HD formatkrigen. - Side 246

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 246 av 653 FørsteFørste ... 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 242 243 244 245 246 247 248 249 250 256 266 276 286 296 306 316 326 336 346 356 366 376 386 ... SisteSiste
Viser resultater 4,901 til 4,920 av 13053
    Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RobertB
    Dave Vaughn? Kanskje du burde lese denne serien med poster da...

Commentary from the Insiders Thread - Page 43 - Blu-ray Forum

Så vidt jeg kan se er ikke Dave Vaughn noen insider men en film-kritiker, knapt nok verdt status som journalist. Og han får kraftig svar på tiltale fra et par insidere som burde vite hva de snakker om.

Jeg liker å se fakta på bordet så jeg vet hva jeg kjøper, men hva Dave Vaughn kommer med er så vidt jeg kan bedømme bare sprøyt.
    Den siste påstanden kommer du med på bakgrunn av BD gospel forumet BD.com?

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du i det hele tatt begir deg ut på denne diskusjonen når du ikke en gang hadde fått med deg at Sony var den største produsenten av BD disker, du trodde jo ikke at Sony engang produserte disker.

Du påstår at du ønsker fakta på bordet og så referer du til blu-ray.com hvor enhver imøtegåelse av det som BD insider skriver der vil bli slettet.
    Det blir for lettvint å avfeie de Dave Vaughn kildene som trondmm lister opp når du ikke har noe i nærheten av uavhengige kilder selv.

Så spørsmålet er egentlig om du ønsker fakta eller bare "the Gospel according to BD"?
    Det var når det ble spurt kritiske spørsmål om BD diskproduksjon at BD insiders forsvant fra AVS og gjemte seg på BD.com hvor de kunne unngå kritiske spørsmål.
    De har hatt full anledning til å svare på Dave Vauhn's informasjon på AVS og tilbakevise det, men har ikke gjort det. Burde ikke det fortelle deg noe hvis du er så kritisk til fakta som du påstår?

Kan det kanskje være at BDA og Sony ikke ønsker at informasjonen om produksjonsproblemer blir offentlig kjent?
    Dave Vaughn er en uavhengig journalist, og det er ofte slike journalister med gode kontakter og litt "gravevirksomhet" som kommer opp med det beste data.

På den måten du og BD.com avfeier informasjonen fra Dave Vaughn og andre på AVS tyder på at dere ikke er interessert i fakta som du hevder men er bare interessert i informasjon som kan opprettholde BD fanboy statusquo, i motsetning til å analysere all data som blir presentert.

Jeg regner med at dette faller på døve ører for deg, men kanskje andre har nytte av dette.

PS. HDDVD har ikke svin på skauen som du prøver å insuere fordi HDDVD spesifikasjonene er åpent tilgjenglige i motsetning til BD, og produksjons data er tilgjenglig fra uavhengige produsenter.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomsavini
    Kan være enig der, selve kontakten kunne ha sittet bedre. Lært av feks BNC, en sjefsbra kontakt.
    Bruker selv HDMI mye, og har ike det problemet der da jeg ikke flytter på benken (for tung).
    Det er jo ikke noe problem - den flyttes ikke på ukentlig. Men etter min mening skal en kontakt sitte fast og bruke litt makt for å få den ut - hdmi faller bare ut hvis du ser litt hardt på den...

Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Av personlig erfaring: HDMI kontaktene sitter bra de, så lenge man har betalt litt for kabelene.

Jeg har 4 typer kabler. 3 av dem kjøpt på HIFI Klubben. Quinex kablene sitter meget bra, harde å få inn ut, det samme er gjør den ene Argon og en jeg ikke husker navnet på. Alle disse kostet 450,- og mer pr meter.

Den ene jeg bruker på PS3, som fulgte med Toshiba XE1, altså en slik billig greie man kan kjøpe på Clas Ohlson osv. Funker bra nok. Men sitter dårlig. Rører jeg litt på PS3 eller kabler i området, så detter den lett ut.
    Er ikke direkte gratis de Supra kablene jeg har kjøpt heller.... Dårlig sitter dem i hvertfall

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVI er et godt eksempel på hvordan det skal gjøres, skru den fast og den sitter, ikke no tull og tøys..

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av personlig erfaring: HDMI kontaktene sitter bra de, så lenge man har betalt litt for kabelene.

Jeg har 4 typer kabler. 3 av dem kjøpt på HIFI Klubben. Quinex kablene sitter meget bra, harde å få inn ut, det samme er gjør den ene Argon og en jeg ikke husker navnet på. Alle disse kostet 450,- og mer pr meter.

Den ene jeg bruker på PS3, som fulgte med Toshiba XE1, altså en slik billig greie man kan kjøpe på Clas Ohlson osv. Funker bra nok. Men sitter dårlig. Rører jeg litt på PS3 eller kabler i området, så detter den lett ut.
    Jeg har kun brukt Bettercables, og de sitter bra i alle inngangene jeg har satt dem i. Så, det kan nok være noe i det du sier ja

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ene jeg bruker på PS3, som fulgte med Toshiba XE1, altså en slik billig greie man kan kjøpe på Clas Ohlson osv. Funker bra nok. Men sitter dårlig.
    Jeg har en HDMI kabel med "golden tip" (v1.2 only) som er kjøpt på Clas Ohlson for et par hundrelapper. Den sitter faktisk veldig bra både i PS3 og TV enden. Har hverken ramlet ut eller mistet kontakten selv om PS3´en flyttes jevnlig (siden den står innen rekkevidde for "ei lita klåfingra ei" midt i stua).

Men, kan jo hende toleransene på materialene som benyttes på billigkabler er så som så og at jeg fikk fra en "heldig" batch

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var litt impulsiv i dag og tok med en Toshiba HD-E1 hjem fra Elkjøp. Måtte jo ha noen filmer også, men det var ikke bare bare. Har trålet hele Bergen, og det var ikke rare utvalget. Mange hadde ikke, noen hadde 1 (300) og noen hadde 4-5. Blu-ray derimot så jeg MYE av. Vet ikke hvor lenge jeg sitter med denne spilleren, noe sier meg hvilken vei dette bikker... Må bare teste ut HD...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Den siste påstanden kommer du med på bakgrunn av BD gospel forumet BD.com?

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du i det hele tatt begir deg ut på denne diskusjonen når du ikke en gang hadde fått med deg at Sony var den største produsenten av BD disker, du trodde jo ikke at Sony engang produserte disker.

Du påstår at du ønsker fakta på bordet og så referer du til blu-ray.com hvor enhver imøtegåelse av det som BD insider skriver der vil bli slettet.
    Det blir for lettvint å avfeie de Dave Vaughn kildene som trondmm lister opp når du ikke har noe i nærheten av uavhengige kilder selv.

Så spørsmålet er egentlig om du ønsker fakta eller bare "the Gospel according to BD"?
    Det var når det ble spurt kritiske spørsmål om BD diskproduksjon at BD insiders forsvant fra AVS og gjemte seg på BD.com hvor de kunne unngå kritiske spørsmål.
    De har hatt full anledning til å svare på Dave Vauhn's informasjon på AVS og tilbakevise det, men har ikke gjort det. Burde ikke det fortelle deg noe hvis du er så kritisk til fakta som du påstår?

Kan det kanskje være at BDA og Sony ikke ønsker at informasjonen om produksjonsproblemer blir offentlig kjent?
    Dave Vaughn er en uavhengig journalist, og det er ofte slike journalister med gode kontakter og litt "gravevirksomhet" som kommer opp med det beste data.

På den måten du og BD.com avfeier informasjonen fra Dave Vaughn og andre på AVS tyder på at dere ikke er interessert i fakta som du hevder men er bare interessert i informasjon som kan opprettholde BD fanboy statusquo, i motsetning til å analysere all data som blir presentert.

Jeg regner med at dette faller på døve ører for deg, men kanskje andre har nytte av dette.

PS. HDDVD har ikke svin på skauen som du prøver å insuere fordi HDDVD spesifikasjonene er åpent tilgjenglige i motsetning til BD, og produksjons data er tilgjenglig fra uavhengige produsenter.
    Hvis du hadde tålt å lese tråden på Blu-ray forumet så hadde du sett at PentonMan knuste Vaughn's argumentasjon rimelig hardt.

At dere kommer trekkende med en film-kritiker som hevder han har inside-info blir som å trekke fram julenissen og si det blir bra pakker i år for de gode hjelperne hans sier det. David Vaughn er bare et talsrør for noen som har en agenda. At hverken Amir eller Vaughn skal sitte på bedre kunskap om hva som foregår i BD-replikasjonsindustrien enn PentonMan og PaidGeek finner jeg heller lite trolig.

Og som sagt så er det null tegn som tyder på at BD50 har noe problem ute på markedet.

Synes det er mye fabulering og fantasier som kommer fra HD-DVD leiren nå om dagen. Best å holde seg til fakta?

PS: Ryktet som Josh kom med som du mente var bare propaganda og løgn viste seg å være sant. Tydeligvis mange som overså hva som egentlig sto i artikkelen på tirsdagen. Toshiba innrømmet å ha betalt Paramount for å skifte side, men tilbakeviste at de hadde betalt så mye som 150 millioner dollar. Så der satt du vist med skjegget i postkassa gitt.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Var litt impulsiv i dag og tok med en Toshiba HD-E1 hjem fra Elkjøp. Måtte jo ha noen filmer også, men det var ikke bare bare. Har trålet hele Bergen, og det var ikke rare utvalget. Mange hadde ikke, noen hadde 1 (300) og noen hadde 4-5. Blu-ray derimot så jeg MYE av. Vet ikke hvor lenge jeg sitter med denne spilleren, noe sier meg hvilken vei dette bikker... Må bare teste ut HD...
    Fordelen for oss i fjell-landet Norge er at vi kan importere ifra USA for en relativt billig penge uten å tenke på soner osv.. Det er mye bedre utvalg der, og vanligvis bedre priser (selv etter at frakt er regnet med).

Du får kose deg med Toshiba spilleren enn så lenge iallefall, hva slags TV skal du bruke den på forresten?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Det beste utvalget er faktisk på Mix Video-sjapper og Showtime (her i Trondheim ihvertfall). Elkjøp og de andre elektrokjedene har kanskje 3-4 titler toppen.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertB
    PS: Ryktet som Josh kom med som du mente var bare propaganda og løgn viste seg å være sant. Tydeligvis mange som overså hva som egentlig sto i artikkelen på tirsdagen. Toshiba innrømmet å ha betalt Paramount for å skifte side, men tilbakeviste at de hadde betalt så mye som 150 millioner dollar. Så der satt du vist med skjegget i postkassa gitt.
    Hmm, hvor finner jeg den artikkelen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    5. september 2007 utgaven
    Dear Subscriber:

Here are the headlines from today's Consumer Electronics Daily, which
    is attached:

‘IMPROBABLE’ PARAMOUNT DECISION backing HD DVD only has Philips CE
    chief ‘puzzled,’ he tells us in IFA interview.

CES TOPS IFA as biggest CE trade show, Shapiro says in unusual rebuke
    of IFA organizers. Comcast CEO to keynote CES.

WHDI SPECS EXPECTED 2008, with CE products due in two to three years,
    chip developer Amimon says.

DIRECTV-CURRENT DEAL not likely to raise major regulatory issues,
    says state regulator.

DIGITAL TV: DTV coupon vendor isn’t talking, citing contract ban on
    media interviews.

COMPANIES: Capacity issues not to blame for Nvidia’s low Q2
    inventory, CFO tells investor conference.

FORMATS: Toshiba to give HD DVD players to first 150 buyers of
    'Matrix Trilogy' set at London launch next week.

INDUSTRY NOTES: JVC edged Panasonic in 2006 camcorder share in
    Japan, where shipments fell 4.5%.

ADS & PROMOTIONS: Pioneer revises logo in rollout of ad blitz for
    new Kuro plasma sets.

Copyright (C) 2007 by Warren Communications News, Inc. Reproduction
    or retransmission in any form, without written permission, is a
    violation of Federal Statute (17 USC101 et seq.).

NOTE: In order to read the attached file, double-click on the icon.
    If the file doesn't display, you probably need Adobe Acrobat
    Reader software, which you can download for free at:

Adobe - Adobe Reader Download - All versions

If you need further assistance, please feel free to contact us at
    800-771-9202.

Sales Department
    Warren Communications News, Inc.
    sales@warren-news.com
    800-771-9202
    Philips CEO ‘Puzzled’ at Paramount’s Motives in Backing HD DVD
    BERLIN -–“I’m still puzzled at the reason why they did it and the way they did it,” Philips Consumer Electronics
    CEO Rudy Provoost, in an IFA interview Friday with Consumer Electronics Daily, said of Paramount’s decision
    to support HD DVD only (CED Aug 21 p1). “Every scenario has a degree of probability,” and Paramount’s
    dropping its Blu-ray support “didn’t rank very high on my scale of probability,” Provoost told us.
    Paramount “apparently had reasons to believe it was worth doing,” Provoost said. Asked if he thinks promises
    of HD DVD cash swayed Paramount, he said “you’ll have to ask people who you think are part of that deal.”
    Later that day, we asked Toshiba HD DVD point man Yoshihide Fujii if Toshiba pledged money to Paramount to
    get its endorsement; he confirmed it had. But Fujii said reports putting the sum involved as high as $150 million
    were “totally wrong” (CED Sept 4 p1).
    Asked if the Paramount decision surprised him, Provoost joked, “In this business, nothing is a surprise anymore.”
    But he admitted, “to be brutally honest,” that he didn’t expect the decision “the way it went and when it happened.”
    Having finally announced at IFA introduction of a standalone Blu-ray player for Europe, Philips “will
    evolve with that market,” Provoost said. But Blu-ray won’t be “a huge source of revenue in the next 12 months,”
    Consumer Electronics Daily sendes pr mail til abonentene. Jeg har en kopi av det jeg mottok som pdf. Hvis du vil ha en kopi kan jeg evt sende deg det på epost (bare PM meg en epostadresse så fikser jeg det).

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg leste nettopp en artikkel på hw.no. Sony slipper BD spiller til 4000,- denne høsten, fortsatt dyrt i forhold til hva en gjennomsnitts nordmann bruker på en dvd spiller, men ihvertfall et skritt i riktig rettning. Sony USA har en deal der du får fem gratis BD filmer hvis du kjøper en Sony BDP-S300.

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oi...

Sitat Opprinnelig postet av wotg
    jeg leste nettopp en artikkel på hw.no. Sony slipper BD spiller til 4000,- denne høsten, fortsatt dyrt i forhold til hva en gjennomsnitts nordmann bruker på en dvd spiller, men ihvertfall et skritt i riktig rettning. Sony USA har en deal der du får fem gratis BD filmer hvis du kjøper en Sony BDP-S300.
    Prisene faller jo rekord fort! Da er det ikke lenge til det kommer spillere som de fleste kan ta seg råd til. Sony er smarte, men de må bli enda litt smartere før de er i mål. Håper de skrur ned prisen på discene snart også.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke nettbutikker bør man kjøpe fra når man skal skaffe seg nye HD DVD filmer, tenker utvalg, pris og leveringstid. Hvis man kjøper fra utlandet hvordan regnes kursen om til norske kroner? Har nettopp anskaffet Toshiba's billig HD DVD spiller så må skaffe litt filmer nå, noen anbefalinger?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Fordelen for oss i fjell-landet Norge er at vi kan importere ifra USA for en relativt billig penge uten å tenke på soner osv.. Det er mye bedre utvalg der, og vanligvis bedre priser (selv etter at frakt er regnet med).

Du får kose deg med Toshiba spilleren enn så lenge iallefall, hva slags TV skal du bruke den på forresten?
    Jeg skal bruke den på en Epson TW600 projektor. Akkurat koblet opp og det ble ikke så verst gitt. Dog en nedtur at den ikke har coax lyd ut, da blir det ikke DD denne helgen

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm

Kort fortalt påføres lakken ved at man spinner platen og heller på lakken mot midten av platen. Da vil sentrifugalkraften trekke lakken utover og fordele den jevnt over hele platen. Problemet er at lakken har en tendens til å samle seg mot kanten på plata, slik at lakklaget blir tykkere her. Dette gjør at laseren ikke klarer å fokusere på datalaget under lakken. Hvis det ikke er noe data ytterst på plata, er ikke dette noe å bekymre seg for.

Når dette er sagt, så er det også viktig å huske at høy feilproduksjon ikke betyr et døyt på dette stadiet i formatkrigen.

HVIS Sony ikke finner en løsning på dette før Blu-ray selger noe sånt som det tidobbelte av det de selger i dag, så vil dette kunne bli et seriøst issue. Men, det er lenge til den dagen, og Sony har god tid på seg til å finne en løsning på problemet.
    For det første så brukes spin coating både under produksjon av CD og DVD. Dette er ingen ny prosess på noen måte. Metoden brukes både til påføring av beskyttelses lakk over det metaliserte CD substratet og til å påføre "lim" mellom de to substratene på en DVD.

For det andre er det Panasonic Disc Manufacturing (i Torrance, California) som står for mye av utviklingen av den nyeste metoden å lage BD50 plater på. De operere flere BD tesproduksjonlinjer i sin fabrikk (som nå primært fungerer som en forskningsavdeling for utvikling av nye optiske formater). Nå er det på tide å slutte å bare refere til Sony når man snakker om de som har investert i BD produksjonsteknologi.

For det tredje så er salgsvolumet fremdeles så lite at det er liten grunn til å tro at de fabrikkene som nå er operative ikke kan dekke etterspørselen. Jeg har aldri lest noe om at studioene har problemer med å dekke etterspørselen av BD-plater som følge av for liten produksjonskapasitet. Så dette er et ikke eksisterende problem.

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei...

Sitat Opprinnelig postet av amadesus
    Hvilke nettbutikker bør man kjøpe fra når man skal skaffe seg nye HD DVD filmer, tenker utvalg, pris og leveringstid. Hvis man kjøper fra utlandet hvordan regnes kursen om til norske kroner? Har nettopp anskaffet Toshiba's billig HD DVD spiller så må skaffe litt filmer nå, noen anbefalinger?

Var nettopp inne på www.play.com. De har en del blu-ray og hd-dvd... Desverre koster de fleste 209 norske kroner, hvilket betyr at du må betale toll på dem. Du kan max kjøpe for 199. Uansett! De hadde noen filmer til rundt 163norske kroner.

Du kan også sende en mail slik slik at de setter prisen ned på filmene som koster over 200. Du bare bestiller noen billige dvd'er og så flytter de bare det resterende beløpet over på billi filmene slik at alle koster 199

Det er en stund siden jeg ba dem gjøre dette, så det er mulig de har slutta med det...

Platekompaniet har også en del filmer til en grei penge...
    CDON.COM - the largest Internet retailer of entertainment in the Nordics kan du også sjekke ut.

Ligg langt unna Free Record Shop. De er rå-dyre!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Play.com står vel prisen oppgitt i engelske pund. Noen som har kursen i forhold til NOK akkurat nå. Og hva må den i såfall være for å komme under 200 kroner som er tollgrensa (så vidt jeg har forstått)?
    Noen amerikanske nettbutikker som er billigere eller bedre som dere kan anbefale eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Var nettopp inne på www.play.com. De har en del blu-ray og hd-dvd... Desverre koster de fleste 209 norske kroner, hvilket betyr at du må betale toll på dem. Du kan max kjøpe for 199. Uansett! De hadde noen filmer til rundt 163norske kroner.

Du kan også sende en mail slik slik at de setter prisen ned på filmene som koster over 200. Du bare bestiller noen billige dvd'er og så flytter de bare det resterende beløpet over på billi filmene slik at alle koster 199

Det er en stund siden jeg ba dem gjøre dette, så det er mulig de har slutta med det...

Platekompaniet har også en del filmer til en grei penge...
    CDON.COM - the largest Internet retailer of entertainment in the Nordics kan du også sjekke ut.

Ligg langt unna Free Record Shop. De er rå-dyre!!!
    Som sagt så ta en titt på PlayX.no. De har samtlige titler til 199 kr pluss frakt. Når du bestiller flere titler samtidig blir det fort penger spart i forhold til andre butikker. Filmene sendes hver for seg merket med pris 199 kr så det blir ikke noe kluss med tollen (de sendes fra Danmark tror jeg).

Forøvrig når det gjelder pris på spillere så husker jeg tilbake til 1998 da jeg handlet min første DVD spiller (en Pioneer på Akers Mic i Oslo ). Den kostet den gangen 5000 kr og var ikke all verden kvalitetsmessig. Så jeg synes ikke det er noe å si på hverken Blu-ray spillerne eller HD-DVD spillerne prismessig. Det eneste er evt at prisen på high-end HD-DVD spillerne var uforholdsmessig dyre i forhold til å importere fra USA. Blir litt tåpelig når du kan spare 5-6000 kr på å importere en spiller. At de nye high-end spillerne ligger på 1000 dollar og over er det heller ikke noe å si på synes jeg. Men vi må vel sikkert betale ågerpris for de her i lille Norge.

Side 246 av 653 FørsteFørste ... 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 242 243 244 245 246 247 248 249 250 256 266 276 286 296 306 316 326 336 346 356 366 376 386 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •