HD formatkrigen. - Side 250

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 250 av 653 FørsteFørste ... 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 246 247 248 249 250 251 252 253 254 260 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 390 ... SisteSiste
Viser resultater 4,981 til 5,000 av 13053
    Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Du brukte faktisk et helt innlegg på å kritisere det som gammel informasjon. Hva var poenget med det? Du burde kanskje google før du konkluderer for en gangs skyld?
    Kritiserte? Nå virker du overdrevent emosjonelt og sår. Hvor er det kritikk i dette innlegget?
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Eeeh! Er ikke den artikkelen litt gammel til å basere kunnskap på? 10 Mai 2006 er et år før DVD Forum godkjente spesifikasjonene for C-HD DVD. Mye kan ha skjedd på den tiden.
    Jeg bare gjorde oppmerksom på at artikkelen var fra 2006, et år for formatet ble "approved" og at mye kunne ha forandret seg. Tror du ikke at de muligens gjør noen forandringer på et år?
    Her ser du DVD forums steering commitee agenda for 24 Mai 2006 flere dager etter den artikkelen var produsert:
    Approval of "To begin to develop Physical Specifications for China only HD DVD-ROM format in WG-11 ad hoc while China Sub Committee resolves policy issues"
    I tillegg så sto det ikke noe i artikkelen som du linket om den Kinesiske Video Codecen AVS, som faktisk er et viktig poeng, så noe må jo ha forandret seg siden artikkelen ble publisert 10Mai 2006.

Så gjorde jeg litt research hvor jeg bekreftet innholdet i linken din og refererte til deg at du hadde rett, og postet det rett etterpå(bare en post imellom).
    Allikevel poster du 2 innlegg hvor du kritiserer meg. Jeg mener; leser du i det hele tatt hva som blir skrevet her eller bare skummer du innholdet?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig for en BD gutt som deg så vil alt HDDVD gjør være latterlig, men fakta er at HDDVD standarden får større utbredelse og støtte enn BD og vil føre til større synergieffekt for hardware.
    Mere du som er latterlig som dedikerer livet ditt til å forsvare HD-DVD og samtidig late som du er nøytral mellom BD og HD-DVD.
    Må slutte lese postene dine ellers ender jeg opp med å ikke kjøpe en HD-DVD spiller takket være deg.

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Faktisk så kan det vel egentlig være en liten genistrek av DVD Forum.

Hvor mange prosent av DVD platene som selgers i Kina tror du er lovlig? Ikke mange. Hvis kineserene får sitt eget format, så vil en ren kopiering av HD DVD platene være nytteløst, så lenge man ikke får spilt dem av der.

Da må enten piratene gå en ekstra lang vei om å om programmere til en annen codec, og hvis platene også er litt forskjellig, gjøre forandringer der. Noe som for dem blir mye ekstra jobb.

Som resultat vil jeg tro at dette er en løsning som de fleste partene vil tjene på, både Hollywood selskapene, Kinesiske myndigheter osv.

Blu-Ray vil nok komme kjapt etter hvis de ser at dette faktisk funker.
    Ikke la deg rive med. Det er fritt frem å selge både vanlige HD DVD og BD spillere i Kina. Warner har jo gitt utrykk for at de vil lansere begge deler også i Kina hvis mulig. Dette blir sikkert i et annet prissegment enn jallaversjonen, men det finnes sikkert nok av rike kinesere også i et land med 1,3 milliard innbyggere...

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett hva HD DVD gjør så kommer piratene i Kina til å kopiere og selge HD DVD ( og Blu-ray ) så det koster etter.

Så lenge det er mulig, eller lett å kopiere så kommer de til å gjøre det.

I dag ligger jo HD DVD og Blu-ray filmene på nett samtidig som de ligger i butikkene så foreløpig er det i hverfall fritt frem.

Om BD+ fungerer som ett effektivt våpen mot dette vil tiden vise.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av my2cents
    Mere du som er latterlig som ...
    Hva med å roe ned personhetsen, folkens?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    Om BD+ fungerer som ett effektivt våpen mot dette vil tiden vise.
    AACS har vel også antydet at de har et nytt triks i ermet for å tette dagens hull.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mere du som er latterlig som dedikerer livet ditt til å forsvare HD-DVD og samtidig late som du er nøytral mellom BD og HD-DVD.
    Må slutte lese postene dine ellers ender jeg opp med å ikke kjøpe en HD-DVD spiller takket være deg.
    Nå har ikke jeg kalt noen spesifikke latterlig men refererte til ditt innlegg hvor du skrev at du synes at "Kina HDDVD formatet virket latterlig".

Ærlig talt my2cents; du har 8 innlegg på forumet: 4 bruker du til å kritisere meg, ett bruker du til å fortelle oss om at du synes CH DVD er latterlig.

Hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn å kritisere uten å ha noe å tilføre diskusjonen enn surmagethet, kanskje det er på tide for deg å evaluere dine egne innlegg.
    Det er rimelig arrogant det du driver med.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har ikke jeg kalt noen spesifikke latterlig men refererte til deg som skrev at du synes at "Kina HDDVD formatet virket latterlig".

Ærlig talt my2cents; du har 8 innlegg på forumet: 4 bruker du til å kritisere meg, ett bruker du til å fortelle oss om at du synes CH DVD er latterlig.

Hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn å kritisere uten å ha noe å tilføre diskusjonen enn surmagethet, kanskje det er på tide for deg å evaluere dine egne innlegg.
    Det er rimelig arrogant det du driver med.
    Vel, du kaller meg for BD gutt som virker ganske så provoserende. Du kaller også andre folk her BD fanboys, så er det noen som kritiserer så er det nok deg.

Synes det er latterlig at det er flere navn på samme formatet ja, men det gjør meg ikke til en "BD gutt" som du skriver.
    Eneste som provoserer her er nok deg og dine ord som fanboy her og fanboy der.

Jeg har lest tråden her lenge selv om jeg ikke skriver så mye.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er latterlig at det er flere navn på samme formatet ja, men det gjør meg ikke til en "BD gutt" som du skriver.
    Eneste som provoserer her er nok deg og dine ord som fanboy her og fanboy der.
    Nå er vel det de kinesiste "myndighetene" så vidt jeg har skjønt som har ønsket dette nye formatet. Og ikke noe som skal lanseres over hele verden.

Men at de har fått tilatelse til å bruke deler av HD DVD teknologien. Mye av grunnen kan du nok lese høyere før her. Om produksjonskostnader ved å bytte mellom CH og HD produksjon.

Har selv lest Arty sine poster, og han har for det meste kun kalt folk for fanboys når de kommer med overdrevne uttalelser mot HD og for BD.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må være dagens argument! Du kan da umulig ta deg nær av og bry deg om slikt som skrives her inne på forumet? Og det på et så personlig plan at du ikke ønsker å kjøpe produktet grunnet enkeltes mening om softwaren og diskusjoner?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes du skal kjøpe en HDDVD spiller allikevel jeg. Det å bli kalt en fanboy er ikke nok til å stoppe muligheten for å få oppnå full flexibilitet i kjøp av film.Dersom du kjøper HDDVD i tillegg så er du ingen fanboy.Stå på!
    Stølen

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du registrert deg på det forumet her bare for å spre kvalme i denne tråden eller? Kom heller med no produktivt når du først er her..

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det på tide med litt lettere underholdning.
    Her er traileren til IronMan med selveste Robert Downing Jr. i hovedrollen. Ser ut som det kan bli en morsom Action Komedie.
    Kommer nok bare på HDDVD dessverre, men det er et år til så mye kan skje.

Apple - Trailers - Iron Man

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for linken, den traileren har jeg venta på..
    Edit: helt lik traileren på Comic-Con.. det var en liten nedtur :/

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg klør litt på den venstre foten... Noen andre som har lignende problem?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

hyssjShhhh, ikke si det høyt så andre hører det!! men det går et rykte om at Warner vurderer å gå format HDDVD eksklusiv. Publisert i en lengere artikkel i LA.Times.
    Her via newsday.com og tv predistions.
    A high-definition fight scene in slow motion -- Newsday.com
    Warner Bros. Weighing HD DVD Offer?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Må være dagens argument! Du kan da umulig ta deg nær av og bry deg om slikt som skrives her inne på forumet? Og det på et så personlig plan at du ikke ønsker å kjøpe produktet grunnet enkeltes mening om softwaren og diskusjoner?
    Det var satt på spissen ja. For min del spiller det ingen rolle om det er BD eller HD-DVD.
    Det som er morsomt er at begge formatene er veldige like, men alikevel diskuteres som det skulle være 2 helt forskjellige formater med sine fordeler og ulemper.
    Heldigvis er jeg ikke tilhenger av det ene eller det andre. Er mere opptatt å få tak i de bra filmene som finnes til begge formatene.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det på tide med litt lettere underholdning.
    Her er traileren til IronMan med selveste Robert Downing Jr. i hovedrollen. Ser ut som det kan bli en morsom Action Komedie.
    Kommer nok bare på HDDVD dessverre, men det er et år til så mye kan skje.

Apple - Trailers - Iron Man
    WOW! Takk for tipset.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hyssjShhhh, ikke si det høyt så andre hører det!! men det går et rykte om at Warner vurderer å gå format HDDVD eksklusiv. Publisert i en lengere artikkel i LA.Times.
    Her via newsday.com og tv predistions.
    A high-definition fight scene in slow motion -- Newsday.com
    Warner Bros. Weighing HD DVD Offer?
    :-)

Artig å se trådene fra AVSforum oppummert i én artikkel, men det var dårlig med reelle nyheter i den, gitt

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var satt på spissen ja. For min del spiller det ingen rolle om det er BD eller HD-DVD.
    Det som er morsomt er at begge formatene er veldige like, men alikevel diskuteres som det skulle være 2 helt forskjellige formater med sine fordeler og ulemper.
    Heldigvis er jeg ikke tilhenger av det ene eller det andre. Er mere opptatt å få tak i de bra filmene som finnes til begge formatene.
    Ja derfor du har 23 BD filmer og 0 på HD-DVD? Meget overbevisende

Side 250 av 653 FørsteFørste ... 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 246 247 248 249 250 251 252 253 254 260 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 390 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •