted i DVDs barndom. Bill Hunt og tdb hadde også en sentral rolle i kampen mot divx og de gjorde mye for å fremme oppmerksomhet rundt widescreenformatet, slik at flere begynte å kreve anamorfe utgivelser fra filmstudioene.

Etter min mening har egentlig The Digital Bits vært et av de beste nettstedene for DVD-nyheter og -informasjon helt siden DVD-formatet ble lansert. Og jeg synes nesten det er litt trist å se hvor irrelevant de er i ferd med å bli for HD-medier. (Men, det er selvfølgelig mulig jeg hadde hatt en litt annen oppfatning av saken hvis jeg hadde eid en Divx-spiller i 98 )

Eller ble de "irrelevante" idet han gikk ut å støttet BD ?

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller ble de "irrelevante" idet han gikk ut å støttet BD ?
    Nå skal ikke jeg svare på vegne av trondmm, men for min del så var også The Digital Bits et veldig viktig nettsted i DVD formatet sin barndom. Det som er problemet er forsåvidt ikke at nettstedet støtter Blu-Ray, men det er måten han mer eller mindre fabrikerer nyheter som passer inn i hans verdenssyn som plager meg. Det kanskje verste eksempelet er hvordan han egenhendig klarte å involvere Microsoft i Paramound/HD DVD dealen.. Den eneste "unskyldningen" han har kommet med i ettertid er å refere til pressemeldingen som bekrefter at Microsoft ikke har vært involvert.. Denne måten å produsere nyheter på har jeg ingen sans for, uansett hvilken side det kommer ifra..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av my2cents
    Det var satt på spissen ja. For min del spiller det ingen rolle om det er BD eller HD-DVD.
    Det som er morsomt er at begge formatene er veldige like, men alikevel diskuteres som det skulle være 2 helt forskjellige formater med sine fordeler og ulemper.
    Heldigvis er jeg ikke tilhenger av det ene eller det andre. Er mere opptatt å få tak i de bra filmene som finnes til begge formatene.
    Flott det var godt å høre.
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Nå skal ikke jeg svare på vegne av trondmm, men for min del så var også The Digital Bits et veldig viktig nettsted i DVD formatet sin barndom. Det som er problemet er forsåvidt ikke at nettstedet støtter Blu-Ray, men det er måten han mer eller mindre fabrikerer nyheter som passer inn i hans verdenssyn som plager meg. Det kanskje verste eksempelet er hvordan han egenhendig klarte å involvere Microsoft i Paramound/HD DVD dealen.. Den eneste "unskyldningen" han har kommet med i ettertid er å refere til pressemeldingen som bekrefter at Microsoft ikke har vært involvert.. Denne måten å produsere nyheter på har jeg ingen sans for, uansett hvilken side det kommer ifra..

Han har vel lov til å trekke konklusjoner til de kanter han vil, i tillegg var jo ikke tanken helt borti natta heller...(syns nå jeg).
    Han var vel også rimeli sjokka/overrasket av det hele, og da blir tastene varme

Blir litt triviellt å trekke ned siden pga 1 uttalelse

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han har vel lov til å trekke konklusjoner til de kanter han vil, i tillegg var jo ikke tanken helt borti natta heller...(syns nå jeg).
    Han var vel også rimeli sjokka/overrasket av det hele, og da blir tastene varme

Blir litt triviellt å trekke ned siden pga 1 uttalelse
    Jeg sa det var ett eksempel.. Det har vært mange uttalelser ifra den kanten som har vært på kanten med tanke på objektivitet..

Dersom du ønsker det kan jeg godt gå igjennom historien hans og liste opp flere brølere han har gjort opp igjennom tiden?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Jeg sa det var ett eksempel.. Det har vært mange uttalelser ifra den kanten som har vært på kanten med tanke på objektivitet..

Dersom du ønsker det kan jeg godt gå igjennom historien hans og liste opp flere brølere han har gjort opp igjennom tiden?

Neida, du skal få slippe det!
    Køyer jeg, natta

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de som ønsker ett format, så hadde det kanskje vært like greit om Warner snart valgte side, om det blir til HD DVD eller Blu-Ray. Personlig så har jeg følelsen av at Warner heller mot HD DVD enn BD. Men det er en stund siden jeg sjekket HD mot BD utgivelsene deres.

Men det er jo en grunn til at de eksklusivt slipper Matrix osv for HD DVD.

Men om HD DVD campen skulle komme med ett tilbud, så er det en faktor til som Warner må tenke over.

Hvor mye har de brukt på å utvikle THD formatet sitt? Og hvor nærme er de å lansere det?

Side 251 av 653 FørsteFørste ... 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 247 248 249 250 251 252 253 254 255 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 391 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •